oh wat spannend Nino. Waarom hebben ze dat onderzocht? is dat ivm je miskramen? duim voor een goede uitslag!
Nino, spannend! Enne.... ben ook benieuwd waar de onderzoeken voor zijn en wat de uitslag betekent? Hier: uitgangsecho is dinsdag. Dat is cd 6, dus heb ik toch nog een beetje mijn zin met de wat latere uitgangsecho . Dat heeft het lot voor mij geregeld
@Jolien..wat leuk 2 jongetjes! @Saar balen van je ongi meid...je zit toch pas op 10 dpo?! @Nini..waarom onderzoeken ze jouw op die waardes? @Weegbree...nee niet weggaan..jij bent gezellig!! Je steunt iedereen zo,,das echt fijn hoor! En begrijp wel dat je het vervelend voor ons is om steeds je handtekening te zien..maar ik vind het juist zo fijn als de zwangere dames ook blijven...ik voel me altijd zo in de steek gelaten dat sommigen echt meteen van dit forum verdwijnen zodra ze 1 dag een posi test hebben...dat geeft mij een gevoel zovan "hehe daar hoef ik niet meer mee te klesten ik kan eindelijk over het zwanger zijn kletsen!!"..terwijl je doet ons zon plezier..het wel en wee van je zwangerschap ook met ons te delen! Maar dit is mijn mening..het is gewoon dat je een "virtuele band" met elkaar krijgt...*moest dit even kwijt* Gun het je zo Weegbree!!
Mooi en goed dat jullie het fijn vinden als wij af en toe mee blijven kletsen. Ik vind het moeilijk tot nu toe om ergens anders zo'n goede aansluiting te vinden dan wat ik hier heb gevonden, al is het verschil wat betreft situatie nu anders... onze reis is ongeveer het zelfde begonnen. Ik gun het jullie ook zo ontzettend dames!!! Hoop dat jullie ons snel volgen!
De onderzoeken zij gedaan omdat ik 2 keer een miskraam heb gehad. Moesten 2,5 maand op de uitslag wachten. Chromosomen van ons beiden zijn goed. Niks mis mee. Gelukkig! Bloedstolling was wel goed alleen 1 factor zit net op de grens, dus moet over 2 maanden weer bloed prikken. Die uitslag is er gelukkig wel sneller. Ze zegt dat die ene waarde waarschijnlijk niet de oorzaak is van de miskramen, maar wil het niet helemaal geloven anders zouden ze me toch niet nog een keer op laten prikken...? Maar al met al wel tevreden met de uitslag. Had erger kunnen zijn! Weegbree: ben het helemaal met merel eens. Hier blijven jij!!!
Nou gelukkig maar Nino. Al met al wel goed dus! nu op naar een plakkerd deze ronde!! thanks, ook lief, ik blijf zeker!!
Gewoon blijven zwangere dames als het goed is volgen wij allemaal ook heel snel!! Sorry mijn korte berichtje maar via de iPhone is het niett zo handig. Ik durf het niet op m'n werk Mac te doen. Bang dat ze er achterkomen. Wil het zo lang mogelijk stil houden. Weten ze het bij jullie allemaal al?
Popel: heb het zelf na een jaar verteld tegen collega's. Ik moest toen ook de Leo operaties, dus vond dat ik het toen wel moest zeggen. Wel fijn hoor de steun en de begrip die ik heb gekregen. Hoef me niet meer bezwaard te voelen of smoesjes te verzinnen als ik weer eens even weg moet voor een fm.
@saar: goedemiddag Alleen voor jouw dus niet zon "goede" ach meid wat een vuile klotezooi is het weer! Ik hoop echt dat het jouw ook heel snel gegund is! Toch maar vragen om utro de volgende keer? Geniet van je kop thee en je rust thuis! Werk jij nooit op donderdag? @myloon en weegbree gezellig dat jullie blijven! @avda vervelend dat je niet ongi wordt meid! Hopelijk komt het nu zondag pas! @ nino wauwww gelukkig meid toch nog vrij goed nieuws! Hopelijk was het gewoon domme domme pech en is de vgende keer een plakkerd! Heb je een goed gevoel bij deze ronde? @ merel *zwaai* @marral gaat je goed af weinig op zp ofniet? Knap hoor meid! @rest ook *zwaai*
@poppel hier ook pas verteld sinds wij gingen beginnen met iui ! Tenminste toen ik wist dat dat de volgende stap zou zijn! Dus mijn baas weet het pas een week of 8!! Daarom vond ik het sooooo bijzonder dat ik ondanks dat ik ziek ben, en hij weet dat we met zwanger worden bezig zijn, hij me toch vorige week mijn vaste dienst heeft gegeven!!!!! Terwijl ik nog 2 contracten had kunnen krijgen Dus zo zie je, sommige bazen zijn toch heeeel melevend en begripvol! Ik mag ook gewoon steeds weg en mijn tijd nemen! En dat ondanks dat mijn baas een volwassen man is zonder kinderen.... Hihi Dus ik denk dat ik gewoon heeeeeel veel geluk heb met mijn baan
Je hebt gelijk Jolien, maar toch kan ik het niet laten. Ben zelf arts, maar geen gyn, dus is eigenlijk nog dubbel dom...
Ik blijf ook hoor dames!! Alleen ben ik iets minder op de site, ik lees zoveel narigheid ook, en ik ben al zo onzeker nu, eerst naar een goede echo en die 1e 3 maanden door! Maar ik lees nog wel mee! Ik hoop dat iedereen hier snel zwanger mag zijn!!!
