spannend zeg Olakidee!! wanneer ga je testen?? Ik heb vandaag om 1 uur de terug plaatsing!!! nu hopen dag hij blijft plakken! ik hoor dan ook hoeveel er nog meer bevrucht zijn en hoeveel cellen deze die ze gaan terug plaatsen heeft! ben zo blij!! mag nu nog meer plassen want moet met een volle blaas daar zijn haha
@ bo, super!! Hoop op een mooie plakbeeb voor jou!! @ bibbi, proficiat met jullie nieuwe huis! Wanneer kringen jullie de sleutel? Moet er nog veel aan gedaan worden? @ olakidee, ik weet niet veel van die waardes af, maar klinkt positief allemaal! Spannend meis! @all, het verplicht klussen was voor de samenlevingstest. En ze hadden niet verwacht dat zo veel eitjes zo snel zouden doorgroeien.. bo waarom gewicht in de gaten houden? Gaat dat nu ook stijgen? Ben indd veel aan het drinken. Fijne dag meiden!
Avda, ooooow vandaar hihi! ja je gewicht kan ook omhoog gaan omdat je vocht gaat vast houden! als je meer dan 2,5 kilo per dag aan komt moet je gelijk naar t ziekenhuis! ik ben toen ook in 3 dagen 6 kilo aangekomen was echt bizar paste gewoon m'n eigen broeken niet meer! Bij overstimulatie druppelt namelijk vocht in je buikholte waardoor je bloed dikker kan worden waardoor je dus vocht gaat vast houden! Daarom is t ook belangrijk om 2 keer per dag te tempen en zodra je koorts hebt gelijk naar t ziekenhuis!
bo heel veel succes vanmiddag! duimduimduim!! rest zwaaiii! hier nog twee dagen lekker genieten van de zon! gelukkig ook bij jullie mooi weer zag ik net! eindelijk!
@bo wauwwww meid wat een goed nieuws!!!!! Heeeel veel succes ( en plezier) vanmiddag meis!!! @olakide gaat alweer beter met vader! Hij mocht woensdag naar huis! Huis moet idd veel aan gedaan worden! Dus lekker onze zin en verzetten! Van de utro kan haast niet! Was al 10dagen gestopt met de utro toen ik gister ongi werd! Maar geeft niet! Ben allang blij dat ik niet aan de provera hoef!!! Morgen weer beginnen met spuiten! @avda hoe voel je je vandaag meid? @weegree lekker genieten! Vraagje dames die puregon spuiten! Bewaren jullie je spuit met ampul in de koelkast of net als ik gewoon in een normale kast? De puregon de dichte flacon zit bij mij in koelkast maar de aangebroken niet! En hoe doen jullie dat?
Whoehoe sorry even een ego berichtje! net de terugplaatsing gehad! een top embryo van 8 cellen! waren in totaal 5 embryo's maar nu nog maar wachten hoeveel ze er gaan invriezen! Was erg lastig omdat ik echt heeeeeel nodig moest plassen dus was blij dat ik kon plassen! nu lekker genieten in de zon!
Super Bo! En nu duimen. Ik ga vrijdag testen. Als het goed is is mijn NOD ook vrijdag, maar misschien woensdag omdat ik denk dat ik een eerdere eisprong heb gehad dan door de pregnyl. Had wel 10000 gespoten dus kan sowieso pas woensdag voor het eerst testen anders zit er misschien nog pregnyl in mn lijf. Vind het spannend. Bibi: volgens mij moet de puregon ook aangebroken echt wel in de koelkast hoor! Ik leg hem met pen en al in de koelkast en haal hem er dan een half uurtje voor ik ga prikken uit. Hier wel warm maar helaas niet zonnig.
