Guusje: herkenbaar. Ik wilde beide keren ook meteen door. Alleen de 1e keer moest ik daarna paar weken wachten. Ook omdat ik toen gecuretteerd ben en wat verder was. De laatste keer ging het natuurlijk vanzelf mis en mocht ik meteen verder. Merel: oh dacht het nog niet hoor! Bibi melden aub! Bo: spannend meid. Hoe is het gegaan??? Merel: hoe voel jij je? Al wat zwangerschapskwalltjes? Nog meer testjes gedaan? Hier: vanavond ga ik weer de 1e spuit zetten.
@nino merel had ( deels) gelijk! Nog niet ongi maar wel een omo test! Wist je toch al ? Helaas voor mij weer naar iui3 Verwacht morgen ongesteld! Ik heb altijd een super lange lf voortaan ook zonder de utro! Jij alweer beginnen met spuiten? Gaat snel!! Ben jij echt sl ongi geworden dan? Jij hebt nu ook maar een korte lf ofniet? @ guus zie antwoord olakide @hier hele weekend dus op zkh geweest vanwegen vader! Ook vandaag had ik vanmorgen 2 afspraken bij 2 verschillende artsen! Toen gelijk weer doorgeteden naar zkh omdat vader geopereerd was! Hele middag geweest! Net een boodschap gedaan en nu DOOD op de bank! Pffff ik doe vandasg helemaal niets meer! @saar hoe is het met jouw meid? Alweer flink aan het spuiten
Vandaag weer in t ziekenhuis geweest en mag morgen weer Zit er even helemaal doorheen want heb misschien al mijn eisprong gehad waardoor IVF ook geen nut meer heeft deze ronde! Nu weer extra medicijnen gehad voor als ik m'n eisprong nog niet gehad zou hebben deze tegen te houden! Had namelijk een licht positieve ovulatie test in t ziekenhuis! Weet niet of dat ook nog kan als je m al gehad hebt! Nu is t dus niet meer de vraag of t IVF word maar de vraag of t deze ronde nog is of volgende ronde. Wel heb ik rechts 15 eitjes zitten van rond de 18 mm en links een stuk of 7 van rond de 20 mm. En nog een cyste van 30mm Weet gewoon allemaal even niet meer wat ik ervan moet denken
Bo; he bah, dat is natuurlijk niet waar je op gehoopt had! Maar een licht posi test kan idd ook na je Eisprong.. Wanneer mag je weer terug voor een echo? Ik hoop dat je hem nog niet gehad hebt meis!
Hoi meiden hier fijnaan het genietensamen!!! Lees t nog wel n x rustig terug v d week. Guus dikke knuffel en heel erg veel sterkte morgen.
Hier nog steeds op de wachtbekken.. Pffff duurt lang. Heb gevoel dat t niet gelukt is. P Bibi balen! Bo #%&#*^£*zooi! Guusje veel sterkte morgen. Weegbree geniet ervan!
@olakidee, wanneer is je NOD? Op het wachtbankje zitten is zeker niet leuk!! Maar kom op! :-D @ Guusje, heel veel sterkte morgen! @ weegbree, hoe bevalt de vakantie? Mooi weer? @bo, wat vervelend dat IVF deze ronde geen optie meer is! Wel nog een "gewone" kans deze ronde? @ bibbi sterkte met je vader. Kan me voorstellen dt het heel vermoeiend is! @all. Hier verder alles prima. Ik voel vanalles borrelen.. Heb ook last van bepaalde dingen die ik normaal niet heb. De zere tepels, veel witte afscheiding. Dus hoop dat het allemaal voorbodes zijn op mooie eitjes morgen! Spannend morgen weer de 2e fm op cd 12! Fijne avond meiden
@Olakidee, wanneer mag je testen?! @Bbibi..succes met IUI3! @Weegbree, geniet ervan meis! @Guus, heel veel sterkte morgen! *Knuffel*! @Nino..ik heb zondag nog gestest..toen was ik 2 dagen overtijd.. test was iets donkerder dan vrijdag(Nod)..hij is dus nog lang niet zo donker al controlestreep maar dat komt vast volgende week! Ligt er ook aan hoeveel HCG je aanmaakt.. Heb wel overal last van..vroeg wakker, darmen van slag, menstruatiekrampen nemen iets af maar met vlagen zijn ze er nog..adertjes rond tepels..brandende tepels, opgezette borsten, steekjes in liezen, is voor nu dus even genoeg haha Als die misselijkheid maar wegblijft! @All..ik kon met 6,5 week al echo krijgen maar doe het toch maar 2 week later, dan zien we er iets meer van dus 7 mei met 8,5 week eerste echo!
Gezien de Pregnyl is mijn NOD 19 april, maar denk dus zelf dat m'n ei al de eerder was dus dan de 17e. Ga de 19e testen als ongi uitblijft.
Spannend olakidee! Maar dan zit je nog zeker een dikke week op het wachtbankje.. Gelukkig komt er nu het mooie weer aan. Hoop dat dat een beetje voor afleiding zorgt
Bibi: ja idd wist ik. Maar geen ongi geeft misschien toch nog wat hoop. Ja hier van een hele lange lf naar een van 13 dpo. Guusje: heel veel sterkte vandaag meis!
Het is bijna zo ver Guus, spannend meis!! Hier vandaag 12 weken echo gehad, alles was prima en perfect volgens de echosopiste. Dus ik ben weer helemaal blij!
Hai meiden, Zoals we eigenlijk al wisten, leeg vruchtzakje nog steeds, zit nog steeds in ziekenhuis en we bespreken zometeen wanneer het weggehaald wordt. Liefs
@ Guusje, sterkte meid. Ben ik gedachte bij je! @ myloon, sjiek! Proficiat! Eerste trimester goed afgesloten! @ all, vanmorgen dus fm gehad. Bms zag er goed uit! Helaas nog geen eitjes aan het groeien! Nu spuiten ophogen naar 112,5e en donderdag weer terug voor een fm.
Guusje, Heel veel sterkte komende 24 uur!!! Avda, balen dat er nog geen eitje zat! hoop dat 112,5 wel de goede eenheid is voor jou! hoe dik was je bsm nu? Hier, vandaag weer in t ziekenhuis geweest! gelukkig nog geen eisprong gehad dus donderdag de punctie! heb 16 eitjes dus das een mooi aantal voor IVF! als er een embryo ontstaat word deze zondag terug geplaatst dus ben benieuwd