Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, inderdaad, en het is zo'n gepriegel!

2. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Saar....gefeliciteerd met je eitje(s)meid!;)
    Pregnyl voorbereiden zal wel hetzelfde zijn als de menopur...

3. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar, wat fijn dat je de Pregnyl mocht zetten! Lijkt me idd een gepriegel, heb zelf helaas nog geen ervaring ermee. Ik wacht nu al dik een jaar op een eisprong met tussendoor alle mogelijke resultaten. Van geen reactie tot overstimulatie met cystes en operatie.

Vanochtend naar ziekenhuis geweest. Bms was wonderbaarlijk goed!! 7,3 mm en mooi in 3 lagen weer. Bloed/vocht/lucht was niet meer te zien, dus jeej!! Alleen dat eitje van 16 mm was nu niet goed in beeld te brengen gek genoeg. Je kon wel verschillende eitjes zien, maar waren allemaal rond 10 en 12 mm. T was een wat donker beeld op de echo, kwam mede door de darmen die gevuld waren zei ze. Naja, in ieder geval kom ik morgen gewoon weer terug en dan hopen dat we het ei weer zien. En zo niet, dn spuit ik gewoon nog even door tot er wel 1 groot genoeg is en dan maar hopen dat het bms blijft zoals het nu is. Misschien te mkkelijk gedacht maar hoop van niet. Al met al toch blij. Wordt morgen weer vervolgd...

4. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en weer vrolijk bloed laten prikken. Inmiddels een echte junk. Uitslag van vrijdag was nog niet bekend, dus of de oestradiolwaarde nu wat hoger is weten we nog niet.

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Yvettje..wat raar dat je je oestradiol waarde nog niet weet..bij mij is na 3/4 uur beked...
    Wel posi nieuws...bms is mooi dik hoor!..
    Vreemd he dat eitjs soms weer kunnen verdwijnen..?
    Hoop dat het eitje morgen weer goed zichtbaar is of dat er een ander eitje het gaat doen! *duimduim*

Ik heb morgen weer een echo;)

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvetje, jeej, bms is ready to go! Wat gek dat het eitje nu ineens kwijt was, hopelijk vinden jullie 'm morgen weer, of anders een andere groeiende. Ik vind het echt hoopvol klinken nu! Ik duim voor je!

Merel, good luck morgen. Menopur spuiten zal inderdaad wel ongeveer zijn zoals Pregnyl. Met het verschil dat je van de Pregnyl maar 1 setje hebt. Als je dus per ongeluk een ampulletje omstoot, dan druipt voor je het weet je eisprong van tafel.

7. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Saar...ja das ni handig:D
    Nu voelt Weegbree zich niet meer zo alleen op de wachtbank!;)

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jaa gezellig!
    Goed nieuws yvet! Zou ie niet al gesprongen kunnen zijn. Sommige eitjes springen al bij 18?

9. MSK

MSK Lid

15 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op het forum en zoek ergens een plekkie waar ik mee kan kletsen.

Zal even het een en ander vertellen. Ik heb in 2010 2 rondes IUI gehad waarvan de 2e gelijk raak was. In 2010 is onze zoon geboren.

Nu dus in de weer voor een brusje. Heb 2 rondes gehad. Vorige maand cyste dus mocht ik niet door en de mand ervoor was mijn eisprong al geweest dus ook helaas.

Zit nu op het wachtbankje en mag 25/3 testen. Spannend. Had deze ronde ook 3 goede eitjes dus ik ben echt op van de zenuwen. 2 weken duurt dan zo lang en ik dacht kijk eens of ik wat kan vinden op internet en toen kwam ik hier.

Ik lees dat in elk ziekhuis het er anders aan toe gaat. Appart eigenlijk he. en al die verschillende hormonen. Ik gebruik puregon en dan om eisprong op te wekken pregnyl.

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik zo jullie forem binnen storm. Anders moeten jullie dat maar zeggen.

Succes iedereen.

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Tuurlijkniet! Kom er gezellig bij! Kunnen we elkaar steunen! Mijnnod is ook de 25e!!!

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Welkom MSK!

Dus jij zit nu ook op het wachtbankje spannend!!
    Zelf gebruik ik menopur. Sommige meiden puregon..
    geloof dat iedereen hier ook pregnyl gebruikt om de eisprong op te wekken..
    Hopelijk ben je gewoon snel zwanger van je 2e kindje!:D

12. MSK

MSK Lid

15 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Weegbree. Fijn dank je wel. Ow echt waar joh spannend he. Ik vind die wachttijd altijd zo lang duren. En bij alles wat je voelt denk je ja of nee. Als ik aan het werk ben kan ik het wel van me afzetten.

Hoe gaat het met jou?

13. MSK

MSK Lid

15 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ merel123 Dank je wel. Ja wachten en wachten jij ook?

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Met mij gaat het goed. Vanavond een week geleden pregnyl gezet. Heb denk ik dinsdag mijn eisprong gehad. Rond die dagen erg zere tepels gehadmaar tot op heden voel ik eigenlijk helemaal niks. Jij wel?? Spannend toch weer elje ronde!

15. MSK

MSK Lid

15 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @weegbree Ik heb vorige week zaterdag pregnyl gezet en maandag ochtend IUI gehad. Ik voelde 1 uurtje later dat ik ok mijn eisprong had. Had erg last links van mijn buik. Daar zaten er ook 3 dusss. Alles was er dus op het juiste tijdstip en het zaad was ook supergoed. De zuster noemde het superzaad hahahaha. Heel spannend ja. Maar vorige keer had ik ook 2 goede eieren en toen niets. Ik wil wel hopen maar ook niet te veel.

Je kan er niks van zeggen he. Maar we mogen blij zijn dat we op het wachtbankje zitten.

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat klopt! Tis super spannend!!
    Ik had ook twee eitjes en zaad is ook super bij ons. Helaas zegt t niks. Het blijft n wonder!!

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @MSK ja ben ook aan het wachten!!:D Alleen dan niet om zwanger te worden maar op mn eerste eisprong in mn heleeee leven;)
    Het wachtbankje is nog een stap te ver, hopelijk misschien volgende week!! Spannend!!

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Meiden, hoe gaat t op t wachtbankje?

Ik ben zoooo moe en heb het zooo koud!! En telkens om t uur trek.. Haha, oppassen geblazen ;)

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hihi...brrr koud! vervelend, maar voor het goede doel!
    met mij gaat het goed... ongeduldig. was het maar vast volgend weekend!
    ik twijfel heel erg of ik ga testen op vrijdag, dan ben ik 10 dpo en da's misschien wel vroeg...ik stop zws pas maandag met de utro als ik nog geen positest heb en als ik nog niet zelf ga bloeden...

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Tja..ik kan je daar geen goede adviezen in geven, ik teste zelf ook zo vroeg! Maar wel al een streepje op 9/10 dpo...;)

Deel Deze Pagina