Bbibi: Oh, dat is ook een lastige combi dan hahaha. Wel super spannend deze ronde voor jou! Hoop zo dat het lukt!! Ach, we zien het wel. Ben er nu klaar mee en nu lekker 2 weken rust! Geen pillen, spuiten, ongi... Even helemaal NIKS HEERLIJK!!
jaaaa zeker spannend! ik moet nog even en mag ook over 2 dagen zeggen RUST!!! HAHAHA nouja niet echt! dan gaat om 6uur mijn wekkertje zodat ik de utro kan inbrengen! dus zit ik daarmee! ik ben OF aan het spuiten, OF ongesteld, OF aan de utro! bahhhh zou blij zijn als het allemaal niet meer nodig is! hihi
@Marral gefeliciteerd met je eerste ei!...Misschien net als bij mij direct raak?! Duim voor je meid! @Bbibi...jij ook op naar je nod..4 eitjess..dan MOET je gewoon zwanger worden!!! @Bo..ik had pas op 13 dpo...15 dagen na pregnyl een licht streepje Wanneer is nu je echte nod? Ik had trouwens ongi krampen voor nod(Heeeel heftig) @Myloon, gelukkig gaat het goed met de kleintjes! pff ff schrikken zeg! @Weegbree..veel plezier maandag..ik ben nu wel een beetje aan het balen dat ik nog geen echo heb gehad en zal dan met 12 week pas mn 2e krijgen..dan vind ik wel jammer Hier gaat alles goed, eet iets meer, vind veel etensgeuren heeel goor, sigarettenlucht heel ranzig..kan qua geurtjes niet veel meer hebben!
merel fijn te horen dat alles goed gaat! dat van die geuren hoor je wel onwijs vaak he! gelukkig is dat meestal maar tijdelijk dat het zo erg is
Myloon: Jeetje wat schrikken!!! Echt slecht eigenlijk dat ze niet t tweede hartje kon vinden! maar gelukkig is alles goed met ze!! Poppel: balen zeg meis! kunnen ze niet nog meer ophogen dan? Bbibi: hihi veel plezier met klussen! met 4 eitjes moet er wel eentje raak zijn toch Merel: Ik hoorde ook dat een zwangerschap je reuk versterkt idd! Nog 1,5 week en dan mag je eindelijk je kindje bewonderen Hier: Vandaag 14 dagen na de punctie, gelukkig al wat meer uit m'n dip maar heb t er soms nog wel moeilijk mee! Had het gewoon zo gehoopt dat t gelukt zou zijn! Dinsdag gestopt met de Utro, gelukkig niet meer die vieze balletjes! Ben alleen nog steeds moe maar zal wel even nodig hebben om uit m'n lichaam te gaan. Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik pas weer opnieuw testen maar verwacht dan al wel ongesteld te zijn!
Dag dames, weer even kort, maak dagen van 11 uur per dag op dit moment dus blijft nIet veel vrije tijd over. vanmiddag gyn aan de lijn gehad. Ivm weekend weg hebben we afgesproken dat ik vanaf zondag 100 moet gaan spuiten en dan woensdag weer fm afspraak. Als dat niet werkt weer opnieuw beginnen en dan starten met 75 ipv 50.
@bo begrijp het heel goed dat je in een dip zit! Het is ook niet niks! En zeker ivf niet! Hopelijk ontdooien de cryos goed!! en heb je toch komende maand een mooie beeb! @ poppel pfieuwwww wat druk meid! Doe rustig aan! Gelukkig mag je flink oohogen en niet met iedere keer alleen maar wat druppeltjes! Hooelijk gauw een mooi ei
Sorry dat ik lang niks gepost heb naar was erg druk met alles thuis. Met mijn vader gaat t goed. Hij heeft stent in hart gehad en is weer thuis. @Marral gefeliciteerd met je ei! Hopen dat er wat moois uit groeit. @Bbibi veel plezier met klussen! Ik word ook gestoord van al die medicatie: puregon, pregnyl, utrogestan en ongesteld en volgende ronde... @Bo waar zit jij nu inmiddels? @Myloon ben blij te lezen dat je kleintjes allebei 'het doen' @Merel dat hoort erbij. Ik zou er heel wat voor over hebben om naar te worden van geurtjes. @poppel waarom niet langer doorspuiten? Ik ben vandaag ongesteld geworden (week na utro). Zaterdag weer starten met spuiten, moet nog horen hoeveel want ze hebben me niet teruggebeld. Verder donderdag eerste echo en HSG onderzoek. Heb er zin in... Maar voor t goede doel. Als alles open is ga ik om IUI vragen en anders zal het IVF worden. Pas had iemand het over je mislukt voelen. Ik heb dat echt heel vaak. Iedereen lijkt zwanger te worden om ons heen en ik kan dat niet eens. Kan soms niet eens eisprong krijgen, en soms niet eens een ei! Wat kan ik wel den ik dan... Ik spreek het hier thuis ook vaak uit en kan het soms wel uitschreeuwen.
