Hier nog altijd geen ongie te bekennen. Wel veel last van puistjes, krampen, hoofdpijn en een heel gezellig humeur :-D Heel tegenstrijdig eigenlijk.. Iedereen hier wilt juist dat de ongie wegblijft. Ik wil juist dat hij nu komt. Dan kan ik tenminste beginnen met spuiten! @saar, ongie al doorgezet? Hoop van niet voor je! @poppel, tanden op elkaar en doorzetten. Na de eisprong mag je weer ziek zijn Maar kan ook de druk zijn die je eigenlijk op je lichaam legt. Juist op het moment supreme laat het afweten. Beterschap!
Poppel, wat irritant! Gelukkig wel kunnen klussen, dus dan heeft het verder ook geen invloed denk ik. Avda, ja, dat hebben we allemaal denk ik weleens gehad, dat je op ongi zat te wachten om te kunnen beginnen . Hopelij komt t snel! Begin je nou meteen met 75 eh? Grappig, ik begon met 50, dacht dat dat wel standaard zou zijn, maar niet dus.
Ik mag meteen met 75 e beginnen ja. Hoor/ lees hoer sowieso veel tegenstrijdige berichten. Wat van mijn gynacoloog niet mag, bij een andere juist wel. Of weer omgekeerd. Overal weer andere regels en beleid..
Owdames ik hoop dat het geen effect heeft gehad. Nu gaat alles weer goed heb nergens meer last van. Weet je wat wel toevallig is. Dat de dag waarop ik zou mogen testen m'n zus getrouwd is en dat op de dag dat ik uitgerekend zou zijn de tweeling van m'n zus geboren is. Wel heel bizar hopen dat het geluk brengt! Ik moest ook met 50 beginnen. Avda hopelijk wordt je snel ongi en kun je beginnen met spuiten!!
De eerste ronde moest ik met 50 beginnen, kreeg pas bij 125/150 effect. Deze ronde ben ik op 100 begonnen.
Nou, hier liep het natuurlijk weer anders dan gepland... Ik gisteravond tegen mijn man verteld dat ik 2 keer 100 ging spuiten... Nou, toen kregen we dus ruzie!! Want hij wil niet dat ik dat doe zonder dat het ziekenhuis er van op de hoogte is. En hij was boos omdat ik in het begin zei dat ik nooit meer zou spuiten dan het ziekenhuis adviseerde. Dus ik zei dat ik in het vervolg dit soort dingen niet meer vertel. Waarop hij dus zei dat hij me dan niet meer kan vertrouwen. Pff, heel drama!! Maar goed, heb dus maar niet meer gespoten om de goede lieve vrede enigszins te bewaren. Maar wel ga ik morgen tijdens mijn fm zeggen dat ik voortaan per 25IE omhoog wil. Want anders ben ik misschien nog wel 4 mnd bezig alleen maar om de juiste dosis te bepalen. En ik doe dat spuiten echt niet voor mijn lol! Ik loop liever het risico op 1 ronde weggooien (als er al te veel eitjes zouden groeien) dan dat ik nog 3-4 mnd spuit zonder resultaat! Als ze hier niet mee akkoord ga stap ik over naar een ander ziekenhuis. Poppel: ah, wat balen dat je ziek was!! Hoop niet voor je dat dat elke ronde zo is. Maar gelukkig is het maar kort. Ik sta er wel van te kijken hoor, dat iedereen met een andere hoeveelheid moet beginnen en met een andere hoeveelheid moet ophogen.... Blijkbaar denkt elk ziekenhuis er anders over... Hier zijn ze gewoon extreem bang voor te veel eitjes...
