Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ervan overtuigddddd :D

Sorry te vroeg met reageren!! Hihi
    Hopelijk samen een eitje met marral en saar dat zou leuk zijn! :)

Fijn weekend x

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeetje wat wordt er gekletst!

Mooie paaseitjes meiden!! Op naar een nog groter ei!!

Weegbree, mijn BMS was volgens mij 9 bij laatste fm meting, maar groeit daarna nog hard door he..!

Bibi; tuuuuurlihk ga ik plassen voor jullie!! :D

3. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje, klinkt goed al die kwaaltjes :p.

Saar, wat vervelend zeg, die migraine. Dat zijn allemaal van die vervelende dingen die er dan weer bij komen. En wat een mooie echo heb je!! Ik krijg nooit een echo mee, hoeft eigenlijk ook niet van mij. Ik kijk goed mee, zou alleen handig zijn om thuis te laten zien. Maar nog niet echt de behoefte aan gehad. Maar echt duidelijk een dominant ei zeg! Als je had gezegd dat ie 25 mm was, had ik het ook geloofd. Mijn dominante eitjes zijn eigenlijk nooit zo dominant als die van jou. Deze is niet te missen, spannend, die groeit wel door!

Marral, idd, gewoon gaan hoor. Je leidinggevende mag het misschien niet leuk vinden, dit is gewoon veel belangrijker. En hoort erbij!! Kun je niet 's ochtends vroeg terecht voor je werk aan?

Merel, ik snap dat je heel blij bent met de groei van een mm!! Groei is groei toch?? Dus gaat het in ieder geval de goede kant op!! Deze cyclus is nog niet bepaald voor je dus. Blijft spannend!

En misschien enjoy ik the club ook wel met meiden die volgende week een eisprong krijgt, want ik heb vanochtend fm gehad en was niet helemaal negatief: bms bouwde zich nu weer wat op, nu 5,4 mm (nog niet veel natuurlijk, maar 2 dagen geleden was het 3,2 mm). Er zat nog wel wat bloed/vocht/lucht bij, maar wat het precies is weten we niet. Verder had ik links 1 ei die toch wel gegroeid was, nu 16 mm!! Dat had ik helemaal niet verwacht!!! Maar ondertussen is de kans klein dat het iets kan gaan worden, want ik ben dus ondertussen ook met bloedonderzoek bezig en woensdag was mn oestrodiolwaarde (dat geeft de activiteit in de eierstok aan) laag, 200. Wat precies normaal is, weet ik niet, maar toen ik in augustus een eisprong had van een groot eitje was de waarde 2500 (met progesteronwaarde van 75, dat dus wel superhoog). Maar, zeiden mn man en ik toen, dat was natuurlijk woensdag gemeten en toen was alles nog klein en dun. Vandaag weer bloed geprikt en zondag moet ik weer bloed laten prikken en dan volgende week kijken hoe de waarde dan is. Als de waarde niet goed blijkt te zijn, maar de eitjes groeien wel door de Menopur tot een goede grootte voor een eisprong, moet ik alsnog Pregnyl prikken. De kans op bevruchting en innesteling is dan nihiel, maar je kunt dan beter de cyclus afmaken.
    Kortom: ik ben weer een ingewikkeld kind haha en heb een rommelige cyclus. Maar ik ben blij dat er eindelijk iets gebeurt en blijkbaar heb ik toch maar heel weinig eh nodig. Moet 37,5 eh door blijven spuiten en zondag ook weer terug komen voor een fm. Omdat het in het weekend is, kan ik niet bij mijn eigen gyn terecht, maar hij zou het met de dienstdoende gyn bespreken. Dus goed nieuws, maar moet niet te enthousiast worden. Tjonge, wat een verhaal weer, maar ik hoop dat jullie het snappen.

4. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Topiclid info:

- Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/31jaar/1e kindje
    - citroen/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje
    - weegbree/30 jaar/1e kindje
    - Guusje27/30 jaar/2e kindje
    - Yvetje555/25 jaar/1e kindje
    - Saar81/31 jaar/1e kindje
    - Merel123/22 jaar/1e kindje
    - Marral/28 jaar/1e kindje
    - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje

♥ Naam/datum/afspraak:

- 17-03 Yvetje 5e fm en bloedonderzoek
    - 18-03 Merel 11e follikelmeting
    - 18-03 Marral 4e follilmeting
    - 19-03 Bbibi 1e follikelmeting

♥ Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl
    - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt.
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam.
    - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon
    - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle
    - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur
    -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon
    - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 2e ronde Menopur
    - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste
    - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur
    - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon
    - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI

♥ NOD (Op het wachtbankje)
    - Weegbree 24 maart

♥ Zwanger:
    - Jolien
    - Myloon
    - Guusje
    - Bonita

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, een waar fm festijn vandaag...

Merel en Marral, hopelijk gaan die eitjes de goede kant op, ik had maandag ook 9 mm, dus....

