We gaan naar de canarische eilanden! even lekker eruit! thanks avda, en wat naar dat je zo'n telefoontje krijgt. je gunt het iedereen maar toch jezelf het meeste....erg rot! Hopelijk heb je mooi resultaat met de gonal f!!
Is het eigenlijk niet vreemd dat ik geen uitgangsecho krijg en jullie allemaal wel? Op deze manier heb ik niet echt heel veel vertrouwen in het ziekenhuis eigenlijk... Ik moet ook altijd 12 dagen provera, veel langer dan de meesten...
Marral..ja echt raar dat je geen uitgangsecho krijgt...kun je er gewoon niet om vragen de volgende ronde.! Avda..voor jou ook een nieuwe ronde?? Yvettje..kan ik me voorstellen..het is ook zo gezellig hier en je hebt zoveel ook zoveel aan de ervaringen en steun van elkaar! Kom af en toe maar lekker meeklesten..vinden we reuze gezellig!
Merel: Het is zelfs al te veel als ik vraag hoe dik mn bmslijm is. Dan krijg ik alleen het antw.: dik genoeg! En als ik zelf niet mee kijk op het schermpje zou ik ook nooit weten hoe groot mn ei is. Want dan wil ze alleen maar zeggen: het doet niks. Dus ik heb echt spijt van dit ziekenhuis... Met clomid 150mg kreeg ik zelfs niet eens een echo, helemaal niks. Toen ik daar om vroeg zei ze alleen maar dat dat niet nodig was. Maar ik vind het dan wel weer raar dat ze wel zo moeilijk doen over het ophogen. Want ze zijn wel doodsbang dat er te veel gaan groeien. Yvetje: Ik snap dat het lastig is, het loslaten. Maar waarschijnlijk merk je zelf op een gegeven moment dat je hier steeds minder komt en minder er mee bezig bent en je je aandacht op andere dingen richt. Tenminste, dat heb ik wel steeds als ik weer 1 of 2 maanden moet wachten... Maar wij vinden het allemaal erg gezellig hoor, als je hier mee kletst! Dus gewoon doen wat goed voelt meid!!
Ja Yvet, we vinden het gezellig als je nog af en toe eens komt neuzen! ik heb het ook wel eens geprobeerd afstand nemen, alleen lukt dat niet omdat ik toch te nieuwsgierig ben! en marral, wat vervelend dat je ziekenhuis niet zo soepel en vriendelijk is dat is niet leuk! volgende keer misschien even vragen? en anders een andere optie overwegen? weet niet of er mogelijkheden zijn? ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor moeders voor moeders. je moet er toch vanuit gaan dat het goed zit! spannend! vind het zoo belangrijk, helemaal omdat ik zelf zoveel aan de pregnyl heb gezeten..
Oh, dus ik ben niet de enige Myloon, bij jou wel altijd goed gegaan? (omdat het bij Yvet dus een keer niet goed ging...)
@Marral..als het niet goed voelt zou ik echt een ander ziekenhuis gaan zoeken...het is zo belangrijk voor je eigen gevoel dat alles goed gedaan wordt. @Weegbree..super meid! Zat je gisteren niet op je nod?! Is het dan nog niet te vroeg om je aan te melden? En met hoeveel weken komen ze langs??
Ben eigenlijk zelfs wel blij als ik straks even een paar weken niet hoef te spuiten. Na 3,5e wk elke middag en avond buikpijn ben ik dat ook wel ff zat hoor... (hihihi goed excuus om teleurstellingen te verwerken noem ik dat dan maar gewoon voordelen bedenken)
nod was gisteren ja! op advies van een medezwangere gedaan. zij zei ik heb direct na mijn positieve test aangemeld. afmelden kan altijd nog. ze komen met zes weken.
Hartstikke goed hoor!! De eerste keer had ik me ook al heel vroeg aangemeld, alleen testen hun toen negatief en niet lang erna ging het mis. Dus nu had ik wel besloten om te wachten tot een echo. Ik ben nu bijna 2 weken aan het plassen, wordt het al wel zat maar het is voor een goed doel!!
@weegbree goed bezig meid! @olakide owh nou in dat geval zou ik ook vertrouwen op je gynae hoor meid! @avda schrikken he zoveel terug lezen hihi @marral meid ook wij komen er wel! mijn duimen draaien dat je toch nog een eitje gaat hebben vrijdag @saar owh zon korte lf kun je nit beter ook eens vragen om utro? misschien ligt het aan je progesteron? vooral zon korte lf... misschien mag je het ook eens een ronde proberen just like me?
@nino zeker fijn dat ikzelf niets had en de andere bestuurder ook niet! dus nu maar wachten op ht oordeel van de verzekering! ik was allang blij met goede resultaat van de IUI! als dat nu maar niet slecht is geweest voor mijn lichaam die stress van gistere.. nu ga ik me daar weer druk om maken... zucht... erg he hihi! @yvetje kijk maar meid! doe lekker rustig aan en denk aan jezelf je bent altijd welkom om mee te kletsen!
Ach nee, bbibi! door de stress hebben de zwemmers even een extra spurt genomen richting je ei!! dus dat moet goedkomen! duimduimduim!
Marral, wat vervelend dat je je niet prettig voelt bij dit ziekenhuis! is er nog een ander in de buurt? Het is toch te gek dat je niet eens de informatie krijgt die je vraagt! Ik ben juist altijd zo blij met m'n lieve verloskundige. @all: bedankt voor alle tips en reacties!!! Ik bedoelde eigenlijk dat ik dan pas op cd 8 ga voor de echo en ook pas daarna begin met spuiten!! Want ben het natuurlijk eens met Yvetje: liever niet het risico op een groeiende cyste, zeker omdat ik afgelopen ronde bij de uitgangsecho een cyste had. De utrogestan die jullie noemen, lijkt me een goede tip, daar ga ik zeker naar vragen! Weegbree, super, ik kan niet wachten tot mijn plasje ook waardevol wordt . En wat heerlijk die vakantie.
@Marral, als je zelf al geen goed gevoel hebt bij je huidige ziekenhuis zou ik misschien toch maar eens langzaam verder kijken. Weet niet of er bij jou in de buurt nog een ander ziekenhuis is waar je terecht kunt. Maar zelf vind het toch wel belangrijk dat je vertrouwen in het zh en je dokter hebt.. @Bbibi, misschien heb ik het even gemist, maar wanneer zou je mogen testen? @Weegbree, supper dat je meedoet aan moeders voor moeders.. Wij zijn je dankbaar