Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Saar: Oh meid, wat oneerlijk is het toch he!! :( Dikke knuffel!!
    Hier ook hoor, vandaag temp 0,5 gedaald en ook meteen ongi. Dus hier is het echt game over.

Bbibi: Nu moet het bij jou wel raak zijn hoor!!! Duim heeeeeeel hard!

Avda: Gefeliciteerd met je neefje! Zal idd wel heel dubbel zijn. Hopelijk ben je snel zwanger!

Nou, hier dus game over. Dus lekker cocktails drinken op vakantie! Kijk er nu al naar uit!

2. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hmm, toch nog niet ongi blijkbaar... Had ook totaal geen buikpijn (en nog steeds niet). Dus we wachten het nog maar af.

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    het blijft spannend Marral!

Oklaidee op de wachtbank dus!

Avda, je krijgt het op recept. bij ons zijn ze er niet happig op om het te geven! omdat medisch niet is bewezen dat het helpt!
    ben er van overtuigd dat het bij mij wel de oorzaak was!

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hoi meiden!

Wat hebben jullie veel gekletst hihi! met mij gaat het een stuk beter! heb t allemaal een plekje kunnen geven en we gaan gewoon weer vol goede moed verder. Heb 17 juni pas een evaluatie gesprek pfff echt lang duurt dat zeg! maar vandaag te horen gekregen dat we 2 eskimotjes hebben dus ik ben blij! Nu nog natuurlijk afwachten of ze goed ontdooien! Verder slik ik nu elke dag visolie en teunisbloemolie. Ik ben benieuwd of dat daadwerkelijk helpt!

Marral: spannend nog! zolang er geen bloed te zien is, is er nog wen kans! Ik duim voor je!

Weegbree: Al wat minder misselijk?

Bbibi: spannend zeg! ik blijf voor je duimen!

De rest: zwaai en een dikke knuffel

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Nog even wachten op die afspraak dus. Dan weer verder met de Puregon, of ....?

Marral, bij jou dus ook nog niks. Hoe lang was je lf vorige cycli?

Olakidee, thanks, jij dus ook op wachtbankje! Toi toi toi!

Utrogestan: mijn gyn zei dat het niet bewezen is dat het iets doet, dus zij vond het niet nodig.

Ik word gek. Het ene moment lijkt de migraine echt door te zetten, volgende moment is het weg. Benen nog steeds zwaar irritant. Volgens mij ging het met mijn migraine vorige menstruatie ook zo, zo irritant, want voel me wel al flink beroerd. Kom dan gewoon! En ik wil chocola (altijd voordat ik migraine krijg), maar ik heb geen chocola...... :(

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bo: duurt dan lang hè. En je wilt dan zo graag verder!

Saar: Dit is pas mijn eerste cyclus. Dus heb echt geen idee. Nog niks in aantocht... Dus geen idee waar het vanmorgen opeens vandaan kwam.
    Hopelijk bij jou ook nog niks!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @myloon goed te horen dat het zo goed gaat met de ukkies! En ik snap dat je je moeder onwijs mist! Het was heerlijk geweest als ze erbij was en het mee zou maken! Maar meid ze kinkt van boven mee en beschermt jou en de ukkies! Zo moet je maar denken meis!

@ marral hahaha toch maar getest! Erg he die irritante wachtweken! ;) jammer dat hij omo was! Wel met ofhtendurine getest? En hoeveel dpo?

Hier ook game over :( boehoeeeee mijn drieling heeft het niet overleefd! Ik had zondag een heeeeeeeeeel licht tuurstreepje! Zo licht dat het op een vals streepje van de test leek je moest goed kijken! Maar vandaag omo! Dus was niet van de test! En pregyl was 3 dagen na zetten al hit lichaam! Dus denk dat er wel eentje bevrucht was maar niet is ingenesteld! Owh meiden wat ben ik er klaar mee en wat ben ik verdrietig! Ik geloof er gewoon echt niet meer in dat he ons ooit noggaat lukken! Ik trek het echt allemaal niet meer! Wat is het leven unfair!

