Wauw Myloon, de beide eitjes hadden gewoon zin om te springen bij jou. Mooi hoor! De fm vanochtend ging prima. Ik heb een 'prachtig opgebouwd bms', zoals de gyn dat letterlijk zei, alleen nog niet erg dik, 6,5 mm. Dus hartstikke fijn natuurlijk, alleen vind ik de eitjes nu wat belangrijker. Die waren nog niet echt groot. Rechts een eitje wat iets groter leek, maar niet duidelijk en was 10 mm. En links meerdere eitjes van die grootte. Dus nog niet echt een duidelijk ei. Nu moet ik de halve dosering spuiten, omdat de gyn bang is dat alle eitjes straks willen gaan groeien. Denk zelf dat het nog wel meevalt en dat ik gewoon iets langer moet spuiten voordat er een duidelijk ei komt. Maar ik heb liever dat we rustig aan doen en misschien heeft ie wel gelijk en groeien mn eitjes straks anders allemaal door,omdat er natuurlijk meerdere eitjes van 10 mm zijn. Kortom: maandag kom ik weer terug, en dan kijken we weer verder.
Zat al te wachten op je berichtje Yvet! spannend, nog niet echt een duidelijk dominant ei...nog even geduld dus! wel top dat je BMS al zo mooi is! dat is ook belangrijk!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 08-03 Weegbree 2e follikelmeting - 08-03 Merel 8e follikelmeting - 11-03 Marral 2e follikelmeting - 11-03 Yvetje 2e fm (cd 14) ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 2e ronde Menopur - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Nino 9 maart - Guusje 14 maart ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon
Yvetje: jammer dat er nog geen dominante te zien is. Hoe bevalt de menopur je? En hoeveel eh spuit je? Ik heb er altijd veel van 10, 11 en 12 mm en mag gewoon doorspuiten omdat met menopur er vaak uiteindelijk maar 1 door groeit.
Hier: ik durf het bijna niet uit te spreken, maar heb een hoopje dat t is gelukt deze ronde. Heb al heel de week zere boobies. Ze jeuken ook regelmatig, maar weet niet of dat bij een zwangerschapskwaaltje hoort..? En vanmorgen misselijk omdat ik niet meteen ging eten. Hoop niet dat deze kwaaltjes door de lutinus (progesteron) komen. Heb dat al wel vaker gebruikt, maar toen had ik dit niet, maar ja iedere ronde kan anders zijn hè.
Jammer marral, maar is idd nog vroeg. Duim voor je dat er maandag al iets is gegroeid... Guusje: hoe voel jij je, al kwaaltjes?
Spannend Nino! hoop het voor je! wat waren de resultaten van je laatste echo dan? mooi slijmvlies en groot ei/of twee? en jij gebruikt dus ook progesteron? Waarom? Ik ga deze ronde utrogestan gebruiken. er is mij wel gewaarschuwd dat ik me dan zwanger kan voelen, maar je weet het natuurlijk niet! hoop echt voor een mooie plakkerd deze keer voor jou!
Nino, meid, spannend hoor. Wie weet is het inderdaad ook wel raak. Ik zou me ook nooit kunnen voorstellen dat het een keer raak is. Je bent zo gewend dat het niet raak is, dat het voelt alsof dat normaal is. Nog even wachten en dan kom je erachter. Menopur bevalt me opzich goed. Het aanmaken is nu een eitje, geen problemen mee. Deze ronde doet het prikken alleen zeer, eigenlijk altijd wel pijnlijk, de ene keer meer dan de andere keer. Maar het is goed vol te houden. Ik spuit 75 eh, 1 ampul. Aankomende dagen dus een halve, 37, 5 eh. Ik heb inderdaad vaker gelezen dat door Menopur vaak maar 1 ei groeit, maar aangezien ik nu al rond 10 zichtbare eitjes had die rond 10 mm zat, vraag ik me af of mijn lichaam idd maar 1 eitje door laat groeien. Tot nu toe reageren ook meerdere eitjes. Maar we zullen het meemaken. Misschien is er wel helemaal geen verschil te zien maandag en ga ik weer terug naar 75 eh.
Nino: ohh, spannend zeg! Ik hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft!! Yvetje: Ik hoop voor je dat er 1 echt doorgroeit! Maar wel super dat je baarmoederslijmvlies zo mooi was! Nu hopelijk goed nieuws maandag!!
Oooh spannend Nino!! Niet een testje wagen? Yvetje; hopelijk groeit eitje en bsv door!! Marral; ti's nog vroeg, dus zal vast wel goedkomen, nog even geduld!! Irritant he dat wachten...
Prachtige echo!! Vind het altijd zo bijzonder om te zien zo'n tweelingecho!! Had jij voor je NOD kwaaltjes myloon?
Ik had een weeig gevoel in mijn buik en pijnlijke borsten, dit laatste weet ik eigenlijk aan de pregnyl. En verder tot nu toe weinig kwalen, heel soms een vlaag misselijkheid maar niet ernstig en nog niet hoeven spugen. Wel een beetje (erg) last van verstopping.
Mijn slijmvlies was de laatste meting 6 mm. Is nooit dikker bij mij. En had een ei van 17,5 mm en nog een rond de 14 mm geloof ik. Ik gebruik alle rondes al progesteron. Dit doet mijn ziekenhuis standaard. Dit is goed voor de kwaliteit van je Bms en bevorderlijk voor de innesteling. Ik heb de eerste 2 rondes ook utrogestan gebruikt, maar dat merk maakte me idd erg beroerd (misselijk, zere borsten) het merk wat ik nu gebruik heeft veel minder bijwerkingen, maar je moet er wel flink voor betalen. 49 euro voor de 2 weken.
@Myloon super een tweeling! Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws meid! @Marral..cd 7 is erg vroeg en ophogen doen ze volgens mij pas na 2 weken 75 eh @Bbibi..oestradiol geeft aan of er een eitje aan het groeien is/gaat groeien.. Dit is bij mij nu 0,4 en dat moet 0,6 zijn.. Niet goed dus in mijn geval.. @Weegbree...klusze! @Nino..spannend meid!! @Yvettje..goed nieuws van je bms en eitjes! @all..morgen echo cd 34....!
Oke.., ik heb sinds een paar dagen zeurderig gevoel in onderbuik.., en zware borsten.., niet erg pijnlijk, alleen als ik spring. Maar goed, zal wel weer in ongi doorzetten, zoals gewoonlijk. Ik heb een paar fotootjes van mezelf en dochtertje in album gezet mocht je geïnteresseerd zijn!
guusje ik ben benieuwd, maar kan geen foto's zien. heb je een vriendschapsverzoek gestuurd..! ben zowieso wel nieuwsgierig naar wie er achter de schuilnamen zit
@myloon wauwww wat goed een tweeling super meid! heerlijk genieten! @yvetje 10mm is al vrij netjes toch? en bms van 6,5 voor zon klein eitje is perfect! al met al vrij goed nieuws toch? @marral ja altijd weer balen idd! hopelijk komende maand meer geluk en hopelijk man zijn zaad iets beter hoop ik! en bij jouw nog niet echt iets te zien dus? maar geeft niet meid zoals ik in ons clubje ook al zei... ik had dat ook! moest dag 10 terug komen en had niks! vervolgens dag 13 een ei van 16/18mm dus zo zie je maar het kan allemaal nog @nino moet jij dat middel zelf betalen dan? want utrogestan krijg je a tlijd gewoon vergoed toch? of bedoel je vanuit je ''eigen risico'' dat je ze moet betalen ?