nino: dat is inderdaad wel raar ja! Ik werd met Pregnyl altijd op de 15e of 16e dag na Pregnyl ongesteld. Hou je toevallig ook je temperatuur bij? Misschien dat daar nog iets aan te zien is? En anders zou ik als ik jou was morgen het ziekenhuis eens bellen, kijken wat ze zeggen! Ik ben inderdaad nog aan de Provera. Ik moet nog 3 pilletjes (dus t/m donderdag). Ben benieuwd wanneer ik dan ongesteld word. Ik heb rondes gehad dat ik door de Provera heen ongesteld werd maar ook rondes dat ik een dikke week moest wachten. Ach ja, we zien het wel!
Hallo meiden, Nou ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Slechte nieuws: Mijn follikel aan de linkerkant (die steeds geen ei geeft/ of nooit heeft gegeven) is weer geslokken naar 11mm... Eindelijk weten de ass. nu dat er waarschijnlijk nooit een ei aan mijn linker kant zou komen, terwijl ik wel altijd last heb van mijn linkereierstok als ik hormonen slik/spuit. Wat denken jullie? Zou ik dat eens aan de gynaecoloog vragen ipv de ferti die hier geen antwoord op kan geven? Goede Nieuws: Er groeit toch nog een eitje aan mijn rechterkant Hij is nu 12mm, dus ik moet nog wel ff maar de ass zegt dat deze toch uit gaat groeien omdat deze de vorige keer nog niet te zien was. Ik ben zo blij dat er rechts toch te zien was !!! Toch hebben ze mij niet verhoogt naar 100ie, ik moet gewoon blijven spuiten met 75ie, en as donderdag moet ik terug komen voor mijn 7e fm Ik heb er echt nog nooit zoveel gehad, jullie? Wederom weer een paar dagen geduld meiden... Bedankt voor jullie steun !!!
Hey Meiden, Hier Gisteren bij de gyn geweest, voor de 2e FM Helaas is het eitje op 10mm bij steken, en geen andere groei bijgekomen. Dus ben sinds gisteren gaan spuiten met 112,5EH Menopur. Hopen dat hier de eitjes wel door gaan groeien net als in 2010 toen ook op den duur verhoogt naar 112,5eh. Al met al toch stiekum een teleurstelling natuurlijk. Je hoopt toch op een gegroeit eitje Nu donderdag weer komen voor een FM, hopen dan op meer succes Afwachten dus. Sorry meiden voor het ego berichtje, ga morgen ff alles terug lezen x
@nino, he bah die onzekerheid, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid.. als het nog lang weg blijft zou ik er toch nog een testje tegenaan gooien,... spannend! @typje en mama, wat jammer dat de fm nog niet zo super was... (voor mama wel super dat er een nieuwe bij is gekomen) ben benieuwd naar de ontwikkelingen! @all. vandaag uitgangsecho gehad. alles zag er mooi rustig uit dus ik ben vandaag weer begonnen met spuiten (100 eh puregon) volgende week dinsdag moet ik komen voor de eerste FM.. pfoeh ik hoop toch echt zo erg dat ik deze ronde eindelijk eens een mooi ei krijg en toe kom aan de pregnyl en IUI!
@Nino: Wel vreemd ja. Heb je niet gewoon te vroeg getest? Eerder schreef je dat je gyn had gezegd niet eerder dan 17 dan na de eisprong. Daar zit je nu net 1 dag overheen. Misschien over een paar dagen maar nog eens proberen? Kon je het bij je vorige zwangerschap wel direct met 1 dag overtijd zien op de test? En anders over een paar dagen het ziekenhuis maar eens bellen, denk ik? Irritant hè? Dat je lichaam je zo in onzekerheid laat. @Mama3e: Ik zou als ik jou was de volgende fm afwachten, misschien zet de groei in de rechter idd wel goed door. @Type: misschien dat de verhoging helpt, succes donderdag! @Miss Miranda: nieuwe ronde.. Succes hoor! @all: ik zit nog rustig op 't wachtbankie. Nog een week afwachten en kijken wat er gebeurt. Heb mezelf beloofd dat ik niet eerder dan volgende week dinsdag ga testen. Maar misschien word mijn geduld niet zolang op de proef gesteld en wordt ik ongesteld.