@saar owh meissie dikke knuffel voor jou! Wij ( en de rest) moeten idd ook eens aan de beurt zijn! Wij zijn al zooooo lang bezig zucht! Het is niet eerlijk!! :(

@ bo fijn te horen dat het beter gaat en wat een goed nieuws van je eskimootjes! Super!

@ avda owh meissie wat vervelend! Ik snap je gevoel volkomen! Lijkt me ook zooooo moeilijk van zo dichtbij mee te maken! Probeer toch een klein beetje te genieten! Het is wel echt je familie het kindje en dat is ook wel weer heel fijn! En praat erover met je zus! Hoe moeilijk ook! Ze zal het echt wel begrijpen! *knuf*

@olakide het wachten is dus weer begonnen! Spannend weer :) hopelijk op roze meid!

@rest *zwaai*

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bbibi, je drieling, nee..... Die wilde ik voor je!!! Het is inderdaad niet eerlijk! Getverdemme. Maar je bent echt zeker van dat streepje? PFFFF, stom, balen, k-zooi. Knuffel, meis!

En Avda, ben het wel eens met Bbibi, probeer het toch eens te zeggen tegen je zus. Misschien heel simpel beginnen: als ze iets zegt van hoe blij ze is ofzo, dat je zegt: 'Ik zou ook zo graag willen'. dat kan al een heleboel zeggen.

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Het meiden. Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Pff ging ff niet zo lekker. Daarnaast heb ik in een week 2 slaapdiensten en 2 dagdiensten gedraaid a 52 uur.
    Ben vrijdag ongi geworden helaas. Gesprek met de gyn gehad en ze wil voorlopig nog doorgaan. Nu nog 1 ronde, dan neem ik een ronde pauze. Dan nog 2 rondes en vanaf september Iui erbij. Wat ik erg raar vond, omdat dit eerst geen meerwaarde voor ons zou hebben. Maar ze zegt ook hoe langer we zo door gaan hoe minder de kans op zwangerschap. Nou lekker bemoedigend. Dus voordat ik überhaupt naar IVF door mag ben ik zeker 1 tot 1,5 jaar verder. Ben potverdorie al 2 jaar aan de hormonen! Heb geen moed meer op deze manier. Trek dit niet lichamelijk en geestelijk. Heb nu een verwijzing voor bij een medisch psycholoog waar ik pas in juni terecht kan. Ze kunnen van mij part door de stront zakken met z'n allen. Dit is toch niet menselijk. Maar goed probeer m'n hoofd omhoog te houden en ik zie het wel.

Bij de andere wachtbankers ook geen geluk lees is. Tjonge wat oneerlijk zeg. Bah. Had gehoopt dat er wel iemand met blij nieuws was. Dikke knuffel voor iedereen! G nu m'n bedje in en dan lees ik alles ff terug morgen.

Knuffel x

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nino, wat heftig allemaal. Ik heb je een pb gestuurd. Ik wist niet dat als je lang zo door zou gaan, de kans op zwangerschap kleiner wordt... Weet je waarom? Verder, all I can say is: een heel grote dikke knuffel!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Lieve Nino....
    Wat ontzettend rot en oneerlijk.........................................
    wou dat er iets was waarmee ik je kon opbeuren, maar dat is er gewoonweg niet!
    ik hoop echt dat jullie gauw een kindje mogen verwachten!
    knuf van mij

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Marral en saar: nog geen ongi?

Bibi: en jij? Hoeveel dpo ben je?

Saar: geen idee waarom. Ze zei naarmate de tijd verstrijkt met een behandeling nemen de kansen af... Stomme cijfertjes!

Bo: ohh waarom duurt het eigenlijk zolang voordat je een evaluatiegesprek krijgt en terugplaatsing. Mag je niet meteen verder?

