Weegbree: haha leuke foto hoor. Beide trouwens. Nee heb net een nieuwe iPad en staan geen foto's op. Probeerde net een foto van m'n Facebook te halen, maar dat lukte niet...
Weegbree, leuke foto!! Erg leuk om er eens een gezicht bij te zien! Ik heb wel een foto op mn facebook staan, niet echt beste kwaliteit, maar kan het proberen
Ik zal zo eens kijken of ik ook een foto kan zetten maar dan wel in een prive album hoor! De mijne is wel wat ouder... heb geen recente op de pc... ik ben in de tussentijd wel 15 kilo afgevallen. Zal binnenkort eens kijken of ik een betere kan maken.
Zo, heb mn foto er ook op gezet! Is wel van 5 maanden geleden, maar zie er nog ongeveer hetzelfde uit haha. Heb de foto ook op Privé gezet.
Wacht maar myloon, die 15 kilo komt er snel weer bij nu, haha, maar na 9 maanden gaan die er ook weer af hoor
Guusje, wat een leuke dochter heb je en wat een leuke foto's!! Leuk om te zien met wie je nu eigenlijk kletst.
Ik heb er ook een foto op gezet. Had niet veel keus, want op mijn werk heb ik maar weinig foto's op mn computer..
@nino ja de gezondheidszorg zit heeeel vreemd in elkaar! balen dat je nu zoveel moet bijbetalen! ik heb dat met mijn b12 injecties! ik kreeg de 1mg/2ml wel vergoed maar de 10mg/2ml niet! maar om dezelfde dosering per week te krijgen moest ik 20 spuiten (in je spier) zetten ! dat vond ik iets teveel van het goede! dus ben ik naar de hooggedoseerde overgestapt maar die moet ik helaas nu dus ook flink bijbetalen! balen maar is niet anders! @ myloon wat een leuke echo foto zeg van je 2 kleine hummeltjes! heeerlijk <3
*ik breek hier even in* Myloon, ik lees dat je gewoon een tweeling krijgt! Wat super joh, gefeliciteerd!!! Heftig maar wel superleuk natuurlijk! Succes met je zwangerschap!
Waaaauwww, Myloon, tweeee!!!!!! Wat geweldig, meid! TWEE gelukjes! En wat grappig, vorige week zei iemand het hier nog.. (Weegbree?)
Myloon, Ik heb net even snel gekeken in je album maar wat een mooie echo zeg! Meid Gefeliciteerd...* knuf* Het is idd leuk om nu jou gezicht er bij te zien, natuurlijk was ik erg nieuwschierig of ik je niet een keer in de wachtkamer heb zien zitten...maar niet hoor hahahaha. Eigenlijk wil ik je nu helemaal niet meer tegenkomen op de IVF poli, liever bij de verloskundige of gyn . Had je nou beide eitjes in 1 eierstok zitten? Blijf je nog wel meeschrijven ? Hoe is het verder met de meiden? Ik zie een hoop nieuwe meiden, gezellig, maar wat een boel om te lezen zeg hahaha. Trouwens nog bedankt voor alle lieve berichtjes die ik heb gehad nadat mijn 2e iui ook weer mislukt was. Toppertjes !! All, morgen mijn eerste fm weer, ik zit nu op cd 10. Ik heb gevraagd of ik aub niet meer zo vaak hoef te komen voor een fm. Vorige maand ben ik wel 7 x geweest. Dit door een langere cyclus en dus een late ei. Daar pas ik nu echt voor....gelukkig zijn ze begripvol. Het is dus weer een beetje spannend morgen.... Voor alle meiden die ook weer van alles moeten doen, succes !
@mama3e, ik heb woensdag 20 maart 's middags nog wel een afspraak bij de poli. Daarna ga ik over op de gynaecologie. Met een tweeling blijf ik wel medisch dus in het ziekenhuis. @Saar, Ja het is zo mooi en bijzonder!! Hopelijk gaat het goed en mag het ook zo blijven