Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Weegbree: Ben bang dat het toch nog spannend blijft tot 18 april ;)
    En belasting... Ja, is niet leuk idd! Hier doet hub dat altijd, dus ik hoef alleen maar mijn inloggegevens door te geven van mijn werk (mijn jaaropgave krijg je alleen online). Dus ik heb mazzel ;)

2. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Marral..wat naar zeg van je fm..dus ei is gestopt met groeien?! Hopelijk volgende ronde snel resultaat met de 100 IE..moet haast wel...

@Weegbree..ah oke dat wist ik niet van CB digital maar ik ben natuurlijk ook helemaal nieuw wat zwangerschapstesten betreft..!:)

Ik heb gisteren de belastingformulieren ingevuld en van vriendlief ook..dus hier doe ik alles:D haha
    Succes ermee Weegbree

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Onee had het donderdag gedaan..gisteren was het vrijdag(dagen vliegen om..gelukkig haha...)

4. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hihihi Merel, ik ben ook zo in de war met de dagen hoor!! ;)

5. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Even snel in de auto: shitshit marral! Maar fijn dat je straks stuk hoger mag starten. Geniet van het weekend en vol goede moed de nieuwe ronde in! Baal inderdaad ook best wel maar er is nog kans. Rechts is kleiner maar links is er ineens ook een dubbel ei wat er niet zat dus het kan nog. Links doet het bij mij altijd beter lijkt wel.. Even teleurstelling van geen paasei overleven en dan weer door. Merkte jij ook dat tot dag of 10 spuiten voor je lichaam ok is wn. Dat daarna allemaal klachten komen? Spierpijn, hoofdpijn, pijn met prikken, beurse buik, etc

6. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Goedemorgen meiden!

Marral, Wat balen zeg van je FM meting, ik vind t ook nooit zo prettig als er een stagiair bij is maar die moeten t ook leren inderdaad! Gelukkig heb je nu voor jezelf wel wat rust en mag je met 100 beginnen! ik hoop dat die eenheid de goede voor je is! Nou meis geniet van je weekend!

Weegbree, ik dacht ook inderdaad dat die testen niet verder gingen dan 3+ dus het blijft spannend tot de eerste echo! Vind t zelf ook helemaal spannend wat t word! Is zo leuk dat je elkaar helemaal niet persoonlijk kent maar toch zo met elkaar mee leeft!

Olakidee, Van spuiten ophogen weet ik niet zoveel, zelf durf ik dat echt niet aangezien mijn verleden met overstimulatie. Ik doe nu altijd netjes wat ze vertellen hahha maar dan moet ik er ook wel bij zeggen dat ze t echt wel heel serieus nemen en ook wel optijd ophogen! als ze na 8 dagen geen groei zien mag ik namelijk ophogen. Dat is via hun protocol zo. Ik zou t toch de gynaecoloog vertellen dan hoef je er ook niet met een schuld gevoel te zitten

Voelen jullie trouwens soms ook dat er wat groeit? ik had namelijk woensdagavond een soort spierpijn gevoel links onderin m'n buik. Donderdag ook zo af en toe en toen bleek vrijdag daar een eitje te zitten. Nu heb ik nog steeds dat t ineens gevoelig is daar. Mijn vorige ronde voelde ik het veel meer en toen hadden we de echo en waren het er ineens 8! Daarna ging t echt pijn doen en waren het er ineens 30 whahaha oeps foutje!
    Maar ik vroeg me dus af of jullie ook wel eens iets gevoeld hebben?

7. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Olakidee: Ja, het kan zeker nog bij jou!! Niet opgeven hoor!!
    Ik had wel veel buikpijn de laatste 2 weken. Prikken ging idd ook wel meer zeer doen, maar niet elke keer. Ben er nog niet achter wanneer wel/wanneer niet... Hoofdpijn geen last van. Wel wat vaker een korter lontje, maar dat kan ook komen door al die tegenvallers natuurlijk!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bo: Zeker de laatste 2 weken voelde ik altijd 's middags tot begin avond wat. Was links onder, precies waar t grootste ei zat. Dus dacht dan steeds dat er wat groeide, maar dat was dus niet zo.
    Hopelijk is het bij jou wel een teken dat er een ei groeit!!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ meiden jullie gaan veelste snel, ik ben rrg druk vandaag dus ga vnaaf reageren :) hihi iig iedereen een fijn paasweekend gewenst! X

10. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    goedemorgen morgen allemaal!
    Fijne paasdagen toegewenst!

