Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 06-03 Myloon eerste echo - 07- 03 Yvetje 1e follikelmeting - 07-03 Marral 1e follikelmeting - 08-03 Weegbree 2e follikelmeting - 08-03 Merel 8e follikelmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Nino 9 maart - Guusje 14 maart ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon
Ga weer wat meer kletsen ladies! Heb er weer iets meer zin in. Hoewel het nog met ups en downs gaat. Voor mezelf besloten hierna 1 of 2 rondes te doen en dan misschien ff een pauze in te lassen. Het vraagt gewoon teveel van me lichaam en geest. Nu ook alweer 2 jaar en 3 maanden bezig...
Hoe is het met iedereen... Nog niet echt druk op t wachtbankje zie ik. En helaas nog geen zwangere erbij. Hoop toch dat we snel allemaal wat meer geluk krijgen.
Had me voorgenomen weer niet te testen en gewoon wachten tot ik ongi word of niet... Maar heb vrijdagavond een feestje en ga met een vriendin waar ik altijd flink wat wijntjes mee drink en ze heeft een Bob geregeld. Dus waarschijnlijk vrijdag maar n testje wagen.
Myloon, meid, wat een geweldig nieuws!!! Helemaal geweldig. Ik sta gewoon met een grijns op mn gezicht!! Nino, fijn dat je er weer 'zin' in hebt en vol goede moed zit. Het is idd niet niks die MMM. Goed om weer wat van je te horen meid! Guusje, blijft spannend. Mn duimen draaien voor je! Ik dacht, ik kijk toch snel nog even voordat ik ga slapen en zie hier het mooie nieuws van Myloon. Ik ga met een blij gevoel naar bed. Op naar een goede echo morgen.
@Guusje, de dikte van het slijmvlies weet ik eigenlijk niet, is wel gezegd maar was totaal langs me heen gegaan (zat toen ook met het overlijden van mijn moeder). De eitjes waren bij mijn laatste echo 13 en 17 mm. ik moest toen nog 2 dagen puregon spuiten voordat ik pregnyl mocht zetten. Ik gok dus dat er één van ongeveer 18 a 19 mm was en één van 21 a 22mm. De verpleegkundige was gisteren ook wel een beetje verbaasd dat het er nu toch 2 waren omdat er dus 1 de dominanste was. Ze dacht nog even dat het dan misschien 1eiig zou zijn, maar ik had 2 gesprongen follikels.
duimduimduim voor nino en guusje ook voor yvet en merel voor n mooi ei natuurlijk... yvet succes straks! hier gaat de klusmarathon ook weer beginnen... ben benieuwd wanneer ik pregnyl mag en of beide follikels doorgroeien!! ik hoop het zo!! en idd was gister ook echt blij met het mooie nieuws van myloon... ik zeg hele topic n tweeling!!!
Goedemorgen!! Myloon: Wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd!! En gewoon 2, hoe geweldig is dat zeg, wow!! Yvetje: Hoe was je fm? Hopelijk een mooi ei in aantocht voor jou!! Nino & Guusje: Spannend!! duim duim duim!! Weegbree: Morgen vast al weer een groter ei! Spannend!! Merel: Hopelijk voor jou morgen ook wat positief nieuws! Ik duim voor je! Bbibi: Echt balen van die witte test!! Had zo gehoopt dat het anders was. Hopelijk snel ongi en op naar een nieuwe ronde!! All: Net fm gehad, niks te zien. Ook niet zo heel gek, eerste ronde spuiten en is pas dag 7. Maandag weer terug en dan gaat ze beslissen of ik moet ophogen. We'll see!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 06-03 Myloon eerste echo - 07- 03 Yvetje 1e follikelmeting - 08-03 Weegbree 2e follikelmeting - 08-03 Merel 8e follikelmeting - 11-03 Marral 2e follikelmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Nino 9 maart - Guusje 14 maart ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon