Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, goed nieuws van de groei. En dat verlagen lijkt me echt een goede beslissing hoor! Er is er niet 1 duidelijk dominant, dus straks heb je 4 eitjes die kunnen springen, en kun je de boel afbreken!!! Daar heb je helemaal niets aan. Het is wel supervervelend en frustrerend natuurlijk, dat snap ik wel... Maar het probleem ligt niet bij het zh, maar bij dat er gewoon net teveel eitjes groeien.

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net aangemeld bij moeders voor moeders!

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @guus suuuuper!

@myloon fijn toch meid dat je weinig kwaaltjes hebt al snap ik wel je angst hoor meid! Maar het zal vast allemaal goed zijn! Mare heb maar 3 dagen 1 klikje meer gespoten hoor! Dus zal geen vaart maken! Ze waten bij mij omdat ik met clomid 50 ook goed reageerde ook bang met 100 en 150 op te hogen maar heb nooit meer dan 1 ei gehad! Dus geloof ook niet dat ik dat ooit ga krijgen! Ik reageer alle aal niet zo heftig! :)

@merel super nieuws meid!!! Nu doorgroeien! Ik spreek ook even je eitjes toe: groei eitje groei ;) !!

@marral wauwww meid goed nieuws! Met een beetje geluk einde van deze week je eisprong! Spannend meid!!

@ weegbree ahhh wat zit jij toch zielig alleen op t wachtbankje hihi

@ saar hihi ja goed idee he voor yvetje? Vond ik nou ook hihi!
    En ohh komnde nacht dus eisprong? Klusze meid!

@yvetje verstandig dat je het even vraagt idd hooelijk is het geen probleem! Ik duim voor je!

@ all morgen fm, spannend! Vandaag en goster maar eeer geruikelijk dosering gespoten! Voel nog niks! Ben benieuwd of er wat te zien valt! Jullie horen het! :)

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @Merel, kan goed je frustratie (en verdriet) begrijpen! Hoop dat een (of twee) eitje mooi doorgroeit. Krimpen kunnen ze toch niet. Toch??
    @guusje, kan niet wachten tot ook ik me kan aanmelden voor moeders voor moeders! Goed werk!
    @bbibi, succes met je fm!
    voor de meiden die vandaag of morgen hun eisprong hebben: Klus ze ;)

heb het gevoel of ik nu heel wat meiden heb gemist. Sorry. Moet er nog even hier inkomen...

6. MSK

MSK Lid

15 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej meiden. Wat een geklets vandaag. Ik kan het bijna niet bijhouden. Op het werk kan ik niet kijken dus dan mis ik een hele dag.

Ik moet er ook nog in komen Avda. Ik ben nl ook net 2 dagen nieuw hier. Spannend voor je ik hoop dat je snel een eisprong zult hebben.

@Yvetje Dat is wel het laatste nieuws wat je wilt horen. En dat je dan gelijk 3 maanden moet wachten vreselijk. Ik hoop voor je dat je die maanden een beetje door kunt komen. Zal wel moeilijk zijn he?

Ik weet niet meer precies bij wie maar ik verbasde mij er over dat als je eitjes in het weekeind goed zijn dat je dan niet behandeld word. Ik kvind dat echt belachelijk. Ik zou gelijk een ander centrum gaan zoeken. Bij ons doen ze wel 7 dagen in de week.

Wat een verschil in spuiten zeg, Dan mag ik nog van geluk spreken. Ik spuit 75 IE puregon en heb dan op dag 8 a 9 1 of 2 of 3 eitjes tussen 15 en 18. Dus ik prijs me nog gelukkig. En ik vergezel weegbree op het bankje. Ik vind het nu echt lang gaan duren. Heb ook nog geen klachten of zo maar dat had ik de vorige keer ook niet.

Nou succes allemaal weer he en alle eitjes effe doorgroeien. Op naar een mooie pasen

7. MSK

MSK Lid

15 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS. De info onderaan jullie bericht. Maak je dat onder het kopje handtekening?? Jullie horen het al nog niet echt wegwijs in het forum gedoe. :D

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg

Juist. Kopje handtekening!

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree en MSK, schuif maar op, ik kom erbij!

En ja, MSK, er wordt veel gekletst, soms inderdaad niet bij te houden. Hoeft ook helemaal niet, dan pak je het gewoon weer lekker op waar we zijn gebleven :).

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Gezelig saar!
    Hier vandaag 7dpo. Getest mooi blanco! Pregnyl is eruit! Nu op naar n streepje van mezelf!!
    Bbibi veel succes vandaag! Xx

11. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Goedemorgen!!

