Thanks lieverd. Jij ook een dikke knuffel. Hier ook zoveel in de omgeving. Dikke buiken maken me echt groen van jaloezie. Ik stopte me de utrogestan altijd op 12 dpo. De utro bleef ook langer hangen bij mij dan de lutinus. Als je snapt wat ik bedoel hihi lutinus lost iets beter op en is niet zo stroperig zeg maar.
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 17-4 Nino 2e fm - 23-4 Marral 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 7mnd zelf, 5 rondes Clomid 50/100/150, kijkoperatie, 3e - ronde Puregon en IUI-3 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Ja erg he ik heb precies hetzelfde! En al die happy facebook berichten! Ik denk er bijna overna FB te verwijderen! Het gaat over niks anders dan kinders zucht... Maarja wij komen er ook wel meid! Echt het moet gewoon!!! En ja ik had wel dat daaaaagen na het stoppen die utro kauwgom er nog uitkwam inderdaad hahaha bahbah vies spul
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 17-4 Nino 2e fm - 23-4 Marral 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 3e ronde Puregon en IUI-3 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F-> escape ivf ♥ NOD (Op het wachtbankje) -Bo1986 29 april ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Nino, jeetje een cyste! loop je niet sowieso altijd bij een gynaecoloog dan? ik liep echt bij een fertilisatie arts en dat is toch wel erg fijn! heb je er geen last van? wanneer moet je nu weer terug dan? nee de tp doet absoluut geen pijn alleen heel ongemakkelijk omdat je met een volle blaas moet enja dan is ontspannen met een eendenbek erin erg lastig haha Marral, geef de moed niet op! soms is t idd even lekker om niet op Zp te zitten maar ik mis t dan toch wel weer! ben te nieuwsgierig hoe t met jullie gaat! Weegbree, lekker genoten van je vakantie? nog een beetje bruin geworden? hier, niet zoveel bijzonders, soms nog steken in m'n baarmoeder dus doe t nog rustig aan! van mij mag t nu al de 29e zijn dat is dan 18dpo maar denk dat ik al iets eerder ga testen vind t zo spannend!
@Bo, gelukkig deed de tp geen pijn! We moeten al genoeg lijden Mijn duimen draaien overuren voor een plakbeeb voor jou! @Nino, de labbaby heb ik ook gelezen! Erg leuk boek!! Dikke aanrader! Hoe moet het nu verder met je cyste? Kan die gewoon blijven zitten? @ Weegbree, jammer dat je vakantie al voorbij is.. MOrgen nog even lekker niks en woensdag.... weer aan de bak. Mijn spuit bewaar ik gewoon altijd in de koelkast. Vind het ook niet pijnlijk omdat hij ''koud'' is. Hier verder alles rustig. Pijn in de onderbuik is ook goed uit te houden. Merk het vooral met zitten gaan, bukken e.d. Heb wel het gevoel dat ik een enorme buik heb. Qua kilo's valt het wel mee. Maar ben sowieso sinds dat ik begonnen ben met spuiten al een paar kilo aangekomen.. *schaam* Donderdag moet ik weer terug naar de dokter. Ook een fertiliteitsarts. Dan gaan ze kijken of al wat gesprongen is en hoe het van binnen uit ziet. Er is inderdaad een kleine kans dat er wat gesprongen is en dat er nog zaad aanwezig was. De arts had niet verwacht dat het zo snel zou lopen. Nu maar hopen dat of er maar 1 of 2 gesprongen zijn. Of dat het niet raak is... We shall see.. Fijne avond meiden!!
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 17-4 Nino 2e fm - 18-4 Auke 5e (?) fm - 23-4 Marral 1e fm ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 3e ronde Puregon en IUI-3 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F-> escape ivf ♥ NOD (Op het wachtbankje) -Bo1986 29 april ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Ik weet niet of het een fertiliteitsarts is. Zij doen gewoon altijd en alleen de echo's. Heb nog niet echt veel last van de cyste. Alleen af en toe steekjes in m'n buik, maar dat heb ik wel vaker. Ze deed er nogal laconiek over. Dat ie vanzelf wel weer weg zal zijn... We zullen t zien woensdag.
Goedemorgen!! Bbibi: Lopen we bijna gelijk idd! Ik vandaag beginnen met spuiten (moet altijd op dag 2 ipv dag 3). Maar dat is maar van korte duur hoor. Ik verwacht niet dat ik nu opeens over 2 weken een ei heb. Nino: Oh, wat balen zeg die cyste!! Spannend dus morgen! Hopelijk is ie weg! Bo: Spannende weken nu dus! Hopelijk gaan de dagen voor jou een beetje vlot! Avda: Gelukkig maar dat je er niet al te veel last van hebt!! Maar gaan ze het nu niet afbreken dan? Olakidee: Jij op het wachtbankje? Wanneer is je nod? Weegbree: Weer bijna thuis? Gaat altijd veel te snel he, vakantie... Het mooie weer heb je alleen daar gelaten geloof ik, want we krijgen hier weer nachtvorst hoorde ik gister op het nieuws! hahaha En bijna je echo!!! Spannend!! Ben heel benieuwd of het er 1 is of dat het er 2 zijn!!
