Hey meiden, Nou t word wat minder druk op t wachtbankje want ik mag er vanaf! Ben vanmiddag ongesteld geworden! Nu even een maand verplicht rust en hopen dat er embryo's zijn ingevroren! Hoop daar snel bericht van te hebben zal wel een stuk minder op Zp zijn om het toch even een plekje te geven! zal jullie nog wel in de gaten houden natuurlijk maar even niet meer zoveel reageren! Hoop dat alle andere op t wachtbankje wat meer geluk hebben!
lieve bo, veel sterkte, hopelijk vind je gauw weer de kracht om met je voglende poging verder te gaan! knuffel!!
Bo, wat een naar nieuws. Kan me voorstellen dat je even nodig hebt om dit weer te verwerken. Het is ook niet niks, die teleurstellingen steeds. Sterkte, meis.
Hi meiden, Ik lees af en toe nog wel mee hoor, maar ik wil op t moment even er niet zo veel mee bezig zijn, omdat ik nu natuurlijk ook niet verder kan... Maandag weer naar de gyn, en hopelijk is het stolsel weg.. Ik kan niet wachten totdat ik weer een nieuwe ronde mag beginnen! Hopelijk doet de Gonal F weer hetzelfde als de vorige keer, alleen nu een plakkerd! Meiden, sterkte allemaal met wachten, zwangerschap, behandelingen enz, maandag laat ik ff weten hoe het gegaan is! Liefs Guusje
Fijn Guus dat je even wat laat horen! Hoop voor je dat maandag het stolsel weg is zodat ook jij opnieuw kan beginnen
@guus sterkte maandag meid @bo *dikke knuffel meid* logisch dat he het ven rustig aan doet! Denk aan jezelf en kom kletsen wanneer je behoefte hebt! @marral ik hoop het ook meid! Vanacht ook nig aan de klus geweest dus vanmorgen begonnen met de utro! Dus nu 1 dpo vandaag! Worden weer langdurige wachtweken! Maarja veel met huis te regeken en bruiloft van vriendin dusja geeft niet! @saar fijn dat je het zo goed met je vriendin over kan hebben! Ik heb dat ikk met 1 vriendin! Wij waren al bezig toen zij zwanger was van 1e en nu is ze zwanger van 2e en staan wij met lege handen! Zij vind het ook heel moeilijk voor mij! Maar we praten er wel over zodat het onze vriendschap niet in de weg hoeft te staan! Het blijft moeilijk! Hoe was je echo vandaag? Vanaaf pregnyl? Wordt een druk wachtbankje zoals marral al aangaf! Gezellie
Guusje, ik hoop dat je snel weer met ons mee kunt doen! Veel geluk maandag! Bbibi, ja, belangrijk hè, om er toch over te praten met je zwangere vriendinnen. Fijn dat dat bij jou ook kan! Ik heb nog twee zwangere goede vriendinnen. Eén zie ik dinsdag en de ander spreek ik ook van de week, dus dan maar weer hetzelfde recept. Mn vriendinnen vinden het ook allemaal heel naar voor mij. Echo was goed. Ik heb de Pregnyl gezet omdat mijn man meteen aan de slag wilde, haha. Dus toen heb ik maar daarna de Pregnyl wast gespoten. Ik denk dat we het dan morgen eind van de ochtend nog eens doen en overmorgenochtend nog eens (als het dan nog lukt).
Lieve meiden, ik blijf nog wel lezen maar neem even wat afstand van zp. Zit niet lekker in mijn vel. Gisteren begonnen met puregon 125. Donderdag HSG en 1e FM. Kan niet goed omgaan met de enorme hoop en telkens teleurstellingen. Moet even op andere dingen gaan richten. We zijn inmiddels ook bezig met kijken of adoptie een mogelijkheid is. Succes allemaal! Dikke knuffel.
@ olakidee, goed te begrijpen. Doe het maar lekker rustig aan! Succes met alles! @bibbi, voor jou dus het wachtbankje weer. Succes meid! @ bo, sterkte meid! Dikke knuf! @ saar, jij ook weer op de wachtbankje. Wordt deuk geloof ik succes meid! @all, test vanmorgen was negatief. Maar ook nog geen ongie te bekennen. Maandag evt nog maar een testje wagen. We shall see..
Lieve meiden, Toch nog even een berichtje van mij. Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Gisteren ben ik aangereden door een auto ( ik was op de fiets) Heb er gelukkig niks ernstig aan over gehouden alleen een diepe wond aan m'n knie en helemaal beurs/ blauw. Maar t eerste wat ik dacht toen ik in het ziekenhuis was, was jeetje wat ben ik nu toch blij dat ik niet zwanger ben. Had er niet aan moeten denken, zou dan helemaal gek geworden zijn denk ik. Op 1 of andere manier heeft t ongeluk me wel weer geholpen het een plekje te geven want blijkbaar had het zo moeten zijn! Avda, ik blijf voor je duimen dat je maandag een positieve test in je handen hebt! Olakidee, niet opgeven meid!! Hele dikke knuffel voor jou! nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden!!
