Oh ja, en vakantie idd naar Mexico! Zo veel zin in! Helaas te kort voor een nieuwe ronde. Dus dan maar begin juni weer een kuur provera en dan hopen dat ik nog een ronde kan inplannen voor het vakantie is in het ziekenhuis... Maar goed, dat zien we wel. Eerst gewoon genieten tijdens mijn vakantie!
@marral spannend hoor meid! klinkt toch allemaal wel hoopgevend! en verder de vaakntie heeerlijk! @weegbree drukke planning zo te horen! gezellige dagen gehad dus? dat is mooi! en binnenkort weer je 12 weken echo! fijn meid! @guus wat balen dat nu nog niet aslles weg is! ik hoop echt voor je dat het na de duphaston wel weg zal zijn! veel sterkte! @saar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik HOOOOOP dat we een feestje kunnen geven na deze maand! vooral omdat het voor ons erg spannend zou zijn of het er 1, 2, of 3 zullen zijn hihihi ik denk altijd precies hetzelfde als jij!owh miss volgend jaar met een kleine misschien dit met een kleine misschien dat met een kleine! ik ben daar inmiddels na anderhalf jaar mee gestopt aangezien het alleen maar tegen valt als het niet zo is! ik had met oud en nieuw gehoopt het te vieren met kleine zo niet dan 2013/2014 nou inmiddels is dat ook niet meer mogelijk (hopelijk wel zwanger) maar niet meer met kind! dus vind het alleen maar erg dat het dan zo definitief is dat het niet gelukt is! @merel ik hoop het ook meid! lief van je geniet van je zwangerschap!
@Bo1986, Super veel sterkte meid! En ook nog een ongeluk. Ppff het zit niet mee. @Saar81, super joh en is het klussen gelukt J @Olakidee sterkte meid! @2weegbree, super nieuws joh met wat marral zegt genieten meid! @Avda, Knuffel! Gelukkig weer nieuwe rondes en nieuwe kansen. Wij zijn heerlijk weekend weg geweest naar het hotel van mn broer. Gister thuis gekomen dus niet echt koninginnendag gevierd. Vanmorgen FM gehad, ik moest ophogen naar 100. Helaas gebeurt er echt helemaal niets! Vrijdag heb ik bel afspraak met mn eigen gyn om te kijken hoe nu verder. PPfff Kijken jullie ook altijd babyboom?
@Guus, Wat vreselijk balen zeg! Ik hoop dat je snel wel door kan gaan. @Weegbree, Lief dat je naar me vraagt, vanmorgen weer een echo gehad en die was weer super goed. Ze groeien en bewegen goed, ik voel zelf nog niets maar kan niet wachten op het moment. Hoe gaat het met jou?? trekken de kwaaltjes alweer een beetje weg? Wat goed dat jullie het huis verkocht hebben, super en dat in deze tijd! hebben jullie ook al een ander huis op het oog?
Merel, goed plan, gewoon lekker genieten! Marral, nee, ik voel nog niks. Maar ik zit natuurlijk pas 3 dpo. Ben al dagen niet te genieten, maar dat zal de Pregnyl zijn. Om eerlijk te zijn, ik geloof niet zo in kwaaltjes in dit stadium. Ik kan me wel voorstellen dat je het ineens weet, of zoiets. Enne.. Wat relaxed joh, naar Mexico! Daar zou ik ook wel een ronde voor overslaan . Weegbree, inderdaad veel te vieren, zeg. Fijn he, als alles even meezit Poppel, balen dat er nog niks gebeurt, lijkt me erg frustrerend. En ja, klussen ging bij ons goed. Mede dankzij de PreSeed.ik duim dat die 100 zn werk gaat doen! Bbibi, ik kan het niet stoppen, denk toch steeds, oh wat zou het leuk zijn als... Myloon, goed om te horen dat het er zo mooi uitziet!!! Hier: niks bijzonders, gewoon wachten. Nog een weekje. Toch ook best fijn, zo'n korte lf, hihi.
wat een rust hier! hoe is het met iedereen? Saar hoeveel dpo ben je nu? 4dpo? ik 6dpo en marral 8dpo ??? hihi lopen lekker achter elkaar aan te hobbelen! @bo hoeist met jouw meid? bekomen van het ongeluk? @weegbree lekker aan het genieten van de verkoop van je woning? @myloon goede echo weer gehad dus? dat is fijn meid! @marral spannend nog even en jij mag testen!! @olakide hoe is het met jouw? en met je vader? al info over adoptie aangevraagd? @ ninooooooooooooooo I miss you @merel *zwaai* @poppel balen meid dat er weer niets groeide! met 100 moet het haast wel toch? @avda hoe is het met jouw meid? @rest *zwaai*
Even een korte reactie. Vandaag FM gehad en had beide kanten een van 9 mm, nog niet super dus maar beter dan ooit op dag 8. Verder HSG gehad, vond het echt pijnlijk! Voel mn buik nog steeds beetje maar dat is te verwaarlozen. En moest nog een keer over ook omdat t niet in 1 keer lukte... Lekker dan... Maar goede nieuws is dat alles er goed uit ziet! Dus nu maar doorgaan.
