Merel, op 10 dpo s avonds. maar het streepje was zo duidelijk dat het denk ik 9 of misschien 8 ook wel had gekund denk ik...
Ow ik kon het echt niet volhouden ik had op 14 dpo getest. Het wachten is zo moeilijk. Succes merel hopelijk 2 streepjes.
@marral owhjee meis wat klote! Hoe kan dat nu? Waarom doet het niks? Kan je niet gewoon "flink" ophogen? Meid wat snap ik dat je baalt! Dikke knuf! @yvetje owhjee neeeee wij kunnen jou toch niet missen jij hoort bij ons! Ik heb precies hetzelfde! Als ik het iemand gun is het weegbree dat weet zijzelf oom! Maar wat moeilijk! Ik heb van ons clubje ook een van de laatste ( die het kangst bezig is ) overblijft samen met marral ( he marral?) en dat doet zooooown pijn! Vooral gezien mijn ziekte, pcos in combi met slecht zaad is de kans erg aannemelijk dat het ons nooit gaat lukken! Ik kan er ook slechter tegen! Het liefst zou ik ook naar iedereen toe afstand willen nemen en stoppen met ZP! Maar aan de andere kant ben ik ook blij mijn verhaal kwijt te kunnen... Meid kijk maar hoe je je voelt! Kom toch nig maar vask spieken, en je mag me altijd PB-en als je de behoefte het oke? X @ guusje wat een mooie test meid! @ saar hoelang zit jij nu inmidds op het wachtbankje? @nino ook voor jouw dikke knuffel meid! @ msk ik snap heel goed dat de wens voor een 2e net zo groot als voor de eerste kan zijn! Je kunt maar graag iets willen wat niet lukt... @merel hoe bevalt het wachtbankje? Kun je er een beetje aan wennen? @ hier iui2 gehad! Is allemaal goed gegaan dit keer! Deze arts ( mijn eigen) is zooooo veel beter! Het liep er niet uit en ik kon naar achter blijven liggen dus top! Ennnnn... Man zijn zaad was ontzettend verbeterd ( lees neemt inmiddels 14 pillen per dag) en ik had er expres 2 aminozuren bijgegeven die extra werken op de beweeglijkheid! Dus vorige keer na bewerking 3 miljoen en 27% beweeglijk en nu 15miljoen en 26% beweeglijk!! ( ook voor de bewerking was het veel beter, de aantallen waren wel wat minder 135miljien ipv 255miljoen) maar beweeglijkheid was van 14% na 37% gegaan! Mijn arts was ook ontzettend enthousiast over de enorme verbetering en hij had er een heel goed gevoel bij! Helaas wel net op de terugweg een ongeluk gehad! Ik heb en super mooie vrij nieuwe auto, helemaal in de puinpoeder dus dat voorspeld niet veel goeds!! Hopelijk kan het achterhaald worden op verzekering!
bah bbibi, wat baaalen zeg van je ongeluk :'-(((((( we gaan voor een mooi resultaat met deze iui! *knuf*!
Hey Bbibi!! Ik vroeg me al af hoe het gegaan was!! Wat een geweldig nieuws dat de kwaliteit nu zo veel beter was!! En dat je nu gewoon rustig kon blijven liggen, is ook voor je gevoel iig veel beter! Hoop zo dat het nu deze ronde lukt meis! Ik zou het echt geweldig vinden voor je!! Ik hoop het voor jou zelfs meer dan voor mezelf! Klinkt misschien stom, maar het is wel zo. Ik heb namelijk echt het gevoel dat het bij mij wel komt, maar dat ik gewoon nog even wat geduld moet hebben. Mijn gevoel zegt nog steeds september. Dus komt goed! Nu ben jij gewoon eerst aan de beurt! WAT??? Een ongeluk? Hoe komt dat dan? Heb je zelf iets? Was het hard? Je zal wel erg geschrokken zijn! En je auto, oh wat vervelend!! Pff, echt balen zeg! Nou, hopelijk is het allemaal niet voor niets geweest en test je positief over 2 weekjes!! Ik ga echt mega hard duimen voor jou!!
Bbibi, Gaat het wel met je? Nergens pijn?wat naar zeg dat je een ongeluk hebt gehad! Hoop dat de verzekering alles vergoed maar het is altijd zo'n gedoe! Gelukkig is je IUI wel goed gegaan! Fijn dat je je eigen arts had, daar ben ik ook altijd bij om. Waar ik zit heb je er 3 en 2 daarvan zijn heel aardig maar eentje pffff die snapt er echt niks van helaas Marral, Menopur moet je inderdaad mengen en Gonal -F is inderdaad een prik pen! Maar wat vervelend zeg dat je nog steeds geen ei hebt! Ik snap dat heel goed, had t vorige ronde ook alleen mijn gynaecoloog wilde pas stoppen als er een ei te zien was anders was t zonde van de poging. Alleen bij mij ging t toen een beetje fout hihi! Probeer t positief in te blijven zien. Vraag anders of je de volgende ronde Menopur mag spuiten want daar schijnen vrouwen die resistent zijn voor clomid t beste op te reageren! Guusje, Wauw wat een mooie test meid! MSK, Het heel logisch hoor, zou me er echt niet schuldig over voelen! Probeer t positieve erin te zien dat het bij de eerste gelukt is dam moet t ook zeker bij de tweede lukken! Desondanks blijft het gewoon zwaar K*T dat het niet lukt!! Merel ,Hoe bevalt het wachtbankje? Weegbree, Hoe is t nu vandaag met jou?
