Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @saar hmmm dat geeft mij dan weer moed! mijn eitje was afgelopen donderdag natuurlijk 14! normaal spoot ik 50+ en nu heb ik dus 2 avonden 75eh gespoten! ik kan er dus wel vanuit gaan dat het dan WEL opeens hard is gegaan??? :D:D:D I hope so! hihihi voelde wel enorme pijn in onderbuik dus hoop dat hij een snelle groeispurt van die extra hormonen heeft gehad hahaha

2. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Zozo meiden ik wist helemaal niet dat jullie illegaal meer hormoontjes spuiten "junkies" haha:D

@Marral...hoop zo dat er nog wat gaat groeien en wel voor jezelf opkomen hoor dat is echt heel erg belangrijk!

@Saar..9dpo..spannend? Testen, testen, testen:D

Ik was vanmiddag even bloedprikken voor progesteron..krijg over 2 weken de uitslag...goed eisprong of niet;) i hope soooo

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    jeetje merel, dat duurt lang. ik kan de volgende dag al bellen...
    maar ik duim met je mee! misschien weet je het al tegen die tijd...:D

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Of ik nou ongi ga worden of zwanger ben..een eisprong heb ik dan zeker gehad..behalve wanneer dus niet zwanger en niet ongii...maar gyn zei dat dat echt niet kon:(

5. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    @ merel: als je ongi wordt of een positieve test heb je een eisprong gehad. Da heeft mijn gyn ook verteld en eigenlijk is het gewoon logisch. Als beiden niet gebeuren dan heb je idd geen eisprong gehad.

@ all: ik denk serieus dat de artsen er al vanuit gaan dat de gemiddelde vrouw zo nu en dan wat meer spuit als het niet snel genoeg goed gaat. Ik zou dat zelf ook bij mijn patiënten doen. Mensen zijn nou eenmaal niet braaf :)

Ik mag 25 omhoog maar zit te dubben of ik nog 1 of 2 tikkies extra zal doen :)

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Olakidee..you go Girl!! Ik wist helemaal niet dat jullie dit allemaal deden..

Waarom heb ik dan 6 weken zon geduld gehad...als ik zelf had opgehoogd was mn ei miss eerder geweest...
    Maar ik denk toch dat ik de volgende ronde braaf de arts volg haha;)..behalve als we weer met 75 beginnen dan he:p

7. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat het ook bij die ene keer, hoor Merel! Het is veel te riskant met het aantal eitjes dat ik heb!

8. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ja het is ook riskant Saar, daar heb je wel gelijk in. Heb zelf ook veel eitjes, maar doe er bewust steeds wat bij. En wel aan de hand van echo.
    Moest beginnen op 100, maar wist dat ik vorige cyclus pas goed reageerde vanaf 125-150, dus ben op 100 en een tikje begonnen. Nu mag ik ophogen met 25, maar wil misschien nog 1 tikkie extra doen. Dus dan van 100+1 naar 125+1 of 125+2.
    Ik kan het gewoon niet laten...

9. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Ik lees zo af en toe nog wel mee met jullie.
    Er zijn een aantal zwangeren bij, gefeliciteerd!
    Ik wilde even reageren op jullie extra bijspuiten. Ik zou dit echt niet doen en lijkt me ook niet verstandig. Ik had in t begin geen reactie nl op menopur 75 en moet na twee weken extra spuiten met als gevolg drie eitjes. Ik zou dit echt niet zelf willen regelen, een arts heeft er voor geleerd en als je twijfelt moet je dit overleggen denk ik.... Mijn ervaring is dat artsen hier wel voor open staan...
    Snap wel dat t aanlokt maar ik zou t niet doen..

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jolien; ik lees nu dat je 2 zoontjes krijgt, gaaf zeg!!

11. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt :)
    Jij bent ook zwanger, gefeliciteerd! Wanneer de eerste echo? Had jij nou ook twee eitjes of was dat iemand anders hier?

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik had er twee!
    maar Guus ook geloof ik!

13. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ooh spannend! Heb je zelf een voorgevoel? Ik heel sterk nl :) wanneer heb je de eerste echo?

14. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie t al :) in april

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    heb echt geen idee, slinger van wel naar niet. dus tja... nog drie weekjes wachten!
    gaat het allemaal goed met jou? is het te doen of heb je een vreselijk dikke buik ;)

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Ben benieuwd!
    Ik voel me goed, alleen is de moeheid weer terug dat is wel jammer. M'n buik wordt steeds dikker maar t is prima te doen. Gelukkig is t niet in 1 dag zo dik maar kun je er beetje bij beetje aan wennen :)

17. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolien, leuk dat je nog meekijkt. En wat gaaf zeg, twee jongetjes. Leuk! Wordt gezellig druk ;)

Hier: de migraine is nu wel echt gekomen, dus ik verwacht nu morgen mijn menstruatie. Had nog weer even hoop, hihi.

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Achneeee saar :(

19. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    aaaah balen Saar, maar zolang er nog geen bloed is... is er nog een heel klein beetje hoop!!

Marral, ik snap echt niet dat ze de poging willen stoppen, ik ben ook 4,5 week ofzo aan t spuiten geweest tot ik resultaat had!
    Enne van het stiekem ophogen zou ik in jou situatie ook doen eigenlijk! weet dat het niet hoort maar vind dat ze bij jou wel erg langzaam ophogen!

20. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Saar81 ik ga duimen voor je meid!! Hopelik blijft het weg!!

Ik baal ben eergister nacht goed ziek geweest. Hield niets meer binnen. Precies wanneer ik eisprong heb. Zou het er mee te maken kunnen hebben? Gelukkig kon ik savonds wel weer eten en vandaag nergens meer last van. Ondanks dat ik ziek was wel geklust * het is voor een goed doel* hopelijk heeft het succes..

Deel Deze Pagina