@bo wauwwwww wat een onwijs goed nieuws meid!!! Spannende weken voor jou nu dus! Mijn duimen draaien! @olakide spannend! Doe jij hen in de koelkast ja? Ik niet vond dat so. Gedoe! Spuit gaat bij mij overal mee naartoe! Ideaal hihi
Hey meiden!! Poeh, even een tijdje niet geweest... Ik merk dat ik me gewoon veel beter voel als ik er wat minder mee bezig ben. Probleem bij mij is alleen, ik ken alleen zwart of wit, geen grijs. Dus of ik ben ergens heel veel mee bezig of totaal niet zeg maar. De laatste 3 weken was het dus heel erg het laatste. Zelfs zo erg dat ik zelfs heb gedacht om er mee te stoppen en dat we eerst zouden sparen voor een aanbouw voor ons huis. Niet omdat ik geen kindje wil, want dat wil ik dolgraag! Maar ik weet gewoon dat als er een kindje komt die aanbouw er nooit komt (omdat ik dan veel minder ga werken en we dus niet voor een aanbouw kunnen sparen). Met manlief overlegd, maar hij wil toch graag door. Hij wil graag 2 kindjes. En ik ben nu nog jong (28), maar hij zegt, als 1 al zo moeilijk gaat... Als je dan nu gaat stoppen voor 4-5 jaar en dan het traject opnieuw moet doorlopen... Tja, vond hij niet slim. Had hij ook wel gelijk in. En ik weet ook dat zodra ik straks weer bezig ben ik weer de andere kant op sla Maar goed, eindelijk ongi! Duurde lang dit keer (dik een week na ik gestopt was met provera). Maar morgen gaat het feest weer beginnen, dan weer puregon. Beginnen met 100IE. Eigenlijk vind ik het best eng, meteen zo veel spuiten. Maar goed, we zien wel. Was wel veel om terug te lezen hoor! Dus dat ga ik straks nog wel even doen. Weegbree: Heerlijk, nog even genieten van de zon!! Hier helaas niet super mooi weer meer, maar gister wel een prachtige dag gehad met in de middag veel zon! Bo: Wow, wat een geweldig nieuws!! Spannend nu dus! Hopelijk heb je die anderen niet eens nodig @Bbibi: Wow, dat duurde lang dat voor je ongi werd! Maar idd gelukkig wel uit jezelf! Nu weer op naar een nieuwe kans!! Ik heb het eens op internet opgezocht over het bewaren. Ik had dit al gelezen en dus bewaar ik het ook buiten de koelkast hoor. Tenminste, wel nu het nog niet heel warm in huis is. Als het straks echt zomer is bewaar ik het toch maar in de koelkast. ivf-site.nl - Puregon bijsluiter - U mag, als u dit makkelijk vindt, Puregon bij 25 °C of lager bewaren (bij kamertemperatuur) voor een éénmalige periode van niet meer dan 3 maanden. - Maak een notitie van de datum wanneer u het product buiten de koelkast gaat bewaren. Als de patroon eenmaal aangeprikt is mag het product nog maximaal 28 dagen worden bewaard.
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 15-4 Nino 1e fm - 23-4 Marral 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon en IUI-2 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Bo: jeeejjj wat super!!! Doet een tp veel pijn? Bibi: jeetje ja ik had met utrogestan ook zo'n lange lf van 19 a 20 dagen. Heb nu een ander merk progesteron (lutinus) dan heb ik t niet. Maar daar moet je enorm voor bijbetalen. Weet niet meer wie het vroeg maar of misselijk den bijwerking is van de utrogestan. Ja bij mij wel! Werd er echt misselijk van en kreeg er zere boobies van, vandaar ook overgestapt naar ander merk. Hier vanmorgen fm gehad. Recht een cyste van 4 cm. Schrok er erg van. Tot nu toe nog nooit zo'n grote gehad. Links 1 eitje van bijna 14 mm. Woensdag weer. Heb nu op aanraden van de assistente die de echo doet den afspraak met de gyn. Ben nu bijna 2 jaar aan de hormonen. Schiet niet echt op zo. Wil weten waar ik aan toe ben en hoe lang zo verder. Trek dit niet veel langer meer. Ben op en moe lichamelijk en geestelijk. Oh ja en ik kan jullie een boek aanraden. De lab baby heet het. Het is een roman geschreven door een vrouw die vruchtbaarheidsproblemen had en ook een heel traject heeft doorlopen. Zij had dan wel alleen een hartvormige baarmoeder (heb ik ook) en haar mannetjes zaad was wat minder. Had het boek in 2 avondjes uit.
