Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSK

MSK Lid

15 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Hier weer terug van werk dus effe de pc aan.
    @Yvet ik kan me zoooooo voorstellen dat je het even tot je moet laten bezinken en dat alles er uit komt. Hopelijk word het een lange zomer met hete nachten zonder pil ;)

@saar kom maar op ik ben erg benieuwd. Hopelijk allemaal goed nieuws.

@weegbree waarom heb je al een test gedaan? Ik snap het niet zo goed. heb je al klachten? Ik nog niets maar dat had ik vorige keer ook niet

@guusje vorige zwangerschap had ik helemaal geen klachten tot 7 wk 1 dag Overgeven overgeven bijna opgenomen. Dat duurde tot 19 weken met medicijnen. Hopelijk voel jij je beter.

@merel mannen zeggen dat ze het toch altijd kunnen. Dus effe door de pijn heen misschien is die rug weer zo goed als nieuw daarna.....:p

@ Bibi 13 pillen per dag? wat veel. Wat is dat allemaal dan? Gericht op de kwaliteit van het zaad?

Ik vind het wachtbankje nu wel erg lang duren. Zondag gaan we testen. Ik heb em al gekocht hij ligt te branden in de kast. Lijk wel een klein kind die een kadootje in de kast ziet liggen.:)

2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Jeetje was haast een dagtaak om bij te lezen. Wat word er veel gekletst hier.

Welkom nieuwe meiden. Gezellig hoor.
    Msk: spannend op t wachtbankje en dat met 3 eitjes, whoa!

Merel: yes eindelijk wat beter nieuws! Pfff ken het gevoel van lang wachten op eindelijk een kansje. M'n eerste eisprong was 1 jaar en 3 maanden na t stoppen met de pil. De volgende pas weer 6 maanden daarna. Hopelijk bij jou nu de goede dosis gevonden.

Yvette: jeetje meid wat heb ik met je te doen. Vind het zo ongelooflijk k#t voor je!! Met je grootste wens wil je niet verplicht moeten stoppen. Voelt zo als verloren tijd. Hopelijk gaat je lichaam het allemaal een beetje oppakken daarna. Dikke knuffel meid.

Bibi: nog niet zo slecht bij jou toch? Al een mooi Bms. Hopelijk is je eitje donderdag weer iets gegroeid en kom je hopelijk mooi op maandag uit.

Hier eerst vrijdag de 1e fm gehad. Wel al op cyclusdag 7 was nog erg vroeg, maar zat weer iets van 15 mm bij 19 mm. Had een beetje een hartjesvorm, dus ze dacht misschien een cyste of restje van een eitje van de vorige ronde. Afgelopen maandag weer een fm en nu was die weer weg. Zit echt raar in elkaar hoor. In het zkh snappen ze er ook niks van. Maandag zat er een van rond de 11 mm. Hopelijk is deze door gegroeid. Morgen mag ik weer.

3. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik zou me graag willen toevoegen bij jullie. En gebruik maken van jullie ervaringen.

Ik heb al een aantal keer clomid gehad ( zie ook onderschrift) helaas zonder succes. Dus ben weer met provera begonnen, omdat ik nu op dag 16 nog geen menstruatie heb gehad maar de gyn gebeld. Gyn gaf aan dat ik een zwangerscaps test moest doen en als deze negatief is gewoon beginnen met spuiten. Helaas was hij negatief dus ben vandaag voor het eerst begonnen met spuiten. (voorgevuldep pen) Vond het eerst eng maar uiteindelijk voel e het bijna niet.

Maar nu heb ik een vraag ik moet van de gyn 50 spuiten vanaf vandaag tot ik op dag 9 voor controle moet komen. Maar nu heb ik een pen gekregen waar maar 300 in zit dit is dus maar voor 6 dagen. Moet ik vandaag dan zien als dag 3??

