Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Shoot! Het lukte mijn vriend niet om klaar te komen en dat terwijl het er vandaag echt toe doet. Uiteindelijk met veel moeite minder dan normaal en op z'n hondjes (sorry...), niet zo goed als missionaris... Baal als een stekker.

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Oklaidee hier ook zo zwanger geworden....dus maak je niet druk!!

3. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames, even kort berichtje gister heeft de gyn niet gebeld dus zal wel wat tussen gekomen zijn. Vannacht echt super veel krampen. Toen ik op wou staan werd het alleen maar erger. Helaas is het niet de innesteling wat ik gehoopt had maar ben ik al ongi geworden. Doet echt zn pijn dat ik nu met twee kruiken in bed lig. En dat allemaal op dag 20 al. Straks even ziekenhuis bellen voor medicijnen en dan zondag weer spuiten.

Merel123 gefeliciteerd super joh!!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Morgen meisjes!

@saar owhhh wat stom stom stom van mij sorry meid!
    Vandaag begint de elkende dus weer? Succes meis!

@ nino wat toevallig! Ook een tattoo op je pols hihi !
    Wat vonden ze van ne haar op het werk? En wat zei je hub ervan?
    En snap ik! Dan kun je gelijk door naar volgende ronde ben je sinds gister gestopt met de utro?

@ olakidee op zn hondjes is ook prima hoor! Daarmee gaat het zelfs dieper! Dus sperma bereikt eerder je eileider! Alleen moet je daarna zorgen dat je op je rug gaat liggen met kussen onder je kont!

@weegbree fijne vakantie mop!

@hier helaas OMO TEST vanmorgen! Had niet anders verwacht maar doet toch altijd weer zeer! Ben er echt klaar mee met die fucking witte testen! Gewoon nog nooooooooit een licht schaduwstreepje of niks gehad! Mijn lichaam snapt gewoon niet wat hcg is denk en wat zwanger worden is... Bah ben er echt ff klaar mee!!

@ poppel kan het geen innestel bloeding zijn? Dag 20 os veeeeelste vroeg ongi te worden!! Welke dag had je je ei???

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bbibi balen van je test!

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Meiden...ik heb vanmorgen getest met kv2v5 en wat denk je 1 mooie controlestreep ENNNNN 1 mooie teststreep iets lichter maar dus dik positief!!!! Ik ben zwanger!!

7. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
  8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    beetje wazig...zien jullie iets?!

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: ah nee wat balen zeg. Witte k#t testen! Dikke knuffel meid.
    Ja ben gisteren gestopt met de utrogestan. Fijn hoor ff geen smerige smurrie.

Poppen: ahh nee balen! Ook voor jou een dikke knuffel meid!
    En idd wel erg vroeg voor een ongi.

Olakidee: gelukkig is t toch nog gelukt en idd doggy schijnt naast missionares ook erg goed te zijn.

10. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Duidelijk hoor merel. Gefeliciteerd meid!!!

11. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bibi, Lastig he elke keer weer die teleurstellingen. Uiteindelijk komen we er allemaal!

Ik denk niet dat het innestel bloed is het is echt heel veel namelijk.
    Ik heb op dag 9 pregnyl gekregen dus eisprong dag 10 denk ik. Maar mijn bloed waarde was maar 11 zei de assistent, dat is veel te laag. Maar ze gaf ook aan dat het misschien te laat geprikt is.

@Merel, Nogmaals gefeliciteerd!! Duidelijk positief!!

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Olakidee, er zijn mensen die erbij zweren, dus is helemaal prima!!! Ik heb van deweek Preseed gekocht, want bij ons ging het ook niet altijd soepel meer.

Merel, fantastisch, meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! :):):)

Weegbree, super, veel plezier op vakantie!

Poppel, dan zit je dus 10 dpo? Dat kan inderdaad wel. Balen, stom, getverdegetver.

Bbibi, bah, weer een witte test. jA! Wij willen twee roze streepjes, ja! ;)

Nino, 2,5 jaar alweer. Kan me voorstellen dat je het dan af en toe ECHT zat bent. Ik zit pas op anderhalf jaar en ik heb er al genoeg van.

Maar uiteindelijk gaat het ons ook lukken!!! JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nino dankjewel meid bahhhh idd vuile kut testen bahbahbah wordt liever gewoon ongi! Gaat nu vast wel weer ff duren! Gister aaf voor het laatst utro genomen! Vermoed dinsdag ongi! Dan loop ik net weer iets achter jou aan hihi!

@saar jij ook dus alweer anderhalf jaar? Ik ook 15mnd inmiddels! Begin het ook behoorlijk beu te raken!!!
    Zoals je zegt wij MOETEN toch ook aan de beurt komen?
    Jij gaat ook 3e ronde spuiten in he? Ik loop qua MMM geschiedenis beetje hetzelfde als jouw denk ...

@merel mooie test meid proficiat

@ poppel owh had jij al ZOOOOO vroeg pregnyl? Niet normaal joh... Dan vrees ik dat het toch je menstruatie is! Waarde 11 progesteron is ontsettend slecht! Dat wil zeggen dat je geen goede eisprong hebt! Hoe oud ben je als ik vragen mag? En kun jij ook niet eens vragen om utrogestan??

@ saar heb jij trouwens nog om utro gevraagd?