olakidee wat een goed nieuws meid!!!!! ennnnn je bent extra vruchtbaar de eerste 3 maanden (helaas gold dat niet bij mij ) dussss spannend! wie weet wordt dit jouw ronde! hoe is het mt de rest? het topic is een beetje uitgestorven! jammer...
Nee joh, Bbibi, dat trekt wel weer aan ( was de vorige keer in ieder geval wel zo ). Klopt trouwens, ik zit vandaag 5 dpo. Nog een weekje.... Olakidee, voor mij zou dat op dag 8 ook al heel wat zijn. Is de pijn nu weg? Ik ga even HSG googelen, geen idee wat dat is. En daarna ben je dus vruchtbaarder?
oklaidee, super fijn dat de boel open is!!! overige meiden, ik duim als een malle. verder niet veel te melden...! zooo misselijk en gal spugen vanochtend! maar het hoort erbij! en vl staat erbij en kijkt erna. geeft me een klopje op de rug. tis voor het goede doel schat. haha... ik ben ook benieuwd hoe het met nino is?!
Olakidee: Balen dat het pijn deed en dan nog opnieuw ook! Pfff... Maar meid, je bent er nu wel van af en je weet dat dat allemaal goed is! En al 2 eitjes in aantocht! Goed nieuws dus!! Hopelijk groeien ze mooi door! Bbibi: Hoe is het met de verbouwing meid? Is het al een beetje klaar met alle zooi en stof? Saar: Hoe is het met jou? Zit het bankje nog lekker? Weegbree: Ah, wat balen zeg!! Toch maar weer een pilletje dan? Dat helpt wel toch? Bleh! Hopelijk is dat snel over hoor!
Ppff dames help ik weet het ff niet meer hoor. Net gyn aan de lijn gehad. Omdat ik schijnbaar al een hoge dosis heb gehad en hier totaal niet op reageer wil ze uitwijken naar z'n operatie waar ze het gaan dicht branden. Of eventueel IVF. Ik heb zelf aan gegeven dat ik nog een keer wil proberen en dan starten met 75. Dat gaan we nu ook doen maar weet het niet. Aan de ene kant ben ik bang als ik die operatie niet doe en straks uiteindelijk wel weer veel tijd kwijt ben omdat je dan min of meer opnieuw begind. Daarnaast wil ik het liever niet op het werk vertellen. Ivm met m'n functie. Sorry dames maar moest het ff kwijt. Heeft iemand van jullie die operatie al gehad? En heeft het succes gehad? Ben je dan lang uit de running?
hoi Poppel, kan me voorstellen dat je even de weg kwijt bent! Wat een onzin dat ze direct aan ivf of een leo willen beginnen... ze kunnen idd nog makkelijk een ronde hoger starten waardoor je best kans hebt dat er nu wel iets groeit! dus goed dat je dat hebt aangegeven! geef het gewoon nog een kans!!! Volgens mij heeft Nino een LEO gehad? anders wellicht even zoeken hier op zp, miss kom je nog wat tegen! ik hoop dat je komende ronde wel een mooi ei oplevert! sterkte meis!
Poppel: IVF vind ik idd ook een beetje onzin hoor... Dat is volgens mij nog helemaal niet nodig! Een LEO, ik kreeg de keuze om dit te doen. Mijn gyn vertelde dat 40% weer een cyclus krijgt daardoor (of uit zichzelf of dmv clomid). Maar ja, bij de overige 60% helpt het dus helemaal niets! Ik heb het ook gehad dat het niet aansloeg, de puregon. Ik eindigde met 75IE. Toen heb ik die ronde beïndigd en ben ik opnieuw gestart en toen begonnen met 100IE en op dag 9 had ik opeens een ei van 27mm. Ik ben er echt van overtuigd dat het een stuk beter reageert als je een nieuwe ronde begint ipv ophogen in een ronde. Waarom mag je niet met 100 starten de volgende ronde?
Trouwens, een vriendin van mij heeft een LEO gehad. Na een weekje deed ze weer mee aan de lessen spinning op de sportschool. Zij vond het erg mee vallen.
