@Guus jaja maandag weer echo pff Bij jou gaat het wel goed he met de eitjes? Alweer op het wachtbankje dat is weer een hele andere frustratie dan die ik heb
Marral; dat zijn je darmen inderdaad.. Irritant he.. Ik heb een spastische darm dus ik weet er alles van helaas..
Nou, bij jou is de frustratie nog groter natuurlijk.. Ik hoop zo voor je dat ze maandag weer gegroeid zijn! Op naar een mooi groot ei!!
@weegbree, bij mij was het een beetje gegaan zoals bij jou nu. Ik had op donderdag een fm. met 2 eitjes (13 en 17mm.) Moest toen de donderdag en vrijdag nog puregon spuiten en zaterdag de pregnyl. Wij hebben toen de vrijdag, zaterdag en zondag in de avond geklust. Bij mij heeft het geholpen!! ik hoop voor jou deze ronde ook!!!
Nou guus, je maakt het wel spannend met je test hoor! Dat je op 8dpo zelfs al ee streepje kan zien is echt vroeg? Heb jij geen pregnyl gebruikt dan?(want dan mag je toch niet eerder dan 14 dpo testen)
ja wilde net zeggen...hoeveel dagen na pregnyl is dit? wel 10 toch? Dan is het er wel uit... en dan is het een mooi streepje..... spannend hoor! hier nog een spuitje vanavond en ik zet morgenavond om 22 de pregnyl.
Zit nu precies 10 dagen na pregnyl. Net nog een testje gedaan maar daar zie ik niks op, of komt dit omdat ik het met middagplas doe? Maandag maar weer een testje doen.. Pfffff haha
Frustrerend Guusje..als de lich posi test maar niet meer van de pregnyl is...als je maandag test weet je zeker dat t niet meer kan !
haha alweer? Geloof dat je bloedbaan niet nog verbonden is met je eventuele vruchtje toch? Dat is pas na 2 weken dacht ik..
Haha, Guusje, gek, je maakt het weer spannend! Kun je tot maandag wachten, ja? Ik zou morgen met ochtendurine testen. Is het streepje weg, dan was het van de Pregnyl. Is het er nog, dan is het feest