Hallo meiden! @Avda..ik ruik nooit iets hoor, maar ik spoot ook geen gonal f! @Bo..raar van je eitjes, snap het niet zo goed waarom ze op dit moment al over ivf beginnen..ik zou dat toch zo lang mogelijk uitstellen! @Weegbree, hoe gaat het met je, nog steeds weinig klachten?! @Bbibi voor jou ook spannend!! @Hier niet veel te melden..straks lekker gourmetten en klachtjes houden aan..gevoelige tepels...druk op onderbuik..steekjes links rechts..1 nacht niet geslapen vanwege de steken in mn buik.. Probeer het testen lekker uit te stellen
Bbibi, pff wat gaan de dagen dan langzaam he op t wachtbankje! Gelukkig dat Utro wel goed werkt en je je er prettig bij voelt! succes nog en geniet van deze mooie tweede paasdag! Avda, ik spuit ook Gonal-F maar ruik niets als ik gespoten heb, zal er vanavond eens op letten. Bedankt me gister ineens dat ik nu ook een uur later moest spuiten ivm de zomertijd! Gelukkig dat t spuiten mee valt. De eerste keer heb ik ook echt een kwartier gezeten voordat ik daadwerkelijk de naald erin deed hihi. Eigenlijk zijn we maar allemaal stoere meiden die dit toch maar allemaal doen!! Merel, Spannend hoor, denk je dat je t gaat vol houden pas om 5 april te testen? Ze zijn er alvast over begonnen omdat bij mij het blijkbaar niet lukt om 1 of 2 eitjes te laten groeien. Bij 4 of meer mag ik wel Pregnyl spuiten maar dan mogen we geen seks hebben omdat de kans dan veels te groot is op een meerling. Enja als dat elke keer t geval is, dan is t zonde om elke keer te spuiten en dan niks met de eitjes te doen! Ben er nu een stuk rustiger onder en t een beetje opgezocht en over nagedacht. Mocht het zo zijn dat het alleen via IVF mogelijk is dan is het zo! Alles is nog beter dan t leven zonder kinderen! Begin er nu zelfs een beetje grapjes over te maken! Zo noemde ik mezelf gister Maria, zwanger zonder seks Moet het toch een beetje van de positieve kant bekijken Veel plezier vandaag!
Ja Bo atijd positief blijven hoor! En als IVF een goede optie zou zijn, zou ik er ook aan beginnen, maar het zou denk ik veel leuker zijn om via OI zwanger te worden..dan is het nog een beetje natuurlijk! Tenminste dat is even wat romantischer haha En ivf wordt maar 3 keer vergoed..is ook een nadeel natuurlijk!
Spannend Merel! ik duim als een malle voor je!! zou wat zijn, je eerste eisprong meteen raak! je zult de eerste niet zijn natuurlijk! super leuke foto guus! enne nog een paar daagjes. hoe gaat het met je? Avda, het was gek genoeg helemaal niet moeilijk om niks te laten blijken. het was een hele leuke dag, veel gedaan en over van alles en nog wat gehad. vind zelf al wel dat ik iets begin te zien, maar weet niet of een ander het ook ziet. ik voel het iig wel (zo'n ril zegmaar). en je eerste spuit gezet? goed zo!! trots op jezelf zijn! hopelijk hoef je het niet zo lang te doen en ben je snel zwanger! ik rook niks trouwens hihi... Bo, verstandig dat je je alvast hebt verdiept in ivf. altijd goed. en die baby komt er, op welke manier dan ook! goede instelling! bbibi, mijn duimen draaien ook voor jou, fijn dat je geen last hebt van de utro, misschien idd een te snel dalend progesteron. hoe is het met nino? en oklaidee hoe is de meting vandaag gegaan? is er al iets te zien? Saar, morgen uitgangsecho en weer beginnen? hopelijk dit keer meer geluk! moet gewoon! met mij gaat het goed. nog steeds vrijwel geen klachten. (dus dames, als je voor nod nog niks voelt, kan het nog wel!) ik ben alleen s'avonds moe, maar dat wisselt ook wel per dag. ene dag kan ik om 19 uur al wel slapen en gisteren ging het prima tot 23 uur. en ik begin nu een beetje beurse tepels te krijgen, maar dat is ook af en aan en maar heeel klein beetje. vanmorgen nog maar even mijn zoveelste dipstick gedaan en de teststreep knalt harder dan de controlestreep...mijn vriend zegt