Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mompelientje voor jouw ook spannend! Jij dus met ivf bezig?
    Spannend hoor! Hopelijk veel bevruchtingen!

@saar waarom heb je liever uitgangsecho op cd 8 ipv cd3 als ik vragen mag? Bij ons doen ze nooit een uitgangsecho! Ze gaan er vanuit dat als je ongi wordt dat je dan "schoon" bent! Dus ik krijg dat nooit!
    Ben ik eerlijk gezegd wel blij mee want bij ons zijn ze in het weekend niet open ! Zul je zien dat cd3 net in het weekend valt hihi
    Mare ja dat utro moet je echt eens vragen! Wie weet raak je dan binnen no time zwanger :)

@avda vandaag pas 1dpo dus duurt nog wel even! Hihi

2. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi: ik heb steeds een vrij lange folliculaire fase en dan een hele korte lf. Dus heb lange periode met spuiten, echo's, bloedprikken etc., en dan voor mijn gevoel heel korte rustpauze van dat alles. Daarom dacht ik, als ik nu eens een paar daagjes extra vakantie neem ;), dan kan ik het wat beter aan. Enne, de uitgangsecho is bij ons ook nooit in het weekend, maar is op cd 3, 4 of 5, dus komt altijd goed. Jij zit dus lekker vers op het wachtbankje? Misschien heb je Weegbree's plekje wel ingenomen ;)

@ Mompelientje: ik word vrolijk van jouw naam en plaatje, zo schattig en grappig ;)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @saar owh op doe manier! Nou als je jezelf daar goed bij voelt zou ik dat gewoon doen! Lekker wat daagjes later beginnen! Misschien hoef je dan minder lang te spuiten omdat je ei toxh dan op dezelfde dag zal zijn! Ik hoop het voor jouw meid,'of nog beter dat het niet eens meer nodig gaat zijn :)
    En ja ik heb idd weegbree haar plaatsje ingenomen op de wachtbank!
    Hopelijk met net zon goed resultaat :)

En idd wat je zegt is zoooo toevallig! Ik denk precies hetzelfde vind het ook zon schattig naamlje mompelientje! Hihi lief ;)

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    is de topiclid info nog wel up to date dames?!
    Ik zie hem nauweijks meer voorbij komen

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Wat mij betreft wel.

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ik kijk net naar overspel in de liefde op net 5..
    Met schokkende info dames:
    Mannen gaan eerder vreemd wanneer de vrouw alleen maar bezig is met kinderen krijgen!
    Hoop mijn mannetje niet haha!

7. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Merel: Hahaha is dat zo? Nou dan moeten we allemaal maar heel snel zwanger worden ;)

Ziekenhuis: Ik ben altijd bang dat als ik met iets verander dat het dan slechter wordt. En ik weet niet of ik dan weer helemaal opnieuw zou moeten beginnen.
    En verder wil ik graag bevallen in een geboortecentrum en bij dit ziekenhuis zit het er aan vast. Dus dacht, dan ben je in die omgeving al een beetje bekend.
    Dus denk dat ik maar gewoon vertrouwen moet hebben dat het goed komt en me niet zo druk moet maken ;)

Saar: Hoe is het? Ongi nog weg?

Wachtbankje: Hoe is het met de andere meiden op het wachtbankje?

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ohjee Merel, dat is ook wat....
    Maar soms lees je ook wel eens van die verhalen op het forum dat ik dat wel geloof!

Marral, vandaag weer fm?? fingers crosst hier!

9. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Weegbree: Yep, om 9.30 uur! Thnx voor het duimen! Hopelijk helpt het ;)

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Marral *duimduimduimduimduimduimduim*!!!
    Kom op eitjes laat jullie maar eens zien!!:D

11. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    @Bbibi & Saar81 Yupyup pas begonnen, vandaag heb ik follikel meting :)

Avatar is van een Japanse tekenfilm en m'n naam, ik mompel altijd vanwege mijn overbijt heheh.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @merel bij mij niet up to date zal zo eens kijken!

@marral ik duim voor je wijffie! en idd dat geboorte centrum van jouw ziekenhuis is zooooo sfeervol *smelt* dus leuk dat je daar wilt gaan bevallen! snap ik helemaal! het is dat het voor mij te verweg is voor mocht ik weeen krijgen maar anders zou ik ook daar willen gaan! :)
    Hopelijk zometeen een mooi eitje!