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ Saar jaaaa wij wilde ook zo graag onze drieling (zeg ik die maar een kindje wil hihi...) maar je went aan het idee heel stom! maar wij hadden er beide een goed gevoel over, in die zin dat als het er echt 3 waren geweest (kans 0,00001%) dan waren ze alle 3 even welkom! we hadden ze zelfs al fictieve naampjes gekregen (zet ik hier niet want mensen die mij kennen weten hoe ik ze noemde voor de grap dus dat valt op) hahaha~! maar baal er wel van! ik ben ergens ontzettend verdrietig mijn hoop is weg en ik geloof er gewoon niet meer in! maar aan de andere kant kan ik er ook weer nit om huilen ik ben boos zoooo boos en zoooo klaar mee dat ik er ook gewoon genoeg van heb en er niet meer om kan huilen! ik twijfel ook nog steeds... ik denk dat wij maar 1x ivf gaan doen in duitsland! als het dan niet gelukt is stoppen we en steken we dat geld en tijd en energie in adoptie en pleegzorg waarschijnlijk! dan ben ik iig wel zeker van een kind! en die onzekerheid maakt mij kapot! pfff!
    hoeist met jouw wijffie! al meer duidelijkheid?

@nino dikke knuffel voor jou lieverd! wat is het toch allemaal oneerlijk! wanneer komen wij nou eens aan de beurt? ik vind het goed dat je naar psych gaat! zou ik ook moeten doen maar heb er de tijd gewoon niet voor! ik heb niet eens 1 avond in de week rust voor mijzelf dus echt geen tijd! anders was ik ook gegaan!
    kun je niet gewoon zeggen dat je het beu bent! dat je er niet meer in gelooft! dat je gewoon NU al iui wilt en als dat niet is gelukt na 3-6behandelingen (waar jij je goed bij voelt) dat je dan gewoon ivf wilt! het ziekenhuis denkt zo hoe meer kansen hoe beter.... maar wij denken hoe sneller hoe beter! haha
    tis allemaal weer dikke klote meid *dikke knuffel*

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    11dpo vandaag overigens, maar weet al dat ik ongi wordt tis game-over, klaar voor deze ronde! ik mag 6 iui's ik heb er nu 2 gehad omdat we vorige keer niet kozen voor iui ! maar we gaan het niet doen! nog 1 iui en dan intake DD.... we willen niet direct beginnen ivm verhuizing! maaaaar mocht ik vooraf aan de pil moeten ga ik dat WEl direct doen en kies ik ervoor niet mijn iui's af te maken in mijn huidige ziekenhuis! man en ik geloven er niet meer in... dus al die troep hormonen voor niks... uhhhhh NO THANKS!

15. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Jeetje meiden... Wat heftig allemaal!!!

@Saar: Hoe is het met jou? Nog geen ongi te bekennen? Hoop zo dat het jou dan wel gelukt is deze ronde!!!

@Bbibi: Oh meis, nee toch!! Ik was er zo van overtuigd dat het nu gewoon wel moest lukken! Met 3 eitjes en betere kwaliteit zwemmers... Bah bah bah!!! :( Echt zwaar k*t!!! Pff, waarom wil het toch niet?!?
    Ik hoop zo dat het in DD meteen raak is voor jullie! Ik gun jullie echt een kindje van jullie zelf en dat je een zwangerschap mee maakt en zo! Het moet toch ook bij jullie gewoon kunnen!! Dikke knuffel meis!

@Nino: Hey meid, weer terug? We hebben je gemist hier! Wel heel logisch hoor, als je zo veel moet werken!
    En al 2 jaar hormonen, pff dan mag je toch wel eens geluk hebben! Bah, wat is het toch oneerlijk allemaal!! De wens is zo groot! Doet er alles aan om dit geluk mee te mogen maken... Het is gewoon echt zwaar k*t allemaal!!
    Ik hoop echt zo voor je dat je die 1 tot 1,5 jaar niet meer hoeft te wachten hoor!!
    En jemig, pas in juni terecht kunnen bij die medisch psycholoog! pff... Lekker dan! Alsof je weken van te voren aan de bel trekt. Als dat zou kunnen zou het allemaal niet eens nodig zijn...
    Meis, hele dikke knuffel voor jou!!!

