Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankjewel meiden. Jullie lieve woorden doen me goed!

2. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wordt hier veel geschreven!

@Nino,
    Zo'n ego klaagzang is het niet hoor!
    Wat rot allemaal in die paar dagen, ik hoop voor je dat er na deze ellende snel weer wat positiefs zal zijn.

Morgen mag ik weer voor een echo. Dit wordt dan mijn derde deze cyclus.
    De eerste heb ik gehad op dag 8, de tweede op dag 13 en de derde zal zijn op dag 16.
    De tijd gaat eigenlijk best wel hard, ik heb al 12 dagen gespoten.

Zullen er niet een paar magische woorden bestaan die er voor zorgen dat wij allemaal snel zwanger zullen zijn???

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    @Miss Miranda; Idd weer een overwinning rijker :D:D:D

@Nino; FF een cyberknuffel voor jou

@Bonita; Dank je wel, fm zit er weer op.

@Myloon; Idd een soort van spreuk;):D

Hier: Vanmorgen voor de 4e FM geweest, Links geen eitjes die groeien, en Recht 1 eitje van nu 12mm.... Wel wat gegroeit dus Gelukkig. Nu zondag weer komen en hopen op een 19+

Verder zit ik met een ziek kindje thuis.... hele nacht wezen troosten, snottebellen wegvegen, zag mijzelf steeds lopen hahahaha:D
    Eenmaal bij ons op bed, was het goed, eenmaal terug op bedje....MIS:(

Dus ga zo ook ff Bankhangen;):D

Fijne dag meiden

" Strooi nog ff wat Hormonen jullie kant op";)

x

4. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    #284 mama3e, 20 sep 2012
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
    Hallo lieve meiden,

Tjee, idd wat is er veel afgeklets :D.

Nino, jeetje jij heb echt alles tegen zeg. Ook wij hebben denk allemaal wel eens zo'n K**dag gehad. Maar kop op meid...wij steunen/slepen je er wel doorheen, en wat is er nou leuker om even tegen anonieme mensen je gal te spugen hihihi:p.

Typje,je had dus vandaag een ei van 12mm, op welke cd zit je nu dan ? We gaan voor je duimen dat hij idd snel naar de 19mm groeit.
    Wat vervelend dat je kindje niet lekker is. Ik weet hoe het is om zo aan te moeten modderen. Zelf heb ik 2 kids van 10 en 8 jaar oud en nog steeds hebben we deze vermoeiende dagen nog wel eens....
    Beterschap en vanaaf maar lekker vroeg je bed in zou ik zeggen..
    Trouwens...top van je dat je gisteren je 1e prik zelf heb gezet, welkom bij de club hahaha.

Myloon, Succes morgen ik hoop op een mooi ei !

Violet, Lekker doe maar luxe...Heerlijk meid, lekker genieten met 2-tjes, en even verstand op 0, en dan weer op naar de volgend ronde toch?

Miss Miranda, gelukkig dat ik niet enige ben hihi. De ass. kon mijn binneste wel dromen zei ze, nou ja.....hahaha.

Olive, ik heb idd soms ook wel dat branderige gevoel. Alleen ik prik mezelf echt onder in mijn buik aangezien ik daar bijna geen gevoel in heb. Dit is gekomen naar mijn 2 keizersnee's die ik heb gehad.

Flower,dinsdag is dus je NOD ? Knap dat je kan wachten hoor, ik test altijd al 2 dagen voor nod, en dan weer op mijn NOD !
    1 x was het raak in Maart en heb toen zelfs al 3 dagen voor nod postief getest met KV 2v5. Maar dat is natuurlijk niet met iedereen zo...Succes nog 5 dagen meid !!! * duim duim*;)

Bonita, al ongi geworden ? en dan weer spuiten ?

Pip, het is idd een erg leuk clubje, en iedereen is ook zo meelevend en raadgevend. Is gewoon erg fijn dat je niet alles 1000x moet uitleggen. Jullie weten gewoon hoe het is, en dat voelt erg fijn ;)

Zo, hehe alles weer bij gewerkt :D, ik hoop idd dat ik niemand vergeten ben.

