Om heel eerlijk te zijn kan ik ze niet zien (kan aan mijn laptop liggen?) Maar hoe is het in het echt?? vind jij zelf dat ze in het echt duidelijker te zien zijn dan op de foto? Vaak is de foto iets vager, was bij mijn eerste test ook. Misschien nog even geduld hebben en over 2 dagen weer een test doen?
Ik zie ze wel duidelijk ja Myloon, e ht spannend! En had 4 dagen geleden een omo witte test, om te kijken of pregnyl eruit was dus kan ik daar wel van uit gaan toch? Dat t niet van de pregnyl komt? 11dgn geleden gespoten, 5000IE
spannend hoor Guusje!! Het zou voor je dochtertje natuurlijk ook zo leuk zijn, een broertje of zusje!!
meiden wat zouden jullie doen. vanav pregnyl zetten. wij kunnen ma och en diochtend om 6.45 klussen. 36 uur teruggerekend is natuurlijk vanav om 19 uur. maar het lijkt mij beter om t wat later te doen zodat we voor het ei nog twee keer kunnen en dan evt di avond laat ( aangezien ie na springen nog 12 uur leeft?? )
Weegbree: je weet nooit precies wanneer hij springt he.. Is nooit precies 36 uur.. Ik zou gewoon als je vanavond de pregnyl zet morgenochtend klussen en di ochtend, kan je hem nooooooit missen!! Zet um op!
Guusje, ik zie zeker wel een streepje. Jeetje, meis, dat ziet er echt goed uit voor je! Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (En ik had ook echt niet meer kunnen wachten tot morgen. Als je eenmaal bezig bent... Haha) Wij hadden net een kennis op bezoek bij wie het heeeeeel lang heeft tot ze zwanger was (o.a. 9 ivf pogingen!), en zij had boekjes voor me meegenomen over kinderwens en ongwenst kinderloos zijn enzo, zo lief, echt een opsteker.
@bonita wauwww het wachten is beloond, super!! proficiat @guusje wauwwww ik vind hem best duidelijk, ik zeg voorzichtig toch al proficiat meid!!!! @ weegbree klusze meid! @merel succes bij fm meid! @hier gister ongi geworden! Zat er echt even zwaar doorheen! Kon niks anders dan jAnken janken de hele dag! Wat is de MMM toch zwaar meiden @all zwaai fijne aaf meiden!
Ohh en @saar wat onwijs lief van je vriendin! Inderdaad lief dat ze mee denkt en me je mee voelt! Daar heb je enorm veel aan, aan zon vriendin, super!
Guusje: ik zie ook een streepje spannend meid!!!! Bibi: poeh meid. Snap je dipje. Dikke knuffel! Hier gister ongi geworden. Baal als n stekker. Van alle rondes was ik hier het meest overtuigt dat t was gelukt. Zo'n domper!! Zit er ook ff doorheen. Nu 2 jaar en 3 maanden bezig. Soms denk ik.. Het is echt niet voor ons bestemd.
Whaaaaa gefeliciteerd meid!!! Vroeg me van de week nog af hoe t met je was. Super dus! Het is je gegund meid!
@nino owh meid het is dikke klote! Jij ook al gister ongi geworden? Het is zoooooo oneerlijk!!! Heeeeele dikke knuffel ook voor jouw meid! We gaan vol goede moed naar de volgende ronde! Hooelijk wordt komende ronde onze ronde!
Aah, balen Nino..., en echt al lang bezig ja.. Geduld wordt flink op de proef gesteld he...! Maar houdt moed meis, het komt vast wel!!