Saar, het is een heel dubbel gevoel. Eerste reactie is vooral balen dat het gewoon weer niet gelukt is. Sterker nog, ik heb het gevoel dat ik steeds verder van een eisprong raak. Maar aan de andere kant is het wat je zegt ook niks zo, en door de rust in het lichaam hoop ik dat we zelf wat rust krijgen en dat we na die tijd weer met een schone lei weer opnieuw kunnen beginnen aan de hormonen en hopelijk gaat het dan wat beter dan nu.
Ik heb trouwens nog gevraagd vanochend naar DCI en mn gyn kende het niet. Hij zocht het op internet op en zag inderdaad dat het gaat om alternatieve geneeswijzen. Medisch gezien schrijven ze het niet voor en het geeft ook geen garantie dat het werkt. Maar ik mag het gebruiken, dat kan geen kwaad. Door mijn hele gedoe denk ik er nu sterk over na om het te gaan gebruiken. Mijn cyclus is zo'n zooitje, misschien helpt het?? Weet niet of ik het dan tijdens de pil mag gebruiken.
Meiden jullie kletsen to much ik kan het niet bijhouden! Hihi Als eerst, yvetje, meid ik heb dikke dikke kippenvel op mijn lijf van jouw bericht! Owh meid wat kan ik me het goed voorstellen hoe jij je voelt! Tussen hoop en vrees! Ik vind het zoooooo ongelooflijk rot wat jij iedere keer mee maakt! Echt.... Wat een dikke ellende! Heeeeele dikke knuffel oor jouw meid! Je verdient het!!! Hooeljjk als je eierstokken rust krijgen en in je hoofdje ook, wie weet gebeurd en na het stoppen dan wel een heel groot wonder zonder ziekenhuis! Wie weet kan je in juni stoppen, in juli lekker op vakantie zonder hormonen, en zwanger terug ik gun het je zo! @ marral succes wijffie! @weegbree nog een klein weekje mop! @guus mooie test meid! @merel vandaag fm? Zo ja succes meid! @saar: yessssssss wauwwww goed nieuws meid! Dus gisteren je eisprong dan, neem ik aan? Super goed nieuws! @myloo. Hoe is het met de twee kleintjes? @nino hoeist met jouw meid? Alweer wat fm"s gehad? @nieuwe welkom!!! @hier morgen fm, spannend!!!! Heb stiekem 3 dagen een klikje meer gespoten, waardoor ik hoop dat mn eitje ietsssss harder gegroeit is zodat ik vrijdag misschien iui heb ipv zaterdag! Want als het in het weekend valt heb je bij ons gewoon pech helaas Duimen jullie mee?
@Yvetje555, Dit is natuurlijk niet wat ik hoopte te lezen, een hele dikke digitale knuffel voor jou! Ik hoop dat de rust je snel iets moois terug zal geven! Het is jou, maar iedereen hier zo gegund! @Avda, Welkom hier, vast spannend om te beginnen met spuiten! Heb je al een prikles gepland? @Bbibi, tuurlijk duim ik heel hard voor je mee!! Je moet wel uitkijken hoor met dat beetje meer spuiten, voor het zelfde geld heb je een overstimulatie. @Saar, We gaan er gewoon vanuit dat jullie ons op den duur echt allemaal gaan volgen!! Het moet gewoon!!! Met mij gaat het goed, ik vind het dus nog steeds allemaal spannend. Je hoort alleen iedereen altijd over misselijk en maagzuur, daar heb ik weinig last van... niet heel veel kwaaltjes dus en juist dat kan mij onzeker maken. Manlief zegt dan, ach jij bent niet zo'n pieper Wel ben ik zo ontzettend moe... en heb zo nu en dan trekkerig gevoel in mijn buik... zeker na een drukke dag. Dit schijnen de banden te zijn? Ik hoop echt dat er nog altijd 2 hartjes knipperen woensdag!! Nu kom ik in ieder geval steeds dichter bij de iets veiligere zone...
Yvetje: Oh nee toch!! Jeetje, dat is echt niet wat ik had verwacht!! Het is echt balen dat het zo gaat. Maar ja, zo doorgaan schiet ook niet op. Dus hopelijk komt je lichaam goed tot rust in die 3 maanden en dat het dan meteen goed gaat!! Ik hoop het echt zo voor je! *dikke knuffel!!* Bbibi: Spannend!! Hopelijk morgen goed nieuws en mag je idd deze week nog iui! Ik ga heeeeeel hard voor jou duimen meis! Avda: Welkom! Hopelijk snel ongesteld zodat je ook kunt beginnen! Gelukkig valt het spuiten allemaal erg mee. Hopelijk slaat het dan snel aan! Guusje: Mooie test!! En dan over 2,5e week je 1e echo! Super spannend! Ben heel benieuwd! Ik ben weer terug! Toch wel positief! Ei groeit door. Het is wel heel langzaam (vind ik zelf tenminste). Vrijdag was het 8 a 9 en nu iets meer dan 10. Maar goed, groeit dus wel. Moet nu vrijdag weer. Ze zei dat ze denkt dat we dan een heel eind zijn. Nou, als dat zo door blijft groeien zit ik dan op 13, maar goed... Ach, ik ben al super blij dat het iets doet! En met een lage dosis... (50IE + 1 klikje). Had ik zelf helemaal niet verwacht! Wel jammer natuurlijk dat het zo langzaam groeit. Maar goed, ik ben al super blij dat het groeit!