Bibi: ja zwaar he om er zoveel mee bezig te moeten zijn. Stomme utro. Waarom zet jij je wekker ervoor om 6 u??? Klus ze he!
Olakidee, ja, dat was ik, die daarover begon. Het raakt me echt als ik jullie verhalen daarover lees. Ik wil er later nog even op ingaan, maar zit nu op ipad, en op de comp heb ik wat meer overzicht. Fijn dat het beter gaat met je vader! Goed om te horen. Merel, super dat het goed gaat! Bo, ja, dat is echt even flink slikken. Helemaal niet leuk. *knuff* Poppel, oh, ik hoop dat die ophoging werkt!!!! Hier: zit ff in de STRESS. Ik had mn gezicht verbrand en was er daardoor ff niet helemaal bij en heb toen met een oud ampulletje Puregon gespoten, denk twee maanden geleden geopend, wel in de koelkast bewaard... Geen idee of het nu nog zal werken. Vandaag was ei 16 mm, ik mag zaterdag pregnyl, maar ja, dan moet ie wel goed doorgegroeid zijn! Doordat ik dan geen fm heb, weet ik het niet zeker. Mmmmmmm......
Oh, en Marral, wij hadden het de laatste keer ook, dat het een keer voor geen meter lukte. Na een hoop gedoe lukte het toen wel, maar ik heb nu Pre-seed gekocht om het proces wat te vergemakkelijken....
@Bbibi: Ja, met die utro heb je idd nog geen rust. Hoe vaak moet dat? 2 keer per dag of zo? @Olakidee: Wat fijn dat je vader weer thuis is!! Maar wat balen dat het niet gelukt is deze ronde! Bah!! Ze zeggen toch dat je na een hsg extra vruchtbaar bent? Hopelijk helpt dat!! Saar: Misschien even gyn bellen om te vragen over die ampul? Misschien kun je toch nog een extra echo krijgen om te kijken hoe of wat? Of dat hij je gerust kan stellen dat het toch gewoon werkt? Meiden, fijne avond allemaal!!
Nino: Veel succes vandaag bij de gyn!! Hopelijk krijg je antwoord op al je vragen! Bo: Toch nog spannend hoor, zo lang je niet ongi bent kan alles nog! Ik blijf duimen!! Poppel: Hopelijk met 100 toch een ei. En anders een nieuwe ronde. Ik was vorige ronde geïndigd met 75 (geen ei) en mocht deze ronde met 100 starten. Had op dag 9 een ei van 27mm! Dus geef de moed niet op meid!! Ik geloofde er ook niet meer in, maar komt echt goed! En ik heb het idee dat een een nieuwe ronde beter helpt dan lang door gaan in een ronde.
