Goedemorgen meiden!! Saar: Hoe lang is je lf eigenlijk? Heb je er zelf een goed gevoel bij, bij wat de arts zegt? Weegbree: Spannend vandaag! Veel succes en vooral veel plezier! Moet je al vroeg? Bbibi: Hopelijk vliegen die weken een beetje om. Lekker met de verhuizing bezig, zorgt ook wel voor afleiding. En testen... Tja, ik heb natuurlijk ook geen idee hoe lang mijn lf is. Maar mocht ik 9 mei niet ongi zijn ga ik testen (is 16 dagen na pregnyl). Maar ik verwacht niks hoor. Is ook nog een beetje onwerkelijk dat ik opeens echt mee doe zeg maar Hier niets te melden. Deze weken gaan best snel met die vrije dagen. Incl vandaag nog 12 dagen weken. En dan lekker op vakantie. Echt zo veel zin in!!
Weegbree, super! Wat heerlijk, geniet ervan Marral, ik word steeds ongi zo'n 11 dgn na Pregnyl, dus lf is 9 a 10 dagen. Volgens de arts was het echt genoeg. Ze zei dat ik ruim genoeg tijd had om zwanger te worden en dat het niet zo is dat een eventuele prille zwangerschap door een vroege ongi zou worden afgebroken. Er is vorig jaar ook bloed geprikt rond mijn ei, dus die hormoonwaarden zullen ook wel goed zijn, denk ik. En ja, ik vertrouw haar eigenlijk wel. Ik geloof dat we na 6 rondes Puregon een gesprek hebben en dan zal ik het voor de zekerheid wel weer zeggen, maar voor nu vind ik het ok.
@saar vandaag je eisprong dus? Dan denk ik dat onze nod wel eens gelijk kan liggen idd! Mijn nod is vrijdag 10mei! Ik wordt waarschijnlijk pas weer veeeeeeel later ongi! Maar vrijdag 10 mei is -6dagen na pregnyl en 14 dagen na eisprong(en) hihi dus jouw nod is miss nog wel een dag eerder ofniet? Spannend meid! Dit moet onze maand worden! @nino ik mis jou meid! Hoe gaat ie? Hoe voel je je? @ weegbree goed nieuws meid! Genieten @ marral snap dat het erg onwerkelijk is! Zou fijn zijn als het meteen raak is! Hoe dien jullie het anders volgende ronde!? Mag je dan wel spuiten op vakantie zonder fm?? Hopelijk hief je daar niet overna te denken en hoef je alleen anti misselijkheid pilletjes mee te nemen hahaha @ rest zwaai @hier niks te melden, 3dpo en voel weer eens 0,0 haha
Saar: Het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt en er vertrouwen in hebt! Bbibi: Alle 3 onze nod dus eind volgende week, spannend!!! Ik heb altijd zoveel gelezen over kwaaltjes door pregnyl, dat ik er nu bij alles gewoon vanuit ga dat het daar door komt. Dan valt het straks ook niet zo tegen he Als ik idd niet zwanger zou zijn dan is het te kort om nog een nieuwe ronde te beginnen. Ik ga er maar even vanuit dat mijn nod 9 mei is. En op 18 mei gaan we al op vakantie. Ik heb geen zin in spuiten/pillen/ongi op vakantie. Dus dan zetten we het gewoon een week of 3 a 4 stil. Nadeel is dan wel dat ik eerst weer provera zal moeten slikken. Maar ja, dat overleven we ook wel weer
Hi meiden, vanmorgen echo gehad, en natuurlijk zit er nog een stolsel in mijn baarmoeder.. Maarrrr: gelukkig een klein stolsel, ze denken dat het met een kuurtje Duphaston weg zal zijn, en daarna mag ik weer beginnen met Gonal F, jeej! Kan niet wachten!! Hopelijk snel weer zwanger, ben klaar met die schijt MMM! Alweer langer dan een jaar mee bezig namelijk.. Pff Alles goed met jullie verder! Weegbree: fijn dat je echo goed was, Liefs guusje
@ all, vanmorgen een test gedaan, weer negatief. Gelijk erna kreeg ik ook buikkrampen. Verwacht (hoop) nu ook vandaag ongesteld te worden. Dan zou ik eind van de week weer kunnen beginnen met spuiten. Heb een goed gevoel over deze nieuwe ronde! Hoop dat ik nu ook snel kan beginnen. @ Guusje, shit meid! Nog altijd niet "schoon". Hoop dat het kuurtje duphaston alles schoonmaakt en dat jij ook verder kunt! @ weegbree, proficiat met je mooie echo. Ik stuur je zo even een vrienaschapsverzoekje dan kan ik m ook bekijken @ marral, wie weet. Misschien omdat je het nu niet verwacht... @ meiden van het wachtbankje, hoe gaat het met jullie? Mijn duimen draaien overuren ;-P
Hallo allemaal, leuke koninginnedag gehad? Ik heb een heerlijk dagje gehad . En natuurlijk een paar keer gedacht: 'hopelijk loop ik hier over een paar jaar met mn kindje'. Die rommelmarkt is zo leuk voor kinderen! Ik heb zelf zooooo vaak rommel of zelfgemaakte dingetjes verkocht toen ik klein was! Bbibi en Marral, mijn nod is dan ook 9 of 10 mei! Ik heb voor de zekerheid 12 in mn hoofd, voor het geval het stiekem wat langer duurt dit keer. Maar goed, als ik dat weekend in ga zonder ongi, dan ziet het er wel heel goed uit. Net als bij jullie, ben beniewud zeg! Als we alledrie zwanger zijn, geven we een feestje, ok? Guusje, irritant dat er nog wat zit, maar goed, als het binnenkort weg is, kun je lekker verder. Hopelijk lukt het dan snel weer!! Avda, klinkt alsof het nu wel gaat komen. Nou ja, dan weet je het in ieder geval en kun je weer aan de slag.
