Topic-Lid-Info: - -Typje/26jaar/2e kindje -Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje -Myloon/30jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - - - - - Ronde( MMM ): - -Typje ( 1e ronde) MMM -Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon -Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon. - - NOD: - -Mama3e 6/10 -Typje-9/10
@myloon, volgens mij lijken onze situaties wel op elkaar.. ik moet morgen weer voor een fm ik hoop dat er wat te zien is! @mama, wow dat jij dat durft zelf eenheden omhoog schroeven... ik heb wel eens stiekem 1 klikje erbij gedaan maar niet 25 eh! haha misschien ben ik ook wel een mietje maar dan ben ik bang dat er iets mis gaat @violet, fijn dat je ongi bent, dan kan je weer verder! @all... morgen 2e fm op cd13... ik hoop dat er wat te zien is.. maarja cd13 is opzich nog wel vrij vroeg... we wachten maar weer af.
Topic-Lid-Info: - -Typje/26jaar/2e kindje -Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje -Myloon/30jaar/1e kindje -miss miranda/22 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting - - - - Ronde( MMM ): - -Typje ( 1e ronde) MMM -Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon -Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon. -miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde puregon - NOD: - -Mama3e 6/10 -Typje-9/10
@miss miranda, Het zou inderdaad maar zo kunnen dat onze situaties een beetje op elkaar lijken. Alleen is het in ons geval zo dat het enkel aan mij ligt (bij manlief alles goed!) en wij daarom het nog op de 'natuurlijke'weg zeg maar mogen proberen! Bij mij heeft trouwens van de 4 keer clomid 1 keer 150 mg. het wel gedaan. De keer daarna niet en toen zijn we dus begonnen met puregon.
Topic-Lid-Info: -Typje/26jaar/2e kindje -Mama3e/33 jaar/3e kindje -Bonita/31 jaar/1e kindje -Myloon/30jaar/1e kindje -miss miranda/22 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting - - Ronde( MMM ): -Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl -Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon -Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon -Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon. -miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde puregon - NOD(Op het wachtbankje): -Mama3e 6/10 -Typje-9/10 FF wat kleur toegevoegd, zwart is ook maar zwart @Hier; Niet veel bijzonders, de wasmachine draait weer op volle toeren... De droger staat aan, toch bagger weer om het buiten te hangen Dierenarts gebelt, onze hond heeft een tabletje opegeten... En wel te verstaan de FOLIUMZUUR Maar kon geen kwaafd gelukkig hihihi.. Ook geen last van enige kwaaltjes, soms een wat beurs gevoel in de buik,maar verder nergens last van. Ook niet trouwens bij de vorige keer. Had toch ff stiekum een testje gedaan, om er zeker van te zijn of de pregnyl nog wel goed was Test gaf positief aan dus dat zat wel goed.... ( pietje Paniek weet het) Fijne ( zonnige, kan ik niet zeggen) Dag Meiden knuff
Typje, Gezellig hoor die kleurtjes !! Hier ook een testje gedaan gisteren hoor...hij begon al lichter te worden, dus ik heb goede hoop dat het over 3 dagen uit mijn lichaam is. wat een giller dat je hond precies die foliumzuur pakt zeg hahaha Miss Miranda, idd best eng om het zelf te gaan opschroeven, en natuurlijk raad ik het niemand aan om dit ook te doen. Echter groeide er bij mij al die maanden altijd maar 1 eitje, dus ik heb de gok genomen. Natuurlijk wel in mijn achterhoofd dat ik na 2 dagen weer op controle mocht, en dat ik toch evt een overstimulatie zou kunnen krijgen. Gelukkig in mijn geval is dit niet gebeurt en heb ik er een mooi ei van gekregen . All, hier net zoals typje, wassen draaien, kids ophalen van school, en werken bij een oud baasje in de huishouding. Zelf werk ik in het ziekenhuis. Echter heb ik wel gisteravond zo slecht geslapen.... Ik kreeg steken in mijn lies en mijn tepels waren zo gevoelig Werdt er echt wakker van zo gevoelig... Natuurlijk dan midden in de nacht naar de wc, en dan weer zo slecht in slapen komen he....pfff Vandaag blijf ik maar kleine plopjes en steken voelen in mijn onderbuik, en nog steeds met uitrekken of hoesten krijg ik dat trekkerige gevoel vanuit mijn schaamstreek/ lies. Mijn gevoel zegt dat het evt een innesteling is geweest, maar kan dat 5 dagen na ei? Fijne middag allemaal !!!
