Meiden die pregnyl ook spuiten; wordt jullie bloed ook nog gecheckt na Eisprong? Om te kijken of je wel een Eisprong heb gehad?
bij ons doen ze dat niet...ik had ook twijfels en mocht vorige ronde n echo na de pregnyl. en ja hoor...mooi gesprongen!!
Hmmm, ga ik ook een vlg X vragen als ik niet zwanger ben.. Toch wel erg benieuwd! Maar hoe zien ze daarna dan of ze gesprongen zijn? Want stel ze zijn niet gesprongen dan zie he na ongi toch ook dat het schoon is? Of kijken ze dan echt of het eitje er dan nog zit maar wel 'verschrompeld'?
Goedemorgen!! Weegbree: veel succes vandaag! Hopelijk een mooi ei!! Nino: Hoe is het? Je nog kunnen bedwingen om te testen?
guus bij mij was er op maandag n groot ei te zien van 20 mm en op woensdag was de eierstok schoon( alleen kleintjes). hoeveel dpo ben je nu? en mama3e gaat ook weer de goede kant op? merel jij vandaag ook weer toch? duimduim... myloon nog op de wolk?? saar hoe is het met je? gaat het al wat beter met je hoofdpijn? heb jij ook n fototje? nino al n foto geregeld rest zwaaiiii om 10 uur weer fm! hopelijk vanavond pregnyl en andrrs miss morgen. duimen jullie mee voor twee?
Ja zeker... op een hele grote roze wolk!!! Ik straal geloof ik de hele dag, het is nog net niet op mijn voorhoofd te lezen dat ik zwanger ben denk ik !
Ik heb trouwens zoiets mafs... Heb sinds 3 dagen heel erg last van een hoop gerommel in mijn buik. Zijn mijn darmen. Maakt echt zo veel herrie dat anderen het ook kunnen horen en is echt de hele dag! Heb ik echt nog nooit gehad. En aangezien ik nu sinds 5 dagen spuit, vraag ik me af of het daar vandaan kan komen... Heb al gezocht op internet, maar kon alleen maar vinden na pregnyl spuiten. Maar niet met puregon. Iemand hier die weet of het hier door kan komen?
morning, zojuist weer in de kliniek geweest. eitjes waren gestaag doorgegroeid. Heb er twee rechts. een van 13 mm en een van 16 mm. Moet vandaag en morgen nog menopur zetten en dan mag ik zondag pregnyl spuiten (doe s'avonds). Arts dacht dat alleen de grootste meedeed, tenzij de kleinere nog een spurt kreeg... mijn eitjes groeien 2 mm per dag volgens mijn agenda... Dan zou het zijn: zaterdag 15 en 18, zondag 17 en 20, en dan krijgen ze nog een spurtje van de pregnyl? wat denken jullie, maak ik een kans op een dubbele? Slijmvlies was bijna 7, dus op zich prima, maar het wordt bij mij echt nooit een x 10! zo flauw!
Weegbree: nou fijn dat t wat gegroeid is. Doen ze bij jou zkh niet voor een uitzondering een meting in het weekend? Hier vanmorgen getest, maar helaas negatief. Kan het haast niet geloven! Heb zoveel kwaaltjes. Dacht al bijna dat een test niet meer nodig was. Wist het zo zeker. M'n borsten knallen haast uit m'n shirtje, blauwe aderen, jeuk, vermoeidheid, betere stoelgang (normaal echt een verschrikking),vaak honger. Wat kan je lichaam en geest je blijkbaar voor de gek houden hè. Pfff wat een domper!
Ieder lichaam reageert anders. Je moet ook niet onderschatten hoeveel hormonen je binnen krijgt. Kan natuurlijk goed komen door het spuiten. Heb je normaal al gevoelige darmen?
Nino, gatsie!!!!! wat balen zeg! ben je niet te vroeg, kan het niet alsnog?? Marral, ik heb ook vaak rommelende darmen. ene ronde wel, andere niet. denk dat het ook van de hormonen komt!
13 dpo, dus denk gezien de heftigheid van de kwaaltjes ik toch echt wel een licht streepje zou moeten zien. M'n lichaam neemt gewoon een loopje met me!
Nino: Wat vreselijk balen zeg!!! Hoop heel erg voor je dat het testen gewoon nog te vroeg was! Ik blijf heel hard duimen voor je!! Weegbree: Fijn zeg, dat het allemaal doorgegroeid is en je zondag de pregnyl mag!! Zou helemaal mooi zijn als die iets kleinere toch ook springt!
Ik bedenk me net wel dat ik een dag mis berekent heb. Heb 2 weken geleden op vrijdagavond 23.00 de pregnyl gezet... Dan is m'n ei zondag gesprongen. Dan moet ik vanaf maandag tellen toch? Dan nu 12 dpo. Toch nog een beetje hoop misschien...
@Nino..spannend! Het KAN nog! @mama3 hopelijk voor jouw nu ook een snelle ronde met een mooi vroeg ei en minder fm's..vervelend he dat wachten? @Marral..geen ervaring mee heb eigenlijk nooit ergens last van gehad, maar of dit nou positif of negatief is? Zeg maar had ik maar wel ergens last van dan zou ik enige hoop hebben op resultaat! @Myloon..mooie echo met 2 hartjes..dan kan je dag niet meer stuk lijkt me...mag je best laten zien dat je heemaal straalt met 2 beebs @Weegbree, op welke dag zit je nu? Je eitjes groeien goed door meid en inderdaad misschien kans op 2 alhoewel 1 al heeel mooi zou zijn! @All...ik zal helaas nog meer geduld moeten hebben ladies Vandaag fm cd 34, het dominate follikeltje van die niet door wilde groeien is nu helemaal gekrompen en weer 5.6 mm geworden mijn slijmvlies is nu 6,4 mm ook niet dik dus... Zelf de verpleegkudige word nu ongeduldig. Ik weet nu wel wat meer over het vervolgtraject wat betreft ophogen. Ik moet nu doorgaan met 135 IE en maandag weer fm. Als er dan niks te zien is bloedprikken en ophogen naar 150, dan 3x per week fm!!Dit zie ik dus echt niet zitten, maar goed ik kan niet anders. En dan misschien nog 187,5 IE proberen en dan gaan ze het toch echt afbreken want zit dan al op een cyclus van 60+ dagen Echt balen..nu dus maandag mn 9e follikelmeting...het zakt me allemaal langzaam in de schoenen op dit moment. Wanneer krijg je de volgende echo?
jeetje merel heftig zeg.... hopelijk komt er binnenkort n x goed nieuws!! ik heb geen echo meer zondag pregnyl en aan de klus.