Goedemorgen allemaal!! Allemaal een leuke dag gehad? Ik gisteravond vuurwerk gekeken in Tilburg. Verder niet zo veel gedaan, alleen in mijn woonplaats over de rommelmarkt gelopen. De zon scheen niet echt en dan vond ik het snel koud. @Saar: Hihi dat dacht ik gister ook (met een kindje over de rommelmarkt lopen) Hoe is het verder met jou? Al klachtjes? Hoop zo voor je dat het lukt/gelukt is! @Bbibi: Hoe is het met jou meid? alweer een beetje gewend aan de utro? En voel jij al iets? Met zo veel eitjes moet er toch wel 1 blijven zitten!! En hoe is het met de verbouwing? Nog erg druk? @Avda: Ongi nu echt doorgezet? Hoop zo dat je snel weer verder kunt. @Rest: Zwaai!! En een fijne dag allemaal!!
Hej Meiden! @Avda jammer van je negatieve test, snel de volgende ronde beginnen dan maar! @Weegbree..super van je 2e echo, en nu 2.2 cm zie ik. Super hoop dat alles goed gaat! @Guus..balen van dat stolsel, hopelijk na een goede ongi wel weg! @Bbibi..succes op de wachtbank..hoop dat je niet hoeft te denken aan adoptie/pleegzorg en dat je deze ronde zelf zwanger raakt. Meiden op de wachtbank succes! En lees niet meer zoveel(*ben minder op zp) omdat ik gewoon even wil genieten van mn zwangerschap. En naar mn eerste echo toeleef. Succes allemaal dames!
Hoi dames, Wij hebben leuke dagen gehad! maandag natuurlijk goed nieuws na de echo. Toen lekker gerommeld thuis en savonds uit eten! We hadden vanalles te vieren, naast de mooie echo ook nog ons huis verkocht en vl was jarig! Gisteren in het dorp gelopen met mijn nichtje (5) en neetje (3) naar de rommelmarkt en smiddags met vrienden naar de kroeg en uit eten! vanochtend wel ff vroeg weer hoor na de hele middag hangen en eten. Marral, geen buikpijn meer ? Hoop echt dat het een innesteling was! Iig maar eens even lekker op vakantie!!! Lukt het je nog om een nieuwe ronde te starten voordat je weggaat? En lekker naar mexico toch! echt heerlijk, ben jaloers J al mag ik natuurlijk niet zeuren he na zon lange vakantie nog maar net geweest! En alweer 7 dpo dus, van het weekend een testje wagen? Of ga je gewoon afwachten? Avda, ongi doorgezet idd? hoop het voor je, dan heb je tenminte ook maar duidelijkheid en kun je verder! Die onzekerheid is niks En bbibi, ook alweer rond de 5 dpo toch? hoe gaat het met de utro? Ik gebruik het ook nog steeds sochtends en savonds een bolletje. Wil het nog tot een week of 12 volhouden. Tegen die tijd zijn ze ook op dus. Saar, goed je best gedaan dus! spannend weer! hopelijk is het raak voor jou! Wordt ook wel tijd! En Guusje dus aan de duphaston begonnen? 10 dagen, hopelijk gauw ongesteld, opruiming en dan eindelijk weer een nieuwe start. Dacht dat je na een miskraam ook wel extra vruchtbaar bent toch? hoop dat het raak is komende ronde!! Oklaidee knuf meis! Hopelijk vind je rust met wat meer afstand! Hopelijk komt er een eigen uk en anders is adoptie wellicht een mooie optie voor jullie! En bo weer bijgekomen na het ongeluk? Je schrikt je toch zeker de of niet dan! Pfff echt zo erg lijkt me dat!! Weet je al wat het resultaat is van je punctie? Heb je nog mooie embryos in de vriezer? Wanneer kun je weer verder? Ninoo, bijna je nod toch? hopelijk raak! Ik duim duim duim! Merel, hopelijk volgende week ook een mooie echo! Geniet van je zwangerschap! Myloon hoe is het met jou en de twins? Al een big mama of valt het mee Poppel ook tijdje niet gezien? Hoe is het met jou? Al resultaat, of moet je afbreken? Niemand vergeten? Allemaal een fijne dag vandaag! xx
Saar: hihi deal! Gaan we dan gewoon voor he, dat feestje! Merk je al iets?? Weegbree: Oh, dat klinkt als hele gezellige dagen!! En vast plannen met verhuizen! Wel heel fijn dat je maar 1 keer een babykamer hoeft in te richten hahaha. Hier geen echte buikpijn meer. Wel een beetje een gevoelige buik (bijv met schoenen aandoen omdat ik dan in elkaar zit). Wel heb ik het al 3 dagen heeeeeel koud (lig met een pyjama en badjas aan in bed hihi), erg moe, veel honger maar nergens trek in en mijn wangen gloeien heel erg. Voor mijzelf voelt het alsof ik verbrand ben zeg maar. Ook volgens hub voelen ze heel warm. Oh ja, en ik val opeens mega veel af. Zo raar... 0,5 tot 1 kg per dag. Echt extreem veel! En ik eet niet anders. Maar goed, ik laat me natuurlijk niet gek maken. Heb zelf helemaal niet het idee dat het raak is en je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. En misschien komen sommige dingen ook wel door de pregnyl of zo. Dus ik wacht het lekker af. Als ik 9 mei nog niet ongi ben ga ik een test doen. Bewust niet eerder. Heb dan lekker lang weekend en is dan wel fijn. Dus gewoon lekker afwachten.