tip van weegbree klopt! dat had ik haar ook geadviseerd enne ik zou doen wat je nu zegt! ik weet niet HOE goed jou man zijn zaad is? maar vanaaf woensdag aaf en donderdag aaf zou ik doen! ik heb gister aaf gedaan, en als we niet voor iui kiezen ga ik ook vanaaf woe en donderdag nog doen savonds! dus dan kunnen we tegelijk er tegenaan meid hahahaha zou idd wel erg leuk zijn samen tegelijk pregnant
Thnx meiden!! Bibi: hihi ja wel grappig dan, tegelijk lopen! Ben wel heel benieuwd wat je te horen krijgt hoor, in het ziekenhuis!! En hoe goed de zwemmers zijn van hub, geen idee. Goed genoeg zei de gyn. Maar hoe en wat wilde hub liever niet weten. Hij zei, als ze zeggen dat het goed is, dan is het prima.
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 3e ronde Puregon en IUI-3 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F-> escape ivf ♥ NOD (Op het wachtbankje) -Bo1986 29 april -Marral 9 mei ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Net getest omdat donderdag natuurlijk m'n officiële nod is maar hij was echt omo wit morgen ochtend nog maar een keer testen maar je zou dan nu toch wel een tuur streepje moeten hebben??
Mij hebben ze behoorlijk in de stres gebracht vandaag. Ik had een afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis, ze wilde naar de hartjes luisteren maar kon ze niet vinden. Nou dan toch maar even snel een echo, maar zei ze het apparaat is wat ouder en ik ben ook nog niet volleerd echoscopiste. Toen kon ze dus maar 1 kindje vinden.... ik helemaal in de stres natuurlijk, nog snel een afspraak bij een echte echoscopiste... en ja hoor... er zaten nog gewoon twee kindjes met kloppende hartjes e.d! Ik had om 14.45 een afspraak in het ziekenhuis en liep er ps om 17.00 weer weg.
Bo ik hoop dat je te vroeg bent! Ik duim nog even door! Myloon....grrr wat een eikels zeg. Gelukkig is alles goed met de kleintjes! !
@merel, wat vervelend van je moeder, hopelijk draait ze bij! @Bbibi, super joh al die eitjes hopelijk heb je inderdaad dan meer kans. Waarom heb je besloten om niet IUI te doen? @Marral, aahh super joh gefeliciteerd nu hopen dat het eitje ook zn werk doet! Ik ga duimen meid! Succes met klussenJ @Bo1986 hopelijk was je te snel!! Ik duim ook voor jou!! @myloon, ppff zeg ook niet fijn logies dat je stress had. Gelukkig zijn het er uiteindelijk wel twee Hier kleine update, maandag naar gyn geweest nog steeds allemaal kleine eitjes. Moet nu donderdag weer terug. Moest al wel vanaf vrijdag 75 spuiten. Wij gaan dit weekend weg dus kan dan pas weer volgende week woensdag komen ben benieuwd wat ze daar mee doen.
Bibi: spannend meid! Duim voor mooie eieren! Hier gaat t goed hoor. Alleen wachten duurt lang Pfff! Bo: Grr shit. Hopelijk was je te vroeg. Blijf nog ff voor je duimen. Heb je wel met ochtendurine getest? Marral: jeeeeeeejjj ben zo blij voor je. Eindelijk een kans! Duim voor je. Poppel: he balen! Nog steeds kleine eitjes. Hopelijk donderdag beter nieuws. Wel lastig zo met je weekend weg... Myloon: tjonge wat een gestress. Pfff wat kunnen ze een mens aandoen he! Gooi dan die oude achterhaalde spullen weg. Gelukkig was t uiteindelijk allemaal goed.
Topiclid info: - Typje/27jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Avda / 24 jaar. 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Bo1986 / 26 jaar/ 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Nino / 26-4 gesprek gyn. ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 2 rondes Provera, 6e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 feb. wederom 2e iui mislukt. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde vmk. Ronde 9 menopur - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon en 2 rondes Menopur zonder resultaat. Nu 3 maanden de pil om lichaam rust te geven. - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur(62) - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Puregon - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 3e ronde Puregon en IUI-3 - Avda, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal -f - Poppel, 6 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde gonal-f - Bo1986, rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1e ronde Gonal-F-> escape ivf ♥ NOD (Op het wachtbankje) -Bo1986 29 april - Nino 2 mei -Marral 9 mei ♥ Zwanger: - Jolien - Myloon - Bonita - Weegbree - Merel
Pfff, Myloon, wat een stress moet dat zijn geweest zeg... Jemig... Gelukkig is alles goed!!! Bo, je hoeft nog niks te zien, hoor, nog ff geduld.... Moelijk! Nino, ja, wachten duurt altijd errug lang... Ik duim mee! Marral, joehoe, een ei is een kans! Doe je gewoon net als Merel, hup zwanger bij het eerste het beste ei Poppel, als je eitjes flink gegroeid zijn, maar nog net niet genoeg, kan het ook zijn dat ze zeggen dat je van het weekend de pregnyl kunt nemen. Hopelijk wat meer actie deze week! Bbibi, klinkt spannend. Met vier eitjes zelf proberen, geeft dat kans op een... Vierling!? Nou ja, hoe dan ook, doe het maar lekker zoals het goed voelt boor jullie. Het leukste blijft toch als je een kindje krijgt door een héél gezellig avondje samen Hier ook opgehoogd naar 75. Ik verwacht dat er nu wel wat gaat gebeuren, overmorgen fm. En ho ff, Marral en Bbibi, ik doe deze ronde ook s een keer mee met zwanger worden! En weer bedankt voor de lieve reacties. Ik ben er maar eerlijk over geweest naar die vriendin, en heb me voorgenomen er naar mijn zwangere vriendinnen helemaal open over te blijven. Dan moet ik maar huilen als ze vertellen over die echo, het is niet anders...