Ik heb vandaag even een flinke baal dag! net voor de 2e fm geweest maar m'n eitje was niet gegroeid! Aan de rechter kant zat er nu ook eentje van 8,5 mm maar de andere waren ook al iets gegroeid! Ze vertelde dat ik mijn medicijnen op moet hogen naar 112,5 maar ik echt in m'n achterhoofd moet houden dat het waarschijnlijk voor mij niet mogelijk is om zwanger te worden met OI. En ik IVF in m'n achterhoofd moet houden zodat we ons daar alvast op kunnen voorbereiden. Dit kwam eigenlijk wel als een klap want ik had toch gehoopt dat het zonder IVF zou gaan lukken.
    Maar goed dinsdag zal ik wel zien of er iets gebeurt is.
    Net even veel gelezen over IVF want ik ben echt een leek in dat soort dingen maar goed we zien wel wat de toekomst ons brengt!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Balen bo :(
    Hopelijk groeit er dinsdag wel n paasei door. Wel raar dat ze dat zegt want je kunt echt nog wel ophogen en doorstimuleren!!
    Avda goed opruiming houden van binnen!!
    En hoe is het met de dames op de wachtbank?
    Bibi hoe bevalt de utro? Hopelijk geen bruinverlies!!
    Volgende week n aantal nods toch?
    Pregnant ladies how are you doing? Guus nog heel ffies afwachten!!

Wij zijn (ouders zusje en zwager) onderweg naar Amsterdam voorn gezellige dag!
    Hopelijk over n paar weken het goede nieuws vertellen!

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    ja klopt alleen omdat die andere nu ook weer zijn groeien is ze bang dat het bij niet gaat lukken om er maar 1 of 2 te laten groeien! aangezien t vorige keer ook zo fout was gegaan!

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Voor alle geinteresseerden; ik heb nog een nieuwe foto van de fotoshoot in mijn album gezet, deze wil ik op canvas laten zetten, wat denken jullie?

Liefs

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guus, die zwartwitte bedoel je? Héél mooi! En lekker vrolijk :D

15. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Bo ik vind het maar raar dat ze dat zeggen... Als die anderen stuk kleiner zijn tellen ze toch niet echt mee?
    Ik moet morgen weer voor meting. Vorige ronde voelde ik vanillesuiker onderin m'n buik, nu vrijwel niks, maar af en toe een plopje. Ben zo bang dat er niet echt wat groeit!

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Olakidee, ja bij mij meten ze die ook, aangezien de vorige keer ze ook allemaal zijn gaan groeien toen ik pregnyl kreeg. Ze houden nu alles extra goed in de gaten om overstimulatie te voorkomen. Het nadeel van mijn lichaam is dus dat er niet 1 groeit maar gelijk heel veel, 2 dominante grote (8,5 en 9 mm)en de rest net iets kleiner (6,5mm) maar wel al groter dan de uitgangsecho (4,5)
    Bij de vorige keer waren ze rond de 11 mm toen ik pregnyl kreeg en toen zijn ze dus allemaal gegroeid. Beetje moeilijk verhaal om uit te leggen maar normaal blijven de andere eitjes klein en bij mij groeien ze dus ook langzaam mee

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    ow haha drukte al op stuur maar wilde vragen hoelaat je morgen de echo hebt?
    heb je nu dezelfde dosis als vorige keer?
    Ben voor je aan t duimen dat er wel iets gegroeid is! op naar een paasei voor jou!!

18. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ bo, balen dat je eitjes niet zo snel groeien als je hoopte. Maar er is nog altijd hoop. Misschien dat ze door het ophogen een extra duwtje in de rug krijgen :-D
    @ weegbree, denk toch dat het nu heeel moeilijk is voor je om niks te vertellen aan je ouders zus en zwager. Weten hun wel van de mmm?

Hier vandaag eerste spuit gezet. Eerst een dikke 10 minuten ermee in mijn hand gezeten. Haha durfde niet. Uiteindelijk toch doorgezet. Piece of cake. Voelde de naald ook niet echt. Ruik nu wel het medicijn erg goed als ik over mijn buik wrijf. Herkennen jullie dit?

19. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    @bo: ok, dan zit er wel eindig verschil tussen inderdaad. Ik had er vorige keer 1 van 18, 1 van 14, 1 van 12 en 3 van 10 toen ik de pregnyl zette dus dat valt dan wel mee. Doen er maar 2 of 3 echt mee. Nou hoop dat je toch niet meteen naar de IVF moet!
    Ik mag morgen om 11.15 uur weer aantreden. Ben echt gespannen... Omdat ik dus niks voel en vorige ronde wel.. Zit nu sinds vanochtend wel op zelfde dosis als ik vorige keer 5 dagen heb gebruikt aan t eind.

@avda: ik ruim de puregon niet als ik over m'n buik wrijf. Misschien is dat bij gonal anders?

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @bo dikke knuf meid!
    @weegbree veel plezier mop!
    @avda ook geen idee eerlijk gezegd! Ruik ook nooit iets!
    @olakidee succes morgen meid!
    @guus jouw fotos zijn allemaal zo leuk!
    @saar hie bavelt de daagjes rust zonder echos en spuiten meid!

@hier niks bijzonders! Ook las 6/7dpo nu! Dus moet nog minimaal een week! Gondr week zaterdsg of zondag een ( blanco) test doen en dan kan ik daarna stoppen met utro!
    Maar gaat goed weegbree met utro! Ideaal spul! Voel me er vrij positief en goed bij eerlijk gezegd! Dus miss toch wel een progesteron tekort!??

Fijne 2e paasdag morgen meiden!

Deel Deze Pagina