al, alweer..................... nou niet meer doen hoor. maar ik maak ze denk ik toch lekker op. tis gewoon leuk om zo'n streepje te zien komen. vanmorgen alle tshirts en jurkjes etc. gestreken voor de vakantie. het spul allemaal al klaar gelegd voor zover dat kan en dan van de week de koffers inpakken! jeeejjj! het is er 24-25 graden, dus dat wordt wel genieten denk ik! heb speciale zonnebrand gekocht voor op mijn gezicht zodat ik geen masker krijg ofzo. ga wel gewoon lekker in de zon zitten hoor, niet grandioos bakken, maar ook niet als een sneu vogeltje onder de parasol. het schijnt absoluut geen kwaad te kunnen voor die kleine, maar alleen een pigmentvlek is risico. en ik heb een mooi hoedje, die doe ik lekker op. zal wel goedkomen! net nog even getuinierd! wilde een stuk (schaduw) harken, was de grond gewoon bevroren... nu lekker zp-en en beetje niksen! vanavond eten we lekker zelfgemaakte goulashsoep en een snitzel met stokbroodje op de bank, kan ik nu al naar uitkijken! mmmmmm allemaal een fijne dag! ps wat een verhaal
hihi in het engels Merel... nou poging twee dan maar....pff eeehm ff denken hoor! Merel, kwaaltjes klinken wel goed zeg...spannend! mijn duimen draaien als een malle! het zou toch wat zijn als je eerste eisprong direct raak is! je zult de eerste niet zijn!! Oklaidee, hoe is je meting vandaag gegaan? hopelijk een paaseitje aan het groeien?? Avda, eerste spuit zit erin dus! viel mee! goed zo, trots!! ik rook nooit wat moet ik zeggen! wanneer heb je eerste FM? Bo, goed dat je je in IVF hebt verdiept. dat kindje gaat er hoe dan ook komen! positieve instelling!! wanneer mag je weer voor fm om te kijken hoe het deze ronde gaat? ik hoop dat het toch met oi lukt! bbibi, fijn dat het goed gaat met de utrogestan! miss zak het idd te snel in. je gaat uit van een negatieve test? ik duim voor het tegenovergestelde mop!!! Nino, hoe is het met jou? Guusje, hoe gaat het met je onzekerheid? nog een paar daagjes, ik loop twee weekjes op de je achter! super leuke foto hoor!! Saar genoten van de pasen zonder hoofdpijn, morgen weer naar zh voor de uitgangsecho. hopelijk is het deze ronde raak meis!! Marral, hoe gaat het met afstand nemen? lukt het een beetje? nog naar de druppels gekeken? nu weer aan de provera. hopelijk sla je je er goed doorheen. je vindt het altijd nare pillen toch... met mij gaat het goed, nog steeds erg weinig qua kwaaltjes. ben alleen moe aan het eind van de dag, en soms bij het opstaan heel iets wazig/licht in mijn hoofd, maar als ik denk hé dan is het weg... en mijn tepels zijn bij vlagen stijf/hard, net als met de pregnyl...auww en verder dus druk met het oppakken van de vakantie spullen en ervoor zorgen dat er nieuwe elektronische boeken op mijn digiboek komen te staan allemaal nog een fijne dag!! xx
@avda, Ik spuit ook Gonal-f maar ruik het niet als ik gesproten heb. @merel123, wij gaan vanavond ook gourmetten met de fam van mn man. Gister al met mijn fam gedaan @Bo1986, net wat merel zegt positief blijven mijn zus heeft er 6 jaar over gedaan maar uiteindelijk bij de tweede keer via IVF is het gelukt!! @ weegbree dat is vervelend het is altijd behoorlijk wat werk om alles bij te houden! Lees je veel boeken? Hier gaat het goed zit rustig op het wachtbankje in de zon. Moet morgen vroeg prikken hopelijk heb ik echt een eisprong gehad
Ja Weegbree..dat zag ik ook die berichtjes zijn weg...wie heeft dat gedaan?! Moderator ofzo?! Poppel..wanneer was jouw nod? Ik vind het wat eng worden nu..heb wel veel klachtjes maar durf niet te denken dat ik zwanger ben..durf niet testen en ongi krampen maken me soms bang dat ik toch ongi ga worden Hoop het niet maar ja ben al 10 dpo nu en bij ons is het echt andersom hoor vriendlief wil dat ik woensdag test omdat het ziekenhuis dat gevraagd heeft...maar ik durf niet...
