Guusje, het lijkt me heel heftig, zo'n afscheid met al dat bloedverlies. Mooi symbool, die ballon. Wat een verdrietige tijd. Ik hoop dat de curettage niet nodig is en dat je snel weer verder kunt, zoals je zelf graag wil. Ergens wacht nog een kleintje om bij jullie geboren te worden! Sterkte!
@Merel, waar zou je moeder dan boos om kunnen zijn? Is toch mooi, super en geweldig nieuws??! @Bo, wat mooi dat de punctie goed gelukt is. Nu inderdaad hopen dat veel eitjes bevrucht worden. Hoeveel worden er terug geplaatst? @ all, hier vandaag super nieuws gekregen van het werk. Ik zit safe. Dus behoud mijn baan! Helemaal heppie de peppie. Ook nog wat onwerkelijk. Was er helemaal vanuit gegaan dat ik de ''zak'' was/kreeg. Vanmorgen in het ziekenhuis goed en minder goed nieuws. Goede nieuws was dat er eitjes goed aan het groeien waren. Minder neiuws was dat het er te veel zijn. Overstimulatie! Eerst groeit er niks, nu te veel.. Wat een @#$)(!@#** Nu stoppen met spuiten en zaterdag terug voor een echo en de samenlevingstest. Ze hopen nu dat alleen het grootste ei ( was nu 15.3) doorgroeit en dat de andere eitjes (allemaal rond de 10,5 en 13,5) stoppen met groeien..
Jeetje klinkt bekend, doe echt rustig aan want overstimulatie kan erg pijnlijk zijn! hoeveel eitjes waren t ongeveer? T goede nieuws is nu in ieder geval dat ze wel kunnen groeien! Misschien hebben ze te snel opgehoogd ? Gelukkig kan je wel je baan behouden dat is echt super nieuws! Er mag er maar 1 terug geplaatst worden ivm de nieuwe wetgeving! Hoop dat het gelijk een plakkert is!
@ bo, dacht altijd dat twee ook nog mocht. Fout van mij dus. In totaal waren het 7 "kleinere" en 1 "grote". Mijn eierstokken waren nu ook al vergroot. Als ik buikpijn kreeg moest ik ook meteen terug. Gelukkig heb ik dit niet. Heb vandaag ook al niet meer gespoten!
@Avda, dat is idd dubbel zo spannend. Wat fijn dat je mag blijven! Wat voor een werk doe je? Vervelend he eerst groeien ze niet en nu weer te veel @bo, dat klopt mijn zus had het nog wel dat ze zelf mocht kiezen. Uiteindelijk heeft ze dan ook een tweeling gekregen Ik moet morgen middag weer naar ZH ben benieuwd!
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 9-4 Avda 2e follikelmeting - 12-4 Poppel 1ste FM ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 8 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon en IUI-2 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Guusje: heftig. Hopelijk is een curettage niet meer nodig en kunnen jullie snel verder. Sterkte! Avda: gelukkig mag je blijven! Wel een enorme opluchting. Wel balen van de overstimulatie. Wel een verschil hoor per ziekenhuis. Ik heb er ook altijd wel een aantal van ronde de 12 mm. Uiteindelijk groeit er bij mij altijd maar 1 goed door en blijft de rest onder de 15 mm. Bo: spannend meid! Echt super fijn dat je deze ronde toch meteen door mocht naar IVF. Ik hoor altijd van die lange wachtlijsten enz. Zit jij bij een ziekenhuis dat ook IVF doet? Hopelijk vinden er een paar bevruchtingen plaats! Duim voor je. Nu ff lekker bijkomen. Hoef je niet te werken de komende dagen? Hier volop aan het spuiten. Maandag 1e fm. Deze keer pas op cd 10. Vind t wel beter. Heb de afgelopen 2 rondes vroeg in de cyclus 2 x een cyste gehad die op cd 10 weer weg was. Hoef ze niet te zien, word daar toch alleen maar onzeker van.