Hoi dames! Voor de dames die op de wachtbank zaten en niet is gelukt;heel erg jammer! hopelijk meer geluk de volgende ronde! Mama3e: ik denk dat de rechter wel zal doorgroeien, nog even geduld 7e fm, binnen hoeveel dagen dan? Type: veel succes donderdag, ik duim met je mee! Miss Miranda: ik ben ook vandaag begonnen met spuiten! Flower77: ik weet dat het lastig is maar blijf positief! Ik hoop dat het raak is voor je! Hier: Begonnen met spuiten van 50 eenheden Puregon,manlief heeft het net gezet, vond het wel erg spannend. Het tintelt nu een beetje, hebben jullie dat ook? Ik moet volgende week dinsdag naar mijn 1e fm, heel spannend! Vraagje aan jullie allen: waar bewaren jullie de prikpen met inhoud? Ik had het voor gebruik in de koelkast liggen, dus nu ook? Veel succes iedereen!
@ Olive: in het groente laatje van de koelkast @ Flower: succes op het wachtbankje! Succes! @ Typje: wat jammer. Ik ken het gevoel helaas. Laten we hopen dat de verhoging helpt! Succes meid. @ Mama3e: spannend hoor zo! Ik hoop dat het eitje lekker doorgroeit! Jij ook succes! Hier geniet ik nog steeds van het niet hoeven prikken. In zo'n pauze merk je ook hoe heftig het allemaal is. A.s zaterdag gaan we ons 3 jarig huwelijk vieren in een hotel. We hebben een romantisch arrangement incl. bubbels en verassing op de kamer, ontbijt, 3 gangen diner, suite, luie zondag met uit check tot 17.00 en gebruik van het wellness center! Een heerlijk weekend voor de boeg dus. Nou meiden. Ik denk aan jullie. Succes en blijven duimen!
@nino, Dat is inderdaad een beetje gek dat je nog niet ongesteld bent! Maar misschien komt het nog? en idd anders even de gynaecoloog bellen!? @bonita, ik hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt! des te sneller je ook weer kunt beginnen he!? @mama3e, Spannend hoor! succes morgen! @typje, Ik hoop voor jou ook dat er morgen wel groei te zien is, en die verhoging daadwerkelijk helpt! @miss miranda, Altijd weer spannend een nieuwe ronde he!! Wie weet heb je volgende week wel een mooie fm!! ik zal voor je duimen! @flower77, Ik hoop dat je geduld wel lang op de proef wordt gesteld, dat zou dan misschien wel een positieve test betekenen! Spannend hoor! @olive, De eerste prik is inderdaad heel spannend!! Zelf ervaar ik geen tinteling of iets eigenlijk, soms krijg ik enkel een blauwe plek nadien. Ik bewaar mijn spuit gewoon in de koelkast. Ik haal hem altijd om 19.45 uit de koelkast en om 20.00 spuit ik mij (zo ongeveer). @VioletRose, Zo dat klinkt goed! Ga er lekker van genieten samen! Wat betreft mijzelf, Gisteren weer een meting gehad, maar helaas nu is nog altijd de grootste 8 mm. Wel heb ik er nu in beide eierstokken 1 van 8 mm. Ik moet door blijven spuiten nog met 50 eenheden, vrijdag nog een meting en is het dan niet groter geworden wordt de hoeveelheid verhoogd! Het blijft spannend allemaal!
@nino jemig...misschien idd toch nog een keer een testje wagen?? En anders idd het ziekenhuis maar bellen. Je wilt dan toch ook weer verder. @bonita Hopelijk mag je ook snel beginnen! @mama3e wat goed toch nog een ei!! hoelijk groeit deze goed door! @Typje bij mij hielp het ophogen de vorige keer, dus hou moed. Ik zal duimen dat het ei nu goed gaat doorgroeien! @missmiranda Oh ik hoop zo voor je dat je deze ronde echt tot de pregnyl en iui komt! succes met spuiten en ook mijn duimen draaien voor jou! @Olive, spannend he die eerste prik. Je zult merken hoe snel dit gewoon gaat worden, helaas,. Wel fijn dat je het samen met je vriend kan doen. Ik heb geen prikpen maar de echte spuiten en naalden om te mengen. Spuit dan ook liever zelf dan dat mijn vriend het doet. @Flower spannend hoor dat wachtbankje. Knap van je als je het geduld kunt opbrengen om te wachten met testen. Hopelijk is het raak! @Violetrose Wat een heerlijk vooruizicht geniet er lekker van!! Na de teleurstelling van vorige week merk ik nu ook hoeveel het traject met je doet. Ik vind het ook heerlijk even een pauze te hebben en lekker op vakantie te gaan. Toch knaagt er ook wel iets van ongeduld omdat ik weer zolang moet wachten tot een volgende ronde. Gelukkig geeft me dit ook weer ruimte en tijd om op mijn werk te gaan regelen dat ik wat meer rust kan krijgen om de volgende ronde niet zo gestresd in te gaan. Gesprekken met mijn leidinggevende zijn hiervoor gepland. Dus ik ben benieuwd. Hopelijk ben ik niemand vergeten..(vind het een vreselijk gezellig groepje en heb echt veel aan jullie verhalen!!) Succes vandaag allemaal!