@nino huhhh moet jij vandaag naar gynae? Jij zit al na je ei toch? Succes iig meid! @saar ik denk dat het niets uit maakt meid! Ik heb altijd mijn spuit buiten de koelkast liggen en gebruik die ampul maand later nog steeds! Geeft niet hoor! En in de koelkast is hij zelfs 3 maanden houdbaar! Dus totaal geen probleem hoor meid! Jij dus ook bijna eisprong! Jij marral en ik lopen allemaal ongeveer tegelijk! En nino een kleine voorsprong! @avda hoe is het met jouw afgelopen meid? @olakide fijn te horen dat het goed gaat met je vader meid! Jij dus helaas ook weer nieuwe ronde? *knuf* @ marral hoe voelt dat nu op het wachtbankje? Heb je al thee en appeltaart geregeld? Want ik schuif bij je aan hihihi Ik denk vanmorgen mijn ei te hebben gehad ging kapkt van de kramp en nu weer een beetje een "beurs" gevoel! Mag ook wel met 3 a 4 eieren hahH vanmkrgen nog "geklust" precies een half uur na eisprong! Dus kan niet missen toch? Verder maanda dinsdag en donderdag aaf! Dus .... Nu morgen ochtend nog en dan smiddags begin ik met utro! Dus reken morgen pas als 1 dpo denk of zouden jullie dat vandaag doen als hij vanmorgen gesprongen is? Oja en olakide dat heb ik wel ook! Verdrietig en boos dat ieder ander zijn lichaam perfect dunctioneerd en dat rotlichaam van mij niet! Heb al vaak gezegd dat ik mijn lichaam tekoop zet! Bahhh ! En mijn man heeft dat gevoel ook wel een beetje met zijn zaadkwaliteit! Dus gelukkig hoef ik me niet schuldig te goelen tegnover hem, want wij zijn beide losers man en ik haha
hallo meiden, daar ben ik weer. Paar dagen even niet op ZP geweest. Maar thuis genoten van het zonnetje. Ik had woensdag al een zwangerschapstest gedaan. Omdat ik er zin in had Natuurlijk negatief. Zou ook wel erg vroeg zijn. Nu had ik me voorgenomen om vanmorgen te testen weer met manlief. (zaterdag is mijn NOD) Maar nu hadden we ons verslapen! 6.45 werd ik wakker en moet om 7.00 uur werken! Dus maar niet meer getest. Doe het nu maar gewoon morgenvroeg. Heb er geen goed gevoel over. Denk dan ook dat het niet raak is. Heb nergens last van. Helemaal niks...Hoef van de FA ook pas over twee weken bellen voor een afspraak als de ongie niet komt.. @Bibbi, gelukkig dan wel samen ''losers''. Bij ons ben ik de enige. Manlief was helemaal trost op zijn zwemmers @Marral, spannende weken nu ook voor jou! @Saar, en.. gyn gebeld? Gerustgesteld? @olakidee, jammer meid dat je ongesteld bent geworden! Komende donderdag de HSG? Succes meid! @BO, ik duim voor je dat de ongesteldheid uitblijft en dat je maandag een positieve test in handen hebt! En zo niet, schouders eronder en verder @ All, knuff voor jullie!
Bbibi: Hihihi ja hoor, kom er bij!! Gezellig! Bevalt mij heel goed hier! En bij jou moet gewoon gaan lukken, zoveel eitjes, perfecte timing... Dit wordt 'm gewoon meid!! Avda: Spannend dus morgen!! En dat je niks voelt wil zeker niks zeggen hoor!! Er zijn er meer die dat hebben. Dus duim duim duim!! Wachtbankje: Wordt gezellig zo! Wie allemaal? Bbibi, Nino, Bo, Avda? En Saar bijna... Nou, moeten toch wel een paar positieve testen worden toch?
Ja, jullie hebben gelijk, ik heb vandaag gebeld.gyn denkt dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar voor mijn geruststelling maakt ze nog even een afspraak voor een echo morgen. geen zin in, maar anders ga ik twee weken zitten stressen of het wel goed is, dat weet ik nu al. Bbibi, met zoveel eieren krijg ik er wel een optimistisch gevoel bij Avda, spannend morgen. En zoals Marral zegt, in deze fase hoef je ook echt niks te voelen. Je hoeft alleen maar posi te testen, that's all . Good luck voor morgen! Marral, inderdaad, binnenkort zitten we met zn allen op de wachtbank, haha. Ik zal dan waarsch. zondag aanschuiven Oh ja, er vroeg nog iemand of mijn vriendin begripvol reageerde toen ik haar vertelde dat ik het moeilijk vond om te horen dat ze zwanger was. Ja, heel begripvol! En toen we het erover hadden gehad, merkte ik meteen dat ik het veel makkelijker vond om blij voor haar te zijn . Heb dus besloten om tegen mijn goede vrienden en familie hierover zo open mogelijk te zijn. Gelukkig zijn dat allemaal hele lieve mensen.
Saar: Super dat je morgen toch nog een extra echo krijgt! Stelt je toch gerust! Want als je iets zo min mogelijk moet hebben is het wel stress. En we wachten geduldig op je komst zondag Had ik idd gevraagd van die vriendin. Wat fijn dat ze zo goed reageerde. En ook heel fijn dat jij daarna ook oprecht blij voor haar kon zijn. Maakt het allemaal zo veel makkelijker! En voor haar ook beter te begrijpen als je een keer wat minder goed in je vel zit. Zorgt er iig voor dat het tussen jullie gezellig blijft!
Oh, jij was het, Marral . Ja, als ik blij doe voor de ander en daarbij verzwijg dat het ook pijn doet, heb ik het gevoel dat we niet echt contact hebben. Dat wil ik niet met mijn goede vrienden, dan kan ik net zo goed in mn eentje aan de thee of koffie