@weegbree knuf mop!

@rest *goedemorgen!!*

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mompeltientje! owh spannend zeg, heeeeeel erg veel succes vandaag!
    enne hihihi super schattig! mopelen ja ... hihi leuk verzonnen je naam! erg orrigineel ! :)

14. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Helaas... *zucht*
    Vrijdag nog en dan afbreken

Iemand bekend met overstappen van ziekenhuis? Moet je dan weer van voor af aan beginnen? Kan je zomaar overstappen of moet je dan een verwijsbrief of zo hebben?
    Ik ben nu 4 weken aan het spuiten en ben van 50IE naar 75IE gegaan. Dat is toch heel weinig? Straks heb ik 150IE nodig, ben ik nog 3 maanden bezig. Ik snap dat ze bang zijn voor overstimulatie. Maar steeds 1 klikje er bij en dan weer een week afwachten, dat schiet toch niet op? En bij mij breken ze nu dus af, terwijl ze bij Merel veel langer door gingen...
    Of ben ik gewoon te ongeduldig? Ik baal echt zo van het afbreken!! Dat het allemaal lang duurt vind ik nog niet zo erg. Maar nu heb ik dus echt het gevoel dat ik wéér een maand heb weg gegooid en het allemaal wéér voor niks is geweest!! :(
    Sorry hoor meiden, ben gewoon een beetje boos op alles ;)

Mompelientje: Spannend vandaag dus!! Succes!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    gatver Marral!!!
    baaaalen zeg....
    Bij mij zeiden ze destijds ook, het kan zijn dat je 30 dagen moet spuiten voor je eerste ei, maar we gaan er wel mee door tot er wat groeit.
    ik zou persoonlijk het andere ziekenhuis eens bellen en daar je vragen stellen. Lijkt me dat je dan niet meer alles opnieuw hoeft te doen hoor. iig niet met de clomid!
    lastig... :( knuf meis!

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Jee Marral..balen!!!*knufff*

Ik heb ook 6 weken moet spuiten tot er een ei ging groeien en met 6,5 wek pregnyl...
    Heb 2 week 75, 2 week 112,5, 1 week 135, 1,5 week 150...
    In het begin gingen ze bij mij ook pas na 2 weken ophogen daarna wat sneller zoals je kan zien...!
    Jouw ziekenhuis is dus wel goed bezig alleen moet ze gewoon nu de dosis gaan verhogen en niet zomaar afbreken..dan weet je nog niet waar je aan toe bent!! Jammer hoor:(

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Meiden...dit is pas mn eerste eisprong en daarom weet ik ook de gevoelens niet zo goed op zn plek te zetten..maar heb vandaag opeens wat last van ongi krampen..als ik ongi bent straalt de pijn uit naar mn benen..en dat gevoel heb ik nu lichtjes...
    Zou ik dan nu al ongi kunnen worden?HELP...of zou het niks zijn?!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoeveel dpo ben je nu?
    Het kan heel goed een (poging tot) innesteling zijn!
    spannend merel!

19. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Weegbree zit op 5dpo..ik weet gewoon totaal niet waar ik aan moet denken en wil ook niets denken maar voel het wel....maar waarvan he pfff...mn tepels zijn sowieso heel gevoelig..door de pregnyl..maar de pregnyl zal eind deze week wel uit mn lichaam zijn denk ik zo..ik vind het wel spannend hoor...het is onze eerste kans...dus hoe groot is de kans dat dit gelijk raak is..ga er niet vannuit..dat is voor mn gevoel beter..
    Ben nog zooo blij met mn eitje..dat ik bijna zou willen zeggen (hoe gek het ook klnkt) ik zou eerst wel eens een mooie cyclus willen krijgen van 30 dagen met elke maand een eisprong..dan ben ik al zoooo happy!!

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    innesteling is meestal tussen 4 en 9 dpo, dus zou goed kunnen! spannend meis! duimduimduimduim!
    wie weet!
    ohja tepels zegt niks idd. dat is vaak van de eisprong/pregnyl.

als je tegen je nod nog zere tepels hebt kan het wat betekenen misschien.

Deel Deze Pagina