@merel hihi nou ik heb maandag pas mijn eisprong! Dus dan volg ik vanaf dinsdag op het wachtbankje hihi! @bo sow dat zon beetje opeens zoveel verschil kan maken zeg... Hopelijk wordt je nu beter ingesteld! @guusje wauwww wat een prachtige foto! Super lief!
Weegbree: Wow! gefeliciteerd meid! Ben heel benieuwd of het er 1 is of dat het er 2 zijn! Bbibi: Morgen iui toch? Heel veel succes meid! Hoop zo voor jullie dat het zaad nu veel beter is een dat je over 2 weken een positieve test hebt! Bo: Jeetje zeg, wat een heftig verhaal! Hopelijk gaat het deze ronde wel goed! Methoeveel moet je nu beginnen? Gaan ze wel heel rustig aan ophogen denk ik? Hier alles rustig. Beetje vervelend dat ik al 2 weken lang elke dag vandaag de middag een hele gespannen buik heb. Maar ja, Hopelijk snel goed resultaat. Morgen weer fm. Ben benieuwd. Spuit nu sinds vrijdag 50IE + 2 klikjes. Hopelijk morgen beter nieuws dan vrijdag!
@Marral..jij volgt ons vast heeel snel op de wachtbank..! Succes morgen..wat ben ik blij dat ik niet meer naar het ziekenhuis hoef..voordat ik een eitje had wat ging groeien zei ik al tegen de meiden op de wachtbank..niks is zo erg als 2 maanden wachten op een ei..die wachtweken stellen niets voor.. Nu ik dan ook op de wachtbank zit vind ik het prima en lang niet zo erg om te wachten...ben nog steeds zo blij dat ik uberhaupt een eitje had wat ging groeien..die 2 weken wachten stelt helemaal NIETS meer voor nu
Ja Weegbree. ik ben heel dankbaar dat ik op het wachtbankje mag zitten en zit er dan ook heel comfortabel met een lekker kussentje in de zon
Marral: spannend morgen fm! is dat je eerste deze ronde? ze gaan inderdaad rustiger aan beginnen, ga nu 100 eh Gonal-F spuiten en al op dag 8 een echo (vrijdag). vandaag voor t eerst spuiten met Gonal-F, ben best wel zenuwachtig omdat het nu opeens anders is dan menopur. maar t schijnt makkelijker te zijn! merel, dat is inderdaad de goede instelling!!! Dat die 2 weken maar voorbij mogen vliegen!! hoelaat spuiten jullie eigenlijk dames? ik spuit meestal rond 6 uur
Helaas.... vanochtend gestest en het was dus helemaal niks nada noppes. Inmiddels begint mijn ongi ook. Echt super balen dus. Ik had er echt een goed gevoel bij omdat we ook 3 eitjes hadden en super zaad. Dan ga je je toch ook afvragen waarom het niet gaat. Morgen de gyn weer bellen voor een uitgangsecho en dan kunnen we gelijk door naar ronde 4. Als dat niets word moeten we gaan nadenken of we door willen naar ivf. Bij ons doen ze nl max 4 x iui en dan door naar ivf. Maar Weegbree wat fantastisch. Het klopt dat je bij een tweeling meer hsg hebt omdat je dan 2 placenta's hebt en die geven het hcg af. Dus duim duim duim. Zou echt top zijn. hoe is het op het wachtbankje bij de anderen? Ik ga maar eens even flink chocolade eten
Msk, wat jammer zeg... Van drie eitjes en topzaad krijg je inderdaad wel hoop. Maar het kan nog, je hebt nog een ronde iui tegoed! Voor nu: *knuffel*
Msk: hè shit zeg. Super balen meid. Dikke knuffel. Hier een heel ander vrij schema aangehouden dan anders. Normaal zeggen ze in mijn ziekenhuis 12 u en 36 u na de pregnyl. Hebben nu 1 uur na de pregnyl en 24 u na de pregnyl geklust. Wilde eigenlijk ook nog op 36 uur, maar word wat later, omdat ik nu een paar uur aan t werk ben. Zou het dan nog zin hebben 43 u na de pregnyl?
lijkt me wel nino! als je ei 40 uur na pregnyl springt leeft ie nog 12 uur. dus dan heeft dat nog wel zin!! spannend! duim duim duim
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 25-03 Marral 6e follilmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 8 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Merel 5 april - Nino 7 april ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita - Weegbree
@nino eens met weegbree! Ik zou ook nogmaals aan de klus gaan! Zeker als je nu je eitje voelt! Moet goed zijn!! @msk meid wat balen weer! Dikke knuffel jij verdient een hele reep choco @ merel hihi nou ik loop idd wel overal achteraan no problemo! Hihi Dan kunnen we toch nog 11 dagen samen op de wachtbank hihi @ bo spannend meid ook weer met nieuwe hormonen kun je toch weer anders reageren! 100eh vind ik toch al behoorlijk om te beginnen!! @marral owh spannend meid! Ik heb altijd zon giga druk als eisprong nadert dus het kan goed nieuws zijn meid! Ik duim voor je morgen!! Wie weet heb je komende week wel je eisprong hihi !