@nino fijn dat de auto zo goed bevalt meis!! Super! En wat snellll al je pregnyl! Wat een snelle cyclus zeg jaloersssssss Dus de aftelweken beginnen weer hihi! Ik duim meid! @bo ja zeker fijn ! Was allemaal heel snel geregeld gelukkig! Misschien dat ik morgen de tegenparty wel een bosje bloemen laat bezorgen als bedankje voor de goede afhandeling..: of is dat raar? Vond het een heel vriendelijke man verder! Echt spannend voor jouw meid! Hoeveel dagen nog tot je kan testen? @ olakide owhjee meid wat erg! *knuffel* is dit de ziekenhuis topic ofzo? Bahhh kippenvel! Sterkte meid! @merel hoe is het idd met jouw! We horen opeens zo weinig van je ! Aftellen tot de eerste echo?
@Myloon, Ik vraag bij elke afspraak gewoon 50 blijven spuiten en tot nu toe zeggen ze ja. Hopelijk komt het ei snel. Aahh de echo zijn echt mooi! Mijn man zei die wil ik ook @Marel, vorige keer had ik op dag 9 al een groot ei. Alleen mn bloed waardes waren veel te laag. Daar hadden ze helaas geen verklaring voor. @bbibi, ik spuit altijd netjes 50 toevallig vanavond 62,5 gespoten. Gelukkig heb je auto vergoed gekregen!! En kun je er straks weer in rijden @Nino, ik vond het moeilijk de omgevong te zien maar dat hebben jullie allemaal denk ik wel toch? En hoe gaat het klussen of moet je iui? @bo1986, ik ga het denk ik morgen vragen eerst even kijken of er vordering is. Ben benieuwd. Spannend hoor dat je bijna kan testen. Ik duim voor je! @olakidee, wat vervelend nieuws hoe gaat het nu met je vader? Heb je het over didam bij zevenaar? Ik moet morgen dus weer terug voor controle. Hopelijk groeit er iets. Zo niet ga ik verder vragen. We gaan dit weekend naar mn vriendin zal wel moeilijk zijn. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij.
Poppel, Hoe veel fm's heb je nu inmiddels gehad met 50? Je kunt de vraag ook eens anders brengen he? Bijvoorbeeld, Ik ben nu enige tijd met 50 eenheden bezig? hoelang blijven we hier mee door gaan? is ophogen naar 75 eenheden geen optie? Dank je wel, en jullie allemaal trouwens op de reactie van de echo's! Het is zo bijzonder, maar ook nog altijd wel onwerkelijk. Fijne dag allemaal!!!
Weegbree: Jeejj!! Helemaal geweldig dat alles goed is! Nu lekker genieten!! Nino: Wow, wat super zeg! Ik ga deze 2 weken heel hard duimen voor jou!! Bbibi: Wat fijn dat de schade toch vergoed wordt! Nog even en je ziet er niks meer van! Bo: Wat fijn dat je je weer wat beter voelt meid! Nu nog 10 daagjes aftellen! Spannend!! Olakidee: Oh jee wat vreselijk van je vader! Hoe is het met hem? Poppel: Succes vandaag! Ga heel hard duimen dat je nu toch een ei hebt!! Guusje: Hoe is het met je meis? Myloon & Merel: Zwaai!! All: Hier niks bijzonders. Wel weer wat lichte buikpijn en rommelende darmen. Had ik vorige ronde ook en toen groeide er niks. Dus helaas zegt t niks.
Dag dames, helaas vanmorgen geen grote eitjes. Dus gyn gaf zelf al aan dat ik 75 vanaf vandaag moet gaan spuiten. En dan maandag weer terug komen. Ik heb ook gevraagd hoe nu verder omdat ik nog maar minimaal kans heb gehad. Ze gaf aan dat we gewoon door gaan met spuiten en als het echt niet lukt IVF. Toen vroeg ze opeens of ben je de al klaar mee en wil je nu al IVF. Waar ik natuurlijk ja op antwoorde. Dus we wachten deze ronde af en als dat niet lukt IVF.
poppel: wat fijn dat je in ieder geval meer mag spuiten!! mag ik vragen waarom je liever gelijk IVF wilt? als ik de kans namelijk had gehad , had ik t zo lang mogelijk zelf geprobeerd!
Olakidee, sterkte, meis! Wat naar. Knuffel! Poppel, wat fijn dat je gyn zo met je meedenkt en vraagt wat jij wil! Ik heb ook net opgehoogd naar 75 en ook maandag nieuwe echo. Tot nu toe was er niks te zien. Hopelijk hebben we maandag allebei een wondermooi ei . Ik ben weer even terug. Heb wel grotendeels meegelezen steeds, maar redde het niet om op iedereen te reageren (je weet wel, die stomme migraine). Ik wilde ook weer even een beetje afstand nemen, maar ik geloof dat dat toch niet lukt, want reageerde vandaag weer zó heftig: Hoorde vanochtend van een vriendin dat ze zwanger is. Ik gun het niemand meer dan haar, want haar vorige zwangerschap ging mis met zo'n 22 weken, en dat was zo ontzettend verdrietig. En toch doet het zo'n pijn en ben ik zo boos dat 'iedereen' maar zwanger wordt zodra ze één keer proberen.... Loop er al de hele dag mee rond. Voel me echt zo alleen.
