Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    flower: balen dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

myloon: ik voel me prima, niet ziek in elk geval, dus waar mijn hoge temp vandaan komt, geen idee. Misschien dat ik onbewust toch iets onder de leden heb.

mama3e: goed geklust :D ! En nu maar duimen dat je over een kleine 2 weken een positieve test hebt!

nino: ik heb gisteren getest en dat was negatief. Dus nu is het wachten op de ongi. Ach ja, volgende ronde beter zullen we maar zeggen. Ik hoop in elk geval heel erg dat het zo mag zijn dat we in 2013 een kleintje krijgen (dus dan heb ik nog t/m maart om zwanger te worden haha). Qua werk... ik werk in de juridische sector, ben de hele dag bezig met wetgeving en regeltjes. Dus op zich wel regelmatig werk.

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey meiden,

Reageer ff via me phone. Morgen lees ik alles ff terug.
    Vanmorgen fm gehad en helaas geen ei van 19mm maar van 14mm rechterkant.
    Dus vanaf vanavond menopur verhoogt. Dinsdag weer komen....
    Wat een gevlieg weer pfff. Maarja hopenlijks is het dinsdag de moeite waard.

X

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    @Mama3e; Ik zit nu op CD20, en gisteren een ei van 14mm. Morgen weer een FM dus ben benieuwd. Sinds gisteren is de menopur verhoogt naar 135EH. Gelukkig is milan weer wat beter, op de snotneus na hahaha.... Nu heeft manlief het goed te pakken.
    Dus ik ga snel volgen denk ik:):D
    Voor jou nu spannend, mijn duimen draaien voor je;)
    Vorige jaar was de pregnyl 12 dagen eruit.

@Nino; Lees dat je ongie bent geworden, flink balen:( Hopen dat de volgende ronde het rood weg blijft;)

@Olive; Ik prik op even dagen rechts en oneven dagen links. Makkelijker te onthouden. Ik weet vanaf mijn werk, dat het prikken op 1 kant niet goed is. Er ontstaan dan harde bulten op den duur. Waardoor het kan zijn dat de vloeistof niet goed word opgenomen.

@Violetrose; Dank je wel, milan is op de snotjeneus na weer beter gelukkig:D

@Flower77; Balen:( En hopenlijks meer geluk bij de volgende ronde

@MissMiranda; Alvast suc6 morgen met de FM, spannend

HIer;
    Afspraak gemaakt voor morgen de FM, hoop nu eens dat het ei voldoende gegroeit is:) Ben benieuwd. Steekt wel wat af en toe...

Verder is het hier net herfst buiten, dus binnen een beetje aanmodderen:D;) Heb 3 wkn vakantie, dus alle tijd:)
    Vanavond lekker boontjessoep eten bij me mams, en het is maandag dus manlief vanavond aan de avondstudie, en ik de bekende soaps bijlangs zappen:D

Fijne dag meiden,

x

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @typje, ik hoop dat je ei morgen wel groot genoeg is,... maar 14 mm is al best groot... nu met de ophoging moet het goed komen meid.

ik moet morgen ook voor een fm... de eerste van deze ronde dus er zal nog wel niks te zien zijn.
    maar toch hoop ik voor ons beide op een positieve fm morgen

5. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    MissMiranda; Bij mijn 1e FM had ik een eitje van 10+ Dus zegt niks hoor. Bij de een gaat het snel, en bij de ander wat langzamer;)
    Suc6 Met je FM ben benieuwd. Ik mag straks heen, om 10.45 kon ik eerst ff wat langer uitslapen:D

@All; Hebben jullie ook soms last van de hormonen?
    pfff hier mijn rijtje:
    - Opvliegers
    - Eet ( Vreet) Buien en dan echt de snoepjes en koekjes
    - Last van stekende (.)(.)
    - Soms een wat opgeblazen gevoel
    - Owja en soms is het aan het humeur te merken volgens manlief:)
    soms positief ( meer zin ) soms negatief en dan ben ik volgens manlief net een ( hoe hij dat noemt) Hekse;):D

6. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    @MissMiranda; Hoe is je FM gegaan?

Hier: Ik mag vanavond de pregnyl zetten:D:D
    Eitje van 19mm en baarmoederslijmvlies van 9 dus ziet er goed uit.
    Nu wachten geblazen....:)

7. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Miss Miranda, hoe is je FM geweest ?

Typje, Yes ! nog een pregnyl spuiter erbij deze ronde.
    Dus je weet wat je te doen staat :p.
    Ook ik ga voor je duimen hoor (draai,draai).

Bonita, ben je alweer aan het spuiten dan ?

All, Nog steeds op het wachtbankje, maar het wordt nu gezelliger omdat typje er bijna bij komt zitten ;)
    Ik zit nu 4 dagen na pregnyl en dus 3 dagen na de evt bevruchting, maar ik heb veel spierpijnachtige buikpijn.
    Het is net alsof je een balletje in je buik heb zitten zeg maar...
    Ook met het opstaan en zitten krijg ik een raar gevoel in mijn onderbuik.
    Raar hoor...

