Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Nee, weegbree had echt een hele duidelijke test al voor nod. Maar er zijn er heel veel waar dat niet zo is!!

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    klopt merel, bij mij knalde ie met 10dpo al, maar er zijn ook meiden die pas ver na nod positief testen, als ie komende dagen donkerder wordt is het goed!!! jeeejjj!

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Misschien moet ik dan gewoon een weekje afwachten en dan weer testen...als mn ongie wegblijft natuurlijk he!!

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Zou ie dan bijvoorbeeld over 2/3 daagjes donkerder moeten zijn of kan het ook pas na 4,5 dagen?! Dit is zenuwslopend..kan het gewoon niet geloven na 1 eitje haha:D

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Shit mijn test omo wit. Stop maar weer met de utrogestan. En wachten naar ronde 9. Pfff ben het zo beu!

Merel: voor jou wel mooi nieuws meid. Als je test er zo uit ziet is het duidelijk. Gefeliciteerd!!!

Bibi: ik dacht dat je al ongi was geworden? Of heeft t niet door gezet?

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Om de 2 dagen wordt hcg meer... dus je test zou elke 2 dagen donkerder moeten worden

7. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Nino: oh meis, wat balen zeg!! :( Hoeveel dpo ben je nu?

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ach kakkkkkkkkkk nino :(((((( wat ontzettend balen.........

9. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Nino balen zeg!. Test je ook met kv2v5?

@All..ik ben pas blij als ie knalt hoor..;)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @merel wtf!!!!!!! eerste keer en gelijk zwanger! wauw super meis! geduld loont zie je maar weer! proficiat meis!
    jij geluk dat jouw eigen pendel niet klopt ;) hahaha!
    ik zeg ook echt wel zwanger! vind het echt wel een mooie test hoor!!

@ marral wat leuk meid dat je weer contact met haar hebt! en idd rare manier om contact te hebben! maar aan de andere kant misschien ook juist goed het erover te hebben!
    maar wat gaat er niet goed met haar kindje dan? aangezien ze toch de 12 weken gepasseerd is (al wil dat helaas ook niet altijd iets zeggen :( ) hopelijk heeft ze toch nog een goede zwangerschap!

@all pfff heb het zo druk op mijn werk maar heb zooooo geen zin ! bah hihi

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nino owh nee meid omo ? *dikke knuffel* het is iedere keer weer oneerlijk! bah bah!!!!!

nee ik nog niet ongi! ik heb al bruinverlies dat begint altijd 7/8dpo en houd aan tot 14/15dpo en dan wordt ik ongi! daarom weet ik al dat het game over is...
    ik test zaterdag voor de show en dan stop ik ook met de utro!
    al zou bij mij de utro mijn ongi vast niet tegen houden ...

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ merel, ik den toch ook dat je zwanger bent!! Proficiat meis!! Maar misschien om je onzekerheid aan de kant te zetten, kan je niet in het ziekenhuis om een bloedtest vragen?
    @ nino, balen meid! Dikke knuffel vr jou! Nu maar hopen dat je gauw aan een nieuwe ronde mag beginnen!
    @ weegbree, spannend zeg vandaag MvM. Betekend ook weer een keer testen. Volgens mij als ik zwanger zou zijn zou ik blijven testen. Om maar steeds dat streepje weer te zien :) haha. Ook al bijna klaar voor de vakantie?
    @ all, fijne dag vandaag. *zwaai*

13. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Balen van de ongie meiden!

Hoop dat ie bij mij wegblijft..
    Heb nu ff een relaxdagje met vriendlief dus ga zo offline douchen, eten(reuze honger) en vanmiddag lekker winkelen, uit eten en daarna savonds dansen met zn tweetjes:D...

Tot morgen meiden!

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ merel, klinkt goed meid. Geniet ervan!

15. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Merel, Een streep is idd een streep. Ik zeg ook zwanger anders zou er niks komen te staan! Hoop dat je over een paar dagen een knaltest in je handen hebt!

Nino, Balen meis, dikke knuffel voor jou!

hier, Vandaag weer een fm gehad. Had gehoopt duidelijkheid te hebben maar nog steeds geen duidelijkheid, zit nu 1 eitje van 14.5 mm en 5 van rond de 11 mm. Nu moet ik zaterdag weer terug komen pffff word gek van m'n eigen lichaam!

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou bo, dat is hartstikke goed joh!!
    Zaterdag aan de pregnyl hoor, ze zijn iig mooi gegroeid! en niet te veel eitjes...?

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nino wat balen zeg!! succes de volgende ronde!

Merel, voor jou helemaal super hoor!!
    Ik kan je gerust stellen, ik had 1 a 2 dagen voor mijn nod ook een lichte streep, en kijk nou het is bij ons een tweeling.
    Dus ga je daar maar geen zorgen over maken!
    Ik heb een foto van mijn testen in mijn profiel staan, daar zie je ook wel het dikker worden zeg maar.
    (de eerste is ook nauwelijks te zien op de foto)

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bo idd vrij goed nieuws toch? nog even doorspuiten en dan zoals weegbree zegt gauw e pregnyl!

@ myloon welke nod dag was jouw eerste test? die was idd vrij licht ja! maargoed een streep is een streep! :)

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bo: Nou iig een mooi ei toch al!! Hopen dat ie goed door groeit en je zaterdag pregnyl mag spuiten!!

20. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    ja ik twijfel zo of t echt goed nieuws is, de vorige keer zijn al die andere ook door gaan groeien. Durf gewoon niet meer te hopen omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling!
    Het nadeel dit weekend is dat m'n vriend in t buitenland is en pas maandag avond weer terug komt. Maakt t niet echt makkelijk als we moeten klussen haha

Deel Deze Pagina