Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Yvettje ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent en dat mag je ook zeker zijn. Ik hoop dat je de afleiding vindt om allemaal leuke dingen te gaan doen en lekker op vakatie te gaan. Misschien helpt het je dan om minder mee te lezen hier en even wat anders aan je hoofd te hebben. Meestal gaat de tijd sneller en kan je lichaam even weer goed in belans komen en uitrusten...
    Dan kan je in juni/juli met goede moed en met een uitgerust lichaam(en geest) weer aan een volgende ronde beginnen..
    Het leven is gewoon niet eerlijk dat blikt wel..ik hoop dat ik nog met je mee mag doen in juni...kunnen we weer lekker samen kletsen:)!
    Kop op meid, het komt allemaal goed!

2. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Merel: Ik ben inderdaad in oktober begonnen met clomid. Maar ben wel al in maart gestopt met de pil. Dus mmm idd nog 'maar' 5 mnd, maar in totaal al meer dan een jaar.

Yvetje: Ik snap het heel goed dat het zo'n klap is! Je stelt je ergens op in en als dat dan niet lukt is dat gewoon echt k*t!! En dan is het ook nog eens dat je gedwongen zo lang moet wachten voor je weer verder kunt!
    Wat mij steeds helpt met wachten is samen dingen ondernemen. Er zijn dingen die ik nog gedaan wil hebben voordat ik zwanger word. Zo wil ik bijvoorbeeld dolgraag naar een pretpark in Duitsland. Daar gaan we nu ook heen, onder het mom van 'nu kan het nog'. Ook gaan we naar Parijs. En we gaan nog lekker ver weg op vakantie (Mexico). Ook heb ik zoiets van, ik kan nu nog lekker goed door sparen. Is ook best prettig.
    Natuurlijk wil ik nog liever zwanger zijn hoor. Maar dit helpt mij heel goed het wachten door. Dus misschien kun je er op die manier toch een beetje positief naar kijken?
    Het blijft natuurlijk gewoon een lange tijd! Dus ik snap het echt heel goed meid!! Hele dikke knuffel voor jou!!

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Oja Marral..dat dacht ik al;) ik in mei gestopt met de pil.

@all Ik was nog iets vergeten te zeggen en dacht misschien komt het jullie bekend voor..!
    Had gister het gevoel dat er wat naar beneden "stroomde":(
    Had het nog nooit gehad maar had een enorme vloed wit en doorzichtig slijm...echt heeeel erg vies en veel:$..
    Weet niet goed wat het kan zijn heb dit nog nooit meegemaakt...kan dat met het groeien wat eitjes te maken hebben of is het wat anders?

4. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Merel: Als het er uit ziet als rauw eiwit en je er 'draden' van kunt maken dan is het vruchtbaar slijm. Maar wit is dat volgens mij niet. Maar is ook weer bij iedereen anders. Vriendin van mij had nooit vruchtbaar slijm en wel 2 kinderen. Maar denk dat het wel heel goed gaat met een of meerdere eitjes hoor!! :D

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvetje, meis, tuurlijk moet je huilen! Huil maar goed uit!! Is gewoon nodig bij zo'n teleurstelling. Ook al weet je dat het misschien beter is om nu te stoppen, dan is het nog steeds verdrietig. Knuffel!

Merel, tja, ik heb ook wel eens heel veel afscheiding, zeker als het slijm daarbinnen allemaal aan het opbouwen is, is dat heel normaal :)

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Merel, dat is suuuuper positief! dat betekent dat je eisprong eraan komt!
    daar kunnen de zaadjes mooi in overleven (de super sterkste wel tot een week!) dus ik zou maar vast aan de klus gaan, je weet nooit wat er blijft hangen!

7. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ja Weegbree dat klussen is normaal geen probleem maar gister heeft vriendlief een verkeerde beweging gemaakt en heeft heel veel last van zn rug! Shit zeg..hoop dat het wel gaat lukken met mn eitjes..

En dat wat eruit komt..wit is cremig..en doorzichtig slijm is draderig;)

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @merel, ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik heb ook nog geen eisprong gehad. Maar zoals ik hierboven lees is het heel positief! En wat de rug van vriendlief; geef hem een houtje om op te bijten ;) Iedereen moet een offer brengen.. hiihi
    @Yvet, meid, heeeel veel sterkte in deze moeilijke periode. Probeer te genieten van het dagelijkse leven, en wie weet hoe rooskleuring het er allemaal in juni/juli uitziet!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    ola meisjes!

jullie kletsen echt to much! hihi

@hier (om maar met de deur in huis te vallen) een wat tegenvallende echo! zoals ik al zei, overstimulatie kent mijn lichaam helaas niet! dus ik kan gerust meer spuiten want daar reageer ik nooit heftig op!
    dus al met al heel teleurstellend! bms 6,5 ofzo en een eitje van 12mm. oftewel helaas vrijdag geen iui ! ik moet donderdag terug ... hij moet nu juist niet te snel groeien... waardoor we hopelijk op zaterdag aaf pregnyl moeten zetten en maandag morgen IUI ! daar gaan we voor!
    Mijn eigen gynaecoloog zei dat we het gaan proberen te sturen zodat ik toch iui kan krijgen! vooral omdat het anders al een verloren maand is ! hij heeft nog gekeken naar zaad van vorige maand en was zoooooooooooo slecht! ik zit zelfs maar net op de rand van IUI mogen doen :( echt een ellende dus!
    ik heb al verteld dat we ingeschreven staan in duitsland en na onze iui pogingen wij over gaan op ivf in duitsland!
    daarnaast wel goed nieuws! omdat ik al vanaf 6dpo/7dpo bruinverlies heb mag ik mooi aan de utrogestan! dat wilde ik erg graag! hij zei dat het niet bewezen was maar dat ik het wel mag proberen joehoeee super goed nieuws! dus helemaal blij!
    heb het recept al gekregen!
    dussss donderadg weer fm en dan hopelijk meer te zien (maar hopelijk niet een TE GROOT eitje) dus beetje minder spuiten nu!