Weegbree: Wat super dat de pregnyl er uit is! Nu op naar de 2 streepjes!! *duim duim*

Saar: Ook op de wachtbank! Spannend!!

Bbibi: Heel veel succes straks! Hopelijk heeft dat beetje extra geholpen en heb je straks een mooi ei!!

12. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Weegbree,, mooi meid!! Op naar 2 mooie streepjes!!:)
    Hoop dat ik bij jou MSK en Saar kan aanschuiven heb goede hoop ook een eisprong te mogen hebben aastaande vrijdag!
    Dus dan kan ik nog net even 2/4 daagjes gezelschap houden, samen met Marral?!!

@Avda..zeker kunnen eitjes krimpen ik had er een keer 1 van 10 en die is zonder duidelijke reden gekrompen en mn slijmvlies ook in 3 dagen met 2mm dus het kan!!

@Guus..daar ben ik blij mee en vele met mij! Ik ga me zeker weten aanmelden als het zo ver is!

@All..ik ben BLIJ! Ik hoef niet omlaag met de dosering! Yoehoeeee:)!!! mn oestradiol was erg hoog dat wel 1,6..
    Ze zei dat de waarde hoog was omdat er zoveel eitjes groeien(ik had er namelijk ook een stuk of wat van 8,9,10 en dan nog 1 van 11 en 1 van 12..
    Ze gaan morgen kijken wat ze dan gaan doen...of nog even verder spuiten, afbouwen, pregnyl heeel misschien vrijdag! (tenminste die hoop heb ik)

EINDELIJK na een half jaar mmm geen ei maar EITJES:)!

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wowie wat spannend merel!
    hoezei hoezei, onze merel heeft een ei! :)

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Merel, wat fijn! Ben heel blij voor je!! En ik wist niet dat ze konden krimpen.. Weer wat geleerd! Nu komende weel heel hard duimen voor je!

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Heb eindelijk het gevoel dat ik oom mee mag doen in de loterij:Dhaha..nu gaan voor de hoofdprijs:p..
    Mn vriend zei al als dat eitje gaat doorgroeien en springen gaan we het vieren:D...hij is nu al blij:)

16. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hihihi Merel, ik ken dat! Hier waren we ook al zo blij gister!! Geweldig gevoel he, als het eindelijk iets doet!! Ik heb er meer dan een jaar op moeten wachten... Maar de aanhouder wint he ;)
    Ik nog niet vrijdag hoor, ik hoop begin volgende week pregnyl te mogen spuiten. Kijk er enorm naar uit!
    Ben wel heel benieuwd hoeveel er nu uiteindelijk gaan springen bij jou!!

17. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, geweldig, hopelijk gaan ze nu uitmaken wie de winnaar wordt daarbinnen en heb je straks 1 mooi ei, of twee natuurlijk. Ik zit nog wel op de wachtbank tot volgende week donderdag, dus kom er gezellig bij ;)

Weegbree, dat is handig, dan weet je bij de volgende posi test waar het van komt ;).

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Marral..oh dacht dat jij toch diegene was die rond dezelfde tijd in de mmm begonnen is met 1e ronde clomid?:)
    Ik had mn eerste ronde in oktober

19. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, wat fijn dat het er goed uit zag en dat je nu de hoop hebt dat het helemaal goed komt deze ronde! Dat is heel belangrijk!!

Weegbree, fijn dat de Pregnyl er nu uit is, nu idd zelf opbouwen en op naar een positieve test!!

Ik lees wel met jullie mee, maar heb zelf nu niet zoveel meer te melden, aangezien er niks gebeurd.

Gisteren moest ik wel steeds huilen, zomaar, het voelt gewoon zo als een teleurstelling. Ik weet ondertussen wel dat het goed is zo, maar toch. Gisteravond zijn mn man en ik lekker een avond naar de sauna gegaan, even ontspannen. Was wel heel fijn hoor, lekker gegeten en even niks. Nu weer aan het werk, heb een naaste collega in vertrouwen genomen en mijn hele situatie uitgelegd. Voelt wel als een opluchting en nu hoef ik in ieder geval niet steeds te verzinnen dat ik naar de tandarts moet of dat de auto stuk is als ik bij de gyn zit.
    De teleurstelling begint ook langzaam een beetje te zakken nu. Het is zeker nog wel aanwezig, maar hopelijk doet het mijn lichaam goed.

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Snap ik Yvet dat je teleurgesteld bent... het is toch ook zoo lang dat je steeds maar moet wachten terwijl er niks gebeurdt. je staat echt macheloos aan de kant. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij meis!

Deel Deze Pagina