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 17-4 Nino 2e fm - 23-4 Marral 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon en IUI-2 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
@olakide hmmm ik dacht eigenlijk hetzelfde als marral @marral meid hoe is het? Ik miste je al zo! En waarom spreek je niet gewoo. Af dat je nu al gaat sparen voor de aanbouw? Iedere maand dat het niet lukt is dan "minder" erg omdat je weet dat je dan een extra maandje kan sparen! Zo maak je het voor jezelf plezieriger! En komt het kindje dan opeens tissendoor dan besteed je dat geld aan een kindje! En wat toevallig! Ik had dat ook! Even heeeeeerlijk geen zp! Maar op het moment dat mijn nieuwe cyclus begint krijg ik toch weer zin actiever mee te praten en lezen! Moet kunnen toch? Dat is het handige van een forum! Ik ben ook minder geobsedeerd met kindjes bezig gelukkig! Ik richt me op 13 juni mijn gesprek met DD. En op de verhuizing ( die wss 17juni plaats zal vinden) dus man en ik hebben afgesproken hier voorlopig gewoon de behandelingen in huidig ziekenhuis te doorlopen en dan las NA de zomer echt te starten in DD want verbouwen en ivf pogingen en ritjes duitsland vonden wij toch geen optie! Dus ik wil er daarna 100% voor gaan! Maar jij dus ook eindelijk ongi! Lopen we gelijk meid! Ik ga vanaaf starten met spuiten! 50++ ga ik doen! Kijken of het dan wat sneller gaat als ik dat standaard doe! ( zal wel niet) Maar jij starten met 100!! Oehhh lijkt me ook wel opeens een erg hoge dosis hoor! Maar als ze dat hebben gezegd moet je daar maar gewoon op vertrouwen! Zo en nu de rest hoe is het met iedereen? Nino hoe was je fm? Merel hoe voel je je? Weegbree aan het genieten van laatste dagje? Guus hoe voel je je? *knuffel voor jou* Myloon hoeist met de beebs? Avda bo poppel *zwaai* En ook de rest die ik vergeet *zwaai*
@nino we plaatste tegelijk! Nu met verhuis bezig mare daarna wil ik dat boek wel eens lezen!! Maar een cyste van 4 cm jeejtje dat is nogal! Maar wel al een mooi eitje gelukkig! Vd week weer eisprong gaat snel zeg! Bij die utro stopte jij ook al 11dpo? Ik wel en dan alsnog pas 20dpo ongi! Echt fking bizar! Wat vervelend dat je er zo doorheen zit! Ik heb het er ook steeds moeilijker mee! Dit weekend weer 2 zwangeren, wat de teller op 74 vriendinnen collegas familieleden telt sinds wij bezig zijn! Zoooo oneerlijk *dikke knuf lieve meid*
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 17-4 Nino 2e fm - 23-4 Marral 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 3e ronde Puregon en IUI-3 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Avda: jeetje lees net ff terug 7 grote eitjes. Grrr wat balen zeg. Wel fijn dat de samenlevingstest goed was. Maar nu je dan toch hebt geklust is er dan niet toch een kansje? Marral: fijn dat je er weer bent. Soms is het ook fijn om ff afstand te nemen. Nu weer vol goede moed er tegenaan. Dan krijg je er vanzelf wel weer 'zin' in. Hopelijk gaat het deze ronde sneller. In ieder geval lekker hoog beginnen. Wel spannend, maar denk dat ze niet zomaar een risico nemen. Succes meis!