oh haha oké gwn ander merk kwas al aan het twijfel geslagen want nu blijkt dat ik mijn papier haha in een netje had gestopt & die staat bij mijn moeder' Dus ik heb haar net al opgebeld!! helemaal gefrustreerd haha maar gelukkig het papier steekt er nog in is belangrijk voor mij, want er staat elke stap op die ik moet doen als ik mijn regels zou krijgen ' ben toch een zenuwachtige trien
Guusje, ik snap best dat je zenuwachtig bent!! Ik heb even de gewone pc aan gezet en hier zie ik inderdaad wel een heel licht streepje. Spannend hoor! Hier heeft moeders voor moeders net gebeld, woensdagmorgen komt ze langs.
Inderdaad ik zou ook een dagje wachten en dan woensdag testen. Wachten is misschien even moeilijk maar zal vast worden beloond!
Dan zou je zelfs het beste tot donderdag kunnen wachten denk ik!! haha ik had ook pas na mijn nod een duidelijkere streep. Maar spannend!!!
Bonita, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is!! sarah, welkom hier! Hopelijk zijn de injecties niet meer nodig bij je! Saar, wat fijn dat je vriendin die boekjes aan je gaf. Lijkt me inderdaad opbeurend, al maakt het de situatie natuurlijk niet makkelijker. Bbibi, meid, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Snap je reactie heel goed, heel herkenbaar! Hou je sterk meid! Nino, ook al ongesteld geworden. Wat houdt je lichaam je dan toch voor de gek he? Meid, ik hoop dat je inmiddels alweer van de schrik bekomen bent. Marral, jammer dat er alleen nog maar kleine eitjes zitten. Maar je zit nog vroeg in je cyclus, kan altijd nog! Guusje, ik zie ook een licht streepje!! Ik krijg goede hoop voor je!!! Spannend hoor!! Hier weer 1 bak ellende. Het ging in het weekend allemaal goed, tot gisteravond: ineens bruinverlies. Zomaar, ineens!! Alweer!! De vorige ronde met Menopur ook al!!! Toen ik merkte dat het begon door te zetten, had ik een verschrikkelijke jankbui. Waarom krijgen we constant al die ellende over ons heen?? Waarom krijgen we nog niet eens kans op een eisprong?? Ik vind het ook zo sneu voor mn man. Hij zit er net zo erg mee als ik en hij wou dat hij iets voor me kon doen, maar dat kan natuurlijk niet. Ik ben daarna huilend in slaap gevallen, redelijk geslapen en om 8.30 zijn we naar fm geweest. Mn man zou eerst niet mee, had andere afspraak. Maar hij is nu toch mee geweest. De gyn snapt ook niet waar het van kan komen. Het is het baarmoederslijmvlies, dat is zeker. En mn geschiedenis even bekeken, met Puregon had ik dit niet. Terwijl ze Menopur juist geven aan patiënten die tussentijdse bloedingen hebben. Dus misschien moet ik dan weer over op Puregon, zei hij. Ze kunnen geen verklaring geven waarom ik bloedverlies heb. Wel echo gehad: rechts meerdere van ongeveer 10 mm, niks spannends. Links 1 van 13 mm, 1 van 12 mm en 1 van 11 mm. En bms was natuurlijk dun, 4,2 mm. Om te snappen wat er gebeurt, moest ik bloed laten prikken en woensdag moet ik weer bloed prikken. Ondertussen moet ik wel door blijven spuiten, dezelfde dosis, dus 37,5 eh en woensdag weer voor echo heen. Ik ben door dit hele gedoe helemaal gammel en moe, vandaag doe ik dus een beetje rustig aan.
En ik denk dat ik woensdag toch maar naar DCI ga vragen. Ik heb geen idee of dit invloed kan hebben, maar ik weet het anders ook niet meer.
gatverdamme meid, ik had zo gehoopt dat het eens mooi zou verlopen voor jullie ((((((( hopelijk kunnen ze door alle onderzoeken nu eens goed onderzoeken waar het doorkomt! is evt. gebruik van progynova (opbouw slijmvlies) geen optie voor jou?
Yvetje: ah meid toch. Wat klote zeg! Gun je zo een kans! Snap dat je hier moe van wordt. Ik denk dat ze jou toch beter op kunnen hogen. Vind ze wel erg voorzichtig. Denk dat er dan juist maar 1 dominant word en sneller ook. Nu steeds maar n btje stimuleren leverde bij mij ook alleen maar meer kleintjes op. Weegbree: ik had door de progesteron ook steeds lange rondes. Werd pas paar dagen na stoppen ongi. Zeker met de utrogestan. Met lutinus duurt t minder lang. Nu stop ik meestal ook 2 dagen eerder stiekem om zo een minder lange lf te hebben. Na m'n mk is t ook korter geworden. Blijkbaar reageert je lichaam dan weer overal anders op.
dankjewel yvetjé maar hier is er geen hoop ben al zoveel teleurgesteld geweest dat ik er gewoon niet op hoop gewoon lekker afwachten mss is het net wel oké om eens over te schakelen probleempje is Ik weet niet hoelang we dit nog gaan volhouden voor mij lukt het best wel nu' maar manlief ik heb zo het gevoel dat hij niet eens meer deftig kan presteren onder druk' als het dan niet lukt,voelt ie zich ontzettend schuldig En dan is ie weer niet aan te horen' mss dat ik dit best wel eens kan vertellen aan de arts? want uiteindelijk Njah je kan wel intiem zijn maar of dat nut gaat hebben geen idee, hij zegt namelijk dat als ie onder druk moet 'het' doen dat er weinig of soms geen zaad komt
Weegbree, geen idee of Progynova wat voor mij is. Wordt dat ook gegeven in situaties als de onze?? Ik kan het natuurlijk navragen. Nino, ik vind het heel moeilijk wat nu de beste dosis is. Ik snap hun verhaal wel, als ik meer ga spuiten, groeien er automatisch ook meer (en dan heb ik er meteen iets van 15 die groeien). En ik snap jouw verhaal ook wel. Ik wacht woensdag even af, kijken hoe de eitjes er dan uit zien. Als het nog hetzelfde is, dan kan ik jouw theorie aankaarten. Maar misschien moet ik het wel weer afbreken door mijn bloedverlies.
Ik heb me laatste maanden verdiept in slijmvlies en opbouw ervan. Geen idee of het ook voor tussentijds verlies goed is. Maar het wordt in de eerste helft van de cyclus gegeven om te zorgen voor een goede opbouw. Wie weet is het wat voor jou. vwb dci, denk niet dat je gyn daar antwoord op kan geven. mijne wist niet eens wat het was. ik gebruik het puur op basis van goede ervaringen om me heen. het kan zws geen kwaad, dus wellicht iets om te proberen... balen hoor! Sarah, vervelend van je man...misschien is iui bespreekbaar voor jullie( bij ons in de kliniek mag dit op bijv. momenten dat het lastig wordt voor de man om te presteren).