Fijn zeg Marral! tot 12 mm groeien de eitjes 1 mm per dag, dus dat zou ongeveer kloppen, daarna circa met 2 mm per dag! spannend!!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 18-03 Merel 11e follikelmeting - 19-03 Bbibi 1e follikelmeting - 22-03 Marral 5e follilmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 24 maart ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita
Weegbree: Oh, zit daar ook nog verschil in. Dat hoe groter de eitjes zijn hoe sneller ze groeien?? Goed dat je het zegt! Wist ik helemaal niet... En zo slecht was dat dan dus ook niet, van 8 naar iets meer dan 10 in 3 dagen.
Yvetje, je kunt dat middeltje allicht proberen. Op dit moment valt er niet echt iets te verpesten. Ik hoop toch zo dat het later dit jaar anders zal gaan en dat het dan allemaal wel werkt! Ik snap dat dubbele gevoel helemaal, je wilt zó graag, maar zo werkt het nu niet. Ik vind Bbibi d'r plannetje voor jullie vakantie wel een goed idee
Bbibi, spannend dan. Kijk inderdaad uit met dat verhogen! En wat vreemd dat er bij jullie niks gebeurt in het weekend! Mijn eisprong trouwens niet goster, gister de pregnyl, eisprong zal vannacht zijn. Marral, ziet er goed uit, hoor. Bij mij gaat het tot 10 ook traaaag en daarna ineens SUPERsnel! Komt goed! Myloon, mijn twee beste vriendinnen zijn op dit moment zwanger en hebben allebei nergens last van (gehad) en ze zijn nu 7mnd en 4 mnd zwanger, dus dat zegt helemaal niks!
Bbibi, jouw plannetje om het in juli te laten zoals het is en maar afwachten wat er gaat gebeuren klinkt wel goed inderdaad, maar ik denk dat mn gyn er niet mee eens gaat zijn. Ik zal deze week eens bellen, kijken wat ze zeggen. Marral, groei is groei en het ziet er positief uit!! Nog een weekje lekker broeden dus haha en dan op naar een mooie echo vrijdag!
Whow wat hebben jullie veel gekletst.. @Avda..ook resistent voor Clomid, me too. En ben nu nog niks verder. Hoplijk jij wel snel resultaat! @Yvettje..meid ik vind het echt ontzettend jammer voor je dat het zo moet gaan. Waarom toch?! Alles zit bij jou tegen... Ik hoop dat je het in de 3 rustmaanden even op een rijtje kan zetten en wat "afstand" kan nemen van het hele mmm gebeuren. En genieten van je vakantie in de zomer! Dikke knuffel!! @Marral..toch positief dan, volgens mij gaan we gelijk op! @Weegbree..ben bang dat ik je nog geen gezelschap kan houden op de gevreesde wachtbank! @all..Ik had rechts 3 eitjes van 10,11 en 12mm, links een van 10... Ik zit nog steeds op 150 IE... Mn bms was 2mm gegroeid..was nu 7,8 dus dat is netjes.. Alleen ik ben alles behalve blij.. De assistent wil afhankelijk van mn oestradiol waarde de dosering verlagen!..(ivm met overstimulatie) groeit er eens wat gaan ze met de dosering omlaag...wist niet wat ik hoorde! IK heb nog niet eens een dominante follikel en heb al zon lange weg afgelegd om hier te komen gaan ze afbouwen...ik dacht dat ik gek werd..! Verdorie ik baal als een stekker...en moet ook woensdag alweeeeer heen! Zo geen zin in..straks verlagen ze de dosering en is woensdag alles weer klein!!:x
pfff merel, wat vervelend zeg! maar ik kan het me aan de ene kant wel voorstellen dat ze dat doen, als ze alle vier doorgroeien ben je de sjaak en mag je gaan afbreken... hopelijk is die van 12 dominant en gaat die lekker doorgroeien!! ik duim voor je! dan mag je misschien nog net op de wachtbank met mij!
Ja ze moeten ook niet allemaal doorgroeien maar wat nou als alles met 112,5 weer inkakt...dan ben ik weer terug bij af! Ze merkte dat ik ontzettend gefrustreerd was door alles en dat er helemaal geen zin meer in heb..waar zit het knopje om je emoties uit te schakelen?
nee joh, ze gaan wel doorgroeien meis!!!! ** kijkt heel boos en spreekt tegen eitjes van Merel: jullie gaan nu doorgroeien!! en niet allemaal tegelijk! **
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 19-03 Bbibi 1e follikelmeting - 20-03 Merel 12e follikelmeting - 22-03 Marral 5e follilmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 24 maart ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita
Merel: Oh, dat is super, dat er een ei is van 12!! Goed nieuws! En ik snap dat je bang bent dat de groei stopt als je af gaat bouwen, maar net als Weegbree zegt, als ze nu zo doorgroeien krijg je er straks te veel en dan breken ze het af. Moet je eerst weer menstruatie opwekken en weer helemaal opnieuw beginnen. Dus ja, dat wil je ook niet natuurlijk... Het moeilijke aan zo'n eerste ronde is gewoon dat ze moeten zoeken wat de juiste dosis is... Ik ga voor je duimen dat die van 12 mooi door gaat groeien!! En op zich vervelend dat je nu woensdag alweer moet. Maar aan de andere kant, zo zien ze wel sneller wat het doet en kunnen ze ook sneller daar op reageren. Maar ja, voor jou nu natuurlijk niet fijn!! Nou hopelijk groeit die van 12 snel door! Ik duim voor je!