@saar, lastig he mensen om je heen waar het wel lukt. Bij mij was collega nr 3 al met het nieuws gekomen. Ik kan de pregnyl niet zelf zetten denk ik. Dit wordt altijd in het zh gedaan. ( in m'n kont) hoe gat dat bij jullie?
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties! Ik heb de pregnyl 2 keer nu zelf gezet, het mocht gewoon in mijn buik. Ik kreeg een instructieformulier mee waar wel de bil werd aangegeven, maar volgens mijn fertiliteitsarts hoef dat tegenwoordig niet meer.
Goedemorgen!! Jeej, wat een verschil hier thuis! Ik kwam gister thuis en had mijn man heel lief een bosje bloemen voor mij gehaald (een van mijn lievelings bloemen en in mijn favo kleur). En verder wilde hij toch wel graag saampjes uiteten. Dus dat hebben we ook gedaan. Hij komt ook echt steeds aandacht zoeken en knuffelen hahaha. Ik vind het wel grappig Het eerste wat hij vanmorgen vroeg: En, voel je al wat? Ik vind het zo schattig dat hij er zo mee bezig is. Normaal is hij echt helemaal niet zo! @Saar: Wat knap dat je het verteld hebt tegen die vriendin! Kon ze het wel een beetje begrijpen? En ja, jij moet ook gewoon zwanger worden hoor deze maand!! @Myloon: Jeetje, dat is dan zeker wel schrikken!! Gelukkig is het allemaal toch gewoon helemaal goed met je 2 kleintjes!! @Poppel: Hier krijg ik als ik Puregon haal meteen een setje Pregnyl mee (heb er nu al 3 thuis liggen...). Die mag ik gewoon zelf zetten, gewoon in mijn buik. Hopelijk morgen toch een mooi ei voor jou!! @Nino: Hoe is het met jou? Overmorgen een afspraak bij de gyn zie ik? Heb het denk ik gemist... Een belangrijk gesprek? @Bbibi: Hoe is het meid? En hoe is het met je 4-ling? @Weegbree: Hoe is het met de misselijkheid? Al wat beter? Je zou zo'n bandje halen toch? Is dat wat? @Bo: En hoe is het met jou? Nog getest? Hopelijk snel een posi test voor jou!!
goedemorgen meiden, Marral, wat lief!!! nog even een paar dagen gezellig doen en dan af wachten! Poppel, pregnyl heb ik ook elke keer zelf gezet in m'n buik. Hoefde het ook niet in m'n bil te doen. Hier, vanmorgen weer getest en weer negatief gister de laatste Utro pillen gebruikt dus laat die ongesteldheid maar komen want ik kan het echt niet geloven dat ik nog positief ga testen deze week! pfff zit echt in een dipje waarom kan ik zelfs dit niet t enige wat t moest doen was innestelen en zelfs dat kan ik dus niet!! Voel me echt een mislukkeling
aah Bo, ik vind het echt rot voor je... snap dat je niet veel hoop meer hebt... dikke knuffel! waren er nog veel bevruchtingen? bbibi succes vandaag weer met je fm...! Saar zet hem op! er is vast een mooi eitje te zien morgen. hier weinig nieuws. ik eet asociaal veel (vooral veel brood!) wordt zelfs snachts wakker van de honger...als ik niet op tijd eet moet ik spugen. maandag alweer een echo! toch spannend, hopelijk is die kleine weer goed gegroeid (van 1 naar 2 cm ongeveer haha...)
Hihi weegbree dat brood eten had ik ook zo rond die tijd, normaal ben ik geen broodmens maar toen, haalde met gemak 6 op een ochtend/middag. Nu is dat eigenlijk niet meer. Ik ben alleen nauwelijks misselijk geweest. Had tussen de 9de en 12,5 week wel onwijs veel last van obstipatie.
@Bo: oh, wat balen zeg!! Dikke knuffel voor jou!! Snap heel goed dat je zo in de put zit. Maar het ligt echt niet aan jou meis!! Maar wel echt super k*t als het niet lukt!!
Sorry Bo, ik reageer niet eens op jou... Dikke digitale knuffel voor jou!!! @Weegbree, Hier waren ze met 7 weken 10.6 mm en met 9 weken rond de 25 mm. Met 12 weken al ronde de 6,5 cm!
pff bizar zoveel eten...hoop echt dat ik niet te gek dik wordt... net ff met de vk gebeld. en het schijnt echt normaal te zijn. gewoon aan toegeven dus.