Bbibi, ik loop toch iets voor met mn ei. Heb zondag weer fm en moet dan vrijwel zeker aan de pregnyl. Hoera! Hopelijk heb je dinsdag goed nieuws :)

Yvetje, ik hoop dat die hormonen dan snel in gaan lopen! En wat een lage dosering joh, wat grappig dat dat al werkt. Oh, wat zou het heerlijk zijn hè, als het nu ff lekker loopt en je eisprong krijgt (met in ieder geval een béétje kans...). En dan meteen raak :D. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek van zondag?

Weegbree, how is ie, on the waiting bench, hou je het uit?? Of heb je ook pas (net als ik) dat het de laatste week heeeeeel lang duurt?

Mijn arts gaat overleggen met de andere artsen over die migraine en of we er iets aan kunnen doen... Ik hoop het! Bedankt voor jullie lieve berichten.

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje al met al alledrie voorzichtig positief dus! Super zeg!!!!

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Tijd kruipt nu al voorbij!! Pffff :( en paa 3 dpo vandaag!

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, duurt lang, hè.....

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @yvetje wauwwwww meid toch netjes hoor! Hooelijk groeit je bms sowieso tot 6mm door dan moet het toch goedkomen zou je zeggen?
    En een eitje van 16 wauwwww miss mag je zondag al wel pregnyl? Suuuper meid!! Ik duim ervoor!

@saar hihi vooruit meid jij een klein weekje/midweekje eerder dan ! Vooruit vooruit hihi ! Hopelijk sondag goed nieuws meid! Maar dat zal wel met zown mooi eitje :)

@ weegbree haha houten kont van het harde bankje? Hihi

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ja, een comfortabel bankje is het niet, daar zijn we het denk ik allemaal over eens :)

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    STOMME BANK! Nog minstens tot vrijdag (liever langer) wachten met testen.... wordt een lange week!

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    oh dames die utro of ander soort progesteron gebruiken, wanneer testen jullie en stoppen jullie ermee?

13. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @vettje..nou 16mm dat is toch positief! Alleen je bms is naar mijn idee veeeel te dun voor zon groot ei..bij mij is het juist andersom..bms mooi en weinig eigroei?!
    Wat een verschillen dan he onderling en hoe je lichaam reageert op de menopur en alles:(..
    Maar zou toch posi blijven met zon mooi ei..je bms kan in korte tijd echt wel mooi gaan groeien...en wat betreft oestradiol bij mij word het ook altijd gemeten en bij mij is het meestal 2...dat is laag en wil zeggen dat er geen activiteit aan zit te komen in de eierstokken..
    Je waarde moet minstens 4 zijn bij een aankomende groei..
    Waarde 5,6 is goed en meestal groeit er bij de waarde een mooi ei(groter dan 10mm)..raar dus dat je waarde laag is:(..
    Dat snap ik niet..ik had 1 keer een waarde van 4 en toen was er een ei van 10mm paar dagen later was er geen ei meer en was de waarde weer 2...

@Weegbree..wees dankbaar dat je plaats mag nemen op die wachtbank ookal duur wachten lang...ik wil graag met je ruilen hoor:p!!

@all..hopelijk allemaal samen een ei, en samen op de wachtbank meiden!!:D

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    jaa Merel je hebt helemaal gelijk! je mag ook blij zijn met een ei en dat ben ik ook wel, heb er ook 10 maanden op moeten wachten!
    hopelijk maandag voor jullie alledrie goed nieuws!!

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Precies Weegbree;) Helaas is het zo dat de een iets meer geduld moet hebben dan de ander...
    Ik ben in mei gestopt met de pil en heb tevergeefs gewacht op een cyclus, na bijna 10 kg afgevallen te zijn. Dit kam niet dus in augustus naar ha en september mmm...

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @saar nee meestal geen fijn bankje nee hihi! moest jij niet vandaag terug naar het zkh? zo ja he was het?

@weegbree spannend mop! nog een weekje geduld meid!

@merel tja dat wachten is ellende! ik heb ook 8maanden gewacht op mijn eerste ei! heel frustrerend! maar als je er eenmaal 1 hebt kan het misschien gelijk raak zijn meid, zo moet je maar denken ;)

17. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, Bbibi, kom net terug en heb meteen de Pregnyl gezet!
    Mijn ei was nu 20 en had er ook nog een van 13,5, die kan in theorie ook springen.

Vraag over de Pregnyl: ik had de vloeistof gespoten en dan laat ik altijd even de naald erin zitten. Toen kwam er bloed teruglopen in de naald. Kan dat kwaad?

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Geeft niet. Heb je een adertje geraakt!
    Klusze! :)

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2479 Saar81, 17 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
    Thanks, Weegbree!!

Ik vind de Pregnyl toch elke keer weer een beetje spannend, het moet toch die ene keer goed gaan (ben ook steeds bang dat ik een ampul met vloeistof omgooi ofzo ;)).

Gebruikt iemand van jullie wel eens iets van glijmiddel ofzo, iets dat niet schadelijk is voor het zaad? Met name het tweede verplichte nummer loopt bij ons altijd een beetje stroef ;)

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Haha.... heb preciess hetzelfde! Pregnyl is momenteel waardevoller dan goud he :)

Deel Deze Pagina