Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Myloon, ik had hier gezien dat het kindje op 8.6 (maandag) zo tussen 1.9 en 2.2 moet zijn.
    CRL table
    dus ben benieuwd...!
    met 7.2 was ie 10.4 terwijl hij met 7.5 voor 10.3 in het schema staat. ik ga er maar vanuit dat dat een goed maatje is :)

2. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dat wel goed zit hoor, je hoort dat ook allemaal bij een echo hè! Nu zitten ze nog op schema, op den duur wordt dit anders en groeien ze hun eigen groei. (dacht ik te hebben gelezen).

Fijn dat je al een verloskundige hebt geregeld!
    Zelf heb ik er vandaag 1 gebeld voor de begeleiding bij het kraambed thuis.
    Ik wordt via het ziekenhuis gevolgd nu maar moest dit schijnbaar wel regelen!?

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marral, dat klinkt gezellig :D. En fijn dat je hub zo meeleeft? Ik moet er altijd wel om lachen, die mannen die na de daad toch een beetje aan de zijlijn staan en dus maar op jou af moeten gaan. Ik ga deze ronde ook weer proberen er wat leuks van te maken, vorige was toch een beetje stressen.

Poppel, hier ook, gewoon zelf de Pregnyl in de buik. Gaat elke keer goed, dus...

Weegbree, het zal inderdaad wel een fase zijn, dat vele eten. Hopelijk niet je hele zwangerschap, dan ben je straks Ma Flodder ;). Nu inderdaad lekker aan toegeven, je lijft vraagt er niet voor niets om, denk ik dan.

Bo, wat balen zeg... Ik snap ook wel dat je weinig hoopt meer hebt. Het kan nog wel, maar ik weet ook niet precies hoe groot de kans nu nog is. Knuffel voor je, meis. Ik snap ook dat mislukte gevoel. Maar daarmee doen we net alsof er controle over hebben, en het lastige is nou juist dat we er geen enkele controle over hebben...

Toevallig dat Bo dat net zei over het mislukt voelen, want ik wilde jullie dit vragen: voelen jullie je ook wel eens mislukt of minderwaardig ten opzichte van mensen die wel al zwanger zijn of kleintjes hebben? Ik voel me soms net alsof ik nog een kind ben en zij al 'verder'. Of dat ik gewoon minderwaardig ben omdat het bij mij níet lukt. Rationeel gezien onzin, maar het voelt af en toe wel zo. Kennen jullie dat?

4. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om heel eerlijk te zijn heb ik dat nooit gehad, ook niet het gevoel jaloers te zijn op mensen die wel zwanger werden.
    Zelf heb ik altijd wel het gevoel gehad dat het hoe moeilijk ook, ons wel een keer zou lukken.

Ik ben dan denk ik ook vrij nuchter ingesteld.

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ Saar, ik heb dat ook wel een op momenten. Ik heb dan het gevoel dat het enigste waar voor ik gemaakt ben ( voortplanting ) dat ik dat niet kan.. Dat heb ik meestal als ik weer hoor dat iemand zwanger is, of als ik bij mijn zus of beste vriendin ben geweest. hun zijn beide halverwege mei uitgeteld. Dag erna realiseer ik me ook dat ik gewoon moed moet houden.. Onze tijd komt nog wel!! Het moet!

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Saar: Nee, op zich heb ik dat niet. Behalve als ik echt heel verdrietig ben of zo als er iets gebeurt (toen spuiten niet aan sloeg bijv) dat ik dan tegen mijn man zeg dat hij maar een vrouw moet zoeken die wel zwanger kan raken. Maar dit is geloof ik maar 2 keer geweest.
    Moet ik ook wel bij zeggen... De eerste reactie van mijn man toen hij hoorde dat ik pcos heb was: Oh, dus je lichaam is stuk! En hij meende dit serieus. Gelukkig zag hij later wel in dat dit niet echt leuk van hem was om te zeggen. Hij dacht eerst ook dat het mijn eigen schuld was door het doorslikken van de pil.

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Saar: na 2,5 jaar proberen en nog met lege handen, voel ik me erg regelmatig een waardeloos schepsel. Zeker als het bij anderen wel snel lukt. Snap je echt heel goed hoe je je voelt.

Bo: he getver! Hoopte zo ontzettend voor je. Hele dikke knuffel!

Marral: weet niet of ik het hier had verteld idd van het gesprek. Mijn fertiliteitsarts stelde dit voor, omdat ik nu al bijna 2 jaar rond loop op de afdeling, nog zonder resultaat. Zit nu in spuitronde 9 en zou er 12 doen, dus een gesprek met de gyn hoe verder en heb zelf nog veel vragen.

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Lieve dames,

Ik haak even in om mijn oude clubje te laten weten dat onze eerste ivf poging geslaagd is! Ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger en hebben vandaag de eerste echo gehad en het hartje horen kloppen!