Toch iemand vergeten ... @Myloon!! Hopelijk groeien die eitjes mooi door en heb je vrijdag een beter resultaat!! spannend!
Lekker veel gekletst hier... Flower: Spannend op het wachtbankje! Ja vorige keer heb ik gewoon op 14 dpo positief getest. Was wel met clomid. Mama3e: Hmm jammer dat die ene die door is gegroeid. Nu maar hopen op t eitje rechts! Violet: Ohh heerlijk klint het. Lekker genieten meid! Olive: Fijn dat het prikken goed gaat! Dinsdag je 1e fm. Spannend! Myloon: Wat jammer dat het niet is door gegroeid. Hopelijk mag je ophogen en komt er wat vaart in. Hoeveelste cd zit je nu? Typje: Ja idd een teleurstelling. Hopelijk werkt de ophoging... Bij mij ging er ook pas één doorgroeien met 112,5 Eh menopur. Bonita: Nee houd mn temp niet bij. Is niet te doen met onregelmatig werk. En ben er al zoveel mee bezig. Rotzooi het die provera! Ik moet er ook altijd heel lang op wachten. Vorige keer zelfs 12 dagen na de laatste pillen. Primolut bevalt mij toch iets beter, hoewel ik er wel meer misselijk van word. Slik jij maar 1 pilletje provera per dag dan? Ik moet er altijd 3 per dag. Hier weer een lelijke witte test vanmorgen. Pfff! Heel reeel weet ik wel dat als ik zondag op 15 dpo niet posi test dat de kans alsnog klein is.. Maar als dan toch die ongi uitblijft krijg je stille hoop. Getver !*^$#$$^&*)! K#T *^&%$# Hoe kom ik weer over deze domper heen!? Nou 18 dpo vandaag. Ik snap er niks meer van! En idd Dutch heb die utrogestan gebruikt. De meesten worden gewoon tijdens gebruik ongi of anders 2 dagen erna. Ik heb zaterdag de laatste gebruikt, dus is al dik 4 dagen. Word einde vd middag door de gyn gebeld.
Pip: Hihi wij waren ongeveer tegelijk aan het posten. Ja is inderdaad een gezellig cluppie geworden. Vind het ook heel leuk om alle ontwikkelingen van iedereen te lezen. Hopelijk mag er snel iemand op roze. Zou wel leuk zijn!
@ Myloon: Spannend he! Ik hoop voor je dat vrijdag goed nieuws brengt!!! @ Pip: Ja, dat ongeduldige gevoel herken ik wel. Het is toch waar we voor gaan! Maar ja gaat zo heerlijk genieten van vakantie! Turkije toch? Wat fijn! En dan ben je er vast weer helemaal klaar voor om te beginnen! @ Nino: Oh meid. Een dikke knuffel voor jou! Wat een teleurstelling! Ik ben benieuwd wat de gyno zal zeggen! Hou ons maar op de hoogte! En voor de rest rouw er maar om, wees maar verdrietig en dan ga je er weer voor in de volgende ronde! Je kan het! Succes!
En jaaaa, het is een heerlijk gezellig clubje geworden. Dat hoopte ik al toen ik het opende. Fijn, dat we steun hebben aan elkaars verhalen en ervaringen! En idd we hopen uiteindelijk dat dit een erg vruchtbaar topic wordt! * Lucky Baby Dust voor jullie allemaal *
@Pipsqueak: Wat balen Op naar de volgende IUI Heerlijk op vakantie, beter weer als hier @Nino; Wat Balen, idd de hoop op een posi test blijft bij het uitblijven van de rode duvels.... Mijn duimen draaien hoor @Miss Miranda; Ook voor jou weer balen en hopenlijks de volgende ronde ook meer succes Spannend weer @Mama3e; Hier ook wel eens zoveel FM gehad. Ga morgen ook weer heen voor de 4e fm en denk niet de laatste @Flower77; Spannend, moeilijk is dat dan he, niet te testen voor NOD pffff @Olive; Hier ook bij het zetten van de spuit een wat brandend gevoel, maar gaat vrij snel weer weg. @Violetrose; Leuk weekend in het vooruitzicht dus, lekker ff met z'n tweetjes erop uit. Alvast een supppper leuk weekend en gefeliciteerd @Myloon; Spannend vrijdag, hopenlijk zijn ze gegroeit as vrijdag Ik denk dat ik nu iedereen gehad heb Hier; Gisteravond zelf de spuit gezet....OMG.... zitten zweten hier. Ik kan mij er gewoon niet toezetten om die spuit erin te steken Uiteindelijk toch gelukt hahahah. Manlief had teambuilding dus tja dan moet je wat. Verder vandaag ff het huishouden doen, want het is net of hier een bom ontploft is van Haren en speelgoed Vanmorgen liep onze hond al met een knuffel van de kleine man, en struikelde ik bijna al over de blokken van milan .....zucht.... Oftewel een goeie reden om de stofdoek uit de kast te halen en wat te gaan doen. Fijne dag meiden, KNUFFFF