@marral hoeist met jouw meid je bent so stil....

@ guus hoe is het met jouw meid? Al meer duidelijkheid over curretage of nog niet? Vind het nog steeds ontzettend erg voor je! Ben er helemaal naar van! Veel kracht en sterkte meid.

@de rest *zwaai*

14. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bibi jep echt vroeg he maar dit was de eerste keer spuiten. Ik zal nu wel minder reageren denk ik. Dat was met de clomid ook zo. Eerste keer reageerde ik heel heftig en daarna niet meer. Ik ben 26. Wat is utrogestan? dat ken ik niet.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Poppel, owh nog jong dus gelukkig!
    Utrogestan is een progesteron-medicijn!
    Bolletjes die je vaginaal moet inbrengen die zo kunstmatig je progesteron peil hoog houden waardoor je geen daling krijgt wat je baarmoederslijnvlies afstoot zodat een eventuele bevruchting de kans niet meer krijgt zich in te nestelen! Zou je eens kunnen vragen of je dat mag proberen??

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Merel, Fantastisch, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Echt wel alleen duidelijke test!!

Olakidee, Ik hoorde dat op z'n hondjes ook goed is omdat het dan echt diep gaat! M'n duimen draaien voor je dag t raak is!!!

Weegbree, Heel veel plezier op vakantie!Probeer er lekker van te genieten en Zp los te laten ;)

Poppel, Balen zeg:( op naar een nieuwe ronde vol goede kansen!

Bbibi, :( Zo vervelend die omo witte testen :( Hopelijk hebben wij allemaal over een tijdje 2 mooie streepjes!

Nino, Jeetje 2,5 jaar! Wij zijn pas een jaar bezig waarvan 6 maanden in de MMM maar ik word er nu al gek van! Dikke knuffel voor jou!

Hier, gister opeens gevoelige tepels (dit terwijl ze normaal echt bijna gevoelloos zijn) Vannacht maar nog even geklust want vanmorgen vroeg moest vriendjelief al weer weg! Hoop dat morgen m'n ene eitje maar 16 mm is en dat ik pas maandag pregnyl hoef te zetten anders is deze kans sowieso al bekeken:(

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Olakidee.. ik denk dat het standje niet zoveel uitmaakt...wij hebben 3 verschillende gedaan waarvan ik 1 zelfs bovenop zat(srry voor de details*) zegmaar...dus dan werkt de zwaartekracht sowieso tegen..!

@Poppel, nino en Bbibi..succes meiden in de volgende ronde..voor jullie zal het ook eens raak zijn..begrijp ook niet dat mijn 1e ei gewoon zwanger betekend...ik zit ook nog vol ongeloof!

@Weegbree...veel plezier en geniet van je vakantie meid!
    Zodra je weer thuis bent bijna je eerste echo?!

@Myloon..ow dat stelt me weer gerust..ik had 12 en 13 dpo ook een test gedaan en toen stond er nog een heeeel licht streepje en dus was ik niet overtuigd dat dat positief was terwijl mn vriend al riep: Hallo, Jij bent harstikke zwanger, zie je dat streepje dan niet?!
    Haha droom nog geloof ik, en de krampen zijn ook nog aanwezig..
    Ik ben nu ook wel benieuwd 1 of 2:)

@ALL ik denk dat ik volgende week nog maar eens test..en dan het ziekenhuis ga bellen als ik een knaltest heb ofzo..moet natuurlijk niet te hard van stapel lopen!

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Poppel: Oh, wat balen zeg!! Is ook wel vroeg idd. Misschien eens bespreken met gyn?

Bbibi: Ja hoor, gaat uitstekend! Lekker ontspannen. Nog 2 dagen provera. Eind volgende week verwacht ik weer te beginnen met spuiten. Beetje dubbel gevoel... Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant heb ik er ook helemaal geen zin in. Geniet wel van de rust momenteel eigenlijk ;)
    Dus ben hier ook een stuk minder! Druk ook met werk en met die vriendin met haar kindje met die afwijkingen. Probeer haar toch wel zo veel mogelijk te steunen. Dus ben een paar uur per dag met haar aan het mailen. Vind ik helemaal niet erg, maar kost wel veel tijd.
    Bah, weer een witte test!! :( Natuurlijk wist je het eigenlijk al wel, maar toch! Het blijft zo balen!!!! Ik vind het zo rot voor je. Jullie doen er zo veel voor en dan nog wil het gewoon niet lukken!! Het is zoooooo oneerlijk!! Dikke knuffel meis!!

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, Marral, ik ken het, je wil graag aan de slag e tegelijk heb je zooooo geen zin in al dat gedoe weer. Fijn voor je vriendin dat je er voor haar bent!

Bbibi, hoe oud ben jij? We lopen inderdaad onegeveer gelijk dan.

Heb vandaag aan de arts voorgelegd dat ik die korte lf heb, maar moet even een langere afspraak daarvoor maken, dus nog ff afwachten vwb de utrogestan.

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Shit het eerste bruin weer gespot. Nu echt over en uit dus. Das wel erg snel op 12 dpo. M'n lichaam doet toch nog steeds erg anders dan voor de miskraam. Dan had ik wel eens een lf van 20 dagen. Kutzooi. Zo dubbel vandaag. Blij met m'n nieuwe auto en dan ook een domper.

Deel Deze Pagina