Topic-Lid-Info: -Typje/26jaar/2e kindje -Mama3e/33 jaar/3e kindje -Bonita/31 jaar/1e kindje -Myloon/30jaar/1e kindje -miss miranda/22 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting -Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - - Ronde( MMM ): -Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl -Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon -Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon -Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon. -miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde puregon - NOD(Op het wachtbankje): -Mama3e 6/10 -Typje-9/10
Topic-Lid-Info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - VioletRose/02-10/echo - Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde Puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon NOD (Op het wachtbankje): - Mama3e 6/10 - Typje-9/10
Yeah 2 dames op t wachtbankje! Spannend!!! Typje leuk idee zo'n lijstje. Haha en je hond heeft blijkbaar een puppywens Mama: Spannend hoor. Ja volgens mij kan het al goed na 5 dagen. Hier vanmorge 1e fm gehad (cd 8) Had er nog niet veel van verwacht, maarrr... Links was niets te zien, dus ik dacht al er is nog niet veel te zien. Toen ging ze naar rechts en daar zaten er een aantal. Stuk of 4 totaal: 11 mm, 12 mm, 13 mm en 14,2 mm. Nog een paar rond de 10 mm. Beetje te snel dus zo vroeg in de cyclus. Vorige ronde heb ik meer dan 3 weken moeten spuiten voor een ei. Nu mocht ik trouwens deze ronde meteen beginnen met 112,5 eh. Nu mag ik dus als hoge uitzondering zaterdag weer voor een fm en moet nu weer dosis lager gaan prikken vanaf vanavond. Zijn jullie wel eens een dosis terug gezet? Topic-Lid-Info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - VioletRose/02-10/echo - Nino/29-09/fm Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde Puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur NOD (Op het wachtbankje): - Mama3e 6/10 - Typje-9/10
@Mama3e; GEzellig he ahhaha.... Van kleur word je vrolijk, en positief. En dat is wat we nu allemaal nodig zijn. Idd testje was niet knal, maar wel idd vaag streepje,maar duidelijk zichtbaar Hier ook trouwens vage steken in de liezen, vooral de l.lies... Verder nergens last van ga ook nergens vanuit, vorige keer ook niks gemerkt. @Nino; Hhahaha onze hond een kinderwens Lig dubbel hier Wij hebben een reu, dus dat word hem niet helaas. En zoveel pups ook niet echt belang bij Als het nu kleine hondjes waren.... 4 Eitjes dan reageer je goed op de behandeling. Nu hopen dat ze niet alle vier doorgroeien. Tenzij je een groot gezin wilt Hier nooit een dosis terug gezet. @All; Wat is bij jullie ziekenhuis de grens betreft groeiende Follikels?? Hier is de grens 3. Met meer word het afgebroken, vanwege de vele complicaties die Kunnen optreden. Hier: Tja.... Me wekkertje ging alweer om 07.00. En dat terwijl ik gewoon vakantie heb HEb een afspraak met de woningstichting, die naar onze deur komt kijken. NOuja het slot, wij kwamen er laatst achter ( tuurlijk net in een mega regenbui) dat onze slot niet open wil, je krijgt amper de sleutel erin En dat is best irritantDat je je eigen huis niet in kan Dus daar moeten de mannetjes maar ff naar kijken. Verder ligt hier ons kleine prinsje nog (prins)Heerlijk te slapen.... En ik heb de wasmachine weer een flinke draai gegeven, de droger aan het werk gezet. De vaatwasser een tablet gegeven....dus nu tijd voor zp'n en een kopske koffie Fijne dag meiden x