All, zo vandaag mijn 7e fm gehad, zit nu op cd 31 !!! Nog nooit heb ik zo lang moeten wachten zeg :(.
    Maar........ik heb een ei meiden van 18mm !!!!!!
    Ben zo blij :D, mijn 1e weer in 3mnd, dus ik heb weer net zo veel kans als iedereen. Morgen mag ik eindenlijk weer pregnyl zetten. Zo zie je maar ...de aanhouder wint !!!
    Wanneer zou ik het beste aan de klus kunnen ?

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje meiden! Ben vandaag ongi geworden, pfff! Mn eerste echte ongi in jaremn auwww doet best zeer.

Mama3e: jahhh! 19 mm goed hoor. Advies is 12 u na de pregnyl en 36 u erna

6. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    #286 mama3e, 20 sep 2012
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
    Nino,bedankt...;)
    Eindelijk ben je ongi geworden, balen dat het nu dan ook meteen pijnlijk is :(. Maar nu kan je eindelijk weer over 2 dagen beginnen met prikken toch?

Klus advies; dus op de dag van het pregnyl prikken en de dag erna bedoel je?

7. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal dames voor de reacties en tips! Ik heb de prikpen in het ei bakje gedaan :)
    En zal het van tevoren uit de koelkast halen voordat ik ga prikken.

VioletRose: Hartelijk gefeliciteerd met jullie jubileum, geniet ervan meid!
    Myloon: Succes morgen, ik hoop dat ze goed gegroeid zijn!
    Pip: waarom moet jij het zelf mengen dan? Wat gebruik je precies?
    Ik hoop dat je gesprek op werk iets positiefs oplevert, het is vervelend om steeds gespannen te zijn.
    Succes!
    Typje: ik heb hetzelfde, ik zit eerst 5 minuten te lachen van de spanning van de naald :) Gelukkig is mijn man geduldig bij het zetten van de prik. Veel beterschap met je kindje!
    MissMiranda: wat spannend! Ik ben benieuwd naar je fm!
    Nino: Erg vervelend meid, al die opstapelingen!Niet leuk :( Veel sterkte ook met je ongi!
    Mama3e: Ik ben heel erg blij voor je! Klus ze ;)

Trouwens nog een vraag over het prikken aan jullie allemaal; ik spuit nu steeds aan de rechterkant van mijn navel, moet ik ook eens aan de linkerkant gaan spuiten? Gaat het hormoon alleen effect hebben aan de rechterkant?
    Hoe doen jullie dat?

8. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

@ Olive: Nee afwisseling is beter ivm dat je buik anders zo gevoelig wordt. Mij is verteld zo dicht mogelijk onder je navel en dan links, midden en rechts voor de afwisseling! Ik hou er ook blauwe plekken aan over dus dan is het fijn dat ik kan afwisselen.
    Bedankt voor de felicitaties!!

@ Nino: Ja, het is niet fijn! Blegh. Maar goed....het is wel de bedoeling en hierna op naar de volgende ronde!

@ Mama3e: Jeeeeej!!! Wat goed! Wat fijn en spannend zeg. Ik zou zoveel mogelijk klussen ;)

@ Typje: Gaat de goede kant op! Beterschap met Milan!

9. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip VioletRose, dat wist ik niet. Vanaf nu links dan maar :D

10. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Olive: Ik doe ook altijd om en om. Is inderdaad wat fijner voor je buikie.

Voel me al weer een klein beetje beter. Uit die onzekerheid is wel fijn. Gaslek is opgelost, kan weer koken en douchen. Alleen nu een kapotte muur, maar ja. Vandaag ook ff kunnen spuien bij mn collega en hard moeten werken, dus de nodige afleiding.

Mama3e: Ja idd. Ik had bijv om 11.00 u smorgens de pregnyl gezet en dan s avonds om 23.00 klussen en de volgende dag ook om 23.00 uur geklust. Geven ze je in je zkh hetzelfde advies?