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 9-4 Avda 2e follikelmeting - 12-4 Poppel 1ste FM - 15-4 Nino 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon en IUI-2 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 12-4 Poppel 1ste FM - 13-4 Avda 4e FM en samenlevingstest! - 15-4 Nino 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon en IUI-2 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Goedemorgen dames!! Hier sinds gisteravond last van ik denk mijn eierstokken. Mijn onderbuik is heel gevoelig nu. Zitten gaan en bukken en zo is pijnlijk.. Maarja, alles voor het goede doel! Morgen dus voor mij een fm en de samenlevingstest.. @nino, ik zag in je topic info dat jij een LEO hebt gehad. Mijn gyn heeft het daar ook steeds over. Hoe is jouwn ervaring hiermee?
Ik heb toch maar afgezegd voor vanavond, ik zou een avondje gaan stappen met vriendin.. gisteren ging het een stuk beter, vandaag weer flink bloeden met felle steken, ook erg moe, hoofdpijn en duizelig, we blijven lekker binnen. Joa is naar oma, daar lijft ze ook slapen dus ff een dagje bijkomen, is ook wel verstandig. Bleh, wat kan je je ellendig voelen zeg...
Even heel kort. Ik heb 7 dagen na de pregnyl progesteron laten prikken en hij is 127!! Super hoog! Gebruik wel utrogestan maar of dat zoveel invloed heeft...
Goed zo, Guusje, zorg maar goed voor jezelf! Doe rustig aan, neem de tijd voor je verwerking en je herstel. En wees maar extra lief voor jezelf en: laat ánderen extra lief voor je zijn . Er komen gelukkig nog genoeg leuke avondjes en weekends. Met welke mensen om je heen heb je het trouwens gedeeld, of weet iedereen het? *knuffel*
Guusje: je hebt gelijk goed voor jezelf zorgen en naar je lichaam luisteren. Dikke knuffel! Avda: tja bij mij heeft het helaas niets opgeleverd. Heb helemaal geen cyclus en na de Leo dus ook niet. Heeft me alleen een hoop ongemak opgeleverd. Dat weet je niet van te voren. Bij de een werkt het bij de ander niet... Olakidee: wauw! Mooie waarde hoor!
@Olakidee..geen idee wat een goede waarde is maar zo te horen prima! @Bo...wat mooi dat het allemaal goed is gegaan en hopen dat dat ene eitjes blijft plakkenYeeeee! @Nino..veel succes de 15e met je 1e fm.! @Bo/Avda...ja mn moeder staat nooit achter mijn keuze..dwz niet achter mn relatie(al 7 jaar)..niet achter ons trouwen volgend jaar.. Helaas pindakaas...ze weet dat ik PCO heb maar ze denkt maar zo..als je ze niet KAN krijgen KOST het je ook geen geld..BLEHHH:x
Waaaaat?! jeetje wat heftig! ja zou t dan ook inderdaad mijn moeder niet durven te vertellen! Hele dikke knuffel voor jou meis! Het gaat om jou geluk en jij hebt dadelijk een mooi kindje in je armen!!
@ merel, ja, dat is echt naar! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt! Mijn relatie met mijn schoonvader is ook nooit over rozen gegaan! Digitale knuf! En zolang jij en je hubbie er maar blij mee zijn, en gelukkig met elkaar. Dat is het allerbelangrijkste!! @ all, gisteravond hebben manlief en ik "verplicht" geklust. Wat een verschrikkelijke bedoeling! Heb na afloop gehuild van ellende! Het deed zo'n pijn! Blijkt dat dat de opgezette eierstokken waren! Vanmorgen ook samenlevingstest gehad. Deze was super goed! Erna ook echo. Deze was zwaar kl*te. Heb 7 eitjes die rond de 20 waren! Nu ook geen gemeenschap meer komende week ( vind ik ook even niet erg als ik aan gister avond denk) en eind van de week terug nr gyn. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Bleh! Baal als een stekker!!