Haha, Olakidee Myloon en Guusje, inderdaad, jullie zijn hartstikke welkom hier. Een beetje zoals Merel zegt, als iedereen die zwanger is meteen doei zegt en weg is, voel je je af en toe een beetje het zielige clubje achterblijvers, hihi. En gewoon leuk om van jullie te horen, je raakt toch betrokken bij elkaar! Nino, gelukkig dat die dingen in elk geval goed zijn. Dan kan het dus wel goed gaan! Oooooh, ik hoop het! Gek van die laatste test. Toch ff navragen dan, waarom ze dat testen als ze het tocht niet uitmaakt? Merel, zit op 10 dpo inderdaad, is al drie cycli zo. Ik ga bij mn uitgangsecho om die utrogestan vragen, vandaag vergeten. Hou je het uit op t wachtbankje? Bbibi, fijn zeg, dat je werkgever zo flexibel is en je zelfs dat contract gaf! Wel bijzonder. Maar dan zal ie ook wel heel blij met je zijn!! Je vroeg of ik op donderdag niet werk, maar ik werk flexibel vanuit huis, niet zoveel uren, dus kan ik zelf bepalen .
Pffff moest even bijlezen hoor. Ben twee dagen niet geweest en dan zijn het echt veel pagina's en berichten. Zwangere dames idd gewoon blijven het is ook leuk te horen hoe het gaat en of het allemaal goed gaat. Dat vraag je je dan toch af. Ik heb ook een hele coulante werkgever. Het fijne is dat ik zelf in het ziekenhuis van behandeling werk. Dus effe snel tussendoor dat is echt heel fijn. En als ik tijd nodig heb voor de IUI is dat ook geen probleem. Hoef alleen maar door te geven wanneer ik er niet ben houden zij er rekening mee. Hier uitgangsecho gehad. Mag starten voor de laatste ronde IUI. Ga wel met wat reserves deze ronde in. Ik heb ook alvast een beleidsafspraak gekregen voor over 5 weken. Mocht deze poging niets worden dan heb je toch snel een afspraak voor gesprek hoe nu verder. Vind het wel lastig dat er dan een soort keuze moment komt. Maar laten we hopen dat het niet nodig is. Woe weer fm. Ben benieuwd. Gestart met 75 IE puregon. Laat het zijn werk maar weer doen.
@guusje logisch meid! Wel laten weten als je een mooie echo gehad hebt he? @olakide foei hahaha @saar wat ideaal zeg werken vanuit huis! Zou ik ook ontzettend graag doen! Maar ik ben "het gezicht" van ons bedrijf dus dat vinden ze dan weer niet goed hihihi en goed dat je aan de utro gaat @ msk owh wat fijn zeg dat je in zkh werkt! Lijkt me ideaal! Hoeveel iuis krijg je voor ivf!? Dames slaap lekker!
Spannend dames..voor veel van jullie weer een nieuwe ronde zie ik..! Veel succes! Ik zit nog heerlijk op het wachtbankje hoor..merk wel op dat ik nu dagen ongi krampen heb...constant de neiging naar de wc te gaan en kijken of ik ongi aan het worden ben..precies hetzelfde gevoel.. Hoop dat een menstruatie wegblijft en anders maar snel doorbreekt dan kan ik ook weer snel naar een volgende ronde! Weltrusten dames!
goedemorgen dames! Mag ik een keer uitslapen ben ik klaar wakker om half 7:s Dus heb ik even alles terug gelezen! Marral, Succes vandaag bij je FM, hoelaat moet je? Weegbree, Guusje niet weggaan hoor, ik vind t juist fijn dat er zwangere bij zijn dat geeft mij gewoon veel hoop! Merel, Nog een weekje volhouden! Ben aan t duimen op een plak baby!!
Hoi lieve meiden Hoe gaat het op de wachtbank?? Merel nog een weekje dus? Hopelijk wijzen de krampjes op goede activiteit in de bm!!! Marral kick some ass today. Iig fijn dat je hub mee is! Ik duim voor groei!!♡ Msk weer een nieuwe ronde gestart? Hopelijk brengt pasen geluk!! En saar pasen brengt jou iig n paar dagen rust!! Ik duim! Nino ook nog op de wachtbank...wachten wachten wachten. Mijn duimen draaien. Bbibi ook voor jou!♡♡ Myloon hoe gaat het met de kleintjes? En avda hopelijk ongi? Ik werd een keer 14 dagen ja het laatste tablet pas ongi. Vreeeselijk dat gewacht tot je van start kunt!! Hier weinig nieuw. Gister erg geschrokken. Bij de utro zot een harde inbrenghuls. Toen ik gister de bolletjes inbtlracht voelde ik m ergens langstikken (au moment je) en toen bloed...schrikken maar het was natuurlijk een vaatje..voortaan toch maar met de vingers...t is allemaal zo goed doorbloed nu dat dat makkelijk voor kan komen...maar toch niet fijn. Heb gisteren mooie prenteboeken geleend bij de bieb en n namenboekje. Wel leuk mijn vriend vindt het leuk om al die info te lezen/kijken. Guus hoe gaat het met jou? Je krijgt al n mooi buikje zag ik bij nov buikjes!! Wat debk je zijn het er twee? Ik ben ook bang hoor. Je leest zoooveel over miskramen. Maar alle makkelijke zwanferschappen staan natuurlijk niet allemaal op internet.dus denk dat het beeld wel vertekend is. Spannend voor jou komt de echo heel dichtbij. Kom je hem gelijk showen?? Uitslapen...lukt hier ook niet dus baalen zeg! Yvet als je nog meeleest, dikke knuf voor jou! ♡♥ Hopelijk niemand vergeten kan niet terugscrollen op de tel..fijne dag all!