Topic-Lid-Info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - VioletRose/02-10/echo - Nino/29-09/fm - Pipsqueak/pauze tot half oktober Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde Puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui NOD (Op het wachtbankje): - Mama3e 6/10 - Typje-9/10 Hoi dames, Heb me even op het lijstje toegevoegd! Ben druk geweest de afgelopen week, maar ga nu heerlijk genieten van onze vakantie in Turkije. We vertrekken vannacht. Succes mama en typje op het wachtbankje!! De rest natuurlijk ook veel succes en dat de eitjes maar mogen groeien! Als er wifi in het hotel is probeer ik nog wel even te spieken, maar ik ga vooral van de zon genieten! Tot over een week! liefs Pips
Topic-Lid-Info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - VioletRose/02-10/echo - Nino/29-09/fm - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/01-10/1e fm meting Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde Puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6e ronde OI met GonalF 75eh en Ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Mama3e 6/10 - Typje-9/10 @Pip: fijne vakantie!! Geniet er van. @Mama3e en Typje: succes met afwachten! Wel handig zo'n lijstje, lekker overzichtelijk!
Pips, heel veel plezier op vakantie !!!! Flower, bedankt al zit ik nu wel al de dagen af te tellen hoor Nino, Wauw...dat is nog eens een reactie, ik hoop voor je dat 1 follikel de mega ei mag worden. Laat je het nog even weten zaterdag hoe het is afgelopen ? All, bij ons in het ziekenhuis afd ferti-poli is de grens 1 a 2 eitjes. Meer niet....zelfs bij 2 doen ze al raar . Vandaag is alles weer rustig in mijn buik gelukkig, nou je gelukkig ....ik hoop natuurlijk op alle nare ongemakken . Fijn weekend allemaal !
Topic-Lid-Info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Myloon/28-9/5e fm meting. - miss miranda/28-9/2e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - VioletRose/02-10/echo - Bonita/05-10/bloedprikken oestradiol - Nino/29-09/fm - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/01-10/1e fm meting Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu 3e ronde Puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6e ronde OI met GonalF 75eh en Ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Mama3e 6/10 - Typje-9/10
Zo, eventjes het schema bijgewerkt . Ik had vanochtend de uitgangsecho en dat zag er allemaal rustig uit. Ik begin morgen weer met het spuiten van Fostimon. In plaats van Pregnyl kreeg ik nu Brevactid mee, dat schijnt de Duitse variant van Pregnyl te zijn. Ze hadden leveringsproblemen met de gewone Pregnyl. Ik moest nu wel 4,90 euro bijbetalen. Ze zeggen wel eens dat kinderen geld kosten, maar zwanger worden ook (als ik alleen al kijk naar de parkeertarieven op de parkeerplaats van het ziekenhuis ). Anyway, weer lekker van start!
sorry beetje late reactie... drukdrukdruk ik ben dus gister weer voor een fm geweest. was helaas nog steeds niks te zien... dus ik mocht ophogen. van 100 eenheden naar 125... gister zij de fertiliteitsverpleegkundige: maar dan moet je morgen wel weer terug komen,.. oke, dus ik vandaag naar het ziekenhuis... in de weekenden doet de gyn met weekenddienst de fm's altijd.. dus ik kom daar, zegt ze: ik snap niet dat de verpleegkundige je nu al terug liet komen... want je spuit 's avonds en nu is het de volgende ochtend... dus het zit wel heel dicht op elkaar. ik had je liever morgen dan gezien... Dat zei mijn eigen gevoel ook al, maar ja... er was vandaag ook nog niks te zien,... ik moet doorgaan met 125 eh spuiten en maandag weer terug komen!