spannend merel, vooral omdat je al wat klachten hebt. Ik ga voor je duimen meid!! Ik heb alleen gisternacht last van ongi krampen gehad verder voel ik niets raars. Mijn nod is pas 10 april dus heb nog ff. Mijn man is er niet zo mee bezig als die van jullie volgensmij. (of hij laat het me niet merken). weten jullie trouwen of het erg is om onder ze zonnebank te gaan? Heeft dat invloed?
Denk ook niet dat een zonnebank kwaad kan hoor Poppel, gewoon lekker doen! 10 april dat duurt nog even voor jou..ik heb eigenlijk al ruim een week ongi krampjes...ben gewoon bang deze week toch ongi te worden..we zullen zien..testdrang neemt toehaha
He dames, Pfff moest ff bijlezen zeg. Ben ook al de helft weer vergeten. Ben zooo moe! Had ik vorige ronde ook heel erg van de progesteron. Poppel: ik zonnebank ook gewoon hoor. Met mate kan t echt geen kwaad. Avda: go girl! Goed hoor. Weet de eerste keer prikken ook nog goed. Zweet brak me uit en heb er ook 10 min over gedaan. Weegbree: ja gaat wel goed hoor. Wachten is niet m'n sterkste punt, maar ben het onderhand wel gewend. Haha herkenbaar die testen willen blijven zien. Lekker testen meid! Merel: wat spannend meid! Ik had toen ik de eerste keer zwanger was ook een ongi achtig gevoel. Kan dus ook gewoon bij een zwangerschap horen. Duim voor je!
@poppel, misschien zijn het wel innestelingskrampen ipv ongesteldheid krampen Benieuwd hoe morgen je bloed waardes zijn.. @merel, ik begrijp je angst. Zo lang je niet test kan je blijven dromen/hopen dat je wel zwanger bent. Maar het zeker weten is ook fijn. (Zeker als hij positief is!!) Maar dan kan je ook weer verder.. @Bo, je bent nu al zo ver gekomen voor een zwangerschap, dan kan IVF er ook nog wel bij. Alles voor een kleine beebie ! Hier verder alles prima. Gister alleen wat last gehad van mijn buik waar ik gespoten had. Was wat gevoelig. Wat het ruiken betreft, denk dan toch dat ik gek aan het worden ben.. Manlief had ook niks geroken.. ghehe Zaterdag alweer eerste fm. Vind het echt spannend. Vanmiddag ook een kaarsje aangestoken voor mezelf in het kapeletje bij mij in de straat. Ben niet gelovig. Maar baat het niet schaadt het niet zullen we maar zeggen :-D Merk alleen dat ik de afgelopen weken de weegschaal alleen maar zie oplopen.. Ben nu al 5 kilo bij gekomen.. Zelfs manlief viel het op.. Ben ook de hele dag bezig met wat ik zou kunnen eten.. Al die hormomen maken me hartstikke gek... Enne, ik ga ook gewoon onder de zonnenbank.. Zolang ik niet zwanger ben, doe ik het gewoon. Wil toch een kleurtje hebben voor de zomer Nu lekker met een boekje op de bank terwijl manlief gaat koken. (vandaag mag het lekkere eten en snoepen ook nog )Heeeerlijk! Fijne avond meiden!
Even snel, ga jullie verhalen van vandaag vanavond even op mijn gemak lezen. FM was vandaag wel iets beter weer. Ik heb rechts een eitje van 16x8, beetje raar langwerpig dus ga morgen even bij de echoscopiste 3 richtingen laten meten, dat lukte de gyn vandaag niet goed op het 'weekend apparaat'. Links heb ik er 1 van 14 en 1 van 11. Dus ook weer wat gegroeid. Morgen dus weer terug en kijken of ze dan groot genoeg zijn voor de pregnyl. Hoop zelf op 17-18, maar voor de gyn is 16 vaak voldoende. En anders nog een dagje extra spuiten. BMS was weer wat dikker ook, van 7.5 naar 9 dus gaat allemaal goede kant op.