ik krijg ze ook vaak mee! da's heel leuk voor in het album van de kleine natuurlijk moet het wel een x raak zijn........ als de ronde niet raak is gooi ik ze weg!
Morgen meiden, Wat een geklets! Guus mooie test meid! Nu hoef je echt niet meer te twijfelen hihi! Ga je ook mee dien aan mvm? Saar, wat vervelend meid die migraine, komt dat echt allemaal vd hormonen? Snap dat je daar niet vrolijk van wordt, en wauwwww wat een mooi eitje meid! Super! Dat gaat niet lang meer duren eer hij springt! Geweldig meid! Op na een mooi bevrucht ei! @ weegbree hoeist op het wachtbankje? Aan het aftellen? Voel je je alweer iets beter? Dikke knuf! @ sarah vlgs mij is het idd dat meer danes geen innestelbloeding hebben dan wel! Dus niet te druk over maken! @marral jij zit nu in het zkh spannend meid ik duim voor net son mooi eitje als saar! Je verdient het zo!!!! @yvetje en merel ook succes meiden! Ik duim ook voor jullie! @all zwaai
Wow, Saar wat superrrr!!! Dat ie nu nog maar lekker even door mag groeien!! Zo, fm weer achter de rug! Was nog een leerling bij ook. Maar heeeeeel voorzichtig licht positief... Er zit iets van groei in. Bmslijm was 8,4 (maandag was t 7,4) en ei van 8-9. Dus nog lang niet wat het moet zijn natuurlijk. Maar wie weet doet het iets. Dan ben ik al heel blij!! Maar goed, maandag moet ik weer terug. Als er groei in zit mag ik zo door blijven spuiten en als t gelijk gebleven is dan moet ik ophogen. Dus ja, we wachten het wel af maandag!!
Wel heel gaaf idd, om zo'n foto te hebben! Als ik ooit een mooi ei heb ga ik er ook om vragen!! Ik hoef ze niet elke keer, maar 1tje is wel leuk!
Pff, vertel net tegen mn leidinggevende dat ik maandag weer moet... Ik zie nu gewoon echt aan dr dat ze het een beetje zat begint te worden, die afspraken steeds. Maar ja, heb al uitgelegd dat deze maand gewoon om de paar dagen moet en als ik straks de juiste dosis heb nog maar een paar keer per maand. En daarbij, ik ben steeds max 50 min weg. En ik neem die dag geen pauze. Dus is 2 x 20 min per week van de baas. Dat valt toch wel erg mee lijkt me zo! Ach ja, ze hebben gewoon pech!! Want ik ga toch hahaha
@Saar..mooie echofoto van je ei hoor..DUS ZO ZIET EEN EI ERUIT!HAHA @Marral..klinkt positief hoor...mooi dik bms zeg...die van mij was niet zo dik...en inderdaad het eitje kan of doorgroeien of niet..dat is nog afwachten bij mij was ie ook gekrompen de keer erop..dus het zegt idd niet zoveel.. @Yvettje..hoe is je fm gegaan meid? @all Ik ben al een aardig leuk studiobject geworden met al die co-assistentjes Ze koekeloeren al met meer mensen..nee niet zo prettig maar goed. Mn bms was gegroeid! En wel naar 7.6mm Ik had totaal 4 eitjes die wat doen...varierend van 7 t/m 9 mm... Ik was dus eigenlijk best blij en vriendlief ook maar helaas de assistent niet...ze heeft het ook niet gerapporteerd als groei omdat ze beneden de 10mm zijn...terwijl ik zo blij bent met een mmhaha..ze denkt dat we maandag gaan ophogen naar 187,5 maar ik heb voor het eerst t gevoel dat het misschien niet nodig is! Maar moet misschien niet teveel hoop hebben, de vorige keer was het ei ook gekrompen terwijl ik doorgespoten had met zelfde doserig..en dan is het juist weer zooo teleurstellend
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 15-03 Yvetje 4e fm en bloedonderzoek - 18-03 Merel 11e follikelmeting - 19-03 Bbibi 1e follikelmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 2e ronde Menopur - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 24 maart ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita
Tot nu toe(gelukkig)helaas wel ja Weegbree.. Ik doe echt alles op mijn gevoel.. Ergens hoop ik toch dat ik het steeds mis heb maar vanmorgen was mn gevoel over vandaag al goed..en het is toch zeker niet negatief nieuws...het gaat naar het positieve...want een goede 6de zintuig heb ik tochMaar het hetzelfde geld is mn gevoel zondag weer slecht hoor...dan soms zo omslaan in n paar dagen..dusss ff afwachten
Merel: Oh, wat fijn zeg, wat positiever nieuws dit keer!! Nu heel erg hopen dat er iig 1 door groeit!! Wel grappig trouwens, we hebben elke keer op de zelfde dag een fm!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 15-03 Yvetje 4e fm en bloedonderzoek - 18-03 Merel 11e follikelmeting - 18-03 Marral 4e follilmeting - 19-03 Bbibi 1e follikelmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 2e ronde Menopur - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 24 maart ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita
@Weegbree..hoop nog een paar dagen naast je op de wachtbank te kunnen zitten @Marral..ja super ben wel happy Nu hopen dat ze groeien en niet alle 4 Ze moeten dan maandag rond de 15mm zijn..dus op zn vroegst volgende week donderdag/vrijdag eisprong..als alles dus een keer gaat meezitten zit dan op dag 47/48..dus het MOET gewoon!
@merel en marral wauwww meiden voor beide toch best wel goed nieuws toch? Ik ben onwijs blij voor jullie! Eindelijk een stapje in de goede richting meiden! Hopelijk voor beide einde vd week een eisprong! Daar duim ik voor! Wie weet hebben we alle 3 tegelijk een ei want ik hoop ook op vrijdag iui ! Maar ik hoor dinsdag pas weer wat meer Ik zeg op naar een vruchtbare paasei week meiden hihi @all fijn weekend! X
@all fijn weekend iedereen @Bbibi...dan hebben we idd misschien wel beide dezelfde dag een ei..als die van mij door gaat groeien dan he