Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Bedankt. Fijn dat ik mee mag kletsen.

@ Myloon guusje en weegbree, fijn dat jullie zwangerschap zo goed gaat. Het stemt gerust want het kan dus wel!
    @ Avda, stom hè dat je soms zo graag ongesteld wil worden...
    @ merel, het blijft spannend!
    @ marral, hoe was jouw FM?

Ik heb vandaag beetje een offday. Mijn follikel rechts was kleiner geworden!! :$ en is nog maar 10 nu. Links zitten er nu ook 2 van 10. Zit op Cd12 dus schiet voor geen meter op. En ik had nog wel zo gehoopt op een mooi paasei! Het BMS wordt wel dikker, nu 7.5 (tov 6.1 2 dagen geleden). Ik moet morgen nog zelfde spuiten en dan ophogen naar 150. En dan maandag terug (moest eigenlijk zondag maar ga lekker een weekend weg!)

Wij gaan dus morgen naar een wellness center, eitjes laten broeien in de sauna :)

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bo supernieuws zeg!! Op tijd beginnen met de gezelligheid he :)
    Avda ook mooi nieuws en mooi schoon!! Op naar een goeie statt!!
    Benieuwd hoe t met marral is gegaan!!!

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Oklaidee jammer! Wel n mooi dik slijmvlies zeg!!!
    Maandag is er vast beter nieuws over je ei!!

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Olakidee, :( soms is t lichaam maar raar! Hopen dat 150 wel beter werkt! Even lekker er tussen uit heerlijk zeg! Geniet er maar lekker van en niet teveel aan die eitjes denken! ze zijn iig al op de helft van wat ze moeten zijn! Dikke knuffel voor jou!!!

Weegbree, hoe is t nu met je? hoop dat t snel 17 april is zodat je eindelijk jullie kindje mogen bewonderen!! Haha ik zal op tijd beginnen met de gezelligheid idd! Wat is eigenlijk het beste klus advies met pregnyl? Dit word namelijk onze eerste echte kans

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Met mij gaat het goed! Wel echt n stuk minder energie dan normaal en echt wel moe. Merk dat mijn borsten nu ook wel heel licht gevoelig worden! Gelukkig gaan wij volgende week tien daagjes naar gran canaria en hoeven we dan nog maar twre daagjes te wachten

Over het klussen deed ik vanaf tien mm om de dag. De dag voor, de dag van en de dag na de pregnyl.
    En weet niet of je het wist maar klaarkomen na de man helpt het zaad goed omhoog...dus das goed als het lukt!!
    Succes ;)

6. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Dank je wel. Met de pregnyl zegt mijn gyn dat je als je in avond spuit beste die avond en zo'n 33 uur erna (=ochtend) kan doen. Als je in ochtend spuit die avond ervoor en 33 uur na spuit.

7. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Lieve dames,
    Even een gewetensvraag: ik heb deze en vorige ronde steeds iets meer gespoten waardoor ik nu (net als vorige ronde) weer op 25 EH hoger zit dan de gyn denkt. Moest beginnen op 100 maar ben begonnen op 100+1, iets eerder naar 125 gegaan, dus daar zat ik al op, vervolgens mocht ik naar 125 en ben ik dus naar 150 gegaan en nu mag ik vanaf zondag naar 150, maar dan moet ik dus als ik hetzelfde doe naar 175 gaan. Oftewel ik zit nu 25 hoger dan ze denken.
    Nu de vraag: zal ik dat vertellen aan de gynaecoloog? Of zal ik gewoon dit zo blijven doen, ook in komende rondes. Ik doe het rustig aan dus het gaat prima, en ik hou bij wat ik doe dus dat weet ik voor komende keren ook. Als ik het vertel dan schaam ik me behoorlijk. Maar aan de andere kant maakt het het voor de gynaecoloog niet makkelijker om een beleid te bepalen. Ik moet dan telkens een tikkie hoger gaan zitten dan zij denken. Wat zouden jullie doen?

8. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames ik wil jullie allemaal alvast een fijne pasen wensen!!

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn cb digi geeft 3+ aan....met 4+2
    Dat betekent bevruchting langer dan drie weken geleden. Mijn eisprong was 2, 5 week geleden.
    Dat is echt vreemd...
    20130330_073127.jpg

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Weegbree; ik zeg tweeling!!!

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    tot nu toe zijn er 2 tweelingen... jullie moeten nog echo's krijgen... wie weet zijn we allemaal wel zwanger van 2 ;)!

Ik werk dus met kinderen op de buitenschoolse opvang.
    Nu is er 1 kind die al een week lang regelmatig aan mij vraagt of ik een baby in de buik heb.
    Gisteren echt wel een keer of 6, later waren ze vadertje en moedertje aan het spelen en was ze zwanger van een tweeling.
    Ik vermoed dus dat ze wat door heeft. Ik wil het ze pas vertellen met 12 weken.
    Heb haar moeder wel even op de hoogte gesteld.