@yvetje meid ik snap dat je je zo rot voelt *dikke knuffel*

@weegbree nog paar daagjes meis...

@merel wauwwwwwwwww wat een ongelooflijk goed nieuws! super! hopelijk dit weekend je eisprong meis!

@marral wanneer heb jij weer je volgende fm meis?

@saar joehoeee ook op het wachtbankje dus? spannend meid... worden weer 2 spannende weken voor julie :)

@rest zwaai :)

10. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    #2570 Marral, 19 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
    Bbibi: Oh, dat is wel een tegenvaller!! Maar goed, het komt er wel aan! Dat is wel super! Ik ga heel hard duimen dat je maandag iui hebt!! Fijn dat je utrogestan hebt gekregen! Hopelijk helpt dat!

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ik snap dat je bang bent dat je de IUI weer mis loopt mar 6,5 mm bms en 12mm ei is toch positief voor een 1e fm?!
    Dat het zaad slecht is lijkt me balen! Kan hij niet aan de menopur? Dat helpt toch tegen slechte zaadjes?

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @bbibi: stomme vraag misschien, maar wat is utrogestan?

13. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Hoe langer het vervelende nieuws tot me doordringt, hoe meer ik ook positief probeer te denken: straks mooi weer, leuke dingen doen, lekker afleiding zoeken waar ik energie van krijg. Ik weet zeker dat dat me gaat lukken. Een kinderwens is leuk, maar het moet niet onze leven gaan beheersen. We moeten ook genieten van alles wat we wel hebben met elkaar!!! En daar probeer ik me op te focussen de aankomende tijd. En waarschijnlijk lees ik in de loop van de dagen/weken minder mee hier, maar dat merken jullie vanzelf ;). Ik wil einde deze week nog even contact opnemen met mn gyn, omdat ik toch graag in juli zonder pil de vakantie door wil komen. Maar ik ben bang dat hij dat niet goed vindt.
    En natuurlijk wil ik graag weten hoe het met jullie allemaal gaat en positieve testen zien!!!

14. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hoop het toch voor je Yvettje..dan heb je tenminste nog een kans, ookal is dat misschien klein.
    Veel succes de komende tijd en hoop je snel weer hier te zien!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @yvetje wel mee blijven kletsen hoor meid! we cant miss you ;)
    maar begrijp het wel! gewoon alleen kletsen als je de behoefte hebt meid!
    ik hoop dat hij het een goed idee vind dat je eerder stopt!

@merel het is inderdaad ook vrij netjes voor dag 11 maaaar niet gezien het feit dat ik meer heb gespoten en ook niet qua IUI planning! :(
    mijn man is al aanzienlijk verbeterd in zijn zaad !
    hij had:

29miljoen/ml - 2mil zaad- 99% afwijkende vorm- en 4%beweeglijk

nu

85miljoen/ml - 3,5mil zaad - 15% afwijkende vorm- en 30% beweeglijk (a en b)

doordat ik erg veel verstand heb van voedingssupplementen en mineralen etc. heb ''voer'' ik mijn man 13pillen per dag! en dat gaat goed! alleen zijn beweeglijkheid blijft achter helaas!
    vooral met iui pakken ze alleen de beste zwemmers en bleef er dus maar 3 miljoen over waarvan maar 37% beweeglijk wat dus een bijzonder slechte uitslag is helaas! wij zitten maar net op het randje van IUI/IVF.

@AVDA: utrogestan is progesteron bolletjes, die zorgen dat de LF fase (tussen ei en menstruatie) 14 dagen wordt en je baarmoederslijmvlies dus niet al afbreekt maar dus gewoon mooi dik blijft. :)

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bibi..mijn vriend had er maar 20 miljoen..en las dat het net binnen de grenzen is...Whaaa?! Hoe zit dat nou?

@Weegbree..gelukkig heb ik het gewonnen van vriendlief zn rugpijn haha:p

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi ladies,

Ben ff wat minder actief hier.. Ben echt de hele dag al misselijk! :(

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Haha Guus:p Enjoy het zwanger zijn hihi;)
    Ben je het al zat?:p

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha Merel, nee hoor! Ik begin net!
    Maar bij mijn dochtertje helemaal niet misselijk geweest en nu dit keer al bij 5 weken...

20. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bbibi, waarom IVF in Duitsland?? En balen van het slecht nieuws, hopelijk ziet het er snel beter uit. Van zaad heb ik zelf de ballen verstand ;), dus dat zegt me niet veel.

Deel Deze Pagina