Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Bo: Blijf hoop houden!

Bbibi: ik word ook gestoord van alle zwangeren om mij heen. Dit weekend weer 2 erbij en zij krijgt zelfs de tweede sinds wij bezig zijn! Getver. Ben superjaloers en zelf krijgen wij niks dan tegenslagen te verwerken. Nog even en de babyboom barst los, en nee, ik ben niet blij voor iedereen die met 1 ronde seks direct een kind krijgen. Succes met je echo, vandaag toch?

Merel: Vervelend van een moeder die zo reageert. Maar helaas niks aan te veranderen. Probeer wel te genieten van je zwangerschap.

Poppel: persoonlijk zou ik ook nog wachten met IVF als dat mogelijk is. Je hebt maar 3 kansen! Als je wel IVF gaat doen zou ik eerst heel goed uitzoeken waar dat het beste is. Misschien wel naar Duitsland of België.

Marral: Weet je al iets meer?

Hier krijgt m'n vader vandaag een operatie om te kijken wat er moet gebeuren. En dan binnenkort nog een keer een operatie zeer waarschijnlijk. Spannende tijden dus weer. En veel tijd daar doorbrengen dus weinig hier.
    Zelf zit ik inmiddels alweer op een cyclus van 40 dagen en ik baal daarvan: dat zijn maar 9 ipv 12 kansen in een jaar! zwanger zal ik wel niet zijn want al mn klachtjes zijn weer verdwenen. Maar de menstruatie laat weer lekker op zich wachten.... laat maar komen denk ik dan als ik toch weer niet zwanger ben. Als ik ongesteld wordt ga ik een HSG afspreken voor binnenkort, dat was t plan van mijn gyn. Kijken of alles wel open is.

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden,

bo, niet de moed opgeven hoor, het kan nog heel goed!! je weet het niet! met twee pendels...ik had ook meerdere pendels voor maart, soms kloppen ze dus wel hoor! ik duim!

poppel, veel sterkte met je vader!
    hopelijk gauw reactie. al begrijp ik dat je hoofd er nu niet echt naar staat.
    avda, innestelingsbloed kan wel. en je weet het, het zijn vaak de rondes dat je het niet verwacht...
    saar, wat rot, begrijpelijk dat je even afstand neemt. ik hoop dat het gauw raak is voor jou!
    en nino goed geklust? nu weer op de wachtbank? duimduimduim!
    marral, veel succes vanmorgen!
    en bbibi, hoe is het gegaan vandaag?

Merel, wat herkenbaar wat jij allemaal schrijft!
    ik moet ook sochtends eten, want ben erg misselijk. als ik niet goed begin duurt het zeker tot een uur of 11.
    verder moe, en puistjes :(, tepels zien er raar uit, groot en donkerder en meer bultjes, maar geen zere borsten of tepels.
    we hebben het afgelopen dagen verteld aan onze ouders en zussen. leuk! iedereen erg blij!
    verder geen nieuws, volgende week maandag een eerste goede uitgebreide echo. hopelijk kan ik de spruit dan ook wat beter zien. het ging zo snel allemaal donderdag!

lieve meiden, allemaal succes, ik duim als een malle voor jullie!

3. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ weegbree, wat fijn dat het zo goed met je gaat! Eind volgende week alweer de 2e echo! Spannende tijden! Het is je gegund meid!!
    @ olakidee, laat die ongesteldheid dan maar gauw komen! HSG lijkt me ook spannend! Succes meid.
    @merel, heel vervelend voor je dat je moeder het niet accepteren. Lijkt me heel zwaar. Maar denk dat je uiteindelijk gewoon voor je eigen geluk moet kiezen. Aan het eind van de dag moeten jij en je manlief gelukkig met elkaar en jullie zwangerschap zijn! Geniet er maar volop van!!
    @ Bo, geef de moed niet te vroeg op! Ik duim voor je meid!