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Als je menstruatie niet begint uhmmm tja wat is dan dag 1?!
    Ik zou het met je gyn overleggen, en anders bij de apotheek een 1e spuit ophalen?!

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Poppel: welkom. Ja je spuit normaal altijd op cd 3, dus moet je dit als dag 3 rekenen. Dan heb je precies genoeg tot de 1e meting.

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nino, wat vreemd toch weer he? Eerst een ei, dan weer niet. Je kunt ook bijna geen hoop meer krijgen, want de volgende dag wordt het weer weggenomen. Heel herkenbaar, ik had het maandag nog!

Bbibi, jij hebt eerder toch ook DCI geslikt?? Hoe is het bevallen?? Slik je het nu nog steeds? Ik wil het ook gaan slikken, maar de aankomende 3 maanden moet ik aan de pil. Ik vraag me af of het dan wel zin heeft?? Wanneer zal ik er dan mee starten?

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Yvet, ik zou even een mailtje sturen aan DCI, Jessica heet dat vrouwtje, heel aardig, veel (medische) kennis, dus die kan je vast verder helpen.
    Nino, hopelijk is je eitje doorgegroeid!
    poppel, welkom!
    de puregon pen kun je zat 7 a 8 keer mee spuiten, er zit altijd meer!
    en idd van dag 3-9 is precies 6 x dus dat ga je redden!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Goedemorgen!!

Wachtbank: Hoe is het met de dames op het wachtbankje? Weegbree, Saar, Avda? Voelen jullie al iets?

Poppel: Welkom! De meesten beginnen idd op dag 3 met spuiten. Maar ik moet van de gyn al op dag 2 beginnen (geen idee waarom). Maar er zit altijd meer in dan er op staat hoor (ivm het ontluchten). Ik doe er 8 dagen mee.

Nino: Pff, wat vaag allemaal he, wat een lichaam allemaal kan doen! Hopelijk gaat dit ei mooi doorgroeien!!

Merel: Hoe was je fm? De pregnyl al in zicht?

Myloon: Succes met je echo!! En natuurlijk ook veel plezier! Zal vast super zijn om de 2 kleintjes weer te zien!! :D

9. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, thnx. Ik heb haar een mailtje gestuurd, ben benieuwd!

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Ik zit vandaag op dag 5 van de provera. Dus over ongeveer 8 dagen wordt ik ongesteld. Dan zoals vele. Op derde cyclusdag terug voor een uitgansecho. Dan krijg ik te horen wanneer ik mag beginnen met spuiten. Vandaag zijn de spuiten bezorgd. Spuitinstructie ook al gehad. Vind het nu erg spannend hoe mijn lichaam erop gaat reageren! Want reageert het nu ook niet op de spuiten, dan wilt mijn gyn een leo operatie doen. Zelf sta ik daar nog niet op de springen, maar ik wil wel nu eens verder..
    Hoe gaat het met de rest van de dames??

11. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    He dames,

Vandaag weer een meting gehad. Er zit er nu een links van 12,5 mm en van 15 mm. Zit dus vooruitgang in. Mag vrijdag weer. :)
    Bms rond de 5,6 mm nu hopelijk groeit deze een btje door.

Myloon: ben benieuwd hoe het is gegaan... Of moet je nog???

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @nino wat leuk meid wij lopen echt gelijk en onze eigroei ook! ik had gister een dag 12mm dus zal vandaag 14 zijn! (bij jouw dus 15) dus zal tegelijk een eisprong worden dus? leukkkk! kunnen we samen wachten hihi :)

@avda vervelend he dat wachten van provera bahhh!

@yvetje jaa ik slik nog steeds dci! enne door mij is heel zwangerschasppagina aan de DCI hahaha! hele goede ervaring mee! vrijwel heel mijn acne is weg! en voel me goed!
    de pil doet niks aan je pcos en dci wel! dus ondanks dat je aan de pil zit zou je alsnog dci moeten blijven gebruiken! het is gewoon goed voor je suikerstofwisseling waardoor je beter reageerd op insuline en dus minder androgeen gaat aanmaken, waardoor de pcos langzaam minder wordt en of verdwijnt! dus zeker een aanrader meid!