@ Myloon, wat een mooie en duidelijke echo foto's van die twee! @ Bibbi, fijn nieuws van je auto! Kan me voorstellen dat dit een opluchting voor je is! Wie weet rij je er eind volgende week alweer in! @Nino, Wat een mooi groot ei! En snel! Op welke cd zit je al? @Bo, mag ik vragen wat voor beroep je doet? Je had het over peutertjes. Ik werk namelijk in de kinderopvang..Je zal ook wel al aan het aftellen zijn tot de 29e! Heb je al klachten die je niet precies kan plaatsen? @Olakidee, sterkte met je vader meis! **knuf @Poppel, wat vervelend dat de gonal f 50e niet aanslaat. Zelf mocht ik meteen beginnen met 75e. Dit sloeg eerst ook niet aan. Tot 112,5 gespoten twee dagen en toen waren mijn eitjes niet meer te houden MIsschien even nog een maandje doorzetten? Want wat ik me afvraag, wat doen ze bij IVF anders om eitjes op te wekken? Daar zal je toch ook moeten spuiten? @ Saar, ik bergijp heel goed hoe je je voelt! Je gunt het andere ook, maar jezelf toch wel het meest! En dan doet het gewoon pijn als andere zo makkelijk zwanger worden! Dikke knuf voor jou! Dames, nu heb ik een vraag. Als het goed is zit ik nu ongeveer op 6dpo. Vanmiddag had ik na het plassen bij het afvegen een beetje bloed. Erna niks meer gehad. Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn? De kans dat ik deze maand zwanger zou zijn is immens klein, maar toch maak ik mezelf gek ermee.. Maar wat denken jullie?
Dankjewel, Avda en Weegbree. Ik weet niet waarom het ineens zo hard aankomt vandaag, maar ik ben er wel kapot van. Ik ben al 20 maanden bezig, hoe kan het toch dat bijna iedereen om me heen zo makkelijk zwanger lijkt te worden? Avda, ja, dat lijkt me wel, dat het innestelingsbloed zou kúnnen zijn. Zeker weet je het helaas niet . Ik hoop het voor je!!! Ik duim voor je!
Ow Saar wat rot! ja soms kan het wanneer je het niet verwacht erg hard aankomen! Had dat zelf ook toen vrienden van ons vertelde zwanger te zijn en dat terwijl ik het hij echt gun maar soms is het zooooo oneerlijk waarom hun wel en wij niet!! Hele dikke knuffel voor jou meis!! Avda, ik werk Rotterdam op een groep 0 (uitgebreide peuterspeelzaal) Het zou inderdaad een innesteling kunnen zijn! vervelend he dat wachten!! heb je verder ergens last van? ik heb eigenlijk alleen maar pijnlijke (.)(.) en af een toe steekjes in m'n baarmoeder maar voor de rest niet zoveel! Probeer d'r niet zoveel aan te denken maar dat is echt moeilijk Heb me laten pendelen en 2 zeggen dat ik deze ronde zwanger ben... ben benieuwd of dat ook echt uitkomt!!
Ow sorry vergat antwoord te geven op jou Bbibi, maar ik vind dat niet raar hoor. Zou t zelf ook gedaan hebben uit dankbaarheid!! Wanneer is je eerste fm? Ik moet nog officieel 10 dagen wachten maar ga denk ik wel eerder testen, hoelang duurt t ongeveer voordat pregnyl 10000 eigenlijk uit je lichaam is?
Hej Meiden!! Lang niet van me laten horen en heb even vluchtig teruggelezen, maar niet alles even duidelijk dat doe ik na het weekend een keer denk ik..ben zo druk met alles...zwanger zijn..moet nog aan het idee wennen, mn moeder die overal moeite mee heeft! Iedereen verteld van zwangerschap..werken..tijd voor mezelf nodig, ontspanning etc.. Dus weinig op zp gezeten, even laten bezinken allemaal! @Avda kan innesteling zijn..ik heb geen druppel bloed gehad trouwens @Bbibi wat fijn van je schadevergoeding!! @Weegbree en Myloon..mooie fotoos van jullie echo. Hebben jullie enig idee wat ik te zien krijg en hoe groot het is de 7e mei..ben dan 8,5 week sowieso! @Bo..jij wachten op je nod toch?! @Rest zwaai..er zijn nu zoveel leden, zal de volgende keer even wat uitgebreider reageren!