Hier verder alles rustig. Geen bloed meer gezien. Verder ook geen rare klachten. Wel gevoelige borsten. Maar die had ik ook al toen ik nog aan het spuiten was. Dus dat is niks nieuws. Woensdag weer terug naar de gynaecoloog. Volgende stappen weer bespreken.
    Vrijdagavond gaat manlief weekend weg met zijn vrienden. Vissen. Normaal gesproken vind ik dit geen probleem. Maar laat het nu net zijn dat ik zaterdag mag testen! Even baalmomentje nu...

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @avda waarom test je dan vrijdag ochtend niet? Een avondje eerder moet kunnen toch?

@poppel wat is je reden dat je liever meteen aan ivf gaat?

@bo nog eventjes geduld spannend meid! Nig even volhouden!

@saar en nino hoeist met jullie?

@merel vervelend zeg dat je moeder zo reageerde! Wat is de reden waarom ze het allemaal niets vind?

@ weegbree hoeist met jouw mop?

@olakide wat vervelend allemaal voor je vader! Wat heeft hij?
    Sterkte meid!

@hier big news! Echo vandaag en wat denken jullie? Opeens 4 eitjes !!!!! OMG!!! En ik spoot opzich niet meer had vorige ronde 3 dagen 50++ gespoten! Nu ook en opeens 4 eitjes! Echt bizar!! Morgen terug in de hoop dat er maar 2 verder gegroeit zijn! Zo niet moeten ze maatregelen treffen zei ze! Oftewel punctie zodat de iui door kan gaan! Dus hoop natuurlijk van niet! Ben benieuwd morgen! :)
    Duimen jullie?

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @bibbi, zo ver had ik nog niet nagedacht :) vrijdagochtend is natuurlijk ook een optie. Haha.
    Ofcourse duim ik voor je! Op naar twee mooie GROTE eitjes voor je!

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bbibi..goed nieuws van je eitjes!
    @Weegbree..dan heb jij volgende week de echo die ik in mei krijg...ben benieuwd hoe groot het allemaal is bij jou maandag..dan weet ik wat ik kan verwachten!

@Bbibi...de reden dat mn moeder zo reageert is dat ze psychisch beschadigd is door wat er gebeurd is in haar leven(scheiden, alleen opvoeden kinderen) ik was hier de dupe van en ben fysiek en psychisch flink beschadigd door haar maar dat ziet ze niet in...dus het kan nu 2 katen op...situatie accepteren of geen contact meer:D fijn he het leven!

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Succes met jullie fms vandaag bbibi en marral!

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    goedemorgen allemaal!

Bbibi: Wat goed zeg!! hoe groot waren ze al? ben aan t duimen dat er eentje of twee doorgroeien!!

Avda: Ik zou ook gewoon een dagje eerder testen, als t negatief is dan op zondag proberen! ik ben voor je aan t duimen!

Alle zwangeren : hadden jullie al symptomen voor jullie nod?

Vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschaptest in m'n handen had, was zoo blij!! Ik ga donderdag testen dan is t 14 dagen na m'n punctie dus m'n nod!! De vorige keer werd ik al 11 dagen na dpo ongesteld! Had ook gelezen dat sommige mensen gewoon ondanks de Utro ongesteld worden! Oooooh vind t zo spannend!!

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bo ik had behalve wat vermoeider dan normaal nergens last van! Mijn duimen draaien! Een droom is vaak n goed teken!!

10. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @merel,
    Wat naar van je moeder.
    Ik wordt hier dan ook een beetje verdrietig van... er zijn zoveel moeders die oma willen of wilde worden maar waarbij het niet gegund is. Ik ben dus mijn moeder net voor ik zwanger werd verloren en het was haar grootste wens.
    Ik kan het dan ook niet snappen dat iemand er niet blij mee zou kunnen zijn!
    Heel rot voor jou, maar meis probeer echt te genieten van je zwangerschap!

@Avda,
    Ik zou dan inderdaad ook vrijdag testen als ik jou was, ben je zwanger dan zal 1 dagje eerder ook niet uitmaken.