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mmm spannend hoor!
    denk zelf toch echt eentje. heb wat rond gekeken en je ziet wel meer mensen met 3+ met zo'n vier weken en da's 1 kindje. dus afwachten, over drie weekjes!

Myloon, da's apart zeg??? misschien een helder voelend kind ofzo?

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    marral, online? hoe was het gisteren?

14. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf deze ronde niet zo'n clear blue gedaan dus heb er nu geen ervaring mee.
    Moet zeggen dat ik die krengen onwijs duur vind, en ik wist toch al dat ik zwanger was...

Ja dat kind, ik weet niet of ik het dus nog tot de 9 de bij haar verborgen kan houden. Je begint het ook al goed te zien bij mij... nu al... dus ja, kom daar dan nog maar onderuit.
    maar als ik het haar vertel... weet iedereen het denk ik, geheimpje bewaren (ze is 6) is denk ik wel heel moeilijk.

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bo..super nieuws..nu hopen dat het een mooi dominant groot eitje gaat worden

@Olakidee..jammer dat je eitjes niet verder groeien..het zou kunnen dat het een teken is dat ze omhoog moeten met dosering(had ik ook deze ronde)..verder zelf ophogen zou ik dus nooit doen en 25 IE is ook nog eens best veel..ik mocht zelf maar 15 IE per keer ophogen soms..af en toe moet je gewoon geduld hebben voor een ei meid!

@Bbibi, hoe gaat het met jou op de wachtbank?

@Marral, hoe was jouw fm meid?

@Weegbree...maar officieel ben je vanaf je laatste menstruatiedag nu 4+ weken zwanger, gerekend vanaf je eisprong 2,5 week..zou het niet kunnen dat cb digital ook gewoon vanaf je laatste menstruatiedag rekend of kan dat niet?? En anders heb je misschien snel een mooi HCG in je bloed dat is namelijk ook weer met elke vrouw anders...je testte ook al erg vroeg een knaltest, dat zie ik verder ook nooit eigenlijk!
    Gelukkig weet je zeker dat je zwanger bent en dat is alleen maar een goed teken!

@all..Sinds gisteravond gevoelige borsten(vooral onder de douche met die stralen auw auw!) en voel ze nu gewoon constant branden sinds ik uit bed ben...vreemd!
    Verder nog steeds een druk/licht krampen/steken in de onderbuik

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Myloon ik denk dat kinderen (net als dieren dat kunnen hebben) sneller door kunnen hebben dat mensen ziek zijn, zwanger zijn of andere dingen..dat hoor je best regelmatig.
    Misschien doen ze veel meer met gevoel ofzo...maar ik zou het maar niet vertellen

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Goedemorgen allemaal!!

Sorry dat ik even niet geweest ben hoor. Moest even weer tot mezelf komen. Dus donderdagavond heerlijk even uiteten geweest met mn man. En gister zijn we een dagje naar Den Bosch geweest na de fm. Zijn we naar mn schoonouders geweest en naar 538 voor War Child.

De fm... Nou ik kwam binnen en was daar weer een student. Is wel vaker, maar dit keer was het een jonge gozer en ik voelde me er echt niet fijn bij (mn man zag het aan me). Er werd nog wel netjes gevraagd of ik er moeite mee had. Maar heb maar nee gezegd, want ja, hij moet het tenslotte ook leren. Maar normaal heb ik er dus geen moeite mee om daar te liggen maar nu wel hahaha ik hield mijn benen dus ook mooi zo lang mogelijk dicht. En ik was wel heel blij dat ik wat langs aan had ;)
    Maar goed, ik heb dus verteld wat me dwars zat. En ze kon me op zich wel begrijpen. Ik zei dat als we maar 25IE omhoog gaan per ronde ik misschien wel 4 mnd bezig ben om een eisprong te krijgen. Maar ze verzekerde me dat dat niet zou gebeuren... yeah right!
    Nou, eerst gekeken... ei nog steeds 11. Heeft ze even met de gyn overlegd. Ze wilde wel graag dat ik nu zou afbreken. Maar... ik mocht dan wel volgende ronde met 100IE starten (ben gestopt nu met 75IE + 1 klik). Dus ik had er op zich wel vrede mee. Dus nu weer aan de provera en pas rond 22 april weer naar het ziekenhuis. Geeft ook wel eventjes wat rust.

@Bbibi: Ik heb nog gekeken voor voor 7 mei, maar kon geen kaartjes vinden. Leek me wel grappig, had ik jou misschien ook wel gezien! ;)

@Saar: Oh nee he!!! Wat vreselijk balen!! :( Dikke knuff!!
    Wel fijn dat je niet zo vroeg hoeft voor die echo!