@merel 20miljoen per milliliter is inderdaad de ondergrens! maar misschien is de beweeglijkheid ontzettend goed van je man! en daar heb je uiteinedlijk veel meer aan! je kunt beter weinig goed zaad hebben, dan net als wij super veel zaad maar ontzettend traag/slecht helaas!

@saar hoe is het op het wachtbankje meid? en wij hebben besloten om ivf in dusseldorf te gaan doen omdat dusseldorf veel betere technieken heeft, waardoor het slaginspercentage vele malen hoger is dan in nederland! voor ons is DD maar 2 uurtjes rijden dus valt best mee! helaas kost het wel veel geld 1500€ bijbetalen PER ivf behandeling zo ongeveer! maarja je moet er iets voorover hebben zeggen ze hihi ;)

@ nieuwe welkom!

@guus beterschap meid

13. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hoi Meiden!

@Nino...goed nieuws wat betreft je fm! Nu op naar een eisprong!

@Weegbree, hoe is met jou??

@All...ik zit hier met een dubbel gevoel...:)
    Ik heb rechts Een ei van 17mm, 14,5mm, 13mm
    En lins Een ei van 13mm en 11mm...

De assistent kon de echo niet goed in beeld brengen vanwege de vele eiblaasjes en dus moest er snel een gyn bij komen om zeker te weten wat er nou wel/niet te zien is...mn bms was rond de 8mm

Ik baal eigenlijk nu ontzettend van mn eigen lichaam!! Ik zit nu op ruim 6 weken spuiten cd 45 en heb vanaf maandag dus echt eigroei...ik word gek als ik dan ook nog in 2 dagen tijd overstimulatie krijg en weer aan de provera moet...een tussenweg is er niet helaas want heb de 135 ook gespoten en daar groeide niks op.
    De gyn vond het ook vervelend en zei bij u is het ALLLES of NIETS..
    Straks is alle geduld van de afgelopen 2 maanden weer voor niets geweest....
    Om een lang verhaal kort te maken..ben nog nergens zeker van op dit moment..;) vanmiddag bellen ze hoe verder aan de hand van bloeduitslagen

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    pffff wat een verhaal weer zeg......... afwachten dus!
    ben benieuwd!

Yvet, ben benieuwd wat ze ervan zegt, denk dat je wel een reactie krijgt waar je iets mee kunt!

hier gaat het goed. geen nieuws, ik zit mooi op de wachtbank chips te vreten........:D

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Nou Weegbree nog 4 dagen tot je NOD, ga je over 2 dagen missccchiiieeeeeeennnn testen?:p;)

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Zaterdag!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree spreekt jouw toe en zegt hoe trots ik ben :D

@merel wat een ellende is het toch allemaal weer he meid!
    hopelijk kan deze cyclus gewoon doorgaan en hoef je hem niet af te breken!

18. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ Merel, wat vervelend allemaal! Hoop dat de bloeduitslagen wel een beetje positief zijn!
    @weegbree, spannende dagen. Toch leuk soms dat wachtbankje.. ;)
    @ Nino ook voor jou fijn nieuws bij je fm!!

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Weegbree: oehh wat spannend zeg!

Merel: wat gek dat het zo verschilt per ziekenhuis. Wat jij nu hebt, heb ik vaker gehad. Mijn artsen raken daar niet zo van in paniek. Er is nu toch een dominante van 17 mm... Die van 13 mm zijn echt nog te klein voor een goede eisprong. ik mag met een ei van 17 mm altijd de pregnyl al zetten. Ben benieuwd naar je bloeduitslagen...

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: gezellig... Kunnen we elkaar door het wachten heen slepen!

Deel Deze Pagina