@Olakidee,
    Ten eerste sterkte met je vader, is de eerste operatie gelukt?
    9 in plaats van 12 kansen is toch eigenlijk ook mooi? ik snap dat je het graag anders ziet en dat dit nu komt door de lange cyclussen, maar het medisch traject vraagt zoveel van je en van je lichaam.
    Ik heb in de 10 maanden dat ik in de malle molen bezig was ook (maar) 6 kansen gehad. het gaat nu eenmaal niet 'gewoon' en dat moeten we hoe moeilijk dat ook is maar accepteren.

@Bbibi,
    Pff 4 eitjes, hoe groot waren ze?
    Ik duim voor je dat er 2 niet verder zijn gegroeid.
    Succes vandaag!

@Marral,
    Ook succes vandaag!

Hier gaat alles goed, vandaag mag ik voor het eerst naar een verloskundige in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles nog altijd goed gaat met de kleintjes! Ik voel me goed, dus ga er ook maar van uit!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @avda spannend meid! hopelijk bezorg je je man een leuk weekend!

@bo owh meid wat wordt het toch spannend voor jou! ik hoop echt voor je op 2 streepjes!

@merel *dikke knuf meid* wat vervelend van je moeder! ik ben het eens met myloon, mijn ouders willen ook heel graag opa en oma worden! maar helaas wachten zij nu ook al anderhalf jaar maar nothing! hopelijk komt hun (en onze) wens snel uit!

@myloon veel succes vandaag meissie! zal vast goed gaan met de kleintjes!

@weegbree voor jouw ook alweer volgende week je volgende echo! spannend mop!

@hier... ik hoop stiekum op 4 eitjes! we hebben besloten dat we misschien niet kiezen voor iui deze ronde! als blijkt dat ik een punctie moet gaan we het niet doen! ik ben van mening dat ik meer kans heb met 4 eitjes! en mijn man zijn zaad wordt steeds beter! dus dan kies ik liever ervoor om thuis aan de slag te gaan! vooral nu ik ontzetten veel vruchtbaar slijm heb! dan glijden ze hopelijk goed naar binnen! plus.... vorige keer was mijn man zijn zaad beter VOOR BEWERKING dan erna! dus als zij geen iui willen doen met 4 dan slaan wij een maand iui over! en gaan we thuis proberen! opzich ook wel weer ''leuk'' voor een maand :)

@lieve saar en lieve nino, hoe is het met jullie meisjes!

12. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Meiden... Ik heb letterlijk GROOT nieuws! ;)
    Vandaag, dag 9, mijn eerste echo. Ze keek rechts, alles klein. Ik heel positief: Maar we hebben nog een kant! Gaat ze naar links... 1 mega groot ei!!!! :D Was 27mm!! En echt maar 1tje. Rest allemaal mooi inimini.
    Dus ik denk, nou vanavond dus pregnyl. Nee, wat zegt ze: ik wil dat je NU pregnyl spuit! Dus ze heeft zelf iets uit hun voorraad gehaald en heb ik daar ter plekke in het ziekenhuis de pregnyl gezet!
    Echt, ik was zo blij, heb echt gewoon zitten huilen van blijdschap hahaha. Dit had ik op dag 9 echt niet verwacht!
    Heb ook wel gezegd dat ik volgende ronde iets lager wil starten (heb nu meteen 100 gespoten, volgende ronde begin ik op 75 dan kunnen we bij de 1e echo altijd verhogen naar 100). Ik vond dit wel heel snel! Had vooraf ook al mijn twijfels bij starten met 100. Blijkt niet geheel onterecht.
    Maar eindelijk dus een eerste nod!! Denk dat ik 9 mei aan houd (16 dagen na pregnyl)
    Meteen manlief gebeld. Die was ook zeer verrast en vond het nu toch wel heel erg spannend worden allemaal ;)
    Sorry voor mijn lange bericht, moest het echt even vertellen. Na 14 maanden eindelijk een kans!

@Olakidee: Pff, heftig zeg met je vader! Is er gister al meer bekend geworden over hoe en wat? En hoe is het nu met hem?
    Spannend die hsg! Staat er al een datum voor?