morgen meiden, Bo spannend meid! aftellen olakide super lief van je pa dat hij dat uit zichzelf gekocht heeft en opgestuurd ! lief avda owh spannend wie weet is het wel gewoon gelukt deze maand! je samenlevingstest was goed toch? marral vandaag weer spuiten? dan komt je moed wel weer gauw terug! heb ik tenminste wel altijd! ik sinds gister aaf begonnen! heb besloten nu 50++ standaard te spuiten! geef ik volgende week ook wel gewoon door aan de fertiliteitsarts! dat klikje extra zal toch geen wonderen doen! en vorige keer was mijn ei dag 17 dus waarschijnlijk nog maar innimini! zou liever 75eh spuiten maarja dat ga ik niet doen op eigen houtje! dat is te riskant! dus wordt wss weer een lange ronde!
Hai meiden Ff snelle update; helaas zit er nog een stolsel is net ik de echo gezien, over 2 weken terugkomen en als het er dan nog zit aan de Dupheston. Als het daarna nog niet weg is curretage, en als t schoon is mag ik met nieuwe ronde beginnen.. Wel een domper dus weer, hoop geen curretage.. Dat zou echt een domper zijn!! :x Nu snel naar mijn werk, Liefs
Bbibi: Hopelijk heb je door dat beetje extra toch een paar dagen eerder je ei! Zou mooi zijn! Wanneer heb je je eerste fm? Guusje: Oh, wat vreselijk balen zeg!! Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is... Nou hopelijk gaat het nu toch nog vanzelf weg en anders met de Dupheston. Hoop echt dat het nu snel klaar is hoor. Hoe is het verder met je? Denk je dat je al verder wilt of eerst eventjes wat rust?
@guus owhjee meid wat vervelend! konden ze dat duidelijk op de echo zien ja? hopelijk is het over 2 weken helemaal weg en kun je gauw weer overnieuw van start gaan meid! sterkte! @marral ik heb maandag mijn eerste fm, dag zit ik op dag 10 ! dan is er nooit iets zichtbaar maar ik krijg geen uitgangsechio, maar ze willen wel dat je optijd in je cyclus komt als je aan het spuiten bent! dusja! ik kon ook dag 11 doen! maar dan zou dat dinsdag zijn en weet ik nu al dat ik donderdag terug moet komen dan! en dan moet ik 2x onder werktijd! dus dacht plan het maandag (vrije dag) en dan moet ik waarschijnlijk wioensdag en vrijdag! dan is het alleen de woensdag onder werktijd! wanneer heb jij je eerste echo? moet je nu eerder nu je meer gaat spuiten?
@Bbibi en Marral..succes met jullie volgende ronde spuiten! Hopen op een snel en mooi groot ei! @Guusje..wat naar zeg! Hoop dat je snel schoon bent en het niet langer hoeft te duren voor je weer door kunt naar de volgende ronde.
Ja, echt enorm balen, nog even een tegenvaller na een tegenvaller... Als het er niet meer gezeten had mocht ik meteen door, dus erg vervelend dit! Mocht ik binnen die 2 welen nog een stolsel verliezen dan mag ik bellen voor een eerdere echo, dus hopelijk gebeurd dat.. Alsof het allemaal niet zwaar genoeg is geweest.. Ben erg moe nu en flink duizelig. Ga vanavond even een lekker stuk biefstuk eten.. Hopelijk werkt t!
Aahh nee Guusje, wat een enorme tegenvaller! hoop echt dat t geen curretage word! Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf! Hier gaat het wel oke, vandaag voelde ik me erg raar. 3 keer vandaag opeens wazig zien ( zwarte vlekjes en t gevoel door een gekke bril te kijken) kreeg er onwijs hoofdpijn van! Gelukkig duurde t elke keer maar een half uurtje tot een uur maar ik vond het erg raar! Ook ben ik echt met vlagen misselijk maar dat zal wel door de Utro komen! Vanavond een flinke steek in m'n onderbuik gehad maarja die heb ik de afgelopen dagen wel meer gehad! Pfff die dagen gaan te langzaam!
@merel ik hoop het ook meid! @guus kan me heel goed voorstellen dat je er niet lekker van bent! het is allemaal niet niks! en lekker genieten van je biefstukje meid! @bo spannend hoor! wanneer zou je op zijn vroegst en testje kunnen maken? klachten KAN van utro maar hoeft niet hoor! ik heb namelijk nergens last van met utro (maar ook niet met pregnyl..) @nino hie bevalt je nieuwe auto meid? en hoe gaat het verder met je? @weegbree weer back in town mop? morgen spannende dag voor jouw! @saar we missen je! je komt zxo weinig kletsen... @avda myloon poppel (en de rest die ik vergeet) *zwaai*