Prima! Dus net maar weer losgegaan en morgen dan ook weer ga er maar vanuit dat dat dan kan en er morgen ook nog zaadcellen aanwezig zijn in het kwakkie wat dan wordt geleverd op 'het' moment. lig nu als een gladiool met m'n benen in de lucht.
Gooo zwemmers van oklaideeman! Merel en nino super benieuwd naar jullie testen! Hier geen nieuws. Mvm komt vanmiddag.... Ben nog helemaal ontdaan van het nieuws van guus..
Dames ik snap er geen reet meer van. Hou mijn temperatuur bij maar er is geen zinnig patroon meer in te ontdekken de laatste dagen. Voel ook niks meer in onderbuik waar eerst m'n ei zat. Is ie nou al gesprongen? Dus veel te vroeg want heb pas gisteren om uur of 1 de pregnyl gezet. Verwacht vanavond pas mijn eisprong. 422c0d Ovulation charts on FertilityFriend.com Merel en Nino al duidelijkheid?
@guus snap dat je onwijs verdrietig bent! hier gaat niemand vanuit! wat ontzettend erg voor jullie! en dinsdag wordt er dus pas gekeken... ik hoop voor je dat het vanzelf opgang komt dat je niet gecurreteerd hoeft te worden! nogmaals heel veel sterkte! xx @merel en en en ... @olakide als je man goed zaad heeft zou ik zeggen iedere dag! van temperaturen geen verstand! @avda spannend weer meid! @poppel gaat ook alweer snel dus spannend! @nino hoeist met jouw meid? wanneer ga je testen? ik denk zaterdag zondat ik kan stoppen met de utro! anders duurt het zo lang eer ik ongi wordt!! Weet toch 100% zeker dat hij blanco is... maar even voor de ''show'' maar een testje! dan ben ik 12/13dpo! dus moet er echt al wel iets staan ... meestal was mn lf zelfs korter! dus moet goed zijn! @ de rest goodmorning owhhhhhhhhhhhhhhhhh en de belangrijkste bijnaaaaa vergeten!!! weegbree goed bezig mop straks MvM ! hopelijk mag je me plassen maar dat zal vast wel!!! jij gaat voor ons voor beeb zorgen hihihi en Saar we horen je weinig... gaat alles goed met je?
Guusje: Oh meis, ik lees het nu pas. Wat vreselijk!! Ondanks dat je weet dat het kan ga je er absoluut niet van uit! Ik vind het echt heel erg voor jullie! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!! Nino: En, nog getest?? Ben zoooo benieuwd!! DUIM DUIM Merel: En, durfde je het aan vandaag of wordt het toch morgen? DUIM DUIM Weegbree: Al helemaal klaar voor je vakantie meis? Lekker genieten!! Spannend straks, mvm! Bbibi: Hoe is het met jou meis? Olakidee: Heb helaas niet zoveel verstand van tempen... Na je eisprong moet ie minimaal 0,2 omhoog gaan toch? Avda: Spannend dus zaterdag! Ga duimen voor je dat er een mooi ei zit! Saar, Bo: zwaai!! Hier alles prima! Dinsdag las ik op Facebook dat een oud collega (was ook een vriendin van mij, maar contact is verwaterd) 17 wk zwanger is. Maar het gaat helaas niet zo goed met het kindje. Nu zijn we weer in contact gekomen en blijkt: zij heeft ook pcos. Dus nu zitten we de hele dag te mailen. Aparte manier om weer contact te krijgen... haha
@Guus heel veel sterkte aankomende dinsdag! @Nino, en?? @Weegbree..super dat je ook meedoet... @all..kv2v5 gedaan...helaas nog geen foto van te maken.. Wat zal ik ervan zeggen..een duidelijke roze lichte 2e streep maar vind em niet overtuigend(nog niet) En toch vind ik het raar want als ik nu niet zwanger zou zijn zou het echt omowit zijn..en hier staat gewoon een lichte streep..misschien kan ik een vergelijkende foto vinden
Oke meiden DIT ZIJN NIET MIJN TESTJES!!!!! Maar die kv de bovenste is te vergelijken met mijn test...eeecht precies zo..wat vinden jullie hier nou van?!
En nu vroeg ik me dus af kan het zijn dat het negatief is omdat ik al op 13 dpo zit en hij dus had moeten knallen...dat is mn onzekerheid n beetje
Verschilt volgens mij heel erg. De een heeft een paar dagen voor nod al een echt duidelijke streep en sommigen pas een paar dagen na nod. Maar meis, streep is een streep!! En de komende dagen wordt ie dan alleen maar duidelijker!
Ja denk je..?! Je kunt em echt wel goed zien maar hij moet toch op een gegeven moment net zo donker zij als de teststreep?!
Misschien durf ik het niet te geloven..geloof het pas al ie knalt..dus dat zou ook pas volgende week kunnen zijn? 1 week overtijd dus...pfff..nog geen spoor van ongie..jeeee
Merel: bij een ovu test is dat idd wel. Maar bij een zwangerschapstest is het: een streep(je) is zwanger
Mn testje is dus niet zo duidelijk als die van Weegbree....daar probeer ik een beetje mee te vergelijken..maar dat hoeft dus niet vergelijkbaar te zijn