Oh ja, ook denk ik dat ik het allemaal maar een beetje anders moet gaan doen. Merk dat ik een beetje door sla in mijn hoofd. Ik heb het toch wel moeilijk met dat alles nu wéér voor niks was en ik wéér opnieuw moet beginnen. Ik was gister zelfs aan het kijken wanneer/waar er iets van een paranormaal beurs zou zijn (voor wat houvast of zo). Normaal geloof ik dus echt niet in dit soort dingen. Ook doe ik niks meer op mijn werk, zit alleen maar op internet te zoeken en zo. Dus.... Ik moet echt weer even wat rust vinden in mijn koppie Dus ga maar beginnen met op mijn werk 3 keer per dag op max 15 min op internet ipv de hele dag
Heb het idee van wel. Ik had white chestnut (vanwege gedachtes die maar weer en weer door je hoofd spoken) en dan de rescue. Baadt het niet schaadt ook niet...je kunt ff bij het reformhuis advies vragen.
morgen meiden, @marral goed wat weegbree zegt ik zit nu ook aan de druppels! alleen ik heb de holly en ik ga ook aan de rescue! tot nu toe nog niet veel resultaat eerlijk gezegd, maar dat kan nog komen misschien? wat vervelend dat je hub zo reageerde! hopelijk draait hij gauw bij! en goed dat je morgen voor jezelf opkomt! en toevallig van die paranormale beurzen, ik ga 7 mei naar die man van zesde zintuig die geeft een show is vlakbij ons marral @jolien wat leuk 2 jongens ! proficiat! @saar owhjee meid hopelijk blijft het weg en is het een goede voorbode je migraine en dan niet van je naderende ongi! @all goedemorgen!
Ik heb ook ooit die Bachbloesems gebruikt, is wel goed spul. Getver, Marral (hihi, had net verkeerde naam gezet) dat is ook weer niet de bedoeling, dat je er ruzie over krijgt met je man! Ik zou wel echt alles in overleg met hem blijven doen, samen, want je hebt elkaar juist zo nodig, het is al niet makkelijk. En wie weet, heb je vrijdag zonder die extra eh toch wat groei! Ik duim voor je! Enne, prima toch, als je wat houvast zoekt in het paranormale, je zal de eerste niet zijn . Maar weet niet of zo'n beurs de beste plek is, zeker als het je gaat om zo'n emotioneel beladen onderwerp. Misschien is het dan fijner om een afspraak met iemand te maken. Goedemorgen, Bibi
Ja hoor, ze zijn gekomen, in optocht trippelend op hun bokkenpoten, met de drietand in hun rode handen en de hoorns trots in de lucht gestoken. Wat een krengen zijn het toch. Gelukkig is mijn werk voor deze week gedaan en ga ik lekker met een boek en een kop thee op de bank. Ik word vanmiddag teruggebeld over de uitgangsecho, want cd 3 t/m 5 vallen nu precies in het paasweekend. Dat heb ik mooi uitgekiend!
ach die stomme ()*&*%^$$%# duivels ook... (( hopelijk kun je lekker een beetje relaxen komende dagen! xx
trouwens, vinden jullie het niet vervelend als ik blijf mee kletsen? Ik voel me echt betrokken bij jullie, maar kan me voorstellen dat elke keer mijn handtekening in beeld niet zo fijn is voor jullie?? zwangerschapspraat hoort vooral thuis in een ander topic uiteraard...?
Weegbree, van mij mag je gezellig mee blijven kletsen. Mij blijft het hoop geven Saar, balen dat je ongie bent geworden!! Wanneer krijg je dan nu de uitgangsecho? Hier nog altijd geen ongie te bekennen. Baal nu als een stekker. Zit dadelijk met hetzelfde probleem als saar. En komende dinsdag heb ik een hele belangrijke meeting op het werk. Normaal kan ik altijd vrij regelen. Maar nu dus echt niet. Nu maar hopen dat ik zondag op zn vroegst pas ongesteld word..
Weegbree, geen probleem, ik blijf juist ook graag horen hoe het met jou gaat! En we komen allemaal snel achter je aan, dusss.....
Jolien: ahh 2 babyboys. Leuk hoor! Saar: shit. Wat verschrikkelijk balen! Dikke knuffel. Hier ontzettend gespannen binnen nu en een uur word ik gebeld door de gyn. Uitslag van de bloedonderzoeken. Op chromosomen en bloedstolling. Pfff zenuwslopend.