@Weegbree: NEEEEEE niet weg gaan hoor!! ;)
    Maar las al dat je niet weg gaat... haha gelukkig maar!
    En een dik pak sneeuw?? Is nu toch wel weg hoop ik? Hier sneeuwde het donderdagavond, maar het was gelukkig te warm waardoor het alleen op de auto's heel even bleef liggen.
    Maar goed, nog een paar daagjes, dan zit je lekker in de ZON!!! :D
    En die test, wat zou ie volgens jou aan moeten geven? 2 weken of 4 weken? Wat na de 3+ zie je niks meer toch? Dat is het hoogste wat ie aangeeft toch?
    En als er 2 zou moeten staan, dan denk ik ook een tweeling!! :D Oh, ben zo benieuwd de 18e!!! :D

@Zwangeren: Jullie allemaal niet weg hoor! Ben het eens met de rest. Juist zo fijn dat jullie ons zo steunen! En vind het heel leuk om te weten hoe het jullie vergaat. En die mooie echo foto's vind ik ook altijd geweldig om te zien! :D

@Nino: Wat fijn dat het op zich positief was, de uitslag! Maar wel spannend nog nu je nog een keer moet. Maak je je er erg druk over? Die 2e keer kan ook gewoon zijn voor de zekerheid toch? Maar ja, 2 keer een mk is niet niks natuurlijk!!

@Poppel: Ik heb het een paar weken geleden verteld op het werk. Nu ik 2-3 keer per week naar het ziekenhuis moest kon het niet anders. Gelukkig zijn ze erg begripvol hier! Mijn leidinggevende kan zelf ook geen kinderen krijgen namelijk (is een vrouw). Alleen zij heeft er voor gekozen niet de mmm in te gaan.

@MSK: Handig, dat je zelf al in het ziekenhuis werkt!!
    Ik hoop voor jou dat dat gesprek helemaal niet nodig is!! Maar wel fijn dat de afspraak al staat, anders zou je ook nog een paar weken extra moeten wachten.... Ik duim voor jou dat je die afspraak gewoon af kunt zeggen!!

@Merel: Spannend, die ongi krampen!! Lijkt me niet dat je nu al ongi wordt. Dus misschien toch echt meteen raak?? Zou echt geweldig zijn!! DUIM DUIM!!

Bo: Hihihi hier ook hoor, vanmorgen ook om 7.30 uur er uit omdat ik niet meer kon slapen.
    Wat fijn dat er al een ei in aantocht is! Hopelijk morgen nog een stuk groter!!

@Olakidee: Natuurlijk ben je hier van harte welkom meid!!
    Lekker genieten vandaag! Even lekker relaxen! Ga je altijd naar de zelfde? Heerlijk hoor!! Ik zou ook wel weer willen, maar ik ga dan naar Den Bosch en die vind ik zo duur...
    Wat balen dat je ei kleiner geworden was zeg!! Hopelijk ziet het er maandag weer beter uit!
    Misschien toch maar vertellen aan je gyn? Is wel moeilijk natuurlijk. Of gewoon steeds iets minder ophogen dan 25? Dan komen jullie uiteindelijk weer bij elkaar uit zeg maar...

@Avda: Wat balen zeg!! Ook al durf je er niet meer op te hopen, toch is het elke keer weer een enorme tegenvaller. Dikke knuff!!

@Myloon: Gewoon er overheen praten? Of werkt dat niet?

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Marral, we hadden je al gemist! was benieuwd!
    heb jij weer zo'n student. balen is dat he. ik vind het ook gewoon echt minder prettig een man, maar goed, doe je niks aan.
    Balen dat je moet afbreken! wel goed dat je volgende ronde weer hoog mag beginnen! dat is al heel wat! Ik denk dat je dan meer succes hebt! nu weer aan die rottige provera :( da's wel minder he. maar hopelijk gauw weer een nieuwe kans!!

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hihihi Weegbree... Ja, I'm back! ;)
    Maar moest zoveel lezen en zo veel typen.. Dus dat duurde wel even haha
    Ja, provera baal ik wel van. Maar misschien slaat 100 ook beter aan als ik weer opnieuw begin?? Wist de gyn ook niet.... hahaha
    Maar toen ik zei dat ik me altijd zo naar voel van die provera mocht ik 10 dagen ipv 12 dagen. Maar dat mocht ik niet verder vertellen haha.
    Maar goed, eventjes rust nu dus! :) En heb ook weer veel meer rust in mijn hoofd, heerlijk!!

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @merel, cb zegt dat een 3+ vijf weken zwanger of meer betekent... maar goed het zegt niet zoveel, tis een indicatie.
    Ik zie het wel...
    MOET nu de belasting papieren bij elkaar zoeken bahhhhhhhhhh zooo'n hekel aan!! grrrr

Deel Deze Pagina