Goedemorgen allemaal!! Hebben jullie ook wel eens enorme buikpijn een paar dagen na eisprong? Ben nu 4 dpo en gisteravond echt enorme buikpijn (plek van mijn baarmoeder) gehad. Kon niet eens normaal rechtop staan. Nu is de pijn wel gezakt. Alleen als ik op mijn buik druk of hoest doet het echt heel zeer. Iemand wel eens gehad? Lijkt me zo vroeg om iets te voelen... @Bbibi: Jeejj!! Jij ook op t wachtbankje! Zou toch eigenlijk wel raak moeten zijn he, met zo veel eitjes! @Avda: Heb je nog getest gister? Ben heel benieuwd!! @Saar: Jeejj!! Jij ook op het wachtbankje! Spannend! @Bo: Oh nee, wat vreselijk balen zeg!! Heel veel sterkte!! *knuff* En wat heftig, dat ongeluk! Jeetje, is niet niks zeg! Je hebt echt geluk gehad als ik dat zo lees! Sterkte meis, is niet niks zeg!! @Guusje: Ik ga heeeel hard duimen dat maandag alles weg is!! @Olakidee: Heel veel sterkte meis!! Soms is het ook wel even goed om even wat afstand te nemen.
He marral. Het kan (n poging tot) innesteling zijn. Hoor je wel vaker dat daar erge buik of rugpijn bij komt kijken. Bo wat fijn dat t goed is gegaan! Wat n geluk!! Naar hoor zo n ongeluk!! Avda hopelijk komen er nog streepjes!! Oklaidee veel succes donderdag. Goed dat je ff afstand neemt. Soms is dat gewoon nodig!!! Guus hopelijk kun je na morgen verder! Op naar n mooie plakkerd! Nino bbibi en saar ik duim ooknog voor jullie daar op de wachtbank! Hier weinig nieuws. Of ja! We hebben na 2 jaar en 3 maand ons huis verkocht! Bizar joh! Verder erg weinig energie en flink vaak misselijk. Maar voor het goede doel! Morgen hebben we weer een echo! Hopelijk is de kleine mooi gegroeid! Allenmaal n fijn weekend en Koninginnedag!
Olakidee, ik snap het helemaal, het is gewoon hartstikke moeilijk. En het gaat met ups en downs... Sterkte. Laat je ons wel weten hoe het verloppt met jullie onderzoek naar adoptie? Liefst zien we je natuurlijk zwanger terug . Succes! Marral, ik heb het twee cycli terug gehad, op 4 à 5 dpo. Zo'n pijn dat ik er wakker van werd 's nachts en ook een pijn die ik niet kende. Ik vermoed dat dat toen wel iets geweest is. Het kan volgens mij wel 4 dpo, maar ook dan moet je nog afwachten of het allemaal goed gaat. Ik hoop het! En duim voor je! Weegbree, lekker zeg, dat huis verkocht. Wonen jullie er nog? Oef, Bo, ja, je hebt gelijk, je zal maar zwanger geweest zijn... Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. Toch nog een beetje het geluk aan je zijde Avda, stom zeg, op een gegeven moment wil je gewoon duidelijkheid... Nou ja, het kan in ieder geval nog. Hoeveel dpo zat je ook alweer? Vergeet ik mezelf bijna: inderdaad het wachtbankje nu. Hèhè, eindelijk . De hormonen giiiieeeeren echt door mn lijf, nog niet eerder zo erg gehad na de Pregnyl.
Ik zit nu op 15 dpo. Test gisteren was dus negatief. Morgenvroeg wil ik nog een test wagen. Maar wil graag duidelijk. Zwanger? Nee, dan wil ik ook ongesteld worden. Ik wil verder..
Ja, snap ik, Avda, ik ken het gevoel! Die onzekerheid is moeilijk. Mijn lf is de laatste cycli redelijk kort (maar volgens gyn prima), en dat is eigenlijk wel fijn, want word al ongi voor ik heb kunnen hopen op zwangerschap.
@olakide pfff meid ik ken het gevoel! Hier ook adoptiepapieren thuis, pleegzorg papieren thuis! En bezig met regelen verwijzing naar DD! We gaan eerst verhuizen! Dan in juni intake DD ! En als het dit jaar niet gelukt is dan gaan we voorpleegzorg! Sterkte donderdag meissie! @saar kijk goed bezig! Dus echo zag er goed uit? Niet meer gevraagd om utro? Goed dat je het met al je vriendinnen gaat bespreken! Is even moeilijk maar daarna ben je er blij mee! @ avda vervelend ja dat w88 ik heb het ook iedere keer wordt las vet laat ongi! Echt klote! @marral spannend hoor meid! Nog een dag of 8 en dan kan je je eerste testje eindelijkkk gaan doen hihi @nino hoeist met jou meid? @guus succes morgen meid denk aan je! @weegbree jeeeeej succes morgen meis! @ bo heftig hoor meid! Gelukkig heb je alleen je knie bezeert, en en je uiteraard enorm geschrokken! Doe rustig aan meid, en kijk maar wanneer je zin heb te komen kletsen! Zo ... Hier niks boeiends te melden! 2dpo! En weer sinds gister morge aan de utro! Dus worden weer lange weken wachten! Goodnight xx
Bbibi, ik had wel met de arts overlegd over die korte lf en utrogestan, maar zij vond het niet nodig, ze zei dat het ok was zo. Wanneer is jouw nod? Ik denk ongeveer tegelijk met mij, doordat mijn lf zo kort is. Ik kan volgens mij elk moment de eisprong krijgen. Weegbree, spannend morgen! Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!