All: Hier ook niet zo best nieuws. Nu def over hier. Maar goed, met een lf van 13 dagen mag ik niet klagen toch? Ik had ook niet verwacht dat het meteen gelukt zou zijn. En ik zou me dan ook wel heel rot gevoeld hebben naar de rest. Iedereen is al zo lang bezig...
    Maar goed, morgen maar even bellen voor een kuur provera. Want ik ga eerst lekker op vakantie. Dus kan nu toch niet meteen beginnen.
    Dus... Lekker aan de cocktails op vakantie en in alle achtbanen in Europapark!!

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Nino: Jeetje wat een rot nieuws :( wist ook niet dat hoe langer je bezig was de kansen minder worden :s! Ik moest sowieso een maand rust houden na de punctie met hormonen enzo dus ik dacht nou als ik bel kan ik wel in mei terecht! maar nee de eerste mogelijkheid was echt pas 17 juni pfff. Hoe gaat t nu verder met jou?

Bbibi: hele dikke knuffel voor jou! Doe rustig aan en hoop echt dat jullie ook over een jaar een mooi kindje in jullie handen mogen hebben! Is DD dicht bij jullie in de buurt? wij zitten erover na te denken als we beginnen met poging 2 om naar Gent te gaan!

Marral: Hoe weet je al dat t over is dan? waarom dan aan de provera?
    dat is toch om ongesteldheid op te wekken? of ben ik nu heel dom :s

Hier vandaag op cd 11 en vanmorgen een ovulatie test gedaan, deze was natuurlijk negatief maar er waren wel 2 lijntjes te zien! Heb dat nog nooit gehad op ovulatie testen dus hoop dat ik toch ooit uit mezelf een eisprong kan krijgen! Blijf toch stiekem hoop houden!

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey Bo!

Nee hoor, helemaal geen stomme vraag! Ik ben nu ongesteld, dus ja, dan is het wel echt voorbij zeg maar ;)
    Verder ga ik op vakantie en kan ik pas rond 7 juni weer beginnen met de volgende ronde. Maar dan wil de gyn toch dat ik weer 'schoon' begin. En aangezien ik uit mezelf echt geen menstruatie heb zal ik daar provera voor moeten slikken. Nu ga ik daar wel al tijdens mijn vanantie al mee beginnen zodat mijn menstruatie (hopelijk) net na mijn vakantie zal beginnen.

Maar jij staat nu in principe echt stil dan? Hadden ze eerder geen plek? Of moet je verplicht een paar weken rust of zo?
    Zou wel heel fijn zijn als je uit jezelf een eisprong zou kunnen krijgen! Wel is het zo dat je met pcos ook positieve ovulatie testen kunt krijgen terwijl ze niet positief zijn. Door de vele eitjes die de hormonen afgeven zeg maar. Ik hoop natuurlijk niet dat dit het geval is bij jou!!! Hoop voor jou dat het heeeeeel snel half juni is meid! Kun je ook weer verder!!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Marral en bbibi knuff...<3

Bo, hopelijk zelf een eisprong, dat zou super zijn! en straks door met de eskimootjes? hopelijk is het gauw raak meid!

en Saar idd, al ongi? hoop het niet!!!!

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Weegbree: Hoe is het met jou? Nog misselijk? Maandag weer een echo!! :D Kunnen jullie de kleine weer zien!

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    met mij gaat het goed hoor!
    was het weekend niet misselijk en maandag ook niet. dus dacht ik goh...klopt dat wel, zou dat wel goed zijn.
    gebeld met VK komt vaker voor dat zo rond de 10 weken klachten minder worden (las het op google ook wel).
    maar had het beter niet kunnen zeggen want het komt weer keihard terug :-| maar geeft niet!
    ik krijg echt al een vetrol...heb wijde shirtjes aan om het nog even te verbergen!
    volgende week idd echo, die week erna als we de 12 weken goed zijn doorgekomen gaan we het vertellen! wel leuk!

Deel Deze Pagina