Pffff, wat gaan die dagen dan langzaam, maar ik ben best een vroegtester dus over 9 dagen ga ik toch mijn 1e gokje wagen.

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    typje: wat goed!! Aan de klus dan maar en alvast succes op het wachtbankje!

missmiranda: hoe was je fm? Was er iets te zien?

mama3e: nee, ik ben nog niet aan het spuiten. Ik heb een kuur Provera gehad om mijn ongi op te wekken en ben nu aan het wachten tot het doorbreekt (zit nu op 5e dag na Provera). Maar aangezien mijn temperatuur aardig hoog bleef, had ik ergens nog de hoop dat ik toch zwanger zou zijn.

9. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    @Mama3e; Idd zit ook op het wachtbankje nu... wachten...wachten...tot 9 okt. ahhaha Spannend;)

@Bonita; Voor jou ook wachten maar dan op het doorbreken van de menstr. duurt dat dan lang he? Had altijd weer zoiets van schiet nu op, wil graag weer beginnen( toendertijd met clomid).
    Maar als je denkt zwanger te zijn, moest je dan wel die kuur slikken?
    En niet nog een echo krijgen voor alle zekerheid?

HIer: De pregnyl is gezet, dus ehmmm..... wij vermaken ons de komende 2 dgn wel;):D
    Manlief eerst nu op het werk, zijn mail te bekijken en ik d ebekende soaps bijlangs zappen en daarna maar optijd op bedje;)

x

10. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Misschien wel leuk om bij te houden, zodat iedereen ongeveer weet wie,wanneer welke afspraak heeft etc?:D

Topic-Lid-Info:
    -
    -Typje/26jaar/2e kindje
    -
    -

Naam/datum/afspraak:
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Ronde( MMM ):
    -
    -Typje ( 1e ronde) MMM
    -
    -
    -
    -
    -

NOD:
    -
    -
    -Typje-9/10
    -

Selecteren, Kopieeren, plakken,invullen,....klaar:D;)

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    dames, even snel... kom net van mijn avonddienst thuis en heb niet bijgelezen...

vandaag de eerste FM op CD10... nog geen dominante groeiende follikels te zien. maar helaas werd ik geholpen door de mevrouw die amper wat zegt. zij zegt bij wijze van spreken alleen wat als het eitje al 15 mm is ofzo. als dat nog niet zo is dan zegt ze standaard: allemaal nog te klein.

dus eigenlijk weet ik nog niet zoveel.

maar het is nog vroeg in de cyclus en ik ga vrolijk door met spuiten... de aanhouder wint :)

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    o ja ik moet vrijdag weer terug komen

13. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    @MissMiranda; Wat leuk zon arts:(
    Hopen dat er vrijdag wel een mooi groeiend eitje is;)

Hier: Niet veel bijzonders, geen last van de pregnyl...Tenminste nog niet:) En verder wat in huis doen, en misschien nog ff op pad met de kleine dondersteen:D;)

x

14. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier nog altijd niets te zien op de echo:( moet nog wel even door blijven gaan met 75 eenheden.
    Ook heb ik gevraagd hoe lang we doorgaan, ik begreep dat dat per ziekenhuis wat betreft cyclus dagen e.d heel anders is.
    Maar bij mij in het ziekenhuis gaan ze gewoon door tot er een groei te zien is. Dus waarschijnlijk mag ik nog wel even blijven spuiten.
    Vrijdag weer een nieuwe echo!

15. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hoi meiden,

Ons weekend was heerlijk en nu genieten we nog van de dagen thuis. Maar oh, wat kijk ik toch stiekem een beetje op tegen maandag. (is dat een correcte Nederlandse zin? hihi)

Ik las gisteren een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/379542-kinderloos-blijven.html en daar hebben we het nu steeds meer over. Ook twijfel ik enorm over de LEO behandeling. Ik weet dat ze dit gaan voorstellen na ong. nog twee rondes OI. Maar ik ben bang voor operaties; hoe groot of klein ook. De narcose en de verklevingen vind ik eng en dan heb je nog het risico dat het allemaal voor niks is geweest. Maar aan de andere kant zijn er hier meiden op het forum waar het wel heeft geholpen.....
    Moeilijk hoor. :$

Hoe ver ga jij en wat zijn precies je grenzen?

@ Typje: Veel plezier saampjes ;)
    @ Miss M: Het is nog vroeg idd.....Succes meid!
    @ Myloon: Gelukkig maar dat ze doorgaan. Ook hier in mijn ziekenhuis. (MCA) Succes meid!
    @ Nino (Myloon): Ik werk ook in de kinderopvang/naschoolse opvang :D
    @ Bonita: Misschien beginnen we zo samen met spuiten. Ik begin waarschijnlijk volgende week. :)

Ik ga maar het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor volgende week. Met volle moed er tegen aan! Hopelijk kom ik niet zover dat ik de keuze LEO of niet moet maken en HOPELIJK al helemaal niet zover dat we afscheid moeten nemen van een baby en echt moeten gaan beslissen wat we willen als we kinderloos blijven.

Hebben jullie er wel eens over nagedacht?

Heel veel liefs en veel succes voor jullie allen!

16. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    @Myoon; OP welke CD zit je nu? Vreemt dat ze dan niet omhoog gaan met de eenheden. Misschien zijn ze wel bang dat er dan overgestimuleerd word... Hoop voor jullie dat er snel een dominante ei te zien is.

@Violetrose; Ik hoop dat julliebinnenkort zonder enige andere problemen toch een mooie echo hebben. En dat je kan beginnen met een behandeling. Kinderloosheid kan ik niet over meepraten, maar ik zou mij het best kunnen begrijpen dat je je zo gaat voelen op den duur. Overal zie je kindjes lopen en babytjes huilen etc....Iedereen om je heen word vader/moeder behalve jij zelf:(
    Een vrouwenlichaam zit vreemt in elkaar, maar lees het zinnetje in mijn ticker.... Dit is voor iedereen zo. Dikke knuff en stay positif;)

17. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Miss Miranda, ook ik heb al 2 kids dus over kinderloosheid kan ik niet meepraten. Het lijkt me echt verschikkelijk om daar aan te moeten denken, maar ik zou toch die leo behandeling doen. Je heb nu ook niks en misschien is de kans daardoor toch nog iets groter...

Ik heb vorige maand een Hystroscopie ondergaan (algehele narcose) omdat er een niche te zien was bij elke fm. Een niche is een litteken in de baarmoeder waar een keizersnee is gedaan. In dat niche blijft dan vocht hangen die dan weer vervolgens in het midden van mijn baarmoeder en vochtplekje achterlaat, waardoor een innesteling niet kan plaats vinden. Ik was ook echt doodsbang voor de narcose, maar ik moet echt zeggen dat het enorm mee was gevallen, en ben nu zo blij dat ik het gedaan heb.

Mijn ferti-arts vond het nog niet nodig omdat het misschien voor niks was, maar ik heb mijn poot stijf gehouden en heb het toch laten doen. Bij deze cyclus zagen we nu geen vocht meer in mijn baarmoeder zitten dus ik heb er toch goed aan gedaan.

Kop op meid.....verzamel al je moed en ga er voor, al weet ik hoe moeilijk het is om al die zwangere buiken te zien en dat je zelf nog met lege handen staat :(. Dikke knuf jou kant op en succes vrijdag !

Typje, jou NOD is dus 9 oktober, die van mij is 6 oktober, en nu hopen op 2 steepjes.
    Ik ga meteen even mezelf bij het schema'tje zetten.

Myloon, bij mij zijn ze ook net zolang doorgegaan totdat ze een ei zagen. In mijn geval was dat dus op cd 32 !!! en mocht ik eindelijk pregnyl spuiten. Inmiddels dus ook 7 fm verder.
    Ik moet wel eerlijk zijn ,dat ik stiekem mijn IE zelf heb opgehoogt van 75ie naar 100ie de laaste dagen. Maar ik had ook maar 1 eitje. Het is niet verstandig dat weet ik ,maar dat wachten was ik echt gewoon spuug zat.

18. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Topic-Lid-Info:
    -
    -Typje/26jaar/2e kindje
    -Mama3e/33 jaar/3e kindje
    -

Naam/datum/afspraak:
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Ronde( MMM ):
    -
    -Typje ( 1e ronde) MMM
    -Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon
    -
    -
    -
    -

NOD:
    -
    -Mama3e 6/10
    -Typje-9/10
    -

19. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    myloon en miss miranda: balen dat er nog geen groot genoeg eitje is! Hopelijk snel weer beter nieuws!

violetrose: ik heb geen ervaring met LEO. Wel afgelopen ronde een laparoscopie gehad. Dat is me 1000% meegevallen qua narcose, pijn etc. Maar ik kan me indenken dat dat voor iedereen anders is.
    Tja, wij hebben het er ook wel eens over: Wat als we nooit een kindje zullen krijgen? Ik zou heel graag willen adopteren. Het liefst zou ik ons nu alvast inschrijven voor de eerste stappen van het adoptietraject (nummer aanvragen en voorlichtingsbijeenkomsten). Maar mijn man staat er wat anders in. Hij wil adoptie wellicht overwegen als we nog verder in de MMM zijn, eigenlijk als we alles geprobeerd hebben. Hij heeft het idee dat we nu de hoop opgeven als we nu al aan adoptie gaan denken. In elk geval vind ik wel dat, als mijn man niet zou willen adopteren, ik me daarbij neer te leggen heb. Mochten we nooit zwanger raken en ook niet gaan adopteren, dan moeten we toch verder en ons andere doelen stellen in het leven. Klinkt zwaar, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
    In elk geval... ik ga er weer voor deze ronde! Ben vandaag ongi geworden, morgen het zh even bellen. Ik ga ervan uit dat ik vrijdag voor een uitgangsecho moet gaan. Dan gaan we echt wel tamelijk gelijk op, ik zie dat het ook voor jou de 4e ronde spuiten wordt! Hopelijk is voor ons 4x scheepsrecht :) !

Ik zal zo trouwens het schema even invullen.

20. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Topic-Lid-Info:
    -
    -Typje/26jaar/2e kindje
    -Mama3e/33 jaar/3e kindje