Dankje, Bo, fijn hoor, beetje steun... Twee pendels, nou, laat ze gelijk hebben aub!!! Merel, aawat is er met je moeder? Dat heb ik even gemist.
@merel hoe reageerde je moeder? @ avda spannend meid!! Het zou kunnen! @bo ik heb ook wel een goed gevoel bij jou! Spannend meid! @poppel weet je zeker dat je nu al ivf wilt? Na 3x ivf is het boekje geslotenhe meid.... Terwijl de kans groot is als je eenmaal een ei hebt dat het gewoon lukt! En ivf is lichamelijk wel zooo veel zwaarder! Denk er goed overna! @ marral dinsdag echo! Spannend meid ik duim voor je! @weegbree dikke kus @ saar owh lieve meid ik weet precies hoe je je voelt !! Hier sijn ook de 16maanden alweer voorbij! En ook ik sta net lege handen terwijl de teller zwangere op 76 staat! Ik kan het ook niet meer handelen ga er ook kapot aan! Wat ontzettend oneerlijk is het leven meid! Heeeele dikke kus en knuf voor jou!!!! Ik hoop met 75eh dat je een mooi wonder ei krijgt net als poppel en hopelijk ik ook maandag! En onze lieve marral dinsdag! Voor de meiden die wachten succes Voor de meiden die het nodig hebben heeeeele dikke grote groepshugg! Xx
@bo1986, ik denk dat ik graag ivf wil omdat ik als twee druppels water op mn zus lijk. En zij heeft er uiteindelijk 6 jaar overgedaan. Ik moet er niet aan denken zo lang. @saar81, zou fijn zijn als we maandag allebei een mooi ei hebben Ik ga voor ons duimen J @Avda, de gyn vertelde dat ze bij ivf juist heel veel hormonen geven zodat je veel eitjes krijgt. @bbibi, ja weet het wel zeker dat ik dit wil ook ivm met het dossier van mn zus. Zou natuurlijk mooi zijn als het zo lukt. Voor de pijn ben ik niet zo bang. Heb al heel wat pijn gehad en overleefd. Fijn weekend allemaal!
Olakidee: Hoe is t nu met je meid? tijdje niks gehoord!! Gaat het alweer beter met je vader?? Merel: Al last van zwangerschaps kwaaltjes? nog eventjes en dan heb je ook je eerste echo!! Avda, hoe voel je je? Poppel: Hmm oke als je t graag wilt, denk wel dat ieder lichaam toch iets anders is en als ik jou was zou ik er even mee wachten! Het is echt wel een heftig traject en na 3 pogingen is het inderdaad over en uit! Geestelijk is het namelijk ook heel zwaar en ik zou er echt nog een nachtje over na denken! Als ik echt de kans had gehad om t zelf te proberen had ik dat gelijk gedaan maar blijkbaar kan ik dus alleen zwanger worden via IVF maar goed het is natuurlijk jou keus! Marral: Hoe gaat t nu met je?voel je al iets anders aan je buik? lekker van je weekend aan t genieten?? hopelijk dinsdag een mooi ei Weegbree : Al lekker aan t genieten van je zwangerschap?? wanneer ga jij t mensen vertellen? Saar: Gaat het alweer een beetje beter met je? probeer de moed niet op te geven!! Hopelijk mag jij ook snel goed nieuws vertellen! Dikke kus en knuffel voor jou!! Bbibi: Hoe is t met je? ik ben er maar mee opgehouden te tellen hoeveel er om me heen zwanger raakte want ik werd er alleen maar depressiever van!! Op naar een mooi ei morgen!! Ik duim voor je!! Hier, niet zoveel bijzonders, gister even een test gedaan of de pregnyl uit m'n lichaam was en dat was idd t geval! Heb eigenlijk alleen nog maar gevoelige borsten en af en toe t gevoel ongesteld te moeten worden! hoop toch over iets meer dan een weekje een positieve test te hebben maar ik vrees t ergste
@Boo..duimennnn!! @Weegbree..ja heb jij eigenlijk al ergens last van? @Saar en Bbibi...ja ik vind het ook niet eerlijk dat ik gelijk zwanger mocht worden, maar helaas het is net een loterij! Hoop ook voor jullie dat het snel raak is! @all..mn moeder reageerde erg rot..totaal niet mee eens en het zit er dik in dat ze geen oma wil/kan worden omdat ze waarschijnlijk het kindje niet gaat accepteren. helaas. Heb sochtends dat ik gelijk MOET eten anders misselijk! Geen zin meer in koffie..of sochtends in elk geval niet in de middag soms nog wel! Koffiel vond ik altijd lekker ruiken..vers gemalen bonen..nu kots ik ervan! I like karnemelk! Alles wat zuur is! Minder zoete dingen..zoals chocolade.. Gegevoelige tepels blijven, borsten worden voller. Zit snel vol..moet vaker wat eten. Drink meer. Vette huid, puistjes... Valt wel mee toch?!