Poppel, gezien het verhaal van Marral denk ik echt dat je een goed besluit hebt genomen; een keer opnieuw beginnen en dan hoger starten. Goed, het kost wat tijd, maar als je daarmee een operatie kunt voorkomen... Sterkte, meis, het komt goed, er zijn er hier al meerdere geweest die heeeeeeeel lang op hun ei hebben moeten wachten (en dan soms meteen zwanger waren, zoals Merel, hihi). Wat bedoel je met dat je het niet wil vertellen ivm je functie? Het maakt toch niet uit wat voor functie je hebt? Los daarvan kan ik me wel voorstellen dat je het niet graag van de daken schreeuwt. Ik heb het pas aan mijn werkgever verteld omdat ik het zat was om verhaaltjes te verzinnen. Hij reageerde relaxed en wilde zelfs nog minn contract verlengen nu hij weet dat we zwanger proberen te worden! Marral, uhm, wachtbankje zit niet geweldig, hihi. Ben zo ontzettend moe van de Pregnyl, pffff. En jij? Wilde je niet de 9e testen? Ik denk dat ik de 10e aanhoud. Meiden, hoe zat het ook alweer, duurt het tien dagen voor de pregnyl uit je lijf is? (5000 ie)
Hallo dames, Hoe gaat het met jullie? @Weegbree, lijkt me zeer vervelend dat spugen. Maar ook dat gaat over. Over negen maanden ben je het (hopelijk) vergeten @ Saar, spannende dagen voor jou. 10e testen lees ik?! @Olakidee, hoe staat het nu met de buikpijn? Kruip maar lekker op de bank met een kruikje! En al twee mooie eitjes! Moet dan toch wel goed komen deze ronde? Duim..duim..duim.. @Bibbi, hoe staat het bij jou? Wanneer kan jij testen? Hier bij mij gaat het even niet zo goed. Zit een in flinke dip. Weet gewoon even niet meer wat ik met mezelf aan moet. Zwangerschap bij mijn zus loopt ten einde ( ze is nu 38 weken) ben daar zo veel mee bezig. Bij mijn ouders thuis en bij haar gaat het alleen nog maar over de zwangerschap. Vind het ook hartstikke leuk voor haar. Maar kan iedere keer wel janken als ik haar zie.. Daarbij komt dat ik zelf maar niet ongesteld wordt. Heb nu al 6 testen gedaan. Allemaal negatief! Op dit moment is testen alleen nog maar geldverspilling..Terwijl ik deze ronde voor de eerste keer in een jaar tijd een eisprong heb gehad! Had me er dus helemaal op ingesteld om deze maand uit mezelf ongesteld te worden. Nu moet ik volgende week toch weer aan de provera.. Ik heb het eventjes helemaal gehad met alles! Zie alleen nog maar zwangeren rond me heen. En ik kan het niet meer opbrengen om vrolijk te zijn of blij te zijn voor andere. Gisteravond babyboom gekeken. Heb bijna een uur gehuild. IK WIL OOK! Hoe meer ik er over na denk ( en dat doe ik heel veel) hoe gefrustreerder ik raak. Maar ik kan er ook niet niet aan denken.. Ik weet het ook niet meer.. Het is gewoon K*T. (Sorry meiden voor mijn klaagzang!! Het moet er even uit)
ach jeetje Avda....wat naar zeg......kun je niet terug naar de gyn voor een echo? je had wel pregnyl gehad toch? wel gek dat je niet ongi wordt.... iig wel even echo voordat je gaat opwekken hoor! kan het me helemaal voorstellen dat je ongelukkig bent in deze situatie en "jaloers" op je zus en mensen die wel zwanger zijn. heeft niks met gunnen te maken, maar met het feit dat je zelf ook zo graag wilt. hartstikke ROT!!!!!!!!! dikke knuffel meis!
Avda, wat moeilijk allemaal... Heb je nog het zh gesproken over waarom je nu niet ongi wordt? Frustrerend! En verder, ik weet hoe je je voelt. Mijn zusje was vorig jaar zwanger en bevallen van twee meisjes. Ik ben dol op ze, maar de oma draait soms een beetje door in het sturen van foto's en verhalen. Of misschien draait ze niet door, maar soms hoef ik gewoon geen foto's van baby's te zien, dan drukt het me alleen maar met mn neus op de feiten van wat IK niet heb. Kun je open zijn over dat het soms pijnlijk voor je is om over zwanger zijn te praten omdat je het zelf zo graag wil? Bij mij helpt dat tot nu toe wel redelijk. Soms als ik open ben over mijn pijn, blijkt er daarna weer een opening te zijn om blij te zijn voor de ander. Praat erover, meis, en anders in ieder geval hier! Maak van je hart geen moordkuil . Dan ga je inderdaad maar zitten nadenken, en dat leidt nergens toe, want er zit geen logica achter, het is gewoon oneerlijk. Sterkte & dikke knuffel!