Bibi, klinkt goed!!! Dat geeft de burger moed . En wat naar, dat ongeluk, zoals bo al vroeg, hoe gaat het met jou?? @hier: zit nu 7 dpo en voel volgens mij de menstruatie en de bijbehorende migraine al opkomen. Was vorige rondes ook al zo vroeg. Dussss. En eerlijk gezegd is mijn gevoel van opzien tegen de hormonen, de ziekenhuisbezoeken, de bijwerkingen van de hormonen (migraine!) etc, groter dan de teleurstelling van niet zwanger zijn! Wat idioot, zeg.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje [FONT="]♥[/FONT] Naam/datum/afspraak: - 27-03 Marral 7e follikelmeting - 29-03 Marral 8e follikelmeting [FONT="]♥[/FONT] Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 8 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde puregon en IUI - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f [FONT="]♥[/FONT] NOD (Op het wachtbankje) - Merel 5 april - Nino 7 april - Poppel 10 april [FONT="]♥[/FONT] Zwanger: - Jolien - Myloon - Guusje - Bonita - Weegbree __________________
Dag dames, goed nieuws vanmorgen naar de gyn geweest en had al een eitje bijna 1,9 cm en dat op dag 9 dus de pregnyl is vanmorgen meteen gezet. Ik heb nu mn nod op 10 april staan 14 dagen na eisprong. Dat is toch goed??
Wat fijn lieve meiden, zulke lieve reacties! Ik heb gelukkig zelf niets! Man was ook helemaal geschrokken die dacht ook dat onze hond bij mij op schoot zat dus hele ramp senarios maar die was gelukkig thuis! Maar het was ook mijn eigen domme schuld! Tractor proberen in te halen! Alleen die vloog dis ook de linker baan op! Waardoor ik de berm raakte en bijna gelanceerd werd door de sloot die er meteen naast lag! Dus letterlijk bijna dood ervaring! Heeeel de rechterkant van mijn auto is helemaal in de puinpoeder! En ik ben zoooooo gelukkig met mijn mooie nieuwe autootje! Dus ik baal enorm( lees niet all risk verzekerd! Boehoeeeee) sniksnik... @marral wat ben je toch een lieverd! Ik hoop ook zoooo dat het goed uitpakt! Vooral omdat onze realtir zo lijdt onder dit allemaal ( wss bij iedereen wel) en we hebben nu al zoveel ellende mee gemAakt dat ik het me echt momenteel ook gun ( klinkt dot egoistisch,? Dan sorry hihi) Maar ik gun het jouw ook hoor meid! En de rest van de meiden hier ook! Het is voor ons allemaal heel zwaar! Voor jouw ook zonder ei! Ik hoop gewoon einde vd week wel geluk meid! Ik ga voor je duimen!! @saar owhnee meid! Toch niet echt he ik hoooop dat je het fout hebt en dit keer de kwaaltjes van een eventuele zwangerschap komen! En ik begrijp volkomen wat je bedoelt! Weer een maand, weer die rot hormonen, weer die echos, weer kei vask vrij nemen voor het ziekenhuis! Om moedeloos van te worden Ik begrijp het helemaal! Ik hoop echt dat het wat wordt meid! Jij bent ook voor je eerste bezig toch? @ poppel goed nieuws meid! @merel tja ik ga er maar vanuit dat mn eitje goed was! Op zn kleinst zou hij 16/17 moeten zijn geweest maar kan ook 19/20 zijn! Dusja vervelend dat ik het niet weet! Maar volgens saar krijgt zei altijd bij 16 haar pregnyl dusja ik ga er vanuit dat ze het wel weten in het ziekenhuis @weegbree dankje meis! X
ppff heftig Bbibi, had die Tractor niet gezien dat jij wou inhalen? Had hij wel zijn knipper licht aan? Zo niet was het voor jou ook onmogelijk om het te weten. Gelukkig heb je zelf helemaal niets! Wat voor een auto had je?
