Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Yvetje; ik blijf voor je duimen meis! Ik hoop dat het nog goed gaat komen deze ronde!

Weegbree; fijn dat die verplichtingen weer achter de rug zijn, en hopelijk is het niet voor niks geweest!duim duim!!!!

Myloon; fijn dat je mag gaan plassen nu!! Ik ga nu ook voor de 2e keer mee doen hoor! Wanneer heb jij je aangemeld? Met hoeveel weken?

Hier; heb serieus de hele dag al honger.., ik kan niet stoppen met eten! Ik zorg wel dat ik aan de gezonde dingen ga hoor, anders kan ik met 3 maanden al nergens meer door de deur! :D

En ja weegbree; nog getest, en was donkerder weer! Zien of zijn jullie het al zat? ;)

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik ben dol op testen kijken! :)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @myloon wauwww wat goed, zoals weegbree al; zei, we need you! dusse kom maar op met die blauwe flessen hihi! leuk dat je 2 wikkeldoeken hebt gekregen! heel attend!

@weegbree haha ja snap ik meid! hopelijk kan jij ze helemaal snel uit de kast halen inderdaad hihi!

@yvetje wat vreemd toch dat jij steeds afstoot hebt van je bmslijm... hebben ze ook een reden genoemd waarom dat dit zou kunnen? wel fijn dat je iig niet hoeft af te breken maar gewoon verder kan gaan! :)
    anders was weer alles voor niets! ga je na deze ronde terug over op puregon? of blijf je bij de menopur?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @marral hihi met jouw komt het ook vast goed meid! wie weet heb je vrijdag al wel een super mooi ei! ben je al wel voor de zekerheid aan het klussen? beter dat je daar toch optijd mee begint! ik heb een ronde gehad met clomid dat ik dacht dat 150 ook niet aan ging slaan! wij hadden nog niet geklust en wat denk je? op dinsdags toen een ei van 26mm hihi had ik nooooit verwacht! dus eht kan echt :)

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bbibi..whow een ei van 26mmm BIG...:$

@Myloon..fijn dat je meedoet met MvM...en inderdaad er zijn zoveel vrouwen die het nodig hebben...
    Hoop het binnenkort ook nodig te hebben dus doe je best;)!

@Yvettje...op welke cd zit je? Bij mij gaan ze ook 2 weken door met zelfde dosering en heb ook meestal 2x per week na elke fm bloedonderzoek..loop alle dagen met een blauwe arm rond op mn werk(zit in de zorg en draag t-shirtjes)..ook niet echt prettig:p
    Maar met de 135 heb ik maar een weekje gedaan en nu 150...
    En jaja bij mij gaan ze het ook niet afbreken gelukkig, ze willen deze cyclus doorgaan tot 187,5 of 225 IE.
    Daarna breken ze af, mocht ik dan nog ene hogere dosering nodig hebben kom ik 2x p week onder controle van de gyn(nu bij verpleegkundige)..omdat het risico dan te groot is ofzo;)..
    Maar voor jou dus hopen dat het bloedverlies stopt en dat je bms gaat groeien! Bij mij krimpt het ook vaak soms wel een paar mm in een week maar heb dan geen bloedingen, raar he?
    Hopen op een ei binnenkort meid!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Komt ie

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Onderste van vandaag!

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Mooi Guusje!..ook het verschil is erg duidelijk he tussen de testjes!:)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja wel he, vandaag ben ik ook al meer gerust gesteld dan gister! Maar ik wil eerst een echo hebben met een mooi kloppend hartje, dan kan ik e ht genieten!

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Moooooii guus!!!

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Kan me voorstellen..ff dom vraagje misschien maar wat doe je als je pril zwanger bent? Meteen na de verloskundige of pas na een maand afspraak maken..en ziekenhuis die moet het toch ook weten?? En ha?

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, huisarts bellen en behandelend arts gyn . Maandag moet ik nu naar het ziekenhuis. Dan krijg ik nog een zwangerschapstest en afspraak voor echo. Ook moet je je zorgverzekeraar bellen en op de hoogte stellen.

13. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    waarom moet je zorgverzekeraar het weten???

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Voor de kraamspullen enzo.., maar dat hoeft niet meteen hoor, ik ga denk ik rond de 12/13 weken bellen.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus ziet er goed uit! Hoe zit het met je kwaaltjes/ klachtjes?

@merel hihi 26mm is idd groot ja! Maar dan zal mijn ei pas exht goed rijp zijn denk ofzo!

Meiden die zonder EN met hormonen een ei hebben gehad, hebben jullie ook door pregnyl een langere LF?

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bibi, heb de hele dag honger, echt heel erg! En steekjes in buik en borsten. Af en toe duizelig en maagzuur. En mmmoooeeee

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk alleen het ziekenhuis gebeld om te vertellen dat ik positief getest had. Toen kreeg ik een afspraak voor 3 weken later (bij 7 weken).

Tegenwoordig hoef je je huisarts niet meer in te lichten, dit wordt doorgegeven door het ziekenhuis of verloskundige.

Na de echo heb ik me direct bij moeders voor moeders aangemeld.
    Dit kan eerder, maar de vorige keer was het uitgelopen op een teleurstelling, dus heb ik nu besloten pas na een positieve echo me aan te melden. (Bij 7 weken)

Rond de 12 weken ga ik denk ik mijn zorgverzekeraar inlichten.
    Dan ga ik kijken hoe het gaat wat betreft kraamzorg e.d

Ook wil ik iets gaan doen aan gym of zwemmen, daar ga ik na 12 weken ook even voor kijken en rondbellen denk ik.
    Lees overal dat je hier ook optijd voor moet aanmelden.

Dit is dus een beetje hoe ik het tot nu toe heb aangepakt.

Ik smolt vanacht weer even weg, was weer eens wakker en toen hoorde ik mijn man zeggen, papa is zo trots op jullie hihi was hij gewoon aan het dromen over de kleintjes!!
    HEERLIJK!

18. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het bij mij een eenling was geweest dan zou de eerste 9 a 10 weken bij de poli blijven en daarna doorgaan naar een verloskundige.
    Ik zou dan na de eerste echo denk ik contact opgenomen hebben met een verloskundige.

Nu zijn het er bij mij 2 en blijf ik in het ziekenhuis, hoef dus geen verloskundige te regelen.

Dus in jou geval zou ik eerst het ziekenhuis bellen. Daar voor de echo gaan en met hun overleggen hoe je het vanaf dan het beste kunt aanpakken.

De rest heb ik net hierboven beschreven.

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    morgen meiden!

@ guusje owh toch al wel behoorlijk wat kwaaltjes dus :D lijkt me alleen maar fijn, dan wordt je weer iedere dag eraan herinnerd dat je zwanger ben! hihi

@ myloon, goede omschrijving! bij ons werkt het ook zo als je in de MMM zit blijf je in eerste instantie onder begeleiding van het ziekenhuis! en als je met 7 weken je eerste echo hebt gehad, en je bent verder gezond en er zijn geen bijzonderheden ga je idd over op de verlos en dan kun jwe daar een afspraak maken!
    ik zou denk ik ook pas na de 12 weken mijn zorgverzekeraar inlichten!

en begrijpelijk dat je MvM nu pas gebeld hebt na een goede echo!
    ik denk dat ik dat persoonlijk ook zou doen! geeft me een beter gevoel! en dat ene weekje korter is ook zon ramp nog niet! :)

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Update van vandaag, onderste is vers van de pers! En dit wordt de laatste test, nu geloof ik t wel :D

Deel Deze Pagina