@Nino wat een vervelende situatie, al iets gehoord van de gyn? @Mama3e dat zijn veel fm's! ik heb ook nog nooit weinig gehad, voordat ik begon werd me verteld dat je per cyclus zo'n 2 tot 3 keer voor een fm moet komen... nou ik dus niet... gelukkig niet de enige @Flower77 Spannend! ik duim voor je! @Olive WAt leuk we lopen gelijk op! ik moet volgende week dinsdag ook voor de eerste fm... enige verschil is dat ik 100 eh spuit! ik bewaar de puregon pen altijd ik de koelkast en een kwartiertje voor de tijd haal ik hem eruit. dan is het niet zo koud, kou kan er voor zorgen dat het niet zo prettig voelt! @Violetrose oeh dat klinkt fijn! geniet er maar lekker van meid, heb je dubbel en dwars verdient. @Myloon Ik hoop dat ze vrijdag mooi zijn gegroeid! mijn duimen draaien @typje. goed zo meid! het went denk ik nooit echt om jezelf te prikken... zo tegennatuurlijk om dat bij jezelf te doen! maar het is je gelukt... weer een overwinning!
MissM: Ja ben gebeld, maar niet veel mee opgeschoten. Wacht nog maar even af. Normaal gesproken had ik ongi moeten worden, maar ja. Is het volgende week er nog niet een kuurtje primolut dus. Raar dat ze niet verder zoeken of ff d.m.v. een echo kijken hoe dit mn bms is of wat dan ook. Ik zit er nu echt he-le-maal doorheen. Mn stresslevel is niet meer normaal. Ik voel me één groot wrak. Ook allerlei andere dingen zoals een gaslek, dus kan al dagen niet koken, geen warm water en geen verwarming. Gaat heel veel geld kosten en moet een voorzetwand weer uitgebroken worden die we net 3 weken klaar hebben. Daarna ging er een eetkamerstoel stuk en vandaag werd ik gebeld door de rabo dat ik ben geskimd en dat in 2 dagen. Ik weet ff niet meer hoe ik hier uit moet komen. Ben normaal altijd wel positief ingesteld, maar nu lukt het me even niet meer. Sorry hoor voor mijn egoklaagzang.
mama3e: hopelijk groeit jouw eitje aan de rechterkant nog lekker door! typje: succes morgen met de fm! Ik duim voor je dag de 112,5 beter aanslaat dan de 100 eh! En trouwens, goed van je dat je zelf de spuit hebt gezet! violetrose: klinkt als een heerlijk weekend dat jullie tegemoet gaan! Geniet er lekker van, ff lekker luieren! nino: ik hoef inderdaad maar 1 pilletje Provera per dag en dan 10 dagen achter elkaar. Wat rot voor je dat alles tegelijk in de soep loopt... hopelijk heb je snel duidelijkheid over wat er nu eigenlijk aan de hand is deze cyclus! Je kunt wel wat rust gebruiken!
Bedankt meiden! Ik ga zeker genieten @ Nino: Niet leuk om te lezen! Jeetje wat een hoop in twee dagen! Ik hoop zo dat er binnenkort wat positiefs jouw kant op komt. Knuffel!! @ Miss M: Succes met je nieuwe ronde. Ik weet even niet zeker of ik je al succes gewenst heb.... Ik hoop zo voor je dat deze ronde ook voor jouw een mooi eitje oplevert en dat je straks ook een keer op het wachtbankje mag gaan zitten!! En hopelijk zit ik dan naast je......gezellig @ Bonita: Morgen je laatste pil provera of niet? Hopelijk word je dan snel ongesteld!
@violet, ja leuk, kom maar lekker naast me zit als het zover is @nino, he meissie toch *dikke knuffel* je zit even in de negatieve spiraal, en dat is ook logisch meid! je hebt zoveel tegenslagen, onzekerheid, teleurstelling, verdriet... en dat in combinatie met al die verrekte hormonen! gewoon aan je gevoel toegeven meid. je mag af en toe best eens even er doorheen zitten. ook hier kom je weer bovenop! ookal weet je nu even niet hoe. je hebt nu even tijd nodig, en rust. we zijn er voor je he meid!!