@bo wat is trouwens het verschil tussen gonal f en putegon als ik vragen mag? Want gonal is dus ook met een prikpen? Werkt toch wel ideaal he @ poppel inderdaad gelukkig heb ik niets! Als ik dit wel een zware financiele tegenvaller En nee hij had zijn knipperlicht niet aan! Hij had me gewoon niet gezien @ mompelientje! Nope! Zegt me ook helemaal niets waar is het voor als ik vragen mag?
Lieve dames, Ik lees hier zo nu en dan dit topic ook. Zie dat er aardig wat positieve berichten bij zijn gekomen Behalve dan van de ontmoeting met de Tractor van Bibi. Gelukkig heb je zelf niks. Wel heel zonde van je auto! Er is trouwens geen verschil tussen Gonal en Puregon, beiden zij een FSH via recombinant techniek verkregen. Maar het ene ziekenhuis werkt met het ene en ander met het andere. En ik hoorde ook dat er ziekenhuizen zijn die de ene maand het ene en andere maand het andere voorschrijven om beide producenten tevreden te houden... Zit dus niet zoveel verschil in denk ik. Ik heb ook een vraag voor jullie: Ik gebruik Puregon en heb vandaag op CD8 een FM gehad. Nu was er aan de rechter kant een klein ei van 12 mm te zien, niet slecht dus. Maar aan de linker kant een cyste van 26 mm! Wat moet je daar mee? De echoscopiste praatte er een beetje omheen en dat ik me geen zorgen moest maken, maar dat doe ik dus wel! Kan zo'n cyste kwaad? Wat moet eraan gedaan worden? Moet ik deze ronde straks misschien gaan afbreken? Moet ik helemaal een pauze hebben? Hoop dat jullie het weten.
Okakidee, haha dank je voor t antwoord want ik wist t zelf ook niet! Tja lastige vraag, hebben ze d'r verder niks over gezegd? ik zou het even met je behandelend arts bespreken! Zit zelf nog niet zo lang in de MMM dus kan je daar helaas geen antw op geven! Bbibi,Gelukkig heb je zelfs niks!! wel balen van je autootje maar je kan nog maar altijd beter schade hebben aan je auto dan aan jezelf! Enne zo'n prikpen is echt inderdaad 10 keer fijner zeg!! Ben ook veel sneller pijn en voel d'r echt amper wat van! Mompelientje, Geen idee. Ken het ook eigenlijk helemaal niet
@olakide ik wil je niet bang maken meid maar wat vreemd dat ze je door laten spuiten! Zon cyste kan ook voor reageren op de extra hormonen! Dus die kan naar mijn weten mee groeien! Normaal krijg je eerst provera oid om je menstruatie op te wekken! Zodat je chste weg gaat! Vreemd! Zou het toch eens navragen meid! En bedankt voor je uitleg! Ik ben weer wat wijzer hihi @bo ja zeker fijn dat er verder niks is! Hopelijk wordt mijn auto gauw gemaakt en hoooooopelijk dat het verhaalt kan worden op de verzekering! We wachten het maar af Fijne aaf meiden!
Ik maak me er nu wel weer zorgen over. Maar heb net met mijn schoonzusje gebeld, zij heeft nu 2 kinderen maar heeft daarvoor 7 jaar in de MMM gelopen voordat de eerste kwam. Zij zei dat ze heel vaak cystes heeft gehad en dat deze kleintjes ook weer uit zichzelf kunnen verdwijnen. Zij heeft nooit een cyclus hoeven afbreken omdat er een cyste was. Dus ik hoop en vertrouw er maar op dat de gyn weet wat ie doet. Woensdag weer kijken en gewoon heel hard duimen dat de cyste verdwenen is dan...
Bibi: jeetje wat schrikken meid! Hopelijk hebben jullie zelfs niets. Verder wel fijn dat het zaad goed bewegelijk was en de Iui goed is gegaan. Ga voor je duimen meid. Merel: ja alle rondes met menopur een eisprong gehad en het zaad is goed. Eerste ronde duurde wel heeeeel lang omdat we de juiste dosis nog niet hadden gevonden. Herken het wanhopige gevoel wel als je alleen al op een ei moet wachten ( jaar aangerommeld met Clomid wat niets deed). Wachtbankje is dan al minder erg, maar na zoveel teleurstellingen word het rottige gevoel weer steeds sterker. Weet niet hoeveel rondes ze nog door willen gaan zo. Was natuurlijk in ronde 5 zwanger, dus zullen nu denk ik ook ongeveer zoveel er achteraan plakken. Olakidee: ik heb de afgelopen 2 rondes ook cysten gehad. Daarvoor nooit. Was steeds aan het begin van de cyclus. Ik twijfel zelf wel dat t cysten zijn, maar eerder resten van wat grotere eitjes van de ronde ervoor. Zijn ook steeds na een paar dagen weer weg. Bij mijn ziekenhuis doen ze er ook heel luchtig over. Tenzij ze mega groot zouden worden.