@Saar: Oh, wat naar dat je je zo voelt. Natuurlijk gun je het je vriendin heel erg. Maar je wilt het zelf gewoon ook heel graag! *dikke knuff*

@Avda: Spannend allemaal!! Hoe is je gevoel er nu bij? Nog een paar daagjes en dan testen??

@Bo: Hoe is het met jou? Donderdag testen?? En 2 pendels voor deze ronde... Wow, spannend!! Hoop het echt voor je!
    Pregnyl dus iig uit je lichaam. Nu op naar 2 streepjes meid! *DUIM DUIM*

@Merel: Wat een lastige situatie met je moeder!! Hopelijk draait ze toch nog bij! Zou zo fijn zijn als je dit moois met haar zou kunnen delen.

Poppel: Spannende tijd dus, als jullie over gaan naar IVF. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen! Dan is het altijd goed toch...

@Weegbree: Al een beetje zin in 2 mei? Ga ja daar denk je met een fijner gevoel naartoe? De eerste echo lijkt me toch extra spannend... Of het wel goed zit en zo... Dus hopelijk kun je er extra van genieten!!

Bbibi: Wow!! Gewoon 4 eitjes? Ben heel benieuwd wat ze nu gaan doen in het ziekenhuis!!

@Myloon: Spannende dag weer dus vandaag. Hopelijk alles goed met de 2 ukkies! Veel succes!

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wooowwww Marrall!!!!!!!!jeeeeej ik ben zooo onzettend blij voor jullie!!! eindelijk een kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    zet hem op!!!!! :)

14. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bbibi: Dan hoop ik met je mee op 4 groeiende eitjes! ;)
    Zou toch geweldig zijn als je toch gewoon zelf zwanger wordt!! (zonder iui)
    Ga heel hard voor jou duimen meis!!!

15. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hihihi Thnx Weegbree, wat lief! :D

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @marral wij gaan gewoon samen deze ronde zwanger raken hihihi ! jij dus vanaaf volle bak aan de klus? wij zijn gister al bezig geweest! maar goed ook want het vruchtbaarslijm blijft er maar uit stromen niet normaal zoveel (4 eitjes is 4x zoveel productieslijm lijkt net hhaha) dus toppie! ben zooo benieuwd straks! ik heb al besloten dat als zij geen iui zo willen doen dat ik dus zeker het thuis gewoon aan de slag ga! dan maar lekker geen iui ! ben zooooo benieuwd naar vanmiddag ! ik moet vanavond waarschijnlijk pregnyl, dus dan hebben we tegelijk onze NOD marral! leuk !!!

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bbibi: hihi ja ik belde manlief op en zei: zorg maar voor goede zwemmers vanavond!! :D Heb echt nog geen idee hoe en wat (dit was zo onverwachts natuurlijk!) Dus denk maar 3 avonden achter elkaar klussen of zo? Na 24 tot 36 uur springt een ei toch? En dan 12 uur vruchtbaar?
    Oh, en jij dan ook vanaaf pregnyl! Nou dat moet toch gewoon gaan lukken nu bij ons beide he ;) hihihi Zou wel heel leuk zijn! :D
    Hoe laat moet je voor je fm?

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wow vind het echt spannend voor jullie meiden!!

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Meiden, wat denken jullie? Vanmorgen om 9 uur dus pregnyl gespoten...
    Dan vanavond, morgenavond en donderdagavond klussen??
    Pff, voel me echt totaal onvoorbereid ;) hahaha

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Verwachting is dat ie dan morgenavond springt dus vanavond en morgenavond (beetje vroeg op de avond) en dan miss (als het je lukt) de donderdagochtend nog. dat zou ik doen!
    en belangrijk (ook als het lukt :) jouw orgasme na zijn zaadlozing...
    sorry voor de details, maar is belangrijk!
    zo is het bij ons ook gelukt iig!
    spannend meid!

Deel Deze Pagina