Goedemorgen meisjes Hoe is het met iedereen? Was even afwezig ivm vader in zkh en met huis drukdrukdruk maaaaar ik kan melden dat we het gekocht hebben! We gaan verhuizen! Zoooo leuk! Lekker groot huis met garage met oog op de toekomst hopelijk! @guus jeeetje meid wat heftig allemaal! Dikke knuffel voor jouw en doe rustig aan @mavda jeeetje allemaal 20mm? Wooow konden ze bij jouw ook geen escape ivf doen? @bo punctie achter de rug? Wat een mooie aanwinst 10eitjes hoeveel bevrichtingen heb je? Spannend hoor! @ weegbree heerlijk aan het genieten mop? @olakide mooie waarde hoor! @saar hoeist met jouw meid? @ nino jij alweer eerste fm morgen? Ik vrijdag het ziekenhuis gebeld 19dpo geen zwangerschap en geen ongi! Ik moest langskomen en bloed prikken! Alleen had ik geen tijd dus zei ik dat ik komende maandwg wel zou komen! Wat denk je? Wordt ik gister 20dpo ongi !! Gewoon een lf van 19 dagen!!!!! Niet normaal! Was al 9dagen van de utro af! Raar toch? Die vrouw van het ziekenhuis dacht dat er iets zat wat misschien niet goed had ingenesteld waardoor mijn lichaam van slag af was! Ik kon het me bijna niet voorstellen want mn testen bleven omo! Ach we zullen het nooit weten! Ik loop helemaal leeg! Dus morgen begin ik weer met spuiten! Fijne dag dames
Avda, gaat het een beetje met de pijn? probeer veel te drinken (zeker 3 liter) en je mag pijnstillers innemen he! hou je gewicht en temp goed in de gaten! Ik had ook zoveel pijn toen ik 30 eitjes had, kon nog geen eens normaal plassen! Maar waarom heb je verplicht geklust dan? wij mochten toen ik 8 eitjes had echt geen seks hebben omdat de kans op een meerling veeeeeeels te groot was! Doe rustig aan meis en probeer niet teveel te doen! Bbibi, Gefeliciteerd!!! wat leuk dat je gaat verhuizen!! zal wel een drukke tijd voor je worden met het spuiten en de fm erbij! Wel raar inderdaad een lf van 19 dagen, maar gelukkig ben je nu wel ongesteld geworden en kan je beginnen een aan nieuwe ronde. Dat wachten op je ongesteldheid is dan ook niks! Hier, in spanning aan t wachten op t telefoontje van t ziekenhuis of er vandaag een tp gaat plaatsvinden of niet! Ben zo zenuwachtig dat ik vannacht echt wel 100 keer wakker ben geweest. Hoop dat ze snel bellen want dan ben ik uit die onzekerheid pffff
Goedemorgen! Hoe gaat het met jullie? @ Bibi: gefeliciteerd met je nieuwe huis! Ook fijn O. Je even op wat anders te kunnen storten lijkt mij. Hoe is het met je vader? Balen van de ongi, maar beter dat dan maar wachten. Denk dat het toch iets met de utrogestan te maken heeft dat t zo lang duurde. @ Guus: echt heftig allemaal! Dikke knuffel. @ Avda: klote zoveel grote eieren! Hoop dat de pijn snel beter wordt. Ik snap het verplicht seksen ook nog niet zo goed. Van wie moest dat dan? Bij overstimulatie is best gevaarlijk ivm meerlingen. @ Bo: weet je al meer? Tp vandaag? @ iedereen die ik ben vergeten: hoe is het? Ik had dus die hele hoge progesteron waarde (>127). Heb er van alles over opgezocht en mijn medische geneesmiddelen en lawaaiden boek zegt dit. vrouwen, folliculair 0,2-3,4 nmol/l vrouwen, midcyclisch. 0,7-8,0 nmol/l vrouwen, luteaal. 10-60 nmol/l zwangeren, 1e trimester. 50-200 nmol/l zwangeren, 3e trimester. > 300 nmol/l Ik denk dan alleen maar: het zal toch niet hè... Maar moet echt afwachten want weet ook niet hoeveel de utrogestan eraan bijdraagt. Kan me niet voorstellen dat die veel verhoging in het bloed geeft maar ik weet dat niet. Verder pijn in m'n borsten, hoewel dat vandaag weer meevalt. En wat heel irritant is is steeds maagzuur en bijnvlagen wat misselijk, tot erg misselijk tot helemaal niet misselijk. Hebben jullie dat ook bij de utrogestan? Staat niet in de bijsluiter overigens. Fijne dag dames!