@meiden dankjewel voor jullie bemoedigende woorden! Zit er nog steeds zwaar doorheen hopelijk komende week wat beter zodra ik vanaaf weer begin met spuiten! @guusje spAnnend hoor meid ik zie duidelijk wel een streepje! Duimduimduim @myloon Goed dat je ook mee gaat doen aan MvM super!!! @weegbree goed aan de klus geweest? @ mareal owh meid weer niks verder te zien? Wat balen weer zeg Hopelijk nu met ophogen wel! Hopelijk heb je vrijdag een mooi eitje !! @ saar hoe is het met jouw meid? Zit je inmiddels op het wachtbankje of weer aan het spuiten? ( sorry kan het niet altijd bij iedereen volgen in zon druk topic hihi) @ yvetje owh meid wat balen!!! Hoe kan het nou steeds inderdaad dat je bmslijn Omaar afstoot? Normaal kan dat toch helemaal niet met die spuiten? Ik vind het zo ontzettend vreemd! Het blijft jouw niet mee zitten he! *dikke knuffel voor jouw meid* @all zwaai
@Myloon, ik wil ook meedoen met MvM! Goed van dat je dat doet hoor! @Bbibi en Nino, jammer meiden weeer die teleurstelling. En met dat lange wachten mogen jullie toch wel een keer zwanger raken en blijven! Het is allemaal zo oneerlijk die MMM en hoe langer je erin zit hoe moeilijker natuurlijk! Hopelijk wel genoeg hoop voor de volgende rond*KNUFFEL*! @Marral, jammer van je kleine eitjes. Op welke dag zit je nu met 150 mg? Hopelijk vrijdag een ei! Het kan nog! @Guus vind em niet overtuigend(miss ligt het aan mij) weet ook eigenlijk niet goed hoe een test met 10 dpo eruit kan zien...maar die vorige leek wel duidelijker..miss gewoon ff geduld 10 dpo is nog vroeg toch? @Yvettje dat meen je niet!? Hoe kan dat toch die bloedingen tussendoor. En als je dat met puregon niet had zou ik echt weer aan de puregon gaan die schiet toch niet op zo? Wat een ellende meis allemaal..Maar je gaat nu wel door met spuiten en ze hopen toch dat je nog een ei gaat krijgen..? maar als je bms zo dun is dat kan je ei mocht hij bevrucht worden toch niet innestelen, dan moet je bms toch minstens 8/9mm zijn? @all vandaag fm cd 37 mn bms was 5,4 mm vorige keer 6,7mm en geen ei te bekennen. Het lijkt wel allemaal negatief nieuws voor de meesten hier...heb dus weer bloed laten prikken en ze gaan nu ook naar mn lh kijken. Ik heb gelijk maar aangegeven dat ik er gek van word en dat ik niet van plan ben nog vaker te komen. Want ze wilden eigenlijk met nog een ophoging 3x per week fms doen maar dat ga ik niet doen... Zelfs een ei is teveel gevraagd
gatsie ook al zulk rotnieuws balen meid, goed dat je voor jezelf op bent gekomen. ben benieuwd waar ze nu mee komen.
Dit was de eerste ronde dat ik 2 dagen voor de nod heb getest. De vorige rondes pas op dag 17 na de eisprong. En soms zelfs m'n ongi afgewacht. Langste was 20 dagen na de eisprong pas ongi. Ik stop nu iedere keer 2 dagen van te voren. Dus je krijgt voor 2 weken mee en ik houd dan iedere keer voor 2 dagen over. Ben benieuwd of jij veel bijwerkingen gaat krijgen. Haal iig maar een flinke voorraad inlegkruisjes in huis.
Ben ook erg benieuwd, ik hoop van niet! tot nu toe heb ik nergens bijwerkingen van...niet van de puregon, menopur, puregon, duphaston, primolut etc... alleen van de clomid werd ik down, maar dat kan ook door al het gedoe gekomen zijn... inlegkruisjes al gekocht! doosje op het werk in de la gelegd thanks voor de tip! ik ga ook gewoon op 12 dpo testen en dan merken we het wel...
