@nino inderdaad hihi! die weken zijn zo ''saai'' en gebeurd er niets... dusse dan kunnen we inderdaad elkaar opbeuren deze periode! hopelijk beide met een positief afloop
Dit wordt even een egoberichtje meiden IK BEN ZOOOOOOOO BLIJ! Mijn eerste eisprong wordt een feit ik mag vanavond de pregnyl zetten!! Joehoeeee..! De gyn zei wel dat het net op het randje zat omdat er waarschijnlijk 3 gaan groeien( vanavond is er een eitje van 18, 15/16, en miss 2 van 14...) Want ze groeien in die 12 uur nog door dus de kans van meer dan 2 was zeker aanwezig maar voor ons natuurlijk super goed nieuws en wat maakt mij dat risico nu uit!!! Ben zo trots op mn eigenwijze eierstokjes!! Ik wil het bijna van de daken schreeuwen(ookal heeft dat niet veel zin als je geen buren hebt)! En niet te vergeten ik mag ook op de wachtbank Weegbree
Merel: WHAAAA wat super zeg!! Eindelijk een eisprong! Hiep hoi!! Nino: Wat mooi, een ei onderweg! Hopelijk vrijdag goed nieuws en snel een eisprong! Weegbree: Oh, spannend zaterdag!! Ben heel benieuwd! Duim heel hard dat er 2 mooie streepjes zullen staan! Ik word bijna jaloers op al jullie eitjes hahaha. Ik ben heel benieuwd of er bij mij nu ook goed nieuws komt vrijdag! Hoop het zo!! Maar goed, geduld geduld geduld
@Marral..ja nog even geduld..tjee ik heb echt het gevoel alsof al die frustraties er nu uitkomen,,,zoo blij! In tijden niet zo happy geweest.. Mn eerste NOD is in aantocht...het volgende stressbankje
@merel wauwwwww spannend super goed meid! je verdient het!!!!! suuuuuuuuuuuper!!! @ marral hopelijk kom jij vrijdag ook met zulk goed nieuws meid! En dan ik morgen hopelijk ook goed nieuws! dan nemen we samen met Nino allemaal plaats op het harde houten bankje! bij weegbree en saar... LEKKER MEE ETEN UIT DE ZAK CHIPS VAN WEEGBREE!!!! hahahaha
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 22-03 Marral 5e follilmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 7 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 24 maart - Merel 5 april ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita
@Merel, super nieuws!!!! Veel klusplezier de komende dagen! Ik heb vanmiddag mijn tweede echo gehad, alles was super goed Ze liggen op schema qua groei en spartelen zelfs al een beetje! Natuurlijk ben ik weer heel erg blij!! Ik mag nu over naar een gynaecoloog en dat kan dichter bij huis, lekker makkelijk dus!
Super Myloon! Met dat beeld van de echo kun je weer even vooruit zullen we maar zeggen! Ben wel benieuwd of het nu 1 of 2 eiig is en meisje(s) en/ of Jongen(s)
Voor zover we nu weten 2 eiig. Ik ben ook wel erg nieuwschierig wat het gaat worden, maar daar moeten we nog even geduld voor hebben! Ik had toen ik zwanger had getest een knuffeltje gekocht, vandaag heb ik er nog maar 1 bijna dezelfde bijgekocht!
hihi leuk Myloon! Super dat je gewoon lekker spulletjes en lieve leuke dingetjes kan kopen voor 2 kleine poppetjes Lijkt me heerlijk!!
Ik ben nog niet echt aan het kopen geslagen hoor, dat komt nog wel. Heb nu in ieder geval voor allebei een knuffeltje !
Merel!!!!! Wat goed!!!! Kom je straks gezellig bij ons zitten. Geweldig, meid! En Bbibi, oh dat wist ik niet, van Düsseldorf, ik vroeg me al af waarom mensen daarheen gaan. Vrienden van ons zijn daar ook geweest. Hoef ik gelukkig nog niet over na te denkn. En tja, 1500, als je het kunt betalen, is het elke cent waard Myloon, wat fijn zeg. Lijkt me zoooooooo heerlijk
Goed nieuws merel!! Dat moet een hele opluchting zijn. Straks natuurlijk extra spannend! Zo te lezen zitten er een aantal op de wacht bank spannend!! Hopelijk allemaal positieve testen!! Ik heb vandaag gyn gebelt heb as maandag afspraak. Dag 9. Vraagje aan jullie waar spuiten jullie meestal?
Whaaa merel super nieuws! Marral: ik ga voor je duimen meid. Hopelijk vrijdag voor jou ook een mooi ei! Poppel: ik zet m altijd in m'n buik. Schuin onder m'n navel. Wissel een btje af tussen links en rechts. Myloon: geweldig dat je weer een mooie echo hebt gehad!! Heerlijk genieten meid!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 22-03 Marral 5e follilmeting - 22-03 Nino 3e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 8 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 24 maart - Merel 5 april ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita