Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Voor de meiden die na ei zitten, ik had vanaf 3dpo al flinke last van ongikrampen... Dus kan ook een goed teken zijn he!

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Zeg dat! ;)

3. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Spuiten jullie eigenlijk 5000 of 10000 EH pregnyl? En zou t uitmaken?

4. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ik spuit 250mg ovitrelle. Is geloof ik weer iets anders..

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ik spuit 5000 Ie pregnyl..weet niet of het uitmaakt...10000 blijft wel langer in je lichaam datis wel een nadeel..misschien gebruiken ze het bij dames waarbij een eisprong niet goed was met 5000 IE.

Gelukkig ben weer wat gerust gesteld wat betreft ongi krampen door ervaringen hier..heb het ook vanaf zon 3/4 dpo.. maar ja nu het einde naderd ga je toch denken straks ongi, maar afscheiding is nog mooi helder, soms wat wit;)

@Olakidee..super hoor!:)

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Goedemorgen meiden!!

Merel: Oh wat spannend zeg!! Ben je er al uit of je morgen gaat testen? Ik duim heeeeeeeel hard!!

Bbibi: Hoe is het met jou? Nog een beetje een goed gevoel er bij?

Olakidee: Wat super zeg, dat ze wat gegroeid zijn!! Hopelijk groeien ze nog even goed door!

Wachtbankje: Zit ie nog lekker? ;) Hopelijk weer een paar zwangeren er bij deze ronde!!

Weegbree: Al klaar voor je vakantie? Wanneer ga je weg? Heerlijk hoor, lekker naar de zon!!
    Nou ja, het afstand nemen gaat eigenlijk vanzelf als je niet meer mee doet ;) hahaha
    Ja, normaal veel last van de provera, maar nu lijkt het wel heel erg mee te vallen... Hopelijk blijft het zo! Ben al weer op de helft. Normaal al op de 2e dag last. Misschien heeft het lange weekend en het relaxen wel goed geholpen, geen idee...

Zondag heerlijk naar de sauna geweest! Was echt zo lekker, even relaxen!! Nou ja, even... Ben er 11 uur geweest hihi
    Ben achteraf ook wel blij dat ik gestopt ben. Was het spuiten zat, was mn humeur zat, was die teleurstellingen zat... Nu alleen even een pilletje s morgens en verder niks. Heerlijk die rust!
    En gister mijn kledingkast maar eens opgeruimd. Haalde er 3 vuilniszakken kleding uit (1 zak gaat weg, 2 zakken naar zolder).
    Heb nu in totaal 3 zakken liggen voor als ik ooit nog eens af val hahaha. Vandaag maar weer begonnen met een nieuwe poging! Wil er zo graag nog wat af hebben voor de vakantie. Maar ja, 30-32 kg is er niet zomaar even af natuurlijk. Ach ja, vol goede moed blijven we proberen!! :)

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Pfff baal van mezelf. Test normaal pas op of na m'n nod, maar had nu testjes besteld via internet. Vanmorgen ineens drang om te testen. Is natuurlijk veel te vroeg op 9 dpo. Denk wel n licht schaduwtje te zien, maar ja kan ook nog de pregnyl zijn... Zal eens een fotootje maken, misschien zien jullie t ook.

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat spannend!!!

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Moeilijk om erop te krijgen. Moet echt turen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      56
  10. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Nino: Wat spannend!! Soms denk ik wel iets heeeeeel lichts te zien, maar soms niet. Dus aan mij heb je niet zo veel hahaha
    Maar in het echt zijn ze altijd duidelijker dan in het echt toch?
    Hopelijk over een paar dagen een duidelijke streep!! DUIM DUIM!!

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Spannend Nino! Ik duim voor je!

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Marral: ja klopt in het echt is het een heeeel licht streepje. Als ik m wat schuiner houd zie je m wel beter. Nog ff spannend dus.

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    lijk ook iets te zien. op het randje van de pregnyl, maar wie weet nino! ik duim!!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @nino spannend meid! ik ben niet zxon tuurder dus ik doe geen uitspraak! maar als je echt al iets ziet op 9dpo denk ik dat dat wel super posi is meis! al klachtjes ofniet?

@marral fijn ff lekker niks! heerlijk! verstand op nul en dus lekker genoten van de sauna? top!

@weegbree bijnas vakantieeeeeeeeeee lekker!

@guus bijna je eerste echo?

@merel wat spannend meid! jij houd het wel heel spannend .... morgen dus testen? ik duim...

@ bo hopelijk geen ivf voor jouw en ben je snel zwanger!

@avda fijn dt het spuiten goed gaat!

@poppel waar zit jij in je cyclus?

@olakide opgebiecht dat je meer spoot of toch maar niet? hihi

@all zwaai!!

@hier bruin verlies volle bak begonnen sinds gister :( dus game-over voor mij! en dat ondanks de utro! bahhh vonde keer nog 1x iui en dan verwijzing regelenen voor IVF DD ! gelukkig komt het steeds dichterbij!

15. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Oh, Bbibi... :( Wat vreselijk balen meid!!! Dikke knuff!!

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hè shit bibi. En datum 8 dpo al! Wat balen zeg. Dikke knuffel.

Ja klachtjes... Lastig te zeggen. Ben super moe en borsten zijn harder/gespannen. Verder kan ik moeilijk naar de wc laatste paar dagen. Is echt harde ontlasting zeg maar. Sorry voor de info haha. Maar heb dat anders nooit. Maarrrr vorige ronde was ik door een paar klachtjes haast overtuigd dat ik zwanger was, maar was blijkbaar toch door de utrogestan. Het blijft gissen. Nog ff geduld dus.

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ooooooh, wat spannend Nino!!! Ik zie inderdaad wel iets heeeeel lichts!! Ik ga keihard voor je duimen!!!

Hier bloednerveus..., echo is verplaatst naar morgenmiddag! Mijn man had al een afspraak bij de Fysio in ziekenhuis dus ik had gebeld of we niet aansluitend konden, en dat kon dus!! Pfff, ik hou t niet meer, zooooo spannend!!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    agosss komt goed hoor Guus!!!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik hoop t zoooooo!!!!

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Guusje! Spannend meid!!!! Hoop dat je wel een beetje kunt slapen vannacht. Ren naar de winkel en haal ontspanningsthee (werkt bij mij altijd bij spanning en stress) van zonnatura... Adem in, adem uit!

Deel Deze Pagina