@guus owhjeeee dat meen je niet meid! wat ontzettend verschrikkelijk moet dit voor jullie zijn! ik had het je zoooo geungd! heeeeele dikke knuffel en heeeel veel sterkte voor jouw en je man! @ rest ben erg druk op het werk dus ik reageer van het weekend wss wel weer! kan het even niet bijbenen! x
wat????????????????????????????????????????????? wat ontzettend erg voor je............... (((( weet even niks te zeggen.....
Guusje: jeetje schrik me rot! Wat ontzettend verdrietig. Bah! Heb er tranen van in m'n ogen. Hier ga je niet vanuit. Heel veel sterkte voor jullie. Dikke knuffel!
@Guus...wist even niet wat ik las en weet ook niet wat ik zeggen moet Dit is echt heel rot en verdrietig voor jullie, en hier ga je zeker niet vanuit!Echt balen zeg!
Guusje, Jeetje wat erg! Dat is wel t laatste wat je verwacht! Vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Weegbree lees nu pas je reactie dat ik morgen met kv2v5 moet testen haha Durf het niet, maar miss doe ik het wel haha!! Ik kijk wel morgen
Guusje, pppfff heftig super veel sterkte meid! @ Bibi ik zit nu op dag 8. @ merel, Spannend joh hopelijk is het meteen raak! Ik wordt morgen middag gebeld voor de uitslag van het bloed prikken. Verder heb ik geen klachten dus ben dr bang voor.
@Merel: voorzichtig gefeliciteerd. @Guusje: wat ontzettend klote! Heel veel sterkte. @Poppel: spannend. Hoop dat de uitslagen goed zijn. Ik heb vanochtend nog 1x puregon geprikt en vanmiddag rond middaguur pregnyl. Wat een rotspul is dat toch! Gisteren geklust en morgenavond weer. Spannend... Hoop het zo!
@guusje, wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knuffel meis. @Olakidee, succes met de klus Over twee weekjes weten we of het ''raak'' was.. @Poppel, ben volgens mij even een stukje kwijt.. Bloed uitslag of je zwanger bent, of of er een goede eisprong is geweest? @Merel, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat het streepje morgen knalt!! @Nino, jij morgen weer testen? Hoop ook dat jouw test knalt morgen! @ all, hier verder niks nieuws. Nu 4e dag gespoten. Krijg er steeds meer handigheid in. Zenuwen voor eerste fm lopen steeds hoger op.Hoop zo dat er nu eens WEL iets te zien is....
Guus, meis... wat ontzettend verdrietig... Ik vind het zo erg voor je... Heel veel sterkte en een dikke zoen.
@Olakidee...super klusserdeklusklus haha..zet hem op he...! Wij hebben ons suf geklust...vriendlief had eindelijk het idee dat ie mee kon doen haha @Avda...fijn dat het spuiten goed gaat hoor! Op naar je 1e Fm..en het zou kunnen dat er dan al groei is, laten we daar maar voor duimen! @Nino..heb je al eens getest..en test je morgen? Jij bent toch morgen 11 dpo of heb ik het mis?? @All...ik twijfel of ik morgen ga testen..denk toch maar van wel Of toch maar niet..ik kijk morgen wel ff hihi Vriendlief heeft meer testdrang dan ik....moet morgen van hem testen... Hoop dat het dan lukt een foto te plaatsen maar dan moet de streep duidelijk zijn zodat ik niet zo hoef in te zoomen anders is ie niet scherp
Even voor het klussen: We hebben gisteren lekker geklust. Vandaag de pregnyl. Is het nou verstandig vandaag en morgen nog te klussen (beiden avond) of kunnen we nu beter een dag overslaan voor de kwaliteit van de zaadjes?
Dank je wel dames. Dinsdag krijg ik nog een echo en daarna wordt bepaald wanneer ik gecuretteerd word.. Ik kan het nog steeds niet geloven en ben echt heel erg verdrietig en voel me echt leeg..
Guusje: jeetje zware dagen zo voor je. Dinsdag is nog ver weg dan lijkt me. Pff wat een ellende meid. Nogmaals een dikke knuffel. Merel: ja denk morgen, maar ben zo bang voor n witte test.