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanmorgen weer voor een fm geweest.
    De grootste van dinsdag was nu 1 mm. groter geworden (9mm.) schiet iet op dus. Ik moest bloed laten prikken en vanuit gaande wat die waardes zijn wordt bekeken met hoeveel ik de puregon moet ophogen. Vanmiddag mag ik bellen voor deze uitslag.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @mama, jeeej wat goed! zo'n mooi ei!! echt blij voor je meid.

@nino, fijn dat je je wat beter voelt meis!

@myloon, he dat is balen...maar gelukkig mag je ophogen en hopelijk slaat dat dan wel aan... wat en hoeveel eenheden spuit je nu?

@all. ik prik eigenlijk altijd links in mijn buik... in de buurt van mijn navel. ik weet dat afwisselen fijner zou zijn voor je buik. maar als ik links prik voel ik niks... en als ik rechts prik voelt het niet fijn... zou het dan erg zijn dat ik alleen maar links prik?

13. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Nino, tja in mijn ziekenhuis zijn ze een beetje vaag zeg maar...
    vandaar dat ik een beetje twijfel ...:D.

We proberen het gewoon alle dagen ( arme manlief hahaha), al weet ik dat het zaad hierdoor een beetje minder van kan worden, maar goed....;). We gaan dus alle dagen benutten, en hopen op een positieve test over 2 weken.

All, even onder de testers van ons....wanneer was bij jullie de pregnyl 5000ie uit je urine ?
    Bij mij was het een keer 8 dagen na het spuiten eruit, maar de maand daarna was het pas 10 dagen na het spuiten verdwenen :(.
    Testen jullie ook al voor de Nod ?

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Olive: mij is verteld dat ik om en om moest prikken (linksonder en rechtsonder mijn navel), omdat het anders gevoelig zou kunnen worden. Het zou blijkbaar niks uitmaken voor de opname van de hormonen. Ook met Pregnyl heb ik eens nagevraagd toen ik een eitje links had, of dat ik dan ook beter de spuit links kon zetten. Maar dat maakte ook helemaal niks uit werd gezegd. Dus daar gaan we dan maar van uit!

mama3e: wat fijn dat je ei groot genoeg is! Aan de klus!! Ik weet ook nooit goed wat nu verstandig om te doen. In het zh zeggen ze dat je om de dag moet klussen. Maar ja, tot op heden heeft dat hier ook nog niet veel zoden aan de dijk gezet. Dus ik denk dat we volgende keer eens elke dag gaan proberen (althans als de eisprong in zicht komt haha).

myloon: balen dat je ei niet goed groeit. Weet je al meer over het ophogen? Hopelijk doet een hogere dosis wel zijn werk en heb je straks ook een mooi eitje! Als je eenmaal de goede dosis hebt, kan het ineens heel snel gaan, dus hopelijk heb jij eind volgende week een fijn eitje!

all: hier nog geen ongi. Maar ik heb dan ook pas gisteren mijn laatste Provera gehad. Ik heb overigens nog nooit zo'n hoge temperatuur gehad. Ik zag in de bijsluiter van Provera dat je van Provera ook koorts kunt krijgen. Dus misschien is het daar van. Maar ik heb tijdens eerdere Proverakuren maar een minimale temperatuurstijging gehad (eigenlijk niet eens de moeite waard) en nooit was mijn temp zó hoog. Voor alle zekerheid zal ik morgenvroeg nog een zwangerschapstestje wagen. Niet dat ik me zwanger voel of zo. Maar ergens blijf je toch hoop houden, zo van: stel dat ik mijn eisprong later gehad heb... ;) . En als de test morgen negatief is, dan maar vol richten op de nieuwe ronde!

15. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mama3e: Ik heb niet getest om te kijken of de pregnyl nog te zien was in mn urine. Vind het een beetje verspilde moeite en geld van de testen. Als je gewoon minimaal 12 dagen na het zetten aanhoud kan het eigenlijk niet meer zichtbaar zijn... Tenzij je echt zwanger bent dan ;). Ik zou gewoon pas op je nod testen. Ik heb pas na 15 dpo getest voor het eerst. Is soms lastig, maar dat te vroeg testen levert denk ik nog meer spanning op :) Maar ga hard voor je duimen in deze spannende wachtweken.