Merel: dankje voor je lieve woorden. Bij jou. Weer niks, wat rot zeg!!! Schiet niet echt op zeg. Ik moet altijd 3x per week trouwens... Gelukkig wel maar 2 weken. Wel erg vermoeiend steeds. Hoe moet je nu verder dan? Stoppen deze ronde of door prikken. Ook voor jou een dikke knuffel.
Bbibi: kom meid we gaan ervoor!!! Vanavond iig samen beginnen met spuiten. *raapt alle moed bij elkaar*
Nou hehe belt ze hoor mn waarde was 0,2 lager kan niet..nu dus ophogen naar 150...ik verwacht er echt niets meer van!
ja weet je dat is alweer een stapje verder zou het zo graag op de normale manier willen doen maar ergens weet ik dat manlief dit geen maand meer trekt'
Sarah; ik ken dat.. Mijn man is chefkok op een strandrestaurant en in de zomer werkt hij van smorgens tot s'avonds laat.. Klussen zit er dan gewoon niet in voor ons, was afgelopen zomer ook zoooo'n gedoe. We hadden ook afgesproken dat als we in zomer nog niet zwanger zijn IUI gaan vragen, want anders werkt het echt voor geen meter..
Merel; fijn dat je nu mag ophogen!! En houdt moed he, als deze kans al voorbij was hadden ze je vanuit het ziekenhuis niet door laten spuiten!!
ja ik kan je volledig begrijpen! Maar ik durf & wil eig niet achter iui vragen kwil gewoon niet klagen Maar volgende maand zitten we alweer in dat schuitjé' vind het vooral jammer voor me ventjé als het niet lukt dan word ie echt verdrietig over het feit dat hij gefaald heeft, maar dat doet hij niet in me ogen' En vooral met de ingesteldheid van dat je MOET' Jezus dat is echt sh*t ook als we familie over de vloer krijgen die blijven meestal enorm laat dan zitten we beiden te stressen omdat we het nog 'moeten' En auwtch Na 4dagen zit ik met vollé spierpijn haha!
Ja, die gevoelens ken ik maar al te goed!! Het zwanger proberen te worden periode is zeker niet O leuk!!
Nee same here dames... tis voor de mannen ook niet makkelijk...gelykkig hebben wij tussen de verplicte periodes door ook gewoon nog leuke momenten in bed ..
ja heel gek tijdens de niet verplichten BEdtime Lukt het daarbuiten wel! & ook al zeg ik niets hij weet wel waneer het zover is 4dagen achter elkaar Dat doe ik zowie niet' its killing me haha
@weegbree hier the same! Gelukkig nu wel iui want voor man was het versxhrikkelijk! Nu merk ik wel nu de druk meer van de ketel is we weer gewoon sexsn wanneer we gewoon zin hebben, zoooooveel beter hahaha! @guusje lijkt me idd vervelend maar voor je man wel onwijssss leuk in een strandtent ofniet? @ nino je hebt helemaal gelijk meid! Onze eerste spuit sit er weer in! Dus we moeten weer positief zijn en er weer 100% voorgaan meid! Helemaal goed *zoekt naar the spirit...* morgen zal ik weer stoppen met mijzelf zielig vinden en ga ik er weer gewoon voor! Drukke gezellige week voor de boeg dus gaat helemaal goed komen! Wanneer heb jij je 1e fm meid? Ik vonde week dinsdag ( dag 11) @ merel dankjewel lieve lieve meid! Ik kan dan miss wel langer bezig zijn, en ja iedere maand wordt veel zwaarder... Maar wat jij en yvetje mee maken is NOG veeeeeel erger! Dan heb ik eigenlijk niets te zeiken! Ik heb iig nog een eitje iedere keer ( wel in combi met zeeeer slecht zaad, maar toch....) meid wat een ellende iedere keer voor jouw zeg!!! Ik vind het super goed dat je voor jezelf bent opgekomen! You go girl... Dit kan niet bezig blijven zo hoor.... Is echt niet goed Voor je lichaam lijkt me? * dikke knuf voor jou* Meiden fijne avond!