Bonita, ik heb wel eens eerder gelezen dat er idd een duitse variant bestaat, maar woon jij dan dicht bij de duitse grens ? Of zou ik er ook naar kunnen vragen, ik woon in midden nederland ? 4,50 euro is beter dan 35 euro voor de ovitrelle. Miss Miranda, nou wat een doos zeg die ferti-verpleegkundige !!! Om boos van te worden hoor :x. Zoals ik al eerder een keer had gemeld hier, "ze denken maar dat je alle tijd van de wereld heb". Ik neem aan dat jij vaak ook verschillende ferti-verpleegkundige krijgt ? Ik dus ook altijd, het zijn er 5 incl. de ferti-arts, de 1 zegt dit, terwijl dan ander weer wat anders tegen je zegt, gek wordt je er soms van..... Succes maandag
Hoi meiden, Ik ben inmiddels 100 eenheden aan het spuiten sinds vrijdag. Vrijdag waren de twee grootste 9 en 9,5 mm. Niet groot genoeg dus. Pff wanneer gaan ze nu eens verder groeien!! Morgen mag ik weer voor een echo.
@MissMiranda; Idd wat belachelijk dat je de volgende dag direct weer moet komen. Hier zit er altijd 3 dgn tussen. NOu hopen voor je dat er maandag wel een ei te zien is, die gegroeit is Suc6 alvast morgen @Mama3e; Echt heb jij zoveel verschillende artsen? Vind je dat niet erg dan? In 2010 ook zoveel gehad, maar heb er nu een stokje voor gestoken. En nu standaard max.3 die ook ook van 2010 nog ken. Tenzij ik in het weekend kom, dan een gyn. @Myloon; verhoogt, nu hopen op mooie groeiende eitjes Hier: Manlief is aan het werk, dus ga straks ff een wandeling maken met me kleine prins en hondje ( nu nog mooi weer). Daarna ff cupcakes maken....en luieren Qua kwaaltjes: Wachten duurt lang zeg, geloof nu 5 dgn na de pregnyl, maar heb hier en daar een wat trekkerig gevoel in de onderbuik. Verder af en toe flinke steken in de vagina....we wachten maar weer af. Fijne zonnige dag meiden
@mama, nee dat valt wel mee... ik heb maar 2 verschillende verpleegkundigen die altijd de FM's doen,.. en mn eigen gyn... alleen in het weekend is het maar net welke gyn er dienst heeft. maar die stomme vepleegkundige die mij na 1 dag (eigenlijk maar een halve van spuiten tot fm) al liet terug komen is wel de ''stomme'' van de 2... zij zegt amper wat en is heel zakelijk... bij die andere ben ik meer op mn gemak. @myloon, meid ik weet precies hoe je je voelt... ik ben nu ook alweer omhoog gegaan... bij sommige vrouwen is 50 eh al genoeg ofzo en gaat het heel snel... bij ons dus duidelijk niet... erg frustrerend!! @typje, wat klinkt dat heerlijk knus! lekker met je mannetjes thuis en lekker cupcakes maken... veel plezier meid! @all... ik vraag me af... ik spuit puregon... maar in het ziekenhuis waar ik nu zit is het maximum tot hoever je mag spuiten 125 EH. als er dan nog geen follikels groeien ofzo moet je de behandeling voortzetten in een andere kliniek of ziekenhuis... verder is het bij mijn ZH zo dat je wordt gevolgd t/m cyclusdag 20... als er dan nog geen enkel begin van groei is te zien moet ik eerst weer ongi worden en dan weer opnieuw beginnen. ik knijp em nu dus al behoorlijk... ik zit sinds vrijdag op 125 eh... en morgen weer een FM... en dat is cd16... volgens mij mag ik nog wel een ronde hierna... want dan kan ik nog met 125 eh beginnen... maar ik ben echt bang, wat nou als 125 eh niks doet? dan moet ik ergens anders heen... verder weg. hoe moet ik dat ooit allemaal hebben ? pff... tot hoeveel eh puregon mogen jullie spuiten?