Bonita: En heb je getest vandaag?? Jaaa die hoop klinkt bekend!

Myloon: Oh oke wist niet dat ze dat konden zien aan waarden.. Op wat prikken ze dan? En wat was de uitslag?

MissM: Nee hoor kan geen kwaad als links voor jou fijner is moet je dat zeker doen. Mijn voorkeur is rechts en daar prik ik dan ook het meeste.

Fijn weekend all (als je niet hoeft te werken hihi) Ik wel! Heb slaapdienst strakkies. Werk in de jeugdhulpverlening.
    Wat doen jullie eigenlijk voor werk?

16. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden... hier ff een minder berichtje....ben ongesteld geworden. Echt balen!!!! :( Nog 1 ronde ovulatie inductie en dan een hystero. Tjonge, ik had er zo op gehoopt. Nou ja, op naar de volgende ronde.

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    He wat ontzettend balen flower! Dikke knuffel!

18. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miss miranda,
    Ik denk dat afwisseling wel beter is, maar of het kwaad kan daar heb ik geen idee van? Misschien een vraagje voor je gynaecoloog?

Ik spuit puregon, na 13 dagen 50 eenheden gespoten te hebben zit ik nu 2 dagen op 75 eenheden.

@bonita,
    Ja ik weet meer wat betreft het ophogen, zal zo hieronder een klein verslagje doen!

Wat betreft je temperatuur, er heerst momenteel ook van alles!? Voel je je verder niet ziek?

@Nino,
    Ik weet eigenlijk niet precies welke waarde, ging me een beetje te snel allemaal. Ik zal zo even een kort verslagje toevoegen.

Ik werk in de kinderopvang, paar uurtjes gemengde groep maar merendeel op de buitenschoolse opvang.
    Ik heb wat werk gebied ook meer met grotere kinderen.
    Van oorsprong kom ik uit de gehandicaptenzorg.

@flower77,
    Dat is balen, sterkte!

Wat betreft mijzelf.
    Mijn waardes waren nog erg laag, nu is besloten dat ik 75 eenheden moet spuiten. Dit in ieder geval tot komende dinsdag, dan krijg ik weer een meeting.
    Ik kan gelukkig (nog) positief blijven, lukt het nu niet dan misschien de volgende ronde wel.
    Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je dat na een lange tijd niet meer hebt!

19. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Vrijdag heb ik mijn pregnyl gezet !!!!
    Nu hebben wij vanaf donderdag t/m zaterdag geklust, al viel gisteravond echt niet mee...
    Als het goed is heb ik gisteren rond 20.00 uur mijn eisprong gehad. Mijn buik voelde zeer gespannen aan en kon haast niet lopen van pijn. Gelukkg duurde dit maar een uur of 2.

Zo op comando vrijen is toch niet echt leuk hoor !!
    Maar goed...daar weten jullie alles van :)
    Gelukkig hebben we alle dagen kunnen benutten, en nu op het wachtbankje....!
    Vandaag heb ik toch nog een soort van zeurderige pijn aan mijn rechter eierstok, waar het eitje( als het goed is) geknapt is.

Hebben jullie dit ook wel eens ?

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    #300 citroen, 23 sep 2012
    Laatst bewerkt: 23 sep 2012
    @nino, ik werk in de ouderenzorg, ben verzorgende IG. dus ik werk ook om het weekend, dit weekend toevallig ook weer. ik heb ook verschillende tijden, dag diensten avond diensten en nachtdiensten. leuk die afwisseling!

@mama, oeh wat spannend... jullie hebben zoiezo goed geklust! maar op commando is inderdaad helemaal niet fijn! pff.. nouja alles voor onze grote wens! ik ga voor je duimen meid!

@flower. een knuffel voor jou meis, wat jammer!! moed houden he! ;)

@all. hier weinig nieuws... ben lekker aan het spuiten. dinsdag de eerste FM

Deel Deze Pagina