Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bo, hopelijk komt het goed, wel doodzonde dat je vriend er niet is.....
    ik zou nu goed beginnen met klussen tot ie weggaat en dan als ie terugkomt direct weer.

nog vier uurtjes werken...heb geen zin meer! om 17.15 komt MvM, ben erg benieuwd!
    vanmiddag niet meer plassen :)! moest het bewaren tot ik thuis kwam...
    koffers nog inpakken en vanavond ook nog een verjaardag. zo geen zin in!
    ben komende 1,5 week wat minder online, helemaal loslaten lukt toch niet denk ik, ben veel te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat! lang leve wifi! xx

2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bo: oké 14 is goed. Hopelijk groeit ie langzaam maar goed door en de rest niet. Wel balen dat je mannetje het weekend niet thuis is. Kun je niet met m mee? ;)

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden!! Ben weer even afwezig door die fijne migraineaanvallen, maar ik pik de hoofdzaken er wel uit ;)

Nino, hoeveel dpo zit je? Je bent dus nog niet ongesteld? Waarom is het dan al opgegeven?

Merel, jeeeeeeetje, dat is ook wat! Heb je een keer een ei en dan is het meteen raak! Snap dat je nog onzeker bent, maar toch gefeliciteerd :D. Hartstikke goed nieuws, meis. Ik geloof nooit dat je een week kunt wachten met nog een keer testen, haha, over een paar dagen is ie vast al donkerder :).

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree You cant miss us! :D hihi
    @ Saar wat vervelend dat je zoveel migraine hebt meid! wanneer heb je weer je eerste fm? weer vollop aan het spuiten inmiddels?
    @Bo kun je niet een lagere dosering spuiten? zodat ze niet allemaal groeien en dat hij langzamer gaat groeien zodat hij pas hopelijk vonde week springt?

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Weegbree: wel een beetje vakantie vieren hè hihi.

Saar: 11 dpo. Maar gebruik testen van sensitest, dus kun je al wel eerder gebruiken. Denk dat er niet veel hoop meer is.

Bibi: oh ja das waar idd. Jij hebt altijd bruinverlies op 7/8 dpo. Nog goeie hoop dus. Zaterdagochtend vroeg melden hier!

Hier ondanks de teleurstelling ook nog wat leuks in t vooruitzicht. Morgen m'n spiksplinternieuwe auto ophalen! Jeeejjj!

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree eens met Nino wel lekker van je vakantie en je HUB genieten :)
    even alle ellende vergeten!

en Nino, ik hoef niks te melden ga er maar vanuit dat het niks is! zo wel horen jullie het meteen van me :)
    en owhhh wat leuk een nieuwe auti! wat voor iets :D

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: een kia rio design edition. Met velgen, navigatiesysteem alles erop en eraan.

Heb trouwens net iets geks gedaan... Kennen jullie de trend colordipping? Nou kijk maar in mijn fotoalbum hihi!

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wwwoowwwie, jij durfT! cooool zeg! staat je super!

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hihi ja dacht laat ik eens gek doen! Jullie mogen t ook zeggen als je t stom vind hoor. Heb al verschillende reacties gekregen.
    Avda heb je verzoek geaccepteerd.

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nee ik vind het echt wel gaaf! ik durf zoiets zelf niet, maar vind het wel heel gaaf!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nino mooie wagen! onwijs goed! leaseauto?
    leuk hoor!
    wij mogen deze zomer een nieuwe leaseauto uitzoeken! tiwijfel twijfel of het wordt een R.enault Clio estate of een B.MW 1-serie waarschijnlijk! :D

en tof je haar wel errug gedurft! zoals weegbree zegt zou het niet durven, en sowieso op mijn werk ook niet mogen ;)
    maar vind het je ook gaaf staan :D

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: nee is onze privé auto.

Weet ook niet wat ze er op mijn werk van vinden, maar doe het daar wel netjes bij elkaar in een vlecht ofzo. Mijn collega heeft trouwens heel z'n arm getatoeëerd en bijna altijd een t shirt aan, dus waarom zou dit niet mogen.

13. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @nino, vind het wel erg stoer hoor!!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
  15. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nino, ok, ik snap het. Ik wacht nog even op je onomstotelijke bewijs. Maar balen in ieder geval van die witte test. Ik kan me tegenwoordig alleen maar inhouden omdat ik zo naar wordt van die negatieve testen. Sucks!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @Nino omdat ze bij ons daar best ''moeilijk'' in zijn... ik ben Receptioniste en er wordt van mij verwacht dat ik dus beetje ''beschaafd'' gekleed kom en niet te opvallend met kleuren enz denk hihihi.... mijn tattoo (innimini) werd ook al beetje moeilijk naar gekeken! en als ik een horloge om heb zie je het bekant niet eens...

maar ik vind het STOER! en tof dat je het gedaan hebt ;)

@Saar zoooo herkenbaar ... zucht...
    ik test ook liever nooit maar doe het puur alleen vanwegen het feit dat ik kan stoppen met de utro (en voorheen progesteron creme) anders zou ik nooit testen! toen ik dit allen nog niet gebruikte testen ik ook nooit... wordt liever ''gewoon'' ongesteld!

met een test ik het zo definitief en dan NOG moet je wachten op je menstruatie... nee bah liever dan maar gewoon meteen ongi hihi

@weegbree super mop! trots op jou1 en namens de mede MMM-ers bedankt :D

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    huh saar.... ben jij nou nog niet ongi geworden :eek: :eek: :eek: ga jij eens HEEEEEEEEEEEEEL rap testen dan :D

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @saar... stom...!! zit me net te bedenken dat je net uitgangsecho hebt gehad! sorry was even abuis! excuseer! hihi

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, Bbibi, klopt, vandaag uitgangsecho gehad. Begin morgen weer met spuiten.........

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: thanks hihi. Grappig ik heb ook een tattoo op m'n pols.

Testen: ik ben normaal ook niet zo'n tester, maar na 2,5 jaar lijkt m'n geduld op. En ik wil dan ook niet onnodig langer doorgaan methode utrogestan.

Weegbree: mooi testje hoor meid!

Deel Deze Pagina