Ik wil jullie allemaal nog veel sterkte en succes wensen!

Veel knuffels en liefs pipsqueak

9. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Nino: Oke, spannend dan! Hopelijk komt het niet tot die 12e ronde!! En wel fijn als je zoveel vragen hebt om die dan ook te kunnen stellen.

@Pipsqueak: Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van het zwanger zijn!!

10. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Wauw gefeliciteerd pip! Fijn dat de 1e IVF meteen raak is en al een mooie echo gehad. Geweldig, geniet ervan!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Pip suuuper!! Gauw genieten!

12. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pipsqueak
    Wauw wat mooi nieuws!!! van harte, en ga er lekker van genieten!!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @pip geweldig nieuws proficiat meis!!

@ bo dikke knuffel voor jouw wijffie! Wat erg dat het niet gelukt is! Hopelijk wordt een van je cryos een mooie plakkerd! Ik hoop het echt!

@marral *smelt* wa lief !! Lief mannetje heb jij!! Dus gezellig gemaakt?

@poppel balen dat er weer niks zat! 75 zal vast wel wat doen:)

@ nino hahaha wachten duurt altijd zo lang he! Al heb jij gelukkig maar korte cyclusjes dat is al heel fijn :)

@ saar nog aals dikke knuffel wijffie! En zo moet je je niet voelen al begrijp ik je gevoel volkomen! Jij en ik en de andere meiden die lang bezig zijn moetwn ook aan de beurt komen!

@weegbree bijna maandag mop

@ olakide hoeist met je vader meid?

@avda hoe is het met jouw? Wanneer testen?

@myloon wat schrikken voor jouw! Lijkt me heftig als ze opeens een hartje niet meer kunnen vinden! Pfffff gelukkig liep het goed af!

@hier, besloten om toch deze maand geen iui te doen! Ik had vandaag tot 1 uur de tijd te beslissen! Maar een punctie was persee noodzakelijk! En dat verkleint de kans toch weer! Plus was het zaad van mijn man vorige keer voor het wassen beter dan na het wassen! Dusja dan maar zelf thuis proberen! Dus gaan er vol tegenaan! Vanaaf pregnyl dus springen mn eitjes vrijdag ochtend! Dus spannend! :)

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    bbibi! dit moet jouw ronde worden! duimduimduim!
    nino, ook voor jou duim ik
    en voor de andere meiden ook allemaal!!!!!!!!!!!

15. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames even kort reageren via m'n mobiel. Zojuist weer fm gehad helaas is er weer niets gebeurt. Ze gaat overleggen met mn eigen gyn hoe nu verder. Vanmiddag heb ik hiervoor een belafspraak staan. Afwachten dus.

16. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Goedemorgen meiden!!

Pff, wat een drama hier vanmorgen! Manlief heeft nooit moeite met presteren onder druk. Vanmorgen een uur geprobeerd, maar het lukte hem echt niet. Nou ja, dan maar niet en hopen dat 2 keer genoeg geweest is. Nu afwachten. Ben blij dat het er op zit.

@Bbibi: Spannend meis! Hoop heel erg voor je dat het lukt deze ronde! Ga heel hard duimen voor jou!!!

@Poppel: Wat vreselijk balen zeg!! Spannend dus vanmiddag!!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ach marral, da's balen he...vooral voor je man!
    volgens mij hebben er wel meerdere mensen last van gehad.
    (wij ook hoor!), het is ook niet niks dat het per se moet voor de mannen!
    het hoeft maar 1 lucky shot te zijn en je hebt een ei!
    volgende keer wat eerder beginnen en het wordt vanzelf wat makkelijker!
    poppel balen meis... hopelijk vanmiddag meer nieuws.

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    ach, normaal heeft hij er totaal geen moeite mee. Maar 's ochtends is gewoon niet zijn ding. Hij is totaal geen ochtendmens. Maar zo erg vind ik het niet. Eerst lekker op vakantie en daarna gaan we er voor! Komt helemaal goed! Op naar september!! (dat zegt mijn gevoel)

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou, dan weet je dat ook weer! geen ochtend wipjes dus :)
    heerlijk meid, lekker genieten!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @marral hahaha hier hetzelfde hoor! manlief houd juist wel van ochtend sex, en ik juist totaal niet... hahaha ;)
    maar die 2x moet genoeg zijn hoor meid! perfect getimed! je had dinsdag ochtend je pregnyl toch? dan is hij gister avond gesprongen dus moet goed zijn!!

hier gister avond 11.00 pregnyl gezet vantevoren nog illegaal om 6uur een dosisje puregon gespoten (slecht... haha) dus ik vermoed dat hij morgen ochtend heel vroeg (of vanacht) springt! dus vanaaf weer volle bak aan de klus! en morgen ochtend miss nog een keer! :)

@poppel balen meid! hopelijk komen ze met een goede oplossing!@ misschien